Ja, maar ze maken de grappen zelf. Maar grappen over hen door anderen, mwah. Dat zie je niet zo vaak open en bloot in het openbaar. Neen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat humor betreft kunnen de moslims nog heel veel leren van de joden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_humor
Waar we dan massaal de spot gaan drijven met zijn persoon en zijn geloof? Goed idee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien kunnen we dit toppa hernoemen naar 'de grote BSB-show'?
Ja helwmaal prima. Maar dan in de rest van de topics die dwaas gewoon negeren ok?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar we dan massaal de spot gaan drijven met zijn persoon en zijn geloof? Goed idee.
En dat is nu precies het punt waar het om gaat. Maar dat gaat jouw moslimpetje te boven, je bent nog niet genoeg ontwikkeld om zoiets ingewikkeld te begrijpen of te doorgronden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ze maken de grappen zelf. Maar grappen over hen door anderen, mwah. Dat zie je niet zo vaak in open en bloot in het openbaar. Neen.²
Akkoord.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja helwmaal prima. Maar dan in de rest van de topics die dwaas gewoon negeren ok?
Ik begrijp je niet. We hebben een gezonde discussie.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja helwmaal prima. Maar dan in de rest van de topics die dwaas gewoon negeren ok?
Bij boekenverbranding ben ik solidair met iedereen die zich daar boos om maakt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie op LinkedIn ook regelmatig allerlei verontwaardiging voorbij komen als er weer es een koran wordt verbrand. Aan de ene kant kun je dat soort acties sneu vinden. Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom hele volksstammen hysterisch in de oorlogsstand schieten als je het heilige boek van hun almachtige God beschadigt. Die laatste vraag wordt dan echter nooit beantwoord. In plaats daarvan zijn veel mensen dan solidair met moslims en roepen ze op tot meer verdraagzaamheid.
Het verbranden van een boek is fundamenteel iets anders dan een boeken verbranding zoals bijvoorbeeld de Nazis of de kerk die uitvoerden. Het één demonstreert dat niets heilig is, het ander is kleingeestige onverdraagzaamheid. En laat nu net de overtrokken reactie op het verbranden van een boek die onverdraagzaamheid goed illustreren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij boekenverbranding ben ik solidair met iedereen die zich daar boos om maakt.
Hoeveel joden hebben iemand vermoord omdat hij/zij de spot dreef met het jodendom of überhaupt kritisch was over het jodendom?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ze maken de grappen zelf. Maar grappen over hen door anderen, mwah. Dat zie je niet zo vaak open en bloot in het openbaar. Neen.²
Ok. Bijzonder. Omdat boeken heilig zijn? Omdat het een cultureel taboe is? Of een andere reden?quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hiermee zegt hij eigenlijk dat Wilders gelijk heeftquote:Als ik een aflevering lang Mohammed-cartoons laat zien, moet ik verhuizen en moeten er de rest van mijn leven politieagenten om me heen wonen. Dat heb ik er niet voor over."
Je krijgt na je dood 700 maagden als je in naam van Ollllah gaat trollen op fora met kafirsquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alleen al voor jou hoop ik dat veel mensen juist het tegenovergestelde gaan doen en het even een hype wordt om jullie compleet te bespotten. Het hoeft niet lang te duren, het mag zo'n crompouce hype zijn, maar dan weet je weer even waar je staat.
Okay, dan moet jij jezelf maar zien te redden met kwaaije peren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat de islam hier totaal niet past.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:56 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Waarom zou je ook 2 miljard mensen willen schofferen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat humor betreft kunnen de moslims nog heel veel leren van de joden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_humor
Wilders heeft ook gelijk op bepaalde punten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hiermee zegt hij eigenlijk dat Wilders gelijk heeft
Geetje doet het slechtste van twee werelden. Moslims provoceren en er zoveel mogelijk binnenhalen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hiermee zegt hij eigenlijk dat Wilders gelijk heeft
Tuurlijk wil je dat, kan niet anders. Wat vervelio voor je dat dat pro-Pallie volk, XR en ander extreem spul in je nek loopt te hijgen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:52 schreef sp3c het volgende:
Als jij het zegt wil ik eigenlijk lid worden maar dan mag ik geen biertjes meer dus ik weet ff niet wat ik doe
Omdat het gewoon fokking triest is om kennis te verbranden? Voor de antitheisten: ja, religie boeken is historische informatie. Op zijn minst.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ok. Bijzonder. Omdat boeken heilig zijn? Omdat het een cultureel taboe is? Of een andere reden?
volgens een hoop 'heilige boeken' gaan vooral mensen verbrand worden. Voor eeuwig.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het gewoon fokking triest is om kennis te verbranden? Voor de antitheisten: ja, religie boeken is historische informatie. Op zijn minst.
Je bent geen katholiek meer?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
volgens een hoop 'heilige boeken' gaan vooral mensen verbrand worden. Voor eeuwig.
Jottum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |