SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Friday12 op 31-08-2025 21:03:56 ]
Moet mafia nog halen. Wacht ff tot marktplaats goedkoper isquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de beta van Path of Exile 2 gespeeld en daar heb ik mij goed mee vermaakt.
Witch klasse, beetje necromancen.
Vanavond eens de Sorcerer eens proberen.
En morgen weer de mafioso uithangen.
En tegen het weekend weer verder met Baldur's Gate 3
Mafia zijn ze nu aan te patchen, Free Ride komt later dit jaar en eind november BLACKED FRIDAYEDquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet mafia nog halen. Wacht ff tot marktplaats goedkoper is
Yup. Dying Light waren beide vet maar 70 voor digital en een korte game no way.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mafia zijn ze nu aan te patchen, Free Ride komt later dit jaar en eind november BLACKED FRIDAYED![]()
Dying Light The Beast ziet er ook geweldig uit, maar een kortere game en de games zijn constant in de aanbieding. De prijs van 70 euro kunnen ze op de buik schrijven na Dying Light 2.
Gameplay ziet er echt geweldig uit hoor en uiteindelijk haal ik hem wel. Alleen deel 2 vond ik zo veel minder dan 1. Updates schijnen het een stuk beter te hebben gemaak, nou hij staat op het lijstje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Dying Light waren beide vet maar 70 voor digital en een korte game no way.
Ik had hem ook via marktplaats, nieuw in seal voor 35quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet mafia nog halen. Wacht ff tot marktplaats goedkoper is
Neequote:Op zondag 31 augustus 2025 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is die niet heel anders dan KDC2?
Als een mod wil updaten graag. Anders doe ik het wat later.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:14 schreef DKUp het volgende:
@:Friday12, het lijstje zojuist wat meer relevant gemaakt
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
2025:
Hollow Knight: Silksong
Dying Light: The Beast
Borderlands 4
EA Sports FC 26
Ghost of Yoteï
Battlefield 6
Ninja Gaiden 4
Call of Duty: Black Ops 7
2026:
Marathon
Resident Evil: Requiem
Crimson Desert
Grand Theft Auto 6
Onimusha: Way of the Sword
Pragmata
Saros
007 First Light
?:
Wolverine
Intergalactic: The Heretic Prophet
Tomb Raider
Light No Fire
Judas
The Witcher IV
Ik heb die dus ook in de kast liggen. Ik wacht ff op een dag kut weer zodat ik geen last heb van de zonquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gameplay ziet er echt geweldig uit hoor en uiteindelijk haal ik hem wel. Alleen deel 2 vond ik zo veel minder dan 1. Updates schijnen het een stuk beter te hebben gemaak, nou hij staat op het lijstje.
[ afbeelding ]
Ondertussen ben ik bezig met Resident Evil 4 Remake in Chapter 10. Ik had het origineel nooit gespeeld. Herken nu wel heel veel van Village en ik denk dat dit wel eens mijn favoriete deel gaat zijn. Dit deel is een stuk uitgebreider en omgevingen en vijanden een stuk meer variatie.
Ik had er eentje via mp besteld maar die was nooit aangekomen. Nu ff wachten tot een goede prijs. 20 eurotjes ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had hem ook via marktplaats, nieuw in seal voor 35
Daarom doe ik via mp alleen regionaal zaken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had er eentje via mp besteld maar die was nooit aangekomen. Nu ff wachten tot een goede prijs. 20 eurotjes ofzo
Dredge mist nog in dat lijstje, tenminste als je het leuk vindt om te vissen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik heb PlayStation Plus en zoek weer een nieuwe game waarin ik me kan verliezen.
Uitgespeelde favorieten zijn, red Dead redemption 2, undertale, road 96, omori, stardew valley, the Witcher 3, cyberpunk, Dave the diver, Skyrim, assasins creed, hogwarts legacy, ghost of Tsushima
Fan van story driven games, Indies en games die niet te overprikkelend werken
Iemand een tip?
Als het niet in de plus bibliotheek staat maar niet al te duur is is dat ook prima.
😱quote:Op maandag 1 september 2025 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Senua Hellblade 2 uitgespeeld dit weekend. Eerder dan verwacht; ineens was het voorbij.
Ineens snel een ander spel aangeschaft, want kan niet ZONDER zitten natuurlijk. En ff ander genre: life is strange doubol exposure was in de "aanbeding". Dus maar weer ff woke emo teenage drama oplossen met een fototesoetel.
Hoeveel uur duurt ie ongeveer?quote:Op maandag 1 september 2025 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Senua Hellblade 2 uitgespeeld dit weekend. Eerder dan verwacht; ineens was het voorbij.
Ineens snel een ander spel aangeschaft, want kan niet ZONDER zitten natuurlijk. En ff ander genre: life is strange doubol exposure was in de "aanbeding". Dus maar weer ff woke emo teenage drama oplossen met een fototesoetel.
En maandagquote:
Ik denk dat ik er 3 avonden aan gezeten heb zoiets?quote:Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur duurt ie ongeveer?
Ga na Mafia verder met BG3quote:Op maandag 1 september 2025 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 3 avonden aan gezeten heb zoiets?
Je bedoelt prima? Zelf op verkenning gaanquote:
Nee, dat bedoel ik niet. Het is zielig om het zo aan te kondigen en te doen alsof het iets groots moet voorstellen.quote:Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bedoelt prima? Zelf op verkenning gaan
Tegenwoordig wel, want iedereen gaat er vanuit dat er markers zijn, een map is, en objectives.quote:Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Het is zielig om het zo aan te kondigen en te doen alsof het iets groots moet voorstellen.
Als je alleen maar Ubisoft shit speelt krijg je inderdaad dat beeld.quote:Op maandag 1 september 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, want iedereen gaat er vanuit dat er markers zijn, een map is, en objectives.
Exhibit A:quote:Op maandag 1 september 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, want iedereen gaat er vanuit dat er markers zijn, een map is, en objectives.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend met Hellblade/Seanua deel 2 begonnen. De stemmen en sfeer vliegen me weer om de oren. Maar ik was even vergeten dat het ook veel puzzles waren waarbij je de weg moet vinden door dingen aan/uit, links/rechts, andersom te zetten en die vind ik af en toe echt frustrerend. De puzzles zelf niet, maar de onduidelijke route.
Dat had ik bij Alan Wake 2 ook al. Zelfde soort pouzzle smet licht aan/uit, en dan een erg onduidelijke route waar je naartoe moet lopen. Hoe vaak ik wel niet in rondjes loop tot op het frustrerende af
Dus ik zit er nog niet helemaal in bij Senua merk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Markers + Maps + objectives aan de ene kant zodat je t met je ogen dicht kan, ofeen zeer donker onduidelijk gebied met donkere paadjes in cirkels en verschillende gezichtsperspectieven metbakens aan/uit zetten zodat paden zichtbaar worden aan de andere kan... daar zit nog een HEEL groot gebied tussen hoorquote:
Kinderen verkopen.quote:Op maandag 1 september 2025 14:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Alan Wake 2 gekocht in de sale, maar helemaal geen tijd om te gamen ivm kinderen etc :
Ja, las het gister.quote:
Hehe. Goede make up op Tav ook.quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
https://youtube.com/shorts/rI_KEUEgNFU?si=8npifJKt6rOysxN0
@:Kaneelstokje
@:Ang3l
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |