SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want talenten van 20 miljoen daar kunnen wij ook het salaris van betalen. Of 20 stukslaan op een mex meerdink, dat zou pas debiel beleid zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt liever een hele volle selectie waarvan driekwart troep ? Je koopt als club Borges voor 11 miljoen en vervolgens geniet Slory de voorkeur omdat die blijkbaar beter is.
Koop dan zo'n Meerdink van AZ die tenminste echt iets kan. Er gaan weer miljoenen door de plee aan pure middelmaat.
Als je om de titel wil spelen dan zal je echt elke positie dubbel soms 3 keer bezet moeten hebbenquote:Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen 20 te zijn, spelers van 22 of 23 kunnen ook nog stappen maken in hun ontwikkeling en hebben doorgaans een hogere restwaarde dan spelers van 26 of 27 die ergens anders al gefaald hebben.
Perisic ander verhaal is.was een hele grote speler met 200+ wedstrijden bij Inter en nog zoiets in de Bundesliga bij Dortmund en Bayern en was bovendien transfervrij.
Dat kun je toch niet vergelijken met de tientallen miljoenen stukslaan op pure middelmaat zoals wij nu doen. Er lijkt ook helemaal geen plan achter te zitten. Gezien ons verleden maak ik me daar best wel zorgen om, zeker nu je de CL-miljoenen bent misgelopen.
Ik zie zo'n Meerdink wel als een directe versterking die kan concurreren met Ueda dus vanuit dat oogpunt ja. Van die Borges en Tengstedt vraag ik me ook door de wissels van V Persie af en wat ik tot nu toe gezien heb of die berhaupt noodzakelijk waren en van meerwaarde. Zullen ook wel spelers zijn met een behoorlijk duur contract.quote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want talenten van 20 miljoen daar kunnen wij ook het salaris van betalen. Of 20 stukslaan op een mex meerdink, dat zou pas debiel beleid zijn.
Een club als Feyenoord moet goed scouten, soms heb je een voltreffer maar vaker is het net niks. Trauner en Hancko waren geen talenten, wel goed gescout en gokjes waarvan je niet zeker wist of ze echt zouden doorgroeien (zeker Hancko).
Moder en Hwang, goed gescout. Sauer ook, moet nu stappen maken. Maar denken dat je even 10 spelers ala Aursnes ophaalt of “talenten van 20 miljoen”…tja.
Die was ook wel een heel stuk jonger nog toen die werd aangetrokken, 21 of 22 als ik me niet vergis.quote:Paixao was ook niet het grootste Braziliaanse talent, en had zeker zn eerste jaar ook niet de impact.
ik denk dat die hype voornamelijk komt omdat hij blonde haartjes heeft.....quote:Op maandag 1 september 2025 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar komt die Meerdink-hype berhaupt vandaan? Een 22-jarige reservespeler van AZ die nooit werd opgeroepen voor Jong Oranje, wat een talent zal me dat zijn zeg.
quote:Feyenoord ziet Carranza officieel vertrekken naar Leicester City
vandaag, 16:31 351 reacties
Julin Carranza is officieel gepresenteerd als nieuwe versterking voor Leicester City. De club uit de Engelse Championship huurt de spits met optie tot koop. Voor Carranza was er weinig perspectief meer bij Feyenoord, waar hij Ayase Ueda en Casper Tengstedt voor zich moest dulden. Met Cyle Larin is de vervanger van de Argentijn al onderweg.
Precies, zo is het. En dan mogen die gasten lekker met elkaar concurreren, daar ben je een topclub voor.quote:Op maandag 1 september 2025 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je om de titel wil spelen dan zal je echt elke positie dubbel soms 3 keer bezet moeten hebben
Je speelt dit seizoen Europa L, competitie, beker
Daarnaast ga je donderdagavond spelen volgens mij en dan zondag weer. Ik denk dat er genoeg gerouleerd gaat worden
En let maar op door de vele wedstrijden hoeveel geblesseerden je zal hebben
Daarom ben je eigenlijk vorig seizoen 3e geindigd, doordat je gewoon spelers tekort kwam op een gegeven moment die echt het niveau aankonden.
Hoe groter je selectie, hoe meer kans op de tittel en de CL miljoenen volgend seizoen.
Ik denk goede investeringen.
Ik snap het ook niet. Prima speler hoor, maar die maakt ook bij AZ niet het verschilquote:Op maandag 1 september 2025 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar komt die Meerdink-hype berhaupt vandaan? Een 22-jarige reservespeler van AZ die nooit werd opgeroepen voor Jong Oranje, wat een talent zal me dat zijn zeg.
Welke hype?quote:Op maandag 1 september 2025 17:46 schreef Slobeend het volgende:
De Mitchell hype is pas echt onbegrijpelijk.
Ik lees hier meerdere posts dat het zo jammer is dat ze hem laten vertrekken.quote:Op maandag 1 september 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Welke hype?
Mitchell is een prima speler en groot talent, maar ik zie toch weinig hype hier of in de media.
Dat is heel wat anders dan een hype.quote:Op maandag 1 september 2025 17:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees hier meerdere posts dat het zo jammer is dat ze hem laten vertrekken.
De concurrentie moet dan wel Feyenoord-waardig zijn. Maar goed het is allemaal nog erg prematuur, wellicht blijken die Tengstedt en Borges alsnog voltreffers. Tot nu toe bijzonder weinig van gezien.quote:Op maandag 1 september 2025 17:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, zo is het. En dan mogen die gasten lekker met elkaar concurreren, daar ben je een topclub voor.
Van n userquote:Op maandag 1 september 2025 17:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees hier meerdere posts dat het zo jammer is dat ze hem laten vertrekken.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Vind deze oprecht jammer, zie echt voldoende potentie. Jammer dat die geen eerlijke kans krijgt
Ok een plaatselijke hype dan.quote:
Die laatste zin is helemaal waar, daarom kun je ook nog niet stellen dat ze geweldig zijn en ook niet dat ze niets kunnen.quote:Op maandag 1 september 2025 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
De concurrentie moet dan wel Feyenoord-waardig zijn. Maar goed het is allemaal nog erg prematuur, wellicht blijken die Tengstedt en Borges alsnog voltreffers. Tot nu toe bijzonder weinig van gezien.
quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke pinchhitter dit, voor wedstrijden waar Ueda er niet doorheen komt. We gaan het zien. In ieder geval lijkt Ueda eindelijk wel een redelijk niveau te halen
Gaat er in de Eredivisie wel 15+ maken en Europees compleet niet leveren wanneer het echt nodig is. Toppers ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Te hopen dat hij het volhoudt. Blijft een enorme gok.
Elanquote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gyokeres speelde een paar jaar geleden nog met Henk Veerman bij St Pauli. Verder hebben ze met Santi en De Pax toch aangetoond aardige talenten binnen te kunnen halen, niet die troep die we momenteel halen die overal al 3x mislukt is.
KoOp DaN Zo'N MeErDiNkquote:Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt liever een hele volle selectie waarvan driekwart troep ? Je koopt als club Borges voor 11 miljoen en vervolgens geniet Slory de voorkeur omdat die blijkbaar beter is.
Koop dan zo'n Meerdink van AZ die tenminste echt iets kan. Er gaan weer miljoenen door de plee aan pure middelmaat.
quote:Op maandag 1 september 2025 18:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
Gaat er in de Eredivisie wel 15+ maken en Europees compleet niet leveren wanneer het echt nodig is. Toppers ook niet.
Met extreme mazzel maakt hij er 20 en kan je hem voor 15 a 20 miljoen verpatsen en ben je eindelijk van dat spook af.
[..]
Elan
[..]
KoOp DaN Zo'N MeErDiNk
Die ligt vast tot 2030 pannenkoek, bij AZ, die niet in Nederland verkopen aan clubs waar ze zich gelijkwaardig mee achten, zoals PSV, ajax en Feyenoord
Lekker 30 miljoen neerleggen voor een speler die zich totaal nog niet bewezen heeft =
Wat een domme take weer dit
Clown
quote:Op maandag 1 september 2025 17:46 schreef Slobeend het volgende:
De Mitchell hype is pas echt onbegrijpelijk.
Gullit-vibes. Even.quote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Doucheputje binnen no-time vol. Bel RRS.
quote:Feyenoord neemt afscheid: Tsoungui sluit aan bij Estoril
vandaag, 19:24 279 reacties
Antef Tsoungui vervolgt zijn loopbaan in Portugal. De verdediger, die nog onder contract stond bij Feyenoord, heeft een definitieve transfer gemaakt naar Estoril en tekende daar een contract tot medio 2029. Dit meldt A Bola.
quote:Larin verkiest Feyenoord boven Valencia na belletje Van Persie'
vandaag, 19:49 453 reacties
Cyle Larin ondergaat dinsdag zijn medische keuring bij Feyenoord. De spits komt over van RCD Mallorca en wordt tot het einde van het seizoen gehuurd, met een optie tot koop. De Rotterdammers schakelden pas in de laatste 24 uur in en wisten daarmee Valencia af te troeven. Dit meldt journalist Matthew Scianitti.
Trainer Robin van Persie speelde een rol in de komst van de Canadese international. Hij belde Larin persoonlijk en vertelde dat hij fan van hem is, maar benadrukte ook dat de aanvaller zal moeten vechten voor zijn plek. In De Kuip moet hij de concurrentie aangaan met Ayase Ueda en Casper Tengstedt, die eerder deze zomer werd overgenomen van Benfica
Wat een ongekend slecht filmpjequote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Die ken roken onder de douchequote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Waarom heeft Dennis een fetish voor spelers die (vrijwel) nooit scoren? Na Borges en Tengsted wordt het wel een patroon.quote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
In dienst van de Spaanse eilanders kwam hij in 76 duels tot 14 doelpunten.
Betrokken bij 8 goals in 1500 minuten bij een Italiaanse degradatiekandidaat. Waaronder gescoord tegen Roma, Lazio en Bologna. Voor een tweede spits helemaal geen rare cijfers lijkt mij?quote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom heeft Dennis een fetish voor spelers die (vrijwel) nooit scoren? Na Borges en Tengsted wordt het wel een patroon.
Nee ze zullen Meerdink vast verkopen voor 5 miljoen en een appel en een ei achterlijk varkenquote:Op maandag 1 september 2025 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 30 miljoen moet aftikken. Ik niet in elk geval. Leg mij geen woorden in m'n mond ongelofelijke tyfus idioot met je achterlijke overacting altijd.
Als de rest van die exodus die nu in de steigers staat nog van de grond komt, dan ben ik eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over dit transferwindow hoorquote:
Laten we er vooral "betrokken bij" van maken om het nog wat op te schroeven. Heeft dus gewoon 6x gescoord; 1 per 255 minuten. Larin heeft er 7 gescoord in 32 wedstrijden; 1 per 253 minuten. En Borges staat netjes op 2 doelpunten in 26 wedstrijden; 1 per 375 minuten. Waarbij we heel genadig zijn, want eigenlijk zijn dat ook direct de enige 2 doelpuntjes van Borges in de afgelopen 2 jaar (64 wedstrijden in alle competities / 1622 minuten).quote:Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Betrokken bij 8 goals in 1500 minuten bij een Italiaanse degradatiekandidaat. Waaronder gescoord tegen Roma, Lazio en Bologna. Voor een tweede spits helemaal geen rare cijfers lijkt mij?
Dat zijn Pelle cijfers voordat hij bij Feyenoord tekendequote:Op maandag 1 september 2025 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we er vooral "betrokken bij" van maken om het nog wat op te schroeven. Heeft dus gewoon 6x gescoord; 1 per 255 minuten. Larin heeft er 7 gescoord in 32 wedstrijden; 1 per 253 minuten. En Borges staat netjes op 2 doelpunten in 26 wedstrijden; 1 per 375 minuten. Waarbij we heel genadig zijn, want eigenlijk zijn dat ook direct de enige 2 doelpuntjes van Borges in de afgelopen 2 jaar (64 wedstrijden in alle competities / 1622 minuten).
Genieton.
Dooddoenerquote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn Pelle cijfers voordat hij bij Feyenoord tekende
Ja en Zirkzee maakte er bij Bologna 1 per 255 minuten. Zou je dan ook zo staan janken als die zou komen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we er vooral "betrokken bij" van maken om het nog wat op te schroeven. Heeft dus gewoon 6x gescoord; 1 per 255 minuten. Larin heeft er 7 gescoord in 32 wedstrijden; 1 per 253 minuten. En Borges staat netjes op 2 doelpunten in 26 wedstrijden; 1 per 375 minuten. Waarbij we heel genadig zijn, want eigenlijk zijn dat ook direct de enige 2 doelpuntjes van Borges in de afgelopen 2 jaar (64 wedstrijden in alle competities / 1622 minuten).
Genieton.
Mooi man, Dessers en Vilhenna terug in de Kuipquote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Dessers voor vier miljoen naar Griekenland
Grimmige sfeer opeensquote:Op maandag 1 september 2025 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 30 miljoen moet aftikken. Ik niet in elk geval. Leg mij geen woorden in m'n mond ongelofelijke tyfus idioot met je achterlijke overacting altijd.
Absoluut, net zoals zijn voorgangers, alle 374.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
zo dagje op pad geweest en dan mis je zomaar 2 transfers.. gaat die spits nou de grote verlosser worden dan?
Makkelijk 1e zonder verlosser dus dat is niet nodig.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
zo dagje op pad geweest en dan mis je zomaar 2 transfers.. gaat die spits nou de grote verlosser worden dan?
Gewoon gehaald als tweede spits.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
Alleen voor die eerste twee lijkt er echt niks te spelen... Dat van Kasanwirjo heeft nog even de tijd omdat het window in Oostenrijk wat later sluit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
Hopelijk voor ‘t Zand, Bullaude en Kasanwirjo ook nog een club. Dan ruimt het op zich voor dit seizoen allemaal lekker op.
quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dessers komt ook nog eens terug naar De Kuip.
Wat een gezelligheid.
Het is eigenlijk heel raar dat er letterlijk niet n club is langsgekomen voor Bullaude. Van alle overbodige spelers is dat zo'n beetje de beste. Prima seizoen gehad ook vorig jaar bij Fortuna.quote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alleen voor die eerste twee lijkt er echt niks te spelen... Dat van Kasanwirjo heeft nog even de tijd omdat het window in Oostenrijk wat later sluit.
Vangt nu meer salaris en dat is een leuker niveau dan de KKD waar hij hooguit terecht was gekomenquote:Op maandag 1 september 2025 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Verrassing oh verrassing; de deze zomer nog vertrokken Redmond naar Aston Villa wordt meteen al verhuurd aan Huddersfield Town (Spelen in League one, zeg maar de Engelse tweede divisie).
Die gozer speelt zijn hele leven al in een regenachtige shithole, laat hem lekker chillen in Lombardije.quote:Op maandag 1 september 2025 23:08 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Ondertussen maakt David Connolly zich druk over waarom Vardy voor dat Italiaanse clubje gekozen heeft.
Of Kralingequote:Op maandag 1 september 2025 23:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die gozer speelt zijn hele leven al in een regenachtige shithole, laat hem lekker chillen in Lombardije.
#BankjeVolBuitenspelers gernotquote:Op maandag 1 september 2025 23:18 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Kereltje zit vaker goed dan ZKA. Let’s see.
Je ken ze maar hebben.quote:
Komt Angus ook?quote:
Komt omdat dat domme varken te weinig kort gehouden is door jullie in mijn afwezigheidquote:
Dat is vooral opvallend. Niet de eerste keer dit window dat hij ergens al ver mee was en dat het daarna stil werd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je ken ze maar hebben.
Ben benieuwd wat er morgen nog weg gaat, moeten er nog wel een stuk of 4 zijn.
Wat iemand hier al zei, toch wel verrassend hoe er niemand voor een Bullaude komt die echt een heel aardig jaar had vorig jaar. Heeft die jongen geen zaakwaarnemers oid? Kasanwirjo ook nog niet officieel gepresenteerd bij Osasuna, dus de vraag of dat gelukt is.
Duur geintje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kasanwirjo en Bullaude gaan ze gewoon ontbinden dus.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kasanwirjo en Bullaude gaan ze gewoon ontbinden dus.
Kleedkamer 2.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nergens, dat is mijn voorspelling (want ik zie geen andere oplossing)
Dat is alleen zinvol wanneer de spelers nog kunnen vertrekken.quote:
Als je kijkt hoeveel puin er al geruimd is heeft DtK gewoon goed werk geleverd. Onder Arnesen en Geel bleef er ook altijd wat sludge aan de wanden van het vat hangen, dat is normaal.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:54 schreef Caland het volgende:
Nog een dag om Kasandinges en die overige troep te slijten.
Ivanusec - Carranza - Stengsquote:
Valt wel mee, is allemaal huur. Zo'n Ivanusec stelt zelfs in Griekenland teleur en loopt volgende zomer weer vrolijk op 1908 rond, los van dat bij verhuur en dergelijke spelers eigenlijk zelden de hele salarispost wordt overgenomen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel puin er al geruimd is heeft DtK gewoon goed werk geleverd. Onder Arnesen en Geel bleef er ook altijd wat sludge aan de wanden van het vat hangen, dat is normaal.
Nou ja, het is ook moeilijk om spelers te ruimen die er geen reet van kunnen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:45 schreef fetX het volgende:
Verhuren is tegenwoordig puin ruimen. DtK kan geen reet van spelers verkopen.
Heeft hij zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook moeilijk om spelers te ruimen die er geen reet van kunnen.
Maar dan is het de vraag meer waarom je zo ontzettend veel spelers met een lang duur contract hebt die er geen reet van kunnen.
Ja er is enorm met hagel geschoten, maar dan is dit het risico dat je loopt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dan is het de vraag meer waarom je zo ontzettend veel spelers met een lang duur contract hebt die er geen reet van kunnen.
Dat hebben een hoop clubsquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich hoeven de financile middelen niet zo veel uit te maken, alleen de definitie wat een dure aankoop precies is verandert. De positieve spiraal werd in 21 en 22 ingezet door het weinige geld uit te geven aan directe versterkingen of groeitalenten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja er is enorm met hagel geschoten, maar dan is dit het risico dat je loopt.
Doet denken aan de tijden toen je Zjoeaoo Teixeira, Mark Diemers en Liam Kelly ook aan de straatstenen niet kwijtraakte. Verschil is dat er nu wel geld is om alleen maar fatsoenlijke aankopen te doen.
Gaat dat kutvak nou nooit meer open tijdens Europese potjes? Roma is inmiddels 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
Oja, de verkoop van passepartouts begint nu
#FreeVakZ
Probleem zit hem er meer in dat er altijd teringzooi vanaf vak Z wordt gegooid en ze daar geen netten willen ophangen omdat de camera's aan die kant hangen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat dat kutvak nou nooit meer open tijdens Europese potjes? Roma is inmiddels 10 jaar geleden
Ik vind plug daar niet thuishoren, jammer dat je geen satellietclub meer kan volstouwen met talenten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusec - Carranza - Stengs
Nadje - Bullaude - Zerrouki
Tsoungui - Plug - Kasanwirjo - Mitchell
Andreev
Makkelijk dertiende
Ja, Amrabat en Antony o.a.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:57 schreef Vis1980 het volgende:
Moeten we nu trouwens weer tegen Amrabat? Of is dat een andere Sevilla?
Oh Anthony. Hopelijk geen vrouwelijke grensrechters dan, anders kan hij zijn poten niet thuishouden.quote:
Zat daar geen verplichte koopoptie van een paar miljoen in?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, is allemaal huur. Zo'n Ivanusec stelt zelfs in Griekenland teleur en loopt volgende zomer weer vrolijk op 1908 rond, los van dat bij verhuur en dergelijke spelers eigenlijk zelden de hele salarispost wordt overgenomen.
Eens met dit statement, om vervolgens een aansteker door de lucht te zien vliegen en de volgende pot zonder thuispubliek door te mogen makenquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
Oja, de verkoop van passepartouts begint nu
#FreeVakZ
Nee natuurlijk niet, zelfs die Grieken zijn niet gek.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zat daar geen verplichte koopoptie van een paar miljoen in?
Ik zie het, een optie helaasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zelfs die Grieken zijn niet gek.
Bullaude redemption arc we will be therequote:Op dinsdag 2 september 2025 13:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie weet komt die dit seizoen nog wel van pas [ afbeelding ]
Tengstedt gaat als hij fit is (en Ueda een buikgriep heeft opgelopen) mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:10 schreef hhh38 het volgende:
Tengstedt nu al de meest nutteloze aankoop van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Die komt volgend jaar op het lijstje met Nadje en Kasanwirjoquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:10 schreef hhh38 het volgende:
Het totale onvermogen van zo veel mensen om in te zien dat het doodnormaal is om miljoenenaankopen op de bank te hebben is echt mijn favoriete rubriek van deze transferwindow.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:10 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt gewoon de tweede spits.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef Caland het volgende:
Je derde spits en breekijzer nummer 10 geven gaat mij veel te ver
Maar ik ben dan ook een purist.
Dan blijft mijn punt staan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de tweede spits.
Tengstedt en Larin zijn gewoon allebei tweede spits. Beide met hele andere kwaliteiten. Afhankelijk van de tegenstander en wedstrijd kan je dan het type spits inbrengen waar je op dat moment behoefte aan hebt. Zo moeilijk is het echt niet jongens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de tweede spits.
Doodnormaal om 6 miljoen plus een dik contract stuk te slaan aan een 25-jarige derde spits die te slecht was voor Benfica en Hellas Verona en nog niet fit isquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totale onvermogen van zo veel mensen om in te zien dat het doodnormaal is om miljoenenaankopen op de bank te hebben is echt mijn favoriete rubriek van deze transferwindow.
Zeg dat dan gewoon joh, achterlijke.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar was ik het wel mee eens!
Maar hij was wel goed genoeg voor Hellas Verona.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doodnormaal om 6 miljoen plus een dik contract stuk te slaan aan een 25-jarige derde spits die te slecht was voor Benfica en Hellas Verona en nog niet fit is
Als dat doodnormaal was waren er wel clubs gekomen om Zerrouki, Ivanusec, Stengs, Carranza, Bullaude, Kasanwirjo en al die meuk definitief over te nemenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar hij was wel goed genoeg voor Hellas Verona.
En verder is dat inderdaad doodnormaal. Welkom in de voetbalwereld anno 2025.
Als je enkel wil horen dat je gelijk hebt ga je maar in het Ajax-topic roepen dat Kroes er niks van kanquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon joh, achterlijke.
Waar we tegen moeten spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:27 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ook in Oostenrijk wordt Mitchell niet gepresenteerd als voetballer
Alles is geweldig, alles is goed. Alles is volledig logisch, volledig onder controle. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totale onvermogen van zo veel mensen om in te zien dat het doodnormaal is om miljoenenaankopen op de bank te hebben is echt mijn favoriete rubriek van deze transferwindow.
ik ben niet iedereen....quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat iedereen inmiddels Ayase als eerste spits ziet.
Dat zegt meer over die andere twee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jaartje uitzitten, 15 goals laten maken, makkelijk tweede worden omdat ajax teringdramatisch is en dan die vleermuis verkopen en een normale spits kopenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgian Pro League 2022-2023quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Larin is echt de nummer 1 spits
Dat kan iedereen wel zien
Die heeft al in een paar sterke competities gespeeld
Komt bij mij fysiek goed over wat ik op de beelden heb gezien en dat is net wat ueda mist
die kan er in de nederlandse competitie er 25 maken
Het is alleen de vraag wat van Persie gaat doen nu ueda een paar goaltjes heeft gemaakt, ik denk toch dat hij voor de fysiek sterke Larin gaat.
Wat is dit voor showquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Die presentator is echt fucking dom. Die Tim ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De grote VI transfer deadline ahow
Zelden zoiets amateuristisch gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De grote VI transfer deadline ahow
Ik hoorde vandaag badkamer, kraangeluid toen er water in beeld was in de Vuelta.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelden zoiets amateuristisch gezien.
Ben zelf nog nooit zo geconflicteerd geweest over een transferperiodequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles is geweldig, alles is goed. Alles is volledig logisch, volledig onder controle. Niks aan de hand.
[ afbeelding ]
Schrik er voornamelijk van dat hij kennelijk slechts 26 jaar oud was toen hij bij Feyenoord kwam.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijf toch elke keer weer lachen om hoe ze angstvallig het woord Ajax ontwijken in dat bericht.
De enige aankopen die tot nu toe structureel gespeeld hebben zijn de defensieve en daar hebben we een aardig beeld van kunnen vormen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben zelf nog nooit zo geconflicteerd geweest over een transferperiode
(Zeer) positief: Steijn, Watanabe, Ahmed, Valente
Flinke twijfel: Diarra, Larin, Bos, Jeng
Vreemd: Tengstedt, Borges
Heel veel geruimd, maar wel heel veel huur dus die zooi krijg je allemaal terug. Daadkrachtig gehandeld voor Steijn en Valente, maar met de CV’s was het allemaal last-minut. Teleurstellend bedrag voor Paixao, maar een prima bedrag voor Milambo. Die hele gekke Hancko soap. Vijf middenvelders van basisniveau, maar geen enkele linksbuiten. Timber die nog blijft, maar met slechts een jaar contract. Geen nieuwe spits, maar wel Ueda die ineens aan de praat raakt.
Transferperiode op crack.
Sometimes maybe good, sometimes maybe shit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan er over het geheel niet heel warm van worden. Een 5,5 zullen we maar zeggen. Aantal hele aardige zaken, maar er valt meer dan genoeg op aan te merken. En dan heb je de keeperssoap die nooit echt een soap werd nog niet eens benoemd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Zeer) positief: Steijn, Watanabe, Ahmed, Valente
Flinke twijfel: Diarra, Larin, Bos, Jeng
Vreemd: Tengstedt, Borges
Heel veel geruimd, maar wel heel veel huur dus die zooi krijg je allemaal terug. Daadkrachtig gehandeld voor Steijn en Valente, maar met de CV’s was het allemaal last-minut. Teleurstellend bedrag voor Paixao, maar een prima bedrag voor Milambo. Die hele gekke Hancko soap. Vijf middenvelders van basisniveau, maar geen enkele linksbuiten. Timber die nog blijft, maar met slechts een jaar contract. Geen nieuwe spits, maar wel Ueda die ineens aan de praat raakt.
Transferperiode op crack.
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot we die 3 miljoen voor Bijlow van de lijst af kunnen schrappen. Zojuist nog eens de statistiekjes opgezocht. Die jongen heeft sinds 20/21 in (meer dan) 5 seizoenen een whopping 24 wedstrijden per seizoen gespeeld (120 wedstdijden totaal, in alle competities). Met 243 gespeelde wedstrijden speelt hij dus minder dan 50% van de wedstrijden mee. En dan heb ik de 5 potjes die hij nu alweer op de bank zit nog niet eens meerekend. Hiervoor krijgt hij pakweg 125.000 per potje of 1400 per minuut dus. En hoe langer je naar de cijfers kijk hoe genanter en pijnlijker het wordt. In de eredivisie zelfs pas 1x minder dan 10 wedstrijden niet meegedaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik kan er over het geheel niet heel warm van worden. Een 5,5 zullen we maar zeggen. Aantal hele aardige zaken, maar er valt meer dan genoeg op aan te merken. En dan heb je de keeperssoap die nooit echt een soap werd nog niet eens benoemd.
Veel voor Feyenoord betekendquote:
-quote:Inkomende transfers Club Transfersom
Gonalo Borges FC Porto 10 miljoen euro
Sem Steijn FC Twente 10 miljoen euro
Tsuyoshi Watanabe KAA Gent 8 miljoen euro
Anel Ahmedhodzic Sheffield United 6,9 miljoen euro
Luciano Valente FC Groningen 6,75 miljoen euro
Casper Tengstedt SL Benfica 6 miljoen euro
Jordan Bos KVC Westerlo 5 miljoen euro
Gaoussou Diarra Istanbulspor 3,8 miljoen euro
Kwame Tabiri FC Dordrecht 400.000 euro
Malcolm Jeng Stade Reims huur optie tot koop
Cyle Larin Real Mallorca huur optie tot koop
Liam Bossin FC Dordrecht
quote:Uitgaande transfers Club Transfersom
Igor Paixo Marseille 30 miljoen euro
David Hancko Atletico Madrid 26 miljoen euro
Antoni Milambo Brentford 20 miljoen euro
Quilindschy Hartman Burnley 10 miljoen euro
Marcus Pedersen Torino 3,5 miljoen euro
Thomas van den Belt FC Twente 1,25 miljoen euro
Marcos Lopez FC Kopenhagen 1,2 miljoen euro
David Haen Willem II 675.000 euro
Milan Hokke ADO Den Haag -
Antef Tsoungui Estoril -
Calvin Stengs Pisa Huur
Ramiz Zerrouki FC Twente Huur
Julian Carranza Leicester City Huur
Gjivai Zechil FC Utrecht Huur
Luka Ivanuec PAOK Saloniki Huur
Seung-gyun Bae FC Dordrecht Huur
Stphano Carrillo FC Dordrecht Huur
Plamen Andreev Rac. Santander Huur
Neraysho Kasanwirjo Molde FK Huur
Jeyland Mitchell Sturm Graz Huur
Chris-Kvin Nadje Excelsior Huur
Ibrahim Osman Brighton Einde huur
Hugo Bueno Wolves Einde huur
Facundo Gonzlez Juventus Einde huur
Welke kanker? Want niet elke kanker is tegenwoordig meer dodelijk he?quote:Op woensdag 3 september 2025 06:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel voor Feyenoord betekend
Zover nog niet bekend was dat kankersjaak het lek was is het dat nu wel
Prima begrijpelijk dat je deze spelers had en (nu) verhuurt of ziet vertrekken/spelers die waarde hebben vertegenwoordigd of vertegenwoordigenquote:
Feyenoord heeft sinds 2022 voor zo'n 170 miljoen gekocht en voor 300 miljoen verkocht. Daarbij zit ook voor zo'n 100 miljoen aan jeugdspelers bij (Geert, Malacia, Hartman, Milambo en Kokcu).quote:Op woensdag 3 september 2025 09:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ja, ongetwijfeld zien we Zerrouki en Ivanusec weer terug en schrijf je af op hun transfersom. Als je hun salaris grotendeels compenseert en voor de rest in twee jaar voor rond de 250 miljoen (potentieel) verkoopt, je complete selectie vernieuwd met goeie spelers en dit seizoen weer makkelijk minimaal tweede wordt, wat is er dan precies aan de hand
De complete centrale verdediging van vorig seizoen is alweer bijna vergeten voor een habbekrats
Ja hehe, en van die 170 miljoen staat nog altijd de wereld aan waarde op dit moment op het veld en kunnen die gasten nog dik verkocht worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sinds 2022 voor zo'n 170 miljoen gekocht en voor 300 miljoen verkocht. Daarbij zit ook voor zo'n 100 miljoen aan jeugdspelers bij (Geert, Malacia, Hartman, Milambo en Kokcu).
Ik denk dat netto onderaan de streep het financieel met de aankopen helemaal niet zo geweldig gaat.
Ja ezel, en voor die 170 miljoen gekocht staat op dit moment ook weer de toekomstige 100+ miljoen op het veld met Anel Ahmedhodić (wordt een 20+ miljoen klapper), Read (wordt een 20+ miljoen klapper), Hadj Moussa (gaat ook voor 20+ miljoen), Timber (als hij bijtekent en mee gaat delen in de transfersom vertegenwoordigt hij ook 15+ miljoen) en dan hebben we het nog niet eens over Steijn, Valente, Ueda.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sinds 2022 voor zo'n 170 miljoen gekocht en voor 300 miljoen verkocht. Daarbij zit ook voor zo'n 100 miljoen aan jeugdspelers bij (Geert, Malacia, Hartman, Milambo en Kokcu).
Ik denk dat netto onderaan de streep het financieel met de aankopen helemaal niet zo geweldig gaat.
Ik begon uit blinde woede een post te plaatsen toen ik die CR7 weer diarree zag spuien, maar dit is eigenlijk spot onquote:Op woensdag 3 september 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja hehe, en van die 170 miljoen staat nog altijd de wereld aan waarde op dit moment op het veld en kunnen die gasten nog dik verkocht worden.
Een kritische kijk op het beleid is altijd goed, maar er valt eerlijk gezegd cijfer technisch helemaal niks op aan te merken, zeker niet als je kijkt hoeveel geld er op het veld zelf verdient is de afgelopen jaren. Natuurlijk zijn aankopen als Zerrouki en Ivanusec ongekend hard geflopt en is dat pijnlijk met dat prijskaartje, maar dit is inherent aan het runnen van een voetbalcub en dit gebeurt overal.
Zolang je aan het eind van de rit een plus draait en de prestaties op het veld goed zijn doet Dennis gewoon puikwerk.
7 miljoen voor Anel is gewoon wel echt de steal van deze eeuw geweest.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik begon uit blinde woede een post te plaatsen toen ik die CR7 weer diarree zag spuien, maar dit is eigenlijk spot on
Ja man, Feyenoord heeft eigenlijk gewoon een eigen vermogen van 130 miljoen!!!!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik begon uit blinde woede een post te plaatsen toen ik die CR7 weer diarree zag spuien, maar dit is eigenlijk spot on
Deze domme attitude hou je maar in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, Feyenoord heeft eigenlijk gewoon een eigen vermogen van 130 miljoen!!!!!!
berhaupt, dat je dit kan schrijven en als iets negatiefs kan zienquote:Op woensdag 3 september 2025 09:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sinds 2022 voor zo'n 170 miljoen gekocht en voor 300 miljoen verkocht.
Je hebt gewoon te veel zooi gekocht. Het is wat het is, maar waarom dit ontkennen?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze domme attitude hou je maar in het Ajax-topic.
Niemand heeft het over een halfjaar nog over Hancko, wat echt bizar is want dat is de beste CV die ik ooit in een Feyenoordshirt heb zien lopen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
7 miljoen voor Anel is gewoon wel echt de steal van deze eeuw geweest.
VrO3gR K0chT jE EeN Br00d v0or 20 cent!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
berhaupt, dat je dit kan schrijven en als iets negatiefs kan zien
Vier jaar geleden nog verkochten we onze sterspeler nog voor 4 miljoen aan ajax![]()
Iets langer terug in de tijd en we verkochten onze groeibriljant Wijnaldem die in de top 100 grote voetbaltalenten stond aan PSV voor 5 miljoen euro. De jongen heeft slechts in de halve finale tegen Barcelona een 3-0 verlies uit gecompenseerd met een 4-0 winst thuis door twee doelpunten te scoren, waardoor Liverpool de finale haalde (die hij speelde) en later won. Los van nog een kampioenschap met Liverpool, wat lange tijd een soort vloek was in dat land, won hij ook nog even de League 1 met Paris Saint Germain door 35 wedstrijden te spelen.
FeYeNoOrD HeEfT De AfGeLoPen DriE JaAr VoOr 170 MiLjOeN GeKoChT En VoOr 300 MiLjOeN VeRkOChT
Wat debielen als jij niet lijken te snappen is dat het onmogelijk is om te garanderen dat elke speler die je goedkoop koopt het prijsniveau aantikt van Dirk Kuyt (1,8 miljoen --> 18 miljoen), Sinisterra (2,5 miljoen --> 25 miljoen), Wieffer (600k --> 30 miljoen), Aursnes (450k --> 15 miljoen) enzovoort, en dat daar dus ook miskleunen tussen zitten zoals Antonucci (2,5 miljoen --> verlies 2,2 miljoen), Bozenik (4 miljoen --> verlies 1,5 miljoen) en ander gruis.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te veel zooi gekocht. Het is wat het is, maar waarom dit ontkennen?
Feyenoord speelt wel hoog spel met betrekking tot het salarishuis, nog een seizoen geen CL en een paar matige transferzomers en het gaat je wel opbreken. Alle miljoenenverkopen stammen nog uit pre 2023 (en jeugd) zo ongeveerquote:Op woensdag 3 september 2025 10:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
Stel dat we dit jaar geen geld gestoken hadden in de spelers die gegarandeerd hun geld gaan opleveren als je een beetje oog voor het spelletje hebt:
Anel Ahmedhodić (7 miljoen), Watanabe (9 miljoen), Sem Steijn (10 miljoen), Valente (10 miljoen), Bos (5 miljoen)
En spelers waarbij dat nog moet gaan blijken:
Diarra (3,5 miljoen), Tengstedt (6 miljoen), Borges (10 miljoen)
Logica in het hoofd van CR7:
FeYeNoOrD HeEft EeN TrAnSfErSoMReSuLTaAt VaN 300 MiLjOeN VerKoOp eN InKoOp 110 MiLjoEn DuS DeNnIs DoEt HeT ToP
Gezellig makkelijk elfde worden
Stuk verdriet
Dat is niet heel veel anders dan ajax en PSV in het verleden hebben gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord speelt wel hoog spel met betrekking tot het salarishuis, nog een seizoen geen CL en een paar matige transferzomers en het gaat je wel opbreken. Alle miljoenenverkopen stammen nog uit pre 2023 (en jeugd) zo ongeveer
Je bent gewoon achterlijk maat. Ajax heeft over het afgelopen 10 jaar een positieve transferbalans van 530 miljoen. Maar ze hangen volgens jou wel in de touwen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat debielen als jij niet lijken te snappen is dat het onmogelijk is om te garanderen dat elke speler die je goedkoop koopt het prijsniveau aantikt van Dirk Kuyt (1,8 miljoen --> 18 miljoen), Sinisterra (2,5 miljoen --> 25 miljoen), Wieffer (600k --> 30 miljoen), Aursnes (450k --> 15 miljoen) enzovoort, en dat daar dus ook miskleunen tussen zitten zoals Antonucci (2,5 miljoen --> verlies 2,2 miljoen), Bozenik (4 miljoen --> verlies 1,5 miljoen) en ander gruis.
Wat debielen als jij niet lijken te snappen is dat het ook onmogelijk is om te garanderen dat elke dure speler die je koopt het prijs niveau aantikt van Hancko (8,3 miljoen --> 30 miljoen), Santiago Gimenez (8 miljoen --> 32 miljoen), Paixao (6 miljoen --> 30+5 miljoen)., en dat er dus ook miskopen tussen zitten zoals Ivanusec en Zerrouki
Als iets duidelijk geworden is, is het dat Feyenoord met gemak 60 miljoen kan neerpleuren voor spelers deze zomer omdat ze weten dat er toch weer mensen binnengehaald worden die gigantisch veel geld op gaan leveren en er jeugd is voor wie dat ook geld en dat daarmee het bedrijfsresultaat netto positief zal blijven, ook als daar een paar mislukkingen tussen zitten
Je zou zeggen dat het voor jou niet moeilijk moet zijn om dat te begrijpen want het BNP van Nederland groeit ook elk jaar ondanks de gigantische minkukel CR7 die daar onderdeel van uitmaakt
En nou opzouten
Ik wist niet dat de Eredivisie gewonnen werd door de hoogste transferbalans over 10 jaar, maar in dat geval zijn ze inderdaad landskampioenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je bent gewoon achterlijk maat. Ajax heeft over het afgelopen 10 jaar een positieve transferbalans van 530 miljoen. Maar ze hangen volgens jou wel in de touwen.
Toch vind ik, ongeacht de financile situatie van Feyenoord, dat aankopen enkel gedaan moeten worden als ze zeer waarschijnlijk in waarde gaan stijgen, of als ze direct van basisniveau zijn. Anders blijf je te veel dure troep houden.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
Denk ik dat Tengstedt en Borges gegarandeerd klappers van 30 miljoen worden?
Jij hebt ze al heel snel afgeschreven. Ik moet het echt nog maar gaan zien. Hoe lang hebben die gasten nou echt in het veld gestaan?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik, ongeacht de financile situatie van Feyenoord, dat aankopen enkel gedaan moeten worden als ze zeer waarschijnlijk in waarde gaan stijgen, of als ze direct van basisniveau zijn. Anders blijf je te veel dure troep houden.
Spelers van het niveau Tengstedt of Borges kan je in het ergste geval huren.
Slimbo <3quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk weten we ook nog niet welk niveau Tengstedt en Borges zijn.
Dat dit de vraagtekens van de afgelopen transferperiode zijn moge duidelijk zijn, maar laat ook wel weer zien dat Feyenoord een goede ontwikkeling doorgemaakt heeft de laatste jaren.
Ik heb ze niet afgeschreven, maar het is duidelijk dat ze op dit moment een stuk minder zijn dan wat we al op die positie hebben. Dan vind ik het gezien hun leeftijd/ervaring onverantwoorde aankopen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jij hebt ze al heel snel afgeschreven. Ik moet het echt nog maar gaan zien. Hoe lang hebben die gasten nou echt in het veld gestaan?
Ik heb zoveel spelers al vroegtijdig afgeschreven zien worden bij Feyenoord die uiteindelijk ruim geslaagd zijn. Of ze nou El Ahmadi, Sinisterra of misschien zelfs Ueda heetten (die laatste natuurlijk niet [ afbeelding ]).
Ik denk niet dat iemand echt verwacht had dat Ueda er 4 in zou hebben liggen in 3 wedstrijden en denk ook dat er weinig zijn die geloven dat hij dat een seizoen lang vol gaat houdenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ze niet afgeschreven, maar het is duidelijk dat ze op dit moment een stuk minder zijn dan wat we al op die positie hebben. Dan vind ik het gezien hun leeftijd/ervaring onverantwoorde aankopen.
Mwah, zo'n periode had hij ook al eens onder Slot.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand echt verwacht had dat Ueda er 4 in zou hebben liggen in 3 wedstrijden
Het ging meer om het laatste deel van de zinquote:Op woensdag 3 september 2025 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, zo'n periode had hij ook al eens onder Slot.
Veel voor de club betekendquote:
Ik heb nog wel iets van vertrouwen in Borges. Die heeft bij momenten wel laten zien te kunnen voetballen. Die Tengstedt hobbelt maar wat mee. Dat gaat echt niks worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik, ongeacht de financile situatie van Feyenoord, dat aankopen enkel gedaan moeten worden als ze zeer waarschijnlijk in waarde gaan stijgen, of als ze direct van basisniveau zijn. Anders blijf je te veel dure troep houden.
Spelers van het niveau Tengstedt of Borges kan je in het ergste geval huren.
Mooi hequote:Op woensdag 3 september 2025 11:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel voor de club betekend![]()
Denk dat 80% van de Feyenoord aanhang blij is als kenkerSjaak weg is. Waar zou dat lek toch zitten?
De Pel, rijmt op gezwelquote:Op woensdag 3 september 2025 11:15 schreef De_Pel het volgende:
HMF, kun je ajb je pilletjes weer gaan slikken? Niet door te komen zo dit topic.
Vorig seizoen was er bijna net zo’n brede selectie, je doet er alleen zo weinig aan als elke wedstrijd 15 man niet mee kunnen doenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Het belangrijkste voor dit seizoen dat we een brede selectie hebben. Dat is het euvel geweest dat je vorig seizoen 3e bent geindigd.
Wat wel simpel is; is je selectie niet te groot laten worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is echt zo simpel, we moeten altijd spelers kopen zoals Aursnes die duurder worden en nooit spelers als Ivanusec die minder waard worden.
Volg mij voor meer financieel advies
We hebben nu voor elke positie minimaal n speler die geen KKD niveau wissel oplevert, wat we tot dit jaar gewoon nog meemaakten met spelers als Zerrouki in de selectie.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:26 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben best tevreden. Alles wat ze wilden is in elk geval gevuld. Niet altijd met de eerste keus maar dat is totaal onrealistisch om te verwachten.
Misschien 't Zand en Bullaude nog ergens naar een competitie waar het transferwindow nog open is nu, Griekenland of zo.
Ik vond de breedte voornamelijk op het middenveld wel zwak vorig seizoen. Zerroukie was echt een ramp bijvoorbeeld. Ik denk dat het nu in alle linies wel beter is als vorig seizoen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er bijna net zo’n brede selectie, je doet er alleen zo weinig aan als elke wedstrijd 15 man niet mee kunnen doen
daar waren vooral blessures debet aan, maar de spelers achter je eerste man waren vaak nog van kkd niveau.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Het belangrijkste voor dit seizoen dat we een brede selectie hebben. Dat is het euvel geweest dat je vorig seizoen 3e bent geindigd.
CL ja, titel 85% absoluut niet.quote:ik heb er alle vertrouwen dat we dit seizoen CL gaan halen. Titel schat ik 85% in op dit moment.
ik win liever de EL.quote:Ik geef de titel strijd een hogere prioriteit dan Europees dit seizoen.
Dus minimaal tweede worden. Gaat lukken met domme Sjon aan het roer.quote:Sportief is de EL zeker belangrijk maar die bonussen in de EL vallen in het niets ten opzichte van de CL bonussen vorig seizoen.
Daar zijn de meningen inderdaad over verdeeld.quote:Je kan best spelers die 2e keus zijn in EL opstellen om in de competitie de beste spelers te blijven opstellen.
Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn en ik ben benieuwd of van Persie dit zo gaat invullen.
EL winnen en 2e worden daar teken ik ook voorquote:Op woensdag 3 september 2025 11:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
daar waren vooral blessures debet aan, maar de spelers achter je eerste man waren vaak nog van kkd niveau.
[..]
CL ja, titel 85% absoluut niet.
[..]
ik win liever de EL.
[..]
Dus minimaal tweede worden. Gaat lukken met domme Sjon aan het roer.
[..]
Daar zijn de meningen inderdaad over verdeeld.
Nog een simpel advies: winnen in de EL. Levert ook geld op.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is echt zo simpel, we moeten altijd spelers kopen zoals Aursnes die duurder worden en nooit spelers als Ivanusec die minder waard worden.
EL winst is sowieso gegarandeerd CL spelen in het aankomende seizoen. Alle winst in de eredivisie is enkel bijvangst!quote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nog een simpel advies: winnen in de EL. Levert ook geld op.
Oh en alles winnen in de Eredivisie ook, krijg je CL-geld.
Kun je de beker laten zitten.
Easy living.
Tot slot laatste tip:quote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nog een simpel advies: winnen in de EL. Levert ook geld op.
Oh en alles winnen in de Eredivisie ook, krijg je CL-geld.
Kun je de beker laten zitten.
Easy living.
Ivanusec was waardeloos gescout maar leek op papier een begrijpelijke aankoop, want die was voor de basis.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is er gebeurd met de eenzijdige optie. Lekker contractjes voor 2+2 jaar aanbieden genot.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusec was waardeloos gescout maar leek op papier een begrijpelijke aankoop, want die was voor de basis.
Ik vind gewoon dat je geen spelers van 24+ langdurige contracten moet aanbieden tenzij je kan verwachten dat ze direct niveau basis zijn, laat staan dat je dikke transfersommen overmaakt. In die categorie hebben we afgelopen jaren Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop, Lingr, Lotomba, Smal, Carranza, Tengstedt en Borges gehaald. Das flink wat geld door het putje, en tot nu toe heeft alleen Smal cht waarde gehad.
Borges is volgens mij wel een redelijke speler maar ook met zijn beperkingen. Zal vast zijn nut gaan hebben maar dat vPersie nog eerder Slory opstelt doet mij vragen waarom je zo’n dikke transfersom erop stuk slaat. Tengstedt is Jrgensen vibes herbeleven. Die had je toch ook kunnen huren met optie tot koop. Het zijn onbegrijpelijke transfers, dusdanig vreemd dat ik bijna in Rutgers complotten ga geloven.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets van vertrouwen in Borges. Die heeft bij momenten wel laten zien te kunnen voetballen. Die Tengstedt hobbelt maar wat mee. Dat gaat echt niks worden.
Vind het langzamerhand vooral zonde dat we Bos hebben gehaald in plaats van die back van Utrecht. Al denk ik dat Bos degelijk is, meer niet.
En net als je dit zegt, scoren Tengstedt (2x) en Borges (1x) in een oefenwedstrijd (wel tegen RKC reserves, lol).quote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borges is volgens mij wel een redelijke speler maar ook met zijn beperkingen. Zal vast zijn nut gaan hebben maar dat vPersie nog eerder Slory opstelt doet mij vragen waarom je zo’n dikke transfersom erop stuk slaat. Tengstedt is Jrgensen vibes herbeleven. Die had je toch ook kunnen huren met optie tot koop. Het zijn onbegrijpelijke transfers, dusdanig vreemd dat ik bijna in Rutgers complotten ga geloven.
Ik ben het met je eens over El Karouani. Ik schrik vooral van het passen van Bos. Hopelijk wordt dat nog beter.
Een glimp van de oude Jrgensenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
En net als je dit zegt, scoren Tengstedt (2x) en Borges (1x) in een oefenwedstrijd (wel tegen RKC reserves, lol).
Als hij ons kampioen maakt met 21 doelpunten hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tengstedt is Jrgensen vibes herbeleven
Ja, ff de EL binnen harken. Een nog een meer onrealistisch scenario dan de titel.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
EL winst is sowieso gegarandeerd CL spelen in het aankomende seizoen. Alle winst in de eredivisie is enkel bijvangst!
De Jrgensen van 2018-2021 uiteraardquote:Op woensdag 3 september 2025 15:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als hij ons kampioen maakt met 21 doelpunten hoor je mij niet klagen
Denneboom?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:18 schreef Document1 het volgende:
Ik kom hier eigenlijk ff klagen over Romano die zich als een soort uber Feyenoord fan aan positioneren is in de media.![]()
Ok doei.
Duidelijke taal van te Kloessequote:Te Kloese hekelt analisten: ''Kennelijk hoeft dat allemaal niet meer''
vandaag, 15:22 551 reacties
Algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese heeft in een terugblik op de voorbije transferzomer gereageerd op enkele thema’s die de afgelopen maanden rond Feyenoord speelden. Zo ging hij in op de uitspraken van Quilindschy Hartman en is Te Kloese opvallend fel als het gaat om uitspraken van enkele analisten over de hoofdtrainer van Feyenoord.
Hartman liet zich onlangs in Engeland kritisch uit over de communicatie van trainer Robin van Persie in zijn laatste maanden bij de club. Te Kloese bestrijdt dat beeld. ''Nee, dit is echt onzin. Dat een speler niet te horen krijgt wat hij wil horen, is iets anders dan dat de communicatie niet goed of onduidelijk is. Robin geeft juist zeer helder aan wat-ie vindt en denkt. Dus als hij vindt dat je slecht traint of dat je op dat moment gewoon minder goed bent dan een concurrent en daarom op de bank begint, dan zegt hij dat. Glashelder. Een speler kan daar teleurgesteld over zijn, maar met een matige communicatie heeft dat niks te maken. Het is fijn dat Hartman de uitspraken inmiddels ook heeft genuanceerd, nog steeds trots is op de club en zich Feyenoorder voelt. Daar hebben wij overigens ook geen moment aan getwijfeld.''
Volgens Te Kloese ontstond er daarna bij sommige media een zoektocht naar spelers die het verhaal van Hartman zouden bevestigen. ''Dat sommige analisten zo’n verhaal klakkeloos overnemen en vervolgens op tv met teksten komen als 'Ik denk dat Robin dat qua communicatie niet goed heeft aangepakt', dat bevreemdt mij dan weer. Dan denk ik: Wat maakt dat jij dit denkt te kunnen zeggen? Weet jij hoe vaak de trainer met deze speler heeft gezeten? Weet je hoe die gesprekken zijn gegaan? Ken je de fysieke data die bepaalde conclusies al dan niet ondersteunen? Speelden dezelfde zaken – zoals bijvoorbeeld het niet willen bijtekenen – wellicht ook al onder de vorige trainer? En heb jij als zogeheten kenner berhaupt contacten en enige moeite genomen om beweringen te verifiren alvorens er vol in mee te gaan? Maar kennelijk hoeft dat allemaal niet meer.''
Geen directe reactie van Feyenoord
De club koos er bewust voor om na de publicatie van het interview niet te reageren. ''Die kans is ons pas uren nadat het verhaal al was gepubliceerd geboden en iedereen het dus al had gelezen. Dan hoeft het niet meer, want dan wordt een reactie van ons alleen nog maar gebruikt om het verhaal nog eens een keer extra aan te jagen'', sluit hij af in gesprek met Feyenoord ONE.
Alsof hij zou zeggen van "Bij nader inzien blijkt het best een sukkel, oepsie..."quote:Op woensdag 3 september 2025 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
Koetje over Steijn: "De eerste indruk is goed. In alles."
Sow.
@klaasweetalles pls explainquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Belgian Pro League 2022-2023
Ueda - Cercle Brugge - 22 in 40
Larin - Club Brugge - 1 in 9
appels kun je niet met peren vergelijkenquote:
Hij lijkt mij iemand die heel eerlijk is over dit soort dingen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof hij zou zeggen van "Bij nader inzien blijkt het best een sukkel, oepsie..."
Tengstedt kan gewoon kopgoals makenquote:
Een van de spelers die ik het snelst heb zien ontwikkelen bij Feyenoord. Wat een ergerlijke speler was dat aan het begin.quote:
Vanaf het begin vertrouwen gehad in deze speler als 1 van de weinigequote:
Nounounounounou….quote:
Goh… Kloesoe veegt fel zijn eigen Robins straatje schoon. Wie had dat ooit verwacht.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Duidelijke taal van te Kloesse
Hij staat volledig achter van Persie, terwijl ik zelfs berichten las hij het niet eens zou met het optreden van van Persie door sommige clowns.in de media.
Goed dat hij even hierop terugkomt want de 020 media proberen alleen maar onrust te zaaien bij Feyenoord.
Goh, het is net alsof er iets veranderd is in het moderne voetbal met de komst van zaakwaarnemers die steeds beter voor het belang van hun client opkomenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de eenzijdige optie. Lekker contractjes voor 2+2 jaar aanbieden genot.
Robin heeft DE keeper van het Nederlands Elftal H-LE-MAAL kapot gemaakt!!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Noppert basisplaats kwijt bij Heerenveen, dit lijkt me de schuld van Van Persie.
Ah ik begrijp dat De Pers het ook helemaal verkeerd heeft aangepakt met Hartman en Zerrouki, spelers die het compleet aan het maken waren bij Feyenoord en die weggepest zijn door een trainer die te dom is om hun specifieke kwaliteiten te zienquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh… Kloesoe veegt fel zijn eigen Robins straatje schoon. Wie had dat ooit verwacht.
Ik weet niet hoe Robin het heeft gedaan. Ik weet wel dat de manier waarop Kloesoe nu reageert compleet nietszeggend is. (En een beetje onder het niveau van een AD)quote:Op woensdag 3 september 2025 20:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah ik begrijp dat De Pers het ook helemaal verkeerd heeft aangepakt met Hartman en Zerrouki, spelers die het wel compleet aan het maken waren bij Feyenoord en die weggepest zijn door een trainer die hun specifieke kwaliteiten niet ziet [ afbeelding ]
Voor je losbreekt met wederom een onsamenhangend verhaal gebaseerd op niets dan onderbuik en domme argumenten, geef me heel even de tijd om klaar te gaan zitten
Misschien moet je dan even luisteren naar wat hij er zelf over verteld heeft en kijken hoe Hartman daarna terugkrabbelde, zomaar een tip.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Robin het heeft gedaan.
Gewoon sigarenwinkeltje openen dan toch.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Goh, het is net alsof er iets veranderd is in het moderne voetbal met de komst van zaakwaarnemers die steeds beter voor het belang van hun client opkomen [ afbeelding ]
Alsof nog n speler te lijmen is voor zulke contracten in de wetenschap dat het verschil tussen een contract van 2 of 4 jaar het verschil kan zijn tussen financieel comfortabel en financieel onafhankelijk bij een carrire vernietigende blessure.
Man man man wat een gekkie dit
Niemandquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh… Kloesoe veegt fel zijn eigen Robins straatje schoon. Wie had dat ooit verwacht.
Zelfs op het eind had je nog een ontzettende hekel aan hem:quote:Op woensdag 3 september 2025 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Een van de spelers die ik het snelst heb zien ontwikkelen bij Feyenoord. Wat een ergerlijke speler was dat aan het begin.
(Dit was vlak voordat hij twee goals maakte)quote:Op zondag 25 februari 2024 16:00 schreef fetX het volgende:
Echt ik haat Minteh. Wat een intense teringspeler is dat zeg.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
Ik vind Minteh zo’n ontzettend vermoeiende speler
Van teringspeler naar vermoeiend. Prima ontwikkeling.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs op het eind had je nog een ontzettende hekel aan hem:
[..]
(Dit was vlak voordat hij twee goals maakte)
[..]
Een beetje dezelfde ontwikkeling die user @Wotte heeft gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2025 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Van teringspeler naar vermoeiend. Prima ontwikkeling.
Ik zit voorlopig slechts als toeschouwer op de tribune in dit topic.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde ontwikkeling die user @:wotte heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2025 23:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig slechts als toeschouwer op de tribune in dit topic.Je tweede oprecht leuke grapje van de avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geeft mij vertrouwen in spelers als TengstedtMakkelijk eerste
Mooi om te zien.quote:
Dat komt omdat er een hoop sprookjesverhalen zijn verzonnen om van Persie te beschadigenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Robin het heeft gedaan. Ik weet wel dat de manier waarop Kloesoe nu reageert compleet nietszeggend is. (En een beetje onder het niveau van een AD)
De reden dat hij al vrij snel zeker was van een basisplek onder Oh Arne was juist omdat dat al vanaf het begin erin zat.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Al dat defensieve harde werken heeft ie uiteraard geleerd van Oh Arne!
Wel wat gek dat ze hem niet hebben verhuurdquote:Op donderdag 4 september 2025 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zaten jij en ik al vanaf dag 1 op de hypetrain
Steijn en Koopmeiners buiten selectie Oranje gelatenquote:Op woensdag 3 september 2025 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
Koetje over Steijn: "De eerste indruk is goed. In alles."
Sow.
Beter.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Steijn en Koopmeiners buiten selectie Oranje gelaten
Vuile klootzak
Die quote gaat meer over analisten op tv. Ik blijf erbij: hij kwam net terug van een blessure, Van Persie moest minimaal derde worden en Hartman was helaas nog niet goed/fit genoeg. Normaal krijg je dan steeds meer speeltijd, maar er moesten resultaten worden behaald. Als je Hartman vorig jaar had gevraagd, had ie graag naar Chelsea gewild (en terecht ook wel).quote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weer op de voorpagina van AD. Hartman wordt hard aangepakt.
Volgens mij zaten we al weken met smart te wachten op hem. Het was wel iets meer dan 'begrijpelijk', daar zaten we er allemaal naast.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusec was waardeloos gescout maar leek op papier een begrijpelijke aankoop, want die was voor de basis.
Ik vind gewoon dat je geen spelers van 24+ langdurige contracten moet aanbieden tenzij je kan verwachten dat ze direct niveau basis zijn, laat staan dat je dikke transfersommen overmaakt. In die categorie hebben we afgelopen jaren Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop, Lingr, Lotomba, Smal, Carranza, Tengstedt en Borges gehaald. Das flink wat geld door het putje, en tot nu toe heeft alleen Smal cht waarde gehad.
Het probleem was vooral dat Hartman er met de pet naar gooidequote:Op donderdag 4 september 2025 10:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die quote gaat meer over analisten op tv. Ik blijf erbij: hij kwam net terug van een blessure, Van Persie moest minimaal derde worden en Hartman was helaas nog niet goed/fit genoeg. Normaal krijg je dan steeds meer speeltijd, maar er moesten resultaten worden behaald. Als je Hartman vorig jaar had gevraagd, had ie graag naar Chelsea gewild (en terecht ook wel).
Hartman had gewoon kunnen blijven als ie iets meer geduld had.
Waarschijnlijk omdat ie niet speelde.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem was vooral dat Hartman er met de pet naar gooide
"Ik heb zeker ook fouten gemaakt in hoe ik mezelf heb opgesteld in trainingen, door bepaalde dingen die gebeurd zijn.“ -Hartmanquote:
Jezus wat een click bait kop. Kutkrantquote:Op donderdag 4 september 2025 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weer op de voorpagina van AD. Hartman wordt hard aangepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |