Mijn vrouw wordt hier ook altijd pislink over.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:39 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/michiellieuwma/status/1965684986243113151
Bekijk deze YouTube-video
Nee, dat kan gewoon nog… En het zou mij niet eens verbazen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het enige positieve. Komt ie tenminste niet weg met het jeugdstrafrecht.
Als je al voor je Nederland bereikt hebt je paspoort wegtieftquote:Op donderdag 11 september 2025 16:07 schreef Tjoent het volgende:
23 dagen verder, nog steeds geen informatie beschikbaar over de afkomst van de verdachte.
Tis wat...
Gek genoeg hebben ze hun iPhone wel altijd nog.quote:Op zondag 14 september 2025 09:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je al voor je Nederland bereikt hebt je paspoort wegtieft
Wtfquote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef AchJa het volgende:
5 Ton bijelkaar gebedeld en nu verhuizen...
[ x ]
quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef AchJa het volgende:
[ x ]
Je verwacht het niet van iemand die al vaker op internet heeft lopen bedelen om geld.quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef AchJa het volgende:
[ x ]
Serieus?quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef AchJa het volgende:
[ x ]
wow wat een hoerquote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef AchJa het volgende:
[ x ]
Dat zou je wel zeggen. Als je zou rondgaan met een collectebus voor doel X of doel Y dan hoor je het geld daar ook volledig aan te besteden ofwel de volle collectebus in te leveren en niks in je eigen zak te stoppen. Hopelijk werkt dat met crowdfunding ook zo...quote:Op zondag 14 september 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
Maar is dat dan eigenlijk geen oplichting? Of werkt dat niet zo met geld ophalen voor een goed doel?
Denk dat degenen die hebben gedoneerd vooral aangifte moeten doen!quote:Op zondag 14 september 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
Maar is dat dan eigenlijk geen oplichting? Of werkt dat niet zo met geld ophalen voor een goed doel?
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 14 september 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
Dommig persoon op X ziet een bericht dat iemand verhuist als een soort bewijs dat diegene geld verduisterd heeftquote:Op zondag 14 september 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik probeer het te snappen. Zij heeft een fundme opgezet waarin zij vraagt om geld. Maar dat geld is toch niet van te voren al ergens voor gealloceerd toch?
Iemand beetje duiding?
Ik weet het niet.quote:Op zondag 14 september 2025 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dommig persoon op X ziet een bericht dat iemand verhuist als een soort bewijs dat iemand geld verduisterd heeft
Een bericht op insta dat de oprichtster in een verhuizing zit.quote:Op zondag 14 september 2025 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik lees hier dat ze niet weten wat ze met het geld gaan doen, dat is een veeg teken.
Maar ik mis wat wat concreet de trigger is dat men veronderstelt dat de oprichter de boel bedondert.
Dat lees ik ook, en blijkbaar interpreteert men dit dat zij de benen zou nemen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bericht op insta dat de oprichtster in een verhuizing zit.
Het zijn dan ook vooral wat dommige types die dat als een soort ultiem bewijs van fraude zien.quote:Op zondag 14 september 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat lees ik ook, en blijkbaar interpreteert men dit dat zij de benen zou nemen.
Die conclusie gaat mij nét even te snel. Volgens mij is dat gewoon zo'n meisje in de randstad, en daar verhuizen ze nogal eens.
Ze zat hiervoor in de financiële problemenquote:Op zondag 14 september 2025 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik lees hier dat ze niet weten wat ze met het geld gaan doen, dat is een veeg teken.
Maar ik mis wat wat concreet de trigger is dat men veronderstelt dat de oprichter de boel bedondert.
Dat heeft de media dan zo uitgevogeld, helemaal gezien er zoveel donateurs ook uit het bedrijfsleven waren.quote:Op zondag 14 september 2025 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zat hiervoor in de financiële problemen
Als je dan plotseling 5 ton hebt zit het er dik in dat het mis gaat
Ja het is wel tricky inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zat hiervoor in de financiële problemen
Als je dan plotseling 5 ton hebt zit het er dik in dat het mis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |