Ik vond deel een vreselijk saai spel, ik denk niet dat ik deze ga halen. Ik zit nu te wachten tot ik met Borderlands 4 kan beginnenquote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Absolute cinema. Kippenvel op 1:30.
Ik vond deel 1 ook niks, 3 flinke pogingen ondernomen, maar kon er niet in komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik vond deel een vreselijk saai spel, ik denk niet dat ik deze ga halen. Ik zit nu te wachten tot ik met Borderlands 4 kan beginnenmaar ik moet tot 12.00 uur vanavond wachten
![]()
Je noemt ook wel twee games die niet verder uit elkaar konden liggenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik vond deel een vreselijk saai spel, ik denk niet dat ik deze ga halen. Ik zit nu te wachten tot ik met Borderlands 4 kan beginnenmaar ik moet tot 12.00 uur vanavond wachten
![]()
quote:Death Stranding is an open-world action-adventure game from creator Hideo Kojima. Its core gameplay involves package delivery and infrastructure building in a desolate, post-apocalyptic world, with players connecting isolated communities. While it features third-person perspective, combat, and horror elements, its asynchronous online features and focus on connection and social gameplay make it a unique genre.
Death Stranding 2 is wel echt beter dan zijn voorgangen, vooral in QoL en pacing. Deel 1 was wat traag en kwam best laat op gang, pas vanaf chapter 3 en dat kon zo 15 uur duren. De PS5 versie lost dit enigszins op en is daarom de ultieme versie van deel 1.quote:Borderlands 4 is a mayhem-fueled looter shooter, jam-packed with billions of weapons, outrageous enemies, and intense co-op action.
Ea = poopquote:Op donderdag 11 september 2025 18:36 schreef Friday12 het volgende:
Wel leuk dat ze de audio bug uit jedi fallen order na 6 jaar niet gefixt hebben
Dacht even dat dit een recente video was met die president Trump en Israel referentiesquote:Op donderdag 11 september 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alles wat EA opkoopt gaat mis.
Yahtzee verwoordde het het beste hier:
Bekijk deze YouTube-video
Gisteren toch maar aangeschaft. Allemaal jullie schuld als ik straks geen boter meer op mijn brood heb.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb hem geleend van mijn broer, maar zou er niet de volle mep voor betalen als ik hem zelf moest kopen. Voor ¤15 is het een prima vermakelijk spel.
Margarine is veel gezonderquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gisteren toch maar aangeschaft. Allemaal jullie schuld als ik straks geen boter meer op mijn brood heb.
Maar mag 'm nog niet spelen. Eerst Life is Strange: double exposure (zit nu in chapter 3).
Ik lust beide niet, dus ik heb meestal droog broodquote:
Droog brood met water 😱quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust beide niet, dus ik heb meestal droog brood
Slanke den jonguh!!
En, wat is de volgende geworden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil 4 Remake uitgespeeld. Next…….
Jij houdt zeker wel van slangen in je mondquote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Snake Eater blijft wel tering goed natuurlijk
Of dark souls 2quote:Op maandag 15 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elke keer als ik DS2 zie denk ik Dead Space 2
Kwestie van tijd maken, maat.quote:Op maandag 15 september 2025 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik speel:
Life is Strange: Double Exposure
Marvel Rivals
The Cosmic Wheel Sisterhood (op de PC, omg, verrader!)
Dus die AC Mirage blijft nog wel ff onaangeraakt staan
Te weinig vrije avonden de laatste tijd en dan grijp ik al snel naar "slecjts een potje Marvel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |