Het voelt allemaal een beetje 'on rails' en natuurlijk extreem over the top. Toch vond ik die combat-stukjes wel leuk ogen. Hoop dat het qua performance overigens nog niet representatief is, echt sub 30fps op momentenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En de chase bv had je nou niet het gevoel van snelheid
Straks even kijkenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:52 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gameplay vanaf 17:20
In dat vliegtuig ging mijn motion sickness al. Als dat daar bij blijft wil ik het wel spelenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het voelt allemaal een beetje 'on rails' en natuurlijk extreem over the top. Toch vond ik die combat-stukjes wel leuk ogen. Hoop dat het qua performance overigens nog niet representatief is, echt sub 30fps op momenten
UE5?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het voelt allemaal een beetje 'on rails' en natuurlijk extreem over the top. Toch vond ik die combat-stukjes wel leuk ogen. Hoop dat het qua performance overigens nog niet representatief is, echt sub 30fps op momenten
Haha, heb ik gelukkig nooit last van. Ze probeerde wel een beetje te pronken met 'keuzevrijheid' maar ik denk dat dat ten opzichte van Hitman wel tegen gaat vallen. Maar goed, het is ook geen Hitmanquote:Op woensdag 3 september 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In dat vliegtuig ging mijn motion sickness al. Als dat daar bij blijft wil ik het wel spelen
Nee IOI's eigen Glacier Engine.quote:
AH, tegenwoordig denk je bij performance problemen meteen aan UE5quote:Op woensdag 3 september 2025 21:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee IOI's eigen Glacier Engine.
Extreem gedetailleerde binnenlocaties ook, dat zag er wel weer ontzettend goed uit.
Dat is goed om te horen, meer Uncharted achtigquote:Op woensdag 3 september 2025 21:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha, heb ik gelukkig nooit last van. Ze probeerde wel een beetje te pronken met 'keuzevrijheid' maar ik denk dat dat ten opzichte van Hitman wel tegen gaat vallen. Maar goed, het is ook geen HitmanVeel meer Uncharted-ish.
Je ziet bijv. ook zo'n prompt 'License to Kill' verschijnen zodra er geschoten mag worden. Dat lijken dus echt specifieke segmenten te zijn en je moet het als ik het goed heb gezien doen met de wapens die je vindt/afpakt van vijanden, tot die leeg zijn. Physics/environmental zagen er wel zeer puik uit.
Als je die gaat verkopen voor een mooi prijsje hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 14 nu, denk dat Mafia nu wel richting de climax gaat.
Prima game wel
Ik heb al een ruilafspraak met een dorpsgenoot gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2025 21:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je die gaat verkopen voor een mooi prijsje hou ik me aanbevolen
Shaw!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je vandaag niet Skongt ben je een mafketel.
Ik weet niet eens wat t isquote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je vandaag niet Skongt ben je een mafketel.
Het ziet er inderdaad uit als een Hitman mod. Maar, wat verwacht je ook van een studio die al bijna 15 jaar dezelfde game maakt?quote:
Ik ook niet, maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met Silksong (een verbastering daarvan of zo), die vandaag uit komt en waar velen al jaren naar uitkijken.quote:
Ziet er niet best uit...quote:Op woensdag 3 september 2025 20:52 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gameplay vanaf 17:20
Overbelast.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
HALLO SONY HET IS 16:00 WAAR IS SKONG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |