Als je enkel wil horen dat je gelijk hebt ga je maar in het Ajax-topic roepen dat Kroes er niks van kanquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon joh, achterlijke.
Waar we tegen moeten spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:27 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ook in Oostenrijk wordt Mitchell niet gepresenteerd als voetballer
Alles is geweldig, alles is goed. Alles is volledig logisch, volledig onder controle. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totale onvermogen van zo veel mensen om in te zien dat het doodnormaal is om miljoenenaankopen op de bank te hebben is echt mijn favoriete rubriek van deze transferwindow.
ik ben niet iedereen....quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat iedereen inmiddels Ayase als eerste spits ziet.
Dat zegt meer over die andere twee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totale onvermogen van zo veel mensen om in te zien dat het doodnormaal is om miljoenenaankopen op de bank te hebben is echt mijn favoriete rubriek van deze transferwindow.
Jaartje uitzitten, 15 goals laten maken, makkelijk tweede worden omdat ajax teringdramatisch is en dan die vleermuis verkopen en een normale spits kopenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgian Pro League 2022-2023quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Larin is echt de nummer 1 spits
Dat kan iedereen wel zien
Die heeft al in een paar sterke competities gespeeld
Komt bij mij fysiek goed over wat ik op de beelden heb gezien en dat is net wat ueda mist
die kan er in de nederlandse competitie er 25 maken
Het is alleen de vraag wat van Persie gaat doen nu ueda een paar goaltjes heeft gemaakt, ik denk toch dat hij voor de fysiek sterke Larin gaat.
Wat is dit voor showquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Die presentator is echt fucking dom. Die Tim ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De grote VI transfer deadline ahow
Zelden zoiets amateuristisch gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De grote VI transfer deadline ahow
Ik hoorde vandaag badkamer, kraangeluid toen er water in beeld was in de Vuelta.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelden zoiets amateuristisch gezien.
Ben zelf nog nooit zo geconflicteerd geweest over een transferperiodequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles is geweldig, alles is goed. Alles is volledig logisch, volledig onder controle. Niks aan de hand.
[ afbeelding ]
Schrik er voornamelijk van dat hij kennelijk slechts 26 jaar oud was toen hij bij Feyenoord kwam.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijf toch elke keer weer lachen om hoe ze angstvallig het woord Ajax ontwijken in dat bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |