Zegt mij niks nee. Komt het uit je speakers of echt uit de PS5 zelf? Dan zal het coil whine kunnen zijn, had m’n PS4 Pro ook last van maar die steeg wel vaker op.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster heb je geen last van rare geluiden als je de map opent en daar enige tijd blijft?
Death Stranding 2.
Het viel me op dat er dan rare geluiden te horen zijn, die bij mij althans niet constant zijn, maar in bepaald ritme/frequentie komen.
Na wat zoeken blijken er een hoop mensen dat te hebben, alleen op de map.
Voornamelijk de base PS5 en de Slim, maar ook mensen met een Pro.
Ook nieuwe en/of recent schoongemaakte PS5's.
Blijkt dat er op de map unlocked framerates zijn (op een stilstaand onderdeel van de game), dat blijkbaar dusdanig veel warmte creërt waarbij de fan hard moet werken.
Op sommige filmpjes hoor je ze echt loeien (bij mij gelukkig niet) en veel mensen krijgen ook een overheat melding of zelfs een auto shutdown.
Bij alle overige games is mijn launch PS5 nog steeds muisstil.
Kojima mindfuckquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster heb je geen last van rare geluiden als je de map opent en daar enige tijd blijft?
Death Stranding 2.
Het viel me op dat er dan rare geluiden te horen zijn, die bij mij althans niet constant zijn, maar in bepaald ritme/frequentie komen.
Na wat zoeken blijken er een hoop mensen dat te hebben, alleen op de map.
Voornamelijk de base PS5 en de Slim, maar ook mensen met een Pro.
Ook nieuwe en/of recent schoongemaakte PS5's.
Blijkt dat er op de map unlocked framerates zijn (op een stilstaand onderdeel van de game), dat blijkbaar dusdanig veel warmte creërt waarbij de fan hard moet werken.
Op sommige filmpjes hoor je ze echt loeien (bij mij gelukkig niet) en veel mensen krijgen ook een overheat melding of zelfs een auto shutdown.
Bij alle overige games is mijn launch PS5 nog steeds muisstil.
O die lijkt idd wel wat op Max Caulfieldquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ang3l ik lees dat ze een Lif is Strange tv serie willen gaan maken.
Wel wat voor jou
Ach (git gud)quote:My wife is a massive hk fan and has been waiting for silksong to come out for years. She is not the most skilled of players but she was able to complete hk and enjoy her time. Silksong, instead, is breaking her apart. She has spent three days fighting Moorwing without beating it and she’s dropping the game for good. I hope she’ll pick it back up sometime but it’s sad to see all the anticipation die out like this.
I am loving the game and I am having a blast with it but I have come to the realization that this game is extremely punishing to lower skilled players who still make up a sizable share of the fanbase.
I think that this disconnect is very concerning and explains why so many people are complaining about the game’s difficulty. It feels like team cherry doesn’t understand that much of the appeal of hk wasn’t the challenge it offered but also the lore, the exploration, and buildcrafting (and so on).
These are all aspects of silksong that are, effectively, gatekept by an arbitrary difficulty barrier. I have seen many people here on reddit saying to git gud but don’t think that discourse about the game’s difficulty should be handwaved so easily. If nothing about it is done, I think that a lot of “casual” fans will be inevitably estranged from the game.
Lolquote:
Eens met jou. Oefening baart kunst.quote:
Echt uit de PS5 zelf.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zegt mij niks nee. Komt het uit je speakers of echt uit de PS5 zelf? Dan zal het coil whine kunnen zijn, had m’n PS4 Pro ook last van maar die steeg wel vaker op.
Silksong is wel serieus unforgiving, zeg ik als iemand die Dark Souls I, III, Bloodborne, Sekiro en Elden Ring SL1 en permadeath heeft gedaan. Kan me wel voorstellen dat de difficulty spike enorm is voor een filthy casual. Lord Miyazaki zou die fout nooit maken.quote:
Ik verwacht nog wel balancing patches.quote:Op maandag 8 september 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Silksong is wel serieus unforgiving, zeg ik als iemand die Dark Souls I, III, Bloodborne, Sekiro en Elden Ring SL1 en permadeath heeft gedaan. Kan me wel voorstellen dat de difficulty spike enorm is voor een filthy casual. Lord Miyazaki zou die fout nooit maken.
Hoewel Moorwing zelfs voor hen niets voor zou moeten stellen.
Dat kan ik me voorstellen, want sommige dingen zijn echt net too much. Het is early game moeilijk om upgrades te vinden, maar enemies, en niet eens elite, doen gewoon 2 contact damage met. En vaak wordt het door overcompensatie dan gewoon 3 damage. Dat is echt teveel.quote:Op maandag 8 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel balancing patches.
Ik las ergens dat er veel breakable walls zijn in het begin. Weet niet of dit klopt.quote:Op maandag 8 september 2025 20:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, want sommige dingen zijn echt net too much. Het is early game moeilijk om upgrades te vinden, maar enemies, en niet eens elite, doen gewoon 2 contact damage met. En vaak wordt het door overcompensatie dan gewoon 3 damage. Dat is echt teveel.
Deel 1 kon ik ook maar niet in komen, 3 keer geprobeerd.quote:Op maandag 8 september 2025 20:33 schreef Peejtur het volgende:
Death stranding 1 kon ik niet in komen maar deel 2 ziet er echt wel veel mooier en anders uit. Heb een recap gekeken van 1 maar hoe anders is deel 2?
Maar jij hebt deel 1 dus ook niet uitgespeeld?quote:Op maandag 8 september 2025 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 kon ik ook maar niet in komen, 3 keer geprobeerd.
Maar deel 2 wist mij eigenlijk meteen vanaf het begin te pakken, het klikte meteen.
Nee, 3 pogingen gedaan (elk van een uur of 5-8), maar ik kwam er niet door heen.quote:Op maandag 8 september 2025 20:36 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Maar jij hebt deel 1 dus ook niet uitgespeeld?
*Twijfelt weer*quote:Op maandag 8 september 2025 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, 3 pogingen gedaan (elk van een uur of 5-8), maar ik kwam er niet door heen.
Bij deel 2 kun je in het begin kiezen voor een recap van de gebeurtenissen van deel 1.
Ik twijfelde ook, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb.quote:
Nah, dat valt wel mee. Het is geen kwestie van moeilijk vinden, het is een kwestie van ze zijn er niet.quote:Op maandag 8 september 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er veel breakable walls zijn in het begin. Weet niet of dit klopt.
Ik heb 110 uur in deel 1 en nu 33 uur in deel 2.quote:Op maandag 8 september 2025 20:33 schreef Peejtur het volgende:
Death stranding 1 kon ik niet in komen maar deel 2 ziet er echt wel veel mooier en anders uit. Heb een recap gekeken van 1 maar hoe anders is deel 2?
Denk dat ik hem dan idd aan ga schaffen na State en jouw verhaalquote:Op maandag 8 september 2025 23:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb 110 uur in deel 1 en nu 33 uur in deel 2.
De core gameplay is uiteindelijk hetzelfde: pakketjes van punt A naar punt B brengen. Daaromheen zit een een verhaal wat cinematisch fantastisch en absurd in elkaar zit. Er is geen game die er zo goed uit zien qua graphics, voice acting en motion capture. Verder heeft het een combatsysteem zoals we die kennen van Metal Gear Solid want het blijft een Hideo Kojima game. Het zit tjokvol met referenties en knipogen naar die games en Konami.
Dat pakketjes brengen klinkt misschien suf maar ook dat is veel meer dan wat je zou verwachten. Je bouwt als het ware een heel infrastructuur op: in het begin loop je met een tas op je rug van plek naar plek, daarna unlock je een motor, daarna een pickup en momenteel ben ik een heel monorailsysteem aan het aanleggen en breng ik hele treinen met pakketten en bouwmateriaal heel Australië over om mijn imperium verder uit te breiden.
De game is super zen en heel satisfying. Het aanleveren van materialen op de verschillende locaties geeft heerlijk dopamine kicks die enorm verslavend zijn en waardoor je de tijd enorm gaat vergeten want je doet nog even dit en je doet nog even dat en voor je het weet ben je 3 uur verder.
Buiten dat doe je het niet alleen. Het is enorm community driven met andere spelers. Zo kan je spullen met elkaar ruilen door deze achter te laten op bepaalde plekken, iemands anders helpen door materialen te doneren of pakketten achter te laten zodat iemand anders die voor jou kan afleveren en andersom. Het hoeft allemaal niet, het kan.
Is het een game voor iedereen? Zeker niet. Maar, om het af te schuiven als DHL simulator doet de game geen eer aan. Dit is echt een game die je moet proberen omdat je geen idee hebt wat je ervan kan verwachten. Ik vind het geweldig.
Klinkt als transport tycoon!quote:Op maandag 8 september 2025 23:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
De core gameplay is uiteindelijk hetzelfde: pakketjes van punt A naar punt B brengen. Daaromheen zit een een verhaal wat cinematisch fantastisch en absurd in elkaar zit. Er is geen game die er zo goed uit zien qua graphics, voice acting en motion capture. Verder heeft het een combatsysteem zoals we die kennen van Metal Gear Solid want het blijft een Hideo Kojima game. Het zit tjokvol met referenties en knipogen naar die games en Konami.
Dat pakketjes brengen klinkt misschien suf maar ook dat is veel meer dan wat je zou verwachten. Je bouwt als het ware een heel infrastructuur op: in het begin loop je met een tas op je rug van plek naar plek, daarna unlock je een motor, daarna een pickup en momenteel ben ik een heel monorailsysteem aan het aanleggen en breng ik hele treinen met pakketten en bouwmateriaal heel Australië over om mijn imperium verder uit te breiden.
De game is super zen en heel satisfying. Het aanleveren van materialen op de verschillende locaties geeft heerlijk dopamine kicks die enorm verslavend zijn en waardoor je de tijd enorm gaat vergeten want je doet nog even dit en je doet nog even dat en voor je het weet ben je 3 uur verder.
Buiten dat doe je het niet alleen. Het is enorm community driven met andere spelers. Zo kan je spullen met elkaar ruilen door deze achter te laten op bepaalde plekken, iemands anders helpen door materialen te doneren of pakketten achter te laten zodat iemand anders die voor jou kan afleveren en andersom. Het hoeft allemaal niet, het kan.
Is het een game voor iedereen? Zeker niet. Maar, om het af te schuiven als DHL simulator doet de game geen eer aan. Dit is echt een game die je moet proberen omdat je geen idee hebt wat je ervan kan verwachten. Ik vind het geweldig.
Death stranding 1 deed voor mij wat The Alters ook deed: manage,ent games verslavend makenquote:Op maandag 8 september 2025 23:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ver heen als ie het om 3 uur 's nachts nog speelt 😱quote:
Een ongeluk zit in een klein hoekje 😱quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:45 schreef Peejtur het volgende:
Was ik per ongeluk in buurt van Mediamarkt. Ging ik ook per ongeluk naar binnen en heb ik per ongeluk DS2 gekocht....
Scheelde wel ¤12,- vergeleken met de ps-store.
Goede deal!quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een ongeluk zit in een klein hoekje 😱
Ik heb mijn exemplaar via ruil gekregen.
Had Mafia the Old Country gekocht voor 35,en die na uitspelen geruild tegen DS2
Ik struikel zo ook wel eens de MM in jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:45 schreef Peejtur het volgende:
Was ik per ongeluk in buurt van Mediamarkt. Ging ik ook per ongeluk naar binnen en heb ik per ongeluk DS2 gekocht....
quote:
Trailer ga ik niet kijken want kom er zo zelf wel achter. ff eten en dan aan de slagquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Patch 1.4 is here! This update brings the arrival of our latest DLC, an upgraded Photo Mode with expanded settings, and a host of fixes and improvements across quests, combat, UI, and more. And most importantly - Henry has finally been re-taught how to cook eggs.
Bekijk deze YouTube-video
Scrub moet gutter gidden.quote:Op maandag 8 september 2025 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben (denk ik, ben voorlopig nog spoiler vrij) bijna klaar met een volledige playthrough. Geweldige game, maar zelfs voor een veteraan wel af en toe enorme difficulty spikes gezien.
Extra leuk als je deel 1 gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Trailer ga ik niet kijken want kom er zo zelf wel achter. ff eten en dan aan de slag
Dat heb ik dan weer niet. Behalve de eerste 2 uur of zo. Kon er niet inkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Extra leuk als je deel 1 gespeeld hebt.
Is geïnstalleerd en kinderen te bed. Ik ga hem aanslingeren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:45 schreef Peejtur het volgende:
En hoe bevalt ie na de eerste uurtjes?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:09 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Is geïnstalleerd en kinderen te bed. Ik ga hem aanslingeren.
Bijzonder goed. Net op eerste bezorglocatie maak ga er zo mee stoppen. Morgen weer een dag. Maar zeker mooi. En wellicht dat ik 1 ook nog wel ga spelen. Snap er nu ook meer van denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoe bevalt ie na de eerste uurtjes?
Dat had ik precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:24 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Bijzonder goed. Net op eerste bezorglocatie maak ga er zo mee stoppen. Morgen weer een dag. Maar zeker mooi. En wellicht dat ik 1 ook nog wel ga spelen. Snap er nu ook meer van denk ik.
Jup, je bent nog in het tutorial gebied dus je krijgt verschillende situaties en oplossingen voorgeschoteld. Die spray is prima maar Timefall shelters (die blauwe palen zeg maar, zie hieronder) repareren bijna instant je cargo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Begin toch de indruk te krijgen dat de regen in dit geval bij de missie hoort, aangezien er specifiek op werd gewezen dat Cargo Repair Sprays erg belangrijk zijn 🤔
Ik ben inmiddels al aan het wachten sinds de ochtend en de nacht is inmiddels bijna voorbij.
De Director’s Cut van deel 1 (de PS5 versie) heeft enorm veel QoL en pacing verbeteringen dus dat is de beste versie van deel 1 om te spelen. Zit in PS+ Extra als je dat hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:24 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Bijzonder goed. Net op eerste bezorglocatie maak ga er zo mee stoppen. Morgen weer een dag. Maar zeker mooi. En wellicht dat ik 1 ook nog wel ga spelen. Snap er nu ook meer van denk ik.
Ze hebben een jaar de tijd gehad om aan de Xbox versie te werken en als het verschil in beeldkwaliteit bijna dag en nacht is zou ik lekker de PS5 versie halen imo.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een vraag: ik heb gewacht tot Black Myth: Wukong op Xbox kwam maar na de video van DF zag ik wel heel veel verschil in beeldkwaliteit. Toch voor de PS5 versie gaan? Of wachten tot ze dit patchen?
Zou gewoon voor de PS5 versie gaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een vraag: ik heb gewacht tot Black Myth: Wukong op Xbox kwam maar na de video van DF zag ik wel heel veel verschil in beeldkwaliteit. Toch voor de PS5 versie gaan? Of wachten tot ze dit patchen?
Hmm. Dat is die kleinere spin off met Basim toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Assassin's Creed Mirage nu 15 euro in de Store.
Yep, duurt ook niet zo heel lang, naar Assassin's Creed begrippen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Dat is die kleinere spin off met Basim toch?
Maar wel meer a la oude AC en niet nieuwe toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, duurt ook niet zo heel lang, naar Assassin's Creed begrippen.
Prima tussendoor game, helemaal voor dat geld.
Wel uit de hoofd de nieuwe stijl a la Origins, Odyssey en Valhalla, maar wel stealth basedquote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel meer a la oude AC en niet nieuwe toch?
Ik heb alleen de nieuwe gespeeld, de meer RPG achige ipv de stealth based actie.
Maar voor 15,- kan ik me er niet echt een bult aan vallen.
Dan ben je al een stuk verder dan mijquote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef Peejtur het volgende:
Ben nu zover met DS2 dat ik de giant BT moet gaan verslaan. Maar dat vanavond. Nu eerst andere verplichtingen.
Heb hem trouwens op makkelijk staan. Niet de makkelijkste maar net daarboven.
Ik pak nog niet alle hulpverzoeken. Ga ik vana wat mee doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je al een stuk verder dan mij
Maar ik heb een aantal dagen niet kunnen spelen.
Ja maar het duurt niet lang meerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:55 schreef Peejtur het volgende:
Is dit nog steeds het tutorial gedeelte?
Heb hem nu verslagen maar scheelde niet veel. Had geen kogels meer. Gelukkig wel bloedgranaten.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja maar het duurt niet lang meer
Ik hoop dit zo ergquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de nieuwe gespeeld, de meer RPG achige ipv de stealth based actie.
Ik ben er inmiddels een tijdje mee bezig en hij is wel vermakelijk. Niet briljant, maar gewoon oké.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Niet briljant maar wel oke" is wel een 15,- match denk ik dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels een tijdje mee bezig en hij is wel vermakelijk. Niet briljant, maar gewoon oké.
De eerste paar uur wel onmeunig zitten schelden op de barrage aan pop-ups met tutorials. Beland je net in een gevecht, beeld stil en pop-up in beeld... en dat niet maar 1 of 2x
Precies.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Niet briljant maar wel oke" is wel een 15,- match denk ik dan.
Wel lange development periode.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
Lost Soul Aside demo ook.
Soort Finale Fantasy/DMC crossover begreep ik.
Bestaat dat nog ja?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
Digimon demo uit vandaag
[ afbeelding ]
Ik vond deel een vreselijk saai spel, ik denk niet dat ik deze ga halen. Ik zit nu te wachten tot ik met Borderlands 4 kan beginnenquote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Drankster het volgende:
Absolute cinema. Kippenvel op 1:30.
Ik vond deel 1 ook niks, 3 flinke pogingen ondernomen, maar kon er niet in komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik vond deel een vreselijk saai spel, ik denk niet dat ik deze ga halen. Ik zit nu te wachten tot ik met Borderlands 4 kan beginnenmaar ik moet tot 12.00 uur vanavond wachten
![]()
Je noemt ook wel twee games die niet verder uit elkaar konden liggenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik vond deel een vreselijk saai spel, ik denk niet dat ik deze ga halen. Ik zit nu te wachten tot ik met Borderlands 4 kan beginnenmaar ik moet tot 12.00 uur vanavond wachten
![]()
quote:Death Stranding is an open-world action-adventure game from creator Hideo Kojima. Its core gameplay involves package delivery and infrastructure building in a desolate, post-apocalyptic world, with players connecting isolated communities. While it features third-person perspective, combat, and horror elements, its asynchronous online features and focus on connection and social gameplay make it a unique genre.
Death Stranding 2 is wel echt beter dan zijn voorgangen, vooral in QoL en pacing. Deel 1 was wat traag en kwam best laat op gang, pas vanaf chapter 3 en dat kon zo 15 uur duren. De PS5 versie lost dit enigszins op en is daarom de ultieme versie van deel 1.quote:Borderlands 4 is a mayhem-fueled looter shooter, jam-packed with billions of weapons, outrageous enemies, and intense co-op action.
Ea = poopquote:Op donderdag 11 september 2025 18:36 schreef Friday12 het volgende:
Wel leuk dat ze de audio bug uit jedi fallen order na 6 jaar niet gefixt hebben
Dacht even dat dit een recente video was met die president Trump en Israel referentiesquote:Op donderdag 11 september 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alles wat EA opkoopt gaat mis.
Yahtzee verwoordde het het beste hier:
Gisteren toch maar aangeschaft. Allemaal jullie schuld als ik straks geen boter meer op mijn brood heb.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb hem geleend van mijn broer, maar zou er niet de volle mep voor betalen als ik hem zelf moest kopen. Voor ¤15 is het een prima vermakelijk spel.
Margarine is veel gezonderquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisteren toch maar aangeschaft. Allemaal jullie schuld als ik straks geen boter meer op mijn brood heb.
Maar mag 'm nog niet spelen. Eerst Life is Strange: double exposure (zit nu in chapter 3).
Ik lust beide niet, dus ik heb meestal droog broodquote:
Droog brood met water 😱quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust beide niet, dus ik heb meestal droog brood
Slanke den jonguh!!
En, wat is de volgende geworden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil 4 Remake uitgespeeld. Next…….
Jij houdt zeker wel van slangen in je mondquote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Snake Eater blijft wel tering goed natuurlijk
Of dark souls 2quote:Op maandag 15 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elke keer als ik DS2 zie denk ik Dead Space 2
Kwestie van tijd maken, maat.quote:Op maandag 15 september 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik speel:
Life is Strange: Double Exposure
Marvel Rivals
The Cosmic Wheel Sisterhood (op de PC, omg, verrader!)
Dus die AC Mirage blijft nog wel ff onaangeraakt staan
Te weinig vrije avonden de laatste tijd en dan grijp ik al snel naar "slecjts een potje Marvel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |