SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heb ik toestemming om te bolken met hetzelfde woord?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neequote:Op maandag 1 september 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik toestemming om te bolken met hetzelfde woord?![]()
Ik mag ook niets
Viesmad nu
Ziedend gewoon
Trotste mama van Ambar
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:Op maandag 1 september 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ja, maar draaide de Maddix versie
Meneer Fruit
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is de schuldige?quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niets
Viesmad nu
Ziedend gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
kusje eropquote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niets
Viesmad nu
Ziedend gewoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ook ziedend!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vast een man.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben het viesmadstquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woosboest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg ik lekker nietquote:Op maandag 1 september 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar eh @:koningwouter
wat zijn jouw stats
ik heb alles nu op ongeveer 900 in de gym![]()
Thnx mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan was het puur geluk dat ik je versloeg welquote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
nee alles zo rond de 1000 nu, iets minderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja een paar critical hits en je bent weg, had zelfs nog pepperspray op je gebruikt maar het mocht niet batenquote:Op maandag 1 september 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan was het puur geluk dat ik je versloeg wel![]()
Nu ik level 10 ben, mag ik ook bij de faction @KoningWouter ?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja hoor! Dat mocht eerder ook al welquote:Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu ik level 10 ben, mag ik ook bij de faction @:KoningWouter ?![]()
![]()
Een tampon?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit net op de 250quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even Embers HQ een berichtje sturen dat je wilt joinen en dat je KoningWouter, loveislikeakiss en MooieTop6 kent. Ik zal doorgeven dat je een application stuurt.![]()
Moet kunnenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat moet ik daarvoor doen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor! Dat mocht eerder ook al welI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ah ik zie hetquote:Op maandag 1 september 2025 10:47 schreef KoningWouter het volgende:
Even Embers HQ een berichtje sturen dat je wilt joinen en dat je KoningWouter, loveislikeakiss en MooieTop6 kent. Ik zal doorgeven dat je een application stuurt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Naar de faction: Embers HQ gaan, en op de knop drukken dat je een application wilt sturen. Dan even een stukje typen dat je ons kent. Heb het doorgegeven dat je dat gaat doenquote:![]()
Ik zal de Heleen van Rooyen foto maar niet posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gedaan!quote:Op maandag 1 september 2025 10:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naar de faction: Embers HQ gaan, en op de knop drukken dat je een application wilt sturen. Dan even een stukje typen dat je ons kent. Heb het doorgegeven dat je dat gaat doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Welke foto?quote:Op maandag 1 september 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zal de Heleen van Rooyen foto maar niet posten.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
IEDEREEN in de factionIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met een tampon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Fogel.quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:quote:quote:![]()
Zover waren we al, nu graag de reden. En pics vam Ambar,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mag niet bolken met een en hetzelfde woordquote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover waren we al, nu graag de reden. En pics vam Ambar,Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag niet bolken met een en hetzelfde woord
Waarom ben je boos?quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zolang ik boos ben geen Ambar pics![]()
![]()
Wat betekent dit?quote:Op maandag 1 september 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag niet bolken met een en hetzelfde woord![]()
Heb ik toestemming om te bolken? (niet spammen dus)Trotste mama van Ambar
NEINquote:Op maandag 1 september 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik toestemming om te bolken? (niet spammen dus)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: