Mag Klaas Dijkhoff er ook bij?quote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voeg daar nog Verdonk, Kaag en Timmermans aan toe en je hebt een vrij compleet overzicht.
Tja, ik lees hier gewoon (huidige) politici in.quote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Destructief is dat het landsbestuur tot niks in staat is. Dat we een stuurloos land worden, dobberend op de golven van het populisme.
Ten prooi gevallen aan rattenvangers en nepverlossers en een electoraat dat de boel verder helpt verzieken. Dat uit boosheid de boel verder de vernieling in helpt.
Een democratie die stopt met functioneren.
Die had toch een heel andere toon en doelgroep als het oorspronkelijke lijstje?quote:Op maandag 1 september 2025 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mag Klaas Dijkhoff er ook bij?
De bekende whataboutismquote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, zie de slopende pro-Pallie studenten, rellende XR's of de dierenrechten-leden.
Zo koddig dat het steeds over rancune en boosheid gaat en een heel segment dat al anderhalf jaar of langer de boel verziekt, en in sommige gevallen door 'redelijke partijen' wordt omarmd, weggelaten uit dat verhaal over 'boos volk'.
Serieus, ik zou die horizon eens stevig verbreden als 'rancune' en 'boosheid' je interesse hebben. Laat staan 'destructieve politiek'.
Ik zou de definitie daarvan nog eens opzoeken.quote:Op maandag 1 september 2025 13:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De bekende whataboutism
Alles om de zielige, hulpeloze burger die populisten steunt maar te beschermen tegen iedere vorm van kritiek.
Nee ik noem ze niet zielig en hulpeloos. Dat zijn ze namelijk allesbehalve.quote:Op maandag 1 september 2025 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou de definitie daarvan nog eens opzoeken.
Als je stelt dat rancune en boosheid, 'wetenschappelijk' gezien, zelfs, enkel de forte is van één bepaalde politieke groep terwijl we zichtbaar zien dat dat niet het geval is, is dat gewoon dom.
Oh en opnieuw ben jij degene die ze zielig en hulpeloos noemt.
Dat doe je constant.quote:Op maandag 1 september 2025 13:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik noem ze niet zielig en hulpeloos. Dat zijn ze namelijk allesbehalve.
Maar jij vind het iedere keer nodig om iedere vorm van kritiek op hun gedrag of gebrek aan nemen van verantwoordelijkheid te smoren met whataboutisms en jijbakken. Dus dan zijn het blijkbaar mensen die volgens jou zo zielig en hulpeloos zijn dat ze beschermd moeten worden tegen iedere vorm van kritiek.
Liever verdwijnen die splinterpartijen allemaal.quote:Op maandag 1 september 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Echtgenoot Thieme op lijst van nieuwe dierenpartij Vrede voor Dieren
Goed nieuws, met een beetje geluk kost dit de dierenpartijen zomaar 2 zetels door het verdelen van de stemmen.
Dan komt een rechtse coalitie mogelijk net iets te kort zonder SGP.quote:Op maandag 1 september 2025 16:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Liever verdwijnen die splinterpartijen allemaal.
Wappenpartij, weg ermeequote:Op maandag 1 september 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed nieuws, met een beetje geluk kost dit de dierenpartijen zomaar 2 zetels door het verdelen van de stemmen.
Niemand geeft iets om deze club.quote:Op maandag 1 september 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja natuurlijk. Het is mijn eigen bericht, Einstein.quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Extreemrechts is jouw invulling
Het is eigenlijk al triest dat ze na hun deelname aan het PVV-kabinet sowieso nog terug willen komen. Ze hebben het tegenovergestelde gedaan van de redenen die Omtzigt zei te hebben om die partij op te richten. Dat is falen op een niveau ver voorbij gewone mislukking.quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef capricia het volgende:
Van Vroonhoven is weg.
Als dat überhaupt nog interessant is.
[ x ]
Wat een natte scheet was die partij zeg.quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef capricia het volgende:
Van Vroonhoven is weg.
[ x ]
Ja. Eens.quote:Op maandag 1 september 2025 16:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al triest dat ze na hun deelname aan het PVV-kabinet sowieso nog terug willen komen. Ze hebben het tegenovergestelde gedaan van de redenen die Omtzigt zei te hebben om die partij op te richten. Dat is falen op een niveau ver voorbij gewone mislukking.
Ik wil lijsttrekker worden!quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef capricia het volgende:
Van Vroonhoven is weg.
[ x ]
''Vrouw van sabotage club saboteert zichzelf"quote:Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik wil lijsttrekker worden!
Oh nee ik stop ermee.
Ik doe toch wel mee!
Ik stap op!!!
Typische twijfel-NSC'er, geef haar het erelidmaatschap!
quote:Op maandag 1 september 2025 17:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
''Vrouw van sabotage club saboteert zichzelf"
De SGP gaat helaas niet verdwijnen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan komt een rechtse coalitie mogelijk net iets te kort zonder SGP.
Stukje wishful thinking die banner.quote:Op maandag 1 september 2025 17:15 schreef Tjoent het volgende:
Een dag niet gesaboteerd, is een dag niet geleefd![]()
[ afbeelding ]
OHNEETOCHNIETquote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef capricia het volgende:
Van Vroonhoven is weg.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |