Het is net of pre-orders nut hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Overbelast.
Steam store lukt ook niet.
Kun je een mooi wapen maken voor Iemand.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
Net weer verder gegaan met Bg3 @:Kaneelstokje
Net aangekomen bij die Adamantine Forge.
Deed me op de een of andere manier meteen aan Final Fantasy 7 Remake denken, als je voor het eerst Midgard ziet
Wat een enorme kut boss, die Grymmquote:Op donderdag 4 september 2025 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je een mooi wapen maken voor Iemand.
Gewoon lekker die hamer op z'n kop laten knallenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een enorme kut boss, die Grymm![]()
![]()
Zelfs op easymijn halve team dood 😱
![]()
Morgen weer verder.
Het was mijn eerste poging, wist niet eens dat er een grote vijand kwam, dus iedereen stond op een kluitje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon lekker die hamer op z'n kop laten knallen
En iets met de lava en die sluis meen ik.
O ja ik ben daar ook wel tig keer dood gegaan goorquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het was mijn eerste poging, wist niet eens dat er een grote vijand kwam, dus iedereen stond op een kluitje.
En Gale kan sowieso weinig hebben![]()
Heb gisteravond daarna eerst iedereen op zo'n rond plateau gezet, en ben toen gestopt.
Je kunt als je de vijand selecteert zien waarvoor hij zwak is. Bewapen je daarnaar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het was mijn eerste poging, wist niet eens dat er een grote vijand kwam, dus iedereen stond op een kluitje.
En Gale kan sowieso weinig hebben![]()
Heb gisteravond daarna eerst iedereen op zo'n rond plateau gezet, en ben toen gestopt.
Als tijdens Summer Game Fest een live orkest muziek speelt van één bepaalde game dan kan je wel invullen wie GOTY gaat winnen dit jaar.quote:
Bij welke game was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als tijdens Summer Game Fest een live orkest muziek speelt van één bepaalde game dan kan je wel invullen wie GOTY gaat winnen dit jaar.
Volgens Digital Foundry is de de Pro perfomance mode is nog mooier dan de base PS5 quality mode.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een minuut of 10 en dan is ie geïnstalleerd.
Meteen even kijken hoe het eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |