SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heb ik toestemming om te bolken met hetzelfde woord?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neequote:Op maandag 1 september 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik toestemming om te bolken met hetzelfde woord?![]()
Ik mag ook niets
Viesmad nu
Ziedend gewoon
Trotste mama van Ambar
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:Op maandag 1 september 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ja, maar draaide de Maddix versie
Meneer Fruit
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is de schuldige?quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niets
Viesmad nu
Ziedend gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
kusje eropquote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niets
Viesmad nu
Ziedend gewoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ook ziedend!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vast een man.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben het viesmadstquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woosboest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg ik lekker nietquote:Op maandag 1 september 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar eh @:koningwouter
wat zijn jouw stats
ik heb alles nu op ongeveer 900 in de gym![]()
Thnx mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan was het puur geluk dat ik je versloeg welquote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
nee alles zo rond de 1000 nu, iets minderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja een paar critical hits en je bent weg, had zelfs nog pepperspray op je gebruikt maar het mocht niet batenquote:Op maandag 1 september 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan was het puur geluk dat ik je versloeg wel![]()
Nu ik level 10 ben, mag ik ook bij de faction @KoningWouter ?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja hoor! Dat mocht eerder ook al welquote:Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu ik level 10 ben, mag ik ook bij de faction @:KoningWouter ?![]()
![]()
Een tampon?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit net op de 250quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even Embers HQ een berichtje sturen dat je wilt joinen en dat je KoningWouter, loveislikeakiss en MooieTop6 kent. Ik zal doorgeven dat je een application stuurt.![]()
Moet kunnenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat moet ik daarvoor doen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor! Dat mocht eerder ook al welI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ah ik zie hetquote:Op maandag 1 september 2025 10:47 schreef KoningWouter het volgende:
Even Embers HQ een berichtje sturen dat je wilt joinen en dat je KoningWouter, loveislikeakiss en MooieTop6 kent. Ik zal doorgeven dat je een application stuurt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Naar de faction: Embers HQ gaan, en op de knop drukken dat je een application wilt sturen. Dan even een stukje typen dat je ons kent. Heb het doorgegeven dat je dat gaat doenquote:![]()
Ik zal de Heleen van Rooyen foto maar niet posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gedaan!quote:Op maandag 1 september 2025 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naar de faction: Embers HQ gaan, en op de knop drukken dat je een application wilt sturen. Dan even een stukje typen dat je ons kent. Heb het doorgegeven dat je dat gaat doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Welke foto?quote:Op maandag 1 september 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zal de Heleen van Rooyen foto maar niet posten.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
IEDEREEN in de factionIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met een tampon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Fogel.quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:quote:quote:![]()
Zover waren we al, nu graag de reden. En pics vam Ambar,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mag niet bolken met een en hetzelfde woordquote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover waren we al, nu graag de reden. En pics vam Ambar,Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag niet bolken met een en hetzelfde woord
Waarom ben je boos?quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zolang ik boos ben geen Ambar pics![]()
![]()
Wat betekent dit?quote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag niet bolken met een en hetzelfde woord![]()
Heb ik toestemming om te bolken? (niet spammen dus)Trotste mama van Ambar
NEINquote:Op maandag 1 september 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik toestemming om te bolken? (niet spammen dus)![]()
![]()
Ik snap je boosheid wel, maar beter bespreek je dit even achter.quote:
Goed bedoeld advies.
Uit volle borst.quote:
Spraakwater lest de dorst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Één negen negen vijf en ik kom wederom op de digitale schijfquote:Op maandag 1 september 2025 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uit volle borst.
Spraakwater lest de dorst.![]()
oke
ontbeten, bestellingen ingepakt, tijd om de tas in te pakken en te gaan sporten
oh nee wacht boodschappenlijstje makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze blijft ook mooi.quote:Op maandag 1 september 2025 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één negen negen vijf en ik kom wederom op de digitale schijf
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaquote:Op maandag 1 september 2025 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze blijft ook mooi.
Bekijk deze YouTube-videoB-kant van Kaal of kammen
![]()
![]()
dank uquote:Op maandag 1 september 2025 10:55 schreef Fogel het volgende:
Feli @:loveislikeakiss voor de augustuswinst![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veel om in te pakkenquote:Op maandag 1 september 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
ontbeten, bestellingen ingepakt, tijd om de tas in te pakken en te gaan sporten
oh nee wacht boodschappenlijstje maken
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Smacken dan maarquote:Op maandag 1 september 2025 11:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou dat niet wrappen, is zo lastig weer uit te pakken dan...![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Dat zie jij dan weer.quote:Op maandag 1 september 2025 11:10 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
@:Paul kun je Utrechtste zijn? Op welke schaal?
Mss weet @henkwestbroek het .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks weer metquote:![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Van mij wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
zo boodschappenlijstje af
3 kilo tomaten en een liter wijn
komt goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moest net aan je denkenquote:Op maandag 1 september 2025 11:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou dat niet wrappen, is zo lastig weer uit te pakken dan...
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je deed iets met folie ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Ik deed net een quiz op paiq...quote:
De vraag was:
Massage of Bondage?
Lekker wrappenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik leerde gisteren dat bubble wrap eigenlijk bedacht was als behang voor aan de muur om een futuristische look aan je huis te gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MooieTop6quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo jij durftquote:
Gemiste kans.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja jij bent hier al, dus dan hoef ik je ook niet te missen tochquote:
Heer Versquote:
Heer MT6 , Freon foar it libben.quote:
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6 , Freon foar it libben.deze man he
![]()
Hâld moed, sjoch nei de ljochte kanten fan it libben, en tink derom: nei rein komt altyd sinneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ahaquote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hâld moed, sjoch nei de ljochte kanten fan it libben, en tink derom: nei rein komt altyd sinne
Jij ging voor dat eerste natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ik deed net een quiz op paiq...
De vraag was:
Massage of Bondage?
Wrappen is ook een vorm van bondage
Ja ik ging voor massage, maar ik was door naar de volgende ronde dat welquote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jij ging voor dat eerste natuurlijk.
Wrappen is ook een vorm van bondage
Heb je in ieder geval iets te doen als je je verveeltquote:Op maandag 1 september 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik leerde gisteren dat bubble wrap eigenlijk bedacht was als behang voor aan de muur om een futuristische look aan je huis te geven
Nog leuke plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap niet zo goed waarom het 'of' zou moeten zijn. Je kunt beide prima combinerenquote:Op maandag 1 september 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ging voor massage, maar ik was door naar de volgende ronde dat wel
Dus wrappen en dan masseren?quote:Op maandag 1 september 2025 11:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom het 'of' zou moeten zijn. Je kunt beide prima combineren
Of vastbinden en dan masseren?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus wrappen en dan masseren?
Of vastbinden en dan masseren?
*Lust geen koffie*![]()
O leuk, Max al graag met je meewillen denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nee preciesquote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hâld moed, sjoch nei de ljochte kanten fan it libben, en tink derom: nei rein komt altyd sinneIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, Max al graag met je meewillen denk ik
Hij mag mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat balen zeg! Dat je niet hebt afgezegd!![]()
Rustig aan Dot![]()
![]()
Beterschap Dottie
Yep!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?quote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hâld moed, sjoch nei de ljochte kanten fan it libben, en tink derom: nei rein komt altyd sinne“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vraag me af of wrapped het wel snapt als buurmanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat mag natuurlijk niet hequote:Op maandag 1 september 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
the interwebsquote:Op maandag 1 september 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zeg niet snel iets af hoor, ga altijd gewoon door.quote:Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij mag mee hoor
Oh wat balen zeg! Dat je niet hebt afgezegd!![]()
Rustig aan Dot
Hij is vandaag weer opschool begonnen. Volgende week rijd hij weer een wedstrijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je MT6quote:
Jwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik weet hetquote:
maar heb er ooit een jaar gewoond dus ik weet de wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bikkel ben je ookquote:Op maandag 1 september 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg niet snel iets af hoor, ga altijd gewoon door.
Hij is vandaag weer opschool begonnen. Volgende week rijd hij weer een wedstrijd
Ohja de scholen zijn weer begonnen idd![]()
10000 stappen
De nacht is foarby, de sinne is frij, omheech te gean
Aanst wurdt it dei, de moarn is te nij, om stil te stean
It libben wie wrang, it wachtsjen te lang
Mar 't nimt in kear
Wes mar net bang, nea wer bang, it hoecht net mear
Der sil gjin dei begjinne, dat ik net by dy bin
Gjin oerwurk foar us rinne, sunder sin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wat een rust in de Efteling vandaag
En kent de spraak?quote:Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet het
maar heb er ooit een jaar gewoond dus ik weet de weg![]()
combi schots gezegd maar dan in friese taal
Ik hoopje dat in mûs nea dyn foarriedkast ferlit mei in trienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In Appelscha ookquote:Op maandag 1 september 2025 11:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh wat een rust in de Efteling vandaag![]()
![]()
Geen Wilders clan ?quote:Op maandag 1 september 2025 11:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh wat een rust in de Efteling vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt, vakantie is voor bijquote:Op maandag 1 september 2025 11:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh wat een rust in de Efteling vandaag
mijn zus was ook al aan het genietenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pics van je genietende zusquote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt, vakantie is voor bij
mijn zus was ook al aan het genieten![]()
Ik ga donderdagquote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt, vakantie is voor bij
mijn zus was ook al aan het genieten![]()
De Baron is wel dicht
ja groot onderhoudquote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga donderdag![]()
De Baron is wel dichtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga donderdag![]()
De Baron is wel dicht![]()
![]()
![]()
Dat ding is wel vaak stuk zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ding is wel vaak stuk zeg.![]()
Konden ze niet even een paar dagen wachtenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan was ik donderdag nog lekker op tijdquote:
Maar ik zou sowieso niet efteling gaan als joris en de baron dicht zijn
Zijn toch wel mijn favorietjes
Ziedend nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Arbeid is nodig om d’oude pracht te behouden voor het nageslachtquote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ding is wel vaak stuk zeg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee zomerseizoen is klaarquote:Op maandag 1 september 2025 11:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Konden ze niet even een paar dagen wachten
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan je wel zeggen dat het geen succes was om zo te vergaderen, helemaal niet als je de leiding hebtquote:Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bikkel ben je ook
Ohja de scholen zijn weer begonnen idd![]()
Ja hier zijn ze vandaag weer begonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja zeg. Ik droom zelfs van je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kan me voorstellen ja.quote:Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat het geen succes was om zo te vergaderen, helemaal niet als je de leiding hebt![]()
Ja hier zijn ze vandaag weer begonnen
Dus beter toch afzeggen volgende keer![]()
![]()
ohquote:Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik droom zelfs van je.
Dat is liefHoe zie ik er uit in je droom? Een glas gevuld met rode wijn?
Ja hallo, ze wisten toch dat ik er aan kwamquote:Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee zomerseizoen is klaar
samen?quote:Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga dit jaar nog een keer efteling, denk ik
*Lust geen koffie*![]()
Is niet erg, ik ben het gewendquote:
Als mijn paiq date mij maar mist
Als ik moet leiden wel, anders niet.quote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen ja.
Dus beter toch afzeggen volgende keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou de bedoeling was met mijn paiq datequote:
Maar dan ga ik 2 keer nog naar de efteling
Nu moest je lijdenquote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik moet leiden wel, anders niet.![]()
![]()
De Friezen komen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt toch een date?quote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou de bedoeling was met mijn paiq date
Maar dan ga ik 2 keer nog naar de eftelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef Shii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ja ik heb donderdag na de Efteling mijn Paiq match gezien
Dame Shii.quote:
quote:
ze ligt daar in bed heerlijk relaxt in alle rustHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is het maandelijkse lunch genot alarmquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze ligt daar in bed heerlijk relaxt in alle rust
Oehquote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze ligt daar in bed heerlijk relaxt in alle rust![]()
![]()
wil je nou zeggen dat ik een paiq account moet aanmaken om met je op date te kunnen?quote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou de bedoeling was met mijn paiq date
Maar dan ga ik 2 keer nog naar de efteling
ik rook niet
*Lust geen koffie*![]()
vond dat ik mijn neefje er best mooi uit had gehaald zoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahahahaquote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat ik een paiq account moet aanmaken om met je op date te kunnen?
ik rook niet
ja roken
O toch wel dacht dat je nog niet wilde datequote:Op maandag 1 september 2025 12:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik heb donderdag na de Efteling mijn Paiq match gezien![]()
Hoe was het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Nijnquote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is het maandelijkse lunch genot alarm
quote:Op maandag 1 september 2025 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rokende banden niet kunnen waarderen![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Nou ja kijkquote:Op maandag 1 september 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch wel dacht dat je nog niet wilde date![]()
Hoe was het?
Ik was het ook niet van plan, maar hij woont 10 minuten rijden bij mij vandaan.
We zaten elkaar een beetje uit te dagen van je komt toch niet, je durft niet, bluf blalblabla.
Dat moet je niet tegen mij zeggen
Dus hebben we elkaar een uurtje gezien. Hij moest weer naar huis, want puber was alleen thuis
Je wil hem niet daten, maar je gaat hem toch daten omdat hij je uitdaagt.quote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ja kijk
We zaten elkaar een beetje uit te dagen van je komt toch niet, je durft niet, bluf blalblabla.
Dus hebben we elkaar een uurtje gezien. Hij moest weer naar huis, want puber was alleen thuis
Ik snap vrouwen niet
ik ken ook een kerel die heeft gezoend met een andere vent puur omdat we tegen m zeiden dat hij dat niet zou durvenquote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil hem niet daten, maar je gaat hem toch daten omdat hij je uitdaagt.
Ik snap vrouwen nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wrappen en dan masserenquote:Op maandag 1 september 2025 11:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus wrappen en dan masseren?
Of vastbinden en dan masseren?![]()
Maar kan ook met touw, moet je alleen rekening houden met de positie.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik ben hier even stil van.quote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ja kijk
Leuk toch, was het een leuke gast?quote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ja kijk
Dus hebben we elkaar een uurtje gezien. Hij moest weer naar huis, want puber was alleen thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dot weet dat ik nog niet wilde daten met geen enkele manquote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen nietDat ik liever 6-12 maanden wil wachten na de scheiding.
Maar het klikt gewoon tussen ons. Dus daarom durfde ik het wel aan
Mooi toch, niets mis mee als het goed voeltquote:Op maandag 1 september 2025 12:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dot weet dat ik nog niet wilde daten met geen enkele manDat ik liever 6-12 maanden wil wachten na de scheiding.
Maar het klikt gewoon tussen ons. Dus daarom durfde ik het wel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij was niet de puber ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoezoquote:Puber was aan het gamen
![]()
Hij had gezegd ik ga even een uurtje wandelen
Was wel in de buurt bij zijn huis
Ja te leuk eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, was het een leuke gast?
Dat snap ik dan wel weer volledig. Mannen zijn veel makkelijker in de omgang dan vrouwenquote:Op maandag 1 september 2025 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ken ook een kerel die heeft gezoend met een andere vent puur omdat we tegen m zeiden dat hij dat niet zou durven
Neen....quote:Op maandag 1 september 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vraag me af of wrapped het wel snapt als buurmanMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Niemand nietquote:Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouuuuuuuuuuquote:Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer volledig. Mannen zijn veel makkelijker in de omgang dan vrouwenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee Mijn date heeft een puberquote:En die was alleen thuis aan het gamen
Ik dacht het even fout lees ik nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter gewoon niet denkenquote:Op maandag 1 september 2025 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht het even fout lees ik nu.
De waarheidquote:
Je schrijft het als 'logisch' of 'rationeel' niet als raarquote:
ja maar die zin klopt toch?quote:Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft het als 'logisch' of 'rationeel' niet als raar
@FreshFruit leest hem raarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Sommige vrouwen
Niets mis mee dan toch. WIe weetquote:Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
HoezoPuber was aan het gamen
![]()
Hij had gezegd ik ga even een uurtje wandelen
Was wel in de buurt bij zijn huis
[..]
Ja te leuk eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: