SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze gewoon de kwaliteit behouden lijkt het me dat de sterren gewoon behouden blijven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja zijn zoon zit er ook al een tijd in![]()
Nou ik vind het ook niet gezellig zitten, lijkt wel een kantine Zo ongezellig en onpersoonlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De koffie schijnt er wel goed te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had exact deze TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Inderdaad. Da's opzet, die felle kleuren en slechtzittende stoelen. Het is bestellen (liefst teveel), heel snel opeten en wegwezen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook niet gezellig zitten, lijkt wel een kantine Zo ongezellig en onpersoonlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
lig weer in het ziekenhuis omdat ik mezelf in mijn voet heb geschotenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter helemaal niet komenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Da's opzet, die felle kleuren en slechtzittende stoelen. Het is bestellen (liefst teveel), heel snel opeten en wegwezen.zonde van je geld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker gewerkt pikquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
lig weer in het ziekenhuis omdat ik mezelf in mijn voet heb geschoten![]()
praktisch inhalerenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Da's opzet, die felle kleuren en slechtzittende stoelen. Het is bestellen (liefst teveel), heel snel opeten en wegwezen.
en je krijgt het al halfkoudHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Het is wel duur ja. Laatst bij de Burger King, een burger, patat en cola, over de 11 euro oid.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter helemaal niet komenzonde van je geld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
moet nog 34 rondes Russian roulette winnen dus zal wel vaker gebeurenquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Dat wordt nog watquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog 34 rondes Russian roulette winnen dus zal wel vaker gebeuren![]()
![]()
ach over 3 minuutjes is mijn voet weer helemaal de oudeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over sterretjes gesproken, mijn vader is nu een heldere planetoide
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet ik dit nou weer eens als een sneer opvatten?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
Een ervaringsdeskundige moet minimaal een jaar abstinent zijn.
Ik wil nl helemaal niet als ervaringsdeskundige aan de slag, want ik heb een hekel aan groepen mensen.
Wat ik wel zou willen als dagbesteding voor mezelf is een op een wandeltrainingen verzorgen. Het liefst nog stilte wandelingen ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik zou trots zijn als ik de helft ren in die tijdquote:
*Lust geen koffie*![]()
Helemaal geen sneer, gewoon een feit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet ik dit nou weer eens als een sneer opvatten?
Ik wil nl helemaal niet als ervaringsdeskundige aan de slag, want ik heb een hekel aan groepen mensen.
Wat ik wel zou willen als dagbesteding voor mezelf is een op een wandeltrainingen verzorgen. Het liefst nog stilte wandelingen ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou er niet eens aan beginnenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zou trots zijn als ik de helft ren in die tijd![]()
![]()
![]()
![]()
knuffels?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, ik ben een Toy Company gestart.
Nu eens even kijken hoe dit allemaal werkt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Easyquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, ik ben een Toy Company gestart.
Nu eens even kijken hoe dit allemaal werkt.![]()
Yup, krijg je allemaal bonussen. Ook +5 travel capacity op een gegeven moment. Kom je bij mij werken?quote:![]()
klinkt als een planquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, krijg je allemaal bonussen. Ook +5 travel capacity op een gegeven moment. Kom je bij mij werken?
lig weer in het ziekenhuis thoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
ik heb hier 2 poezen want ze zijn gevlucht voor dinoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een feit wat niets van doen heeft met de discussie tussen dot en mij over het vinden en krijgen van passende hulpverlening.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal geen sneer, gewoon een feit.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geen haast, ik ben aan het uit vinden hoe dit in godsnaam werkt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klinkt als een plan
lig weer in het ziekenhuis tho
Elke keer denk ik dat ik het wel door heb en dan opent zich een nieuw deel van het spel en heb ik weer zoiets van wtf. Wel gaaf op zich.
Heb trouwens ook 220 punten over die ik kreeg omdat @MooieTop6 level 10 werd. Weet niet of ik die ook weg kan geven, want ik heb eigenlijk alle interessante dingen voor punten al.
Zal eens kijken![]()
Netjesquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
ChatGPT heeft een mooi logo voor me gebakken
[ afbeelding ]![]()
ik ben nog steeds op zoek naar waar de stocks zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen haast, ik ben aan het uit vinden hoe dit in godsnaam werkt.
Elke keer denk ik dat ik het wel door heb en dan opent zich een nieuw deel van het spel en heb ik weer zoiets van wtf. Wel gaaf op zich.
Heb trouwens ook 220 punten over die ik kreeg omdat @:MooieTop6 level 10 werd. Weet niet of ik die ook weg kan geven, want ik heb eigenlijk alle interessante dingen voor punten al.
Zal eens kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jouw idee van passende hulpverlening lijkt niet te bestaan. Mss zou het verstandig zijn om je eens te conformeren aan de bestaande hulpverlening.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een feit wat niets van doen heeft met de discussie tussen dot en mij over het vinden en krijgen van passende hulpverlening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisterenavond gaan bbq bij zus. Voelde toch anders zonder mijn vader.
Het gekke was dat er letterlijk een plaatsje vrij was alsof ie mee aan tafel zat.Werewolf
Ja, dat zijn vreemde gewaarwordingen he mutske, ineens een lege plek aan tafelquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gekke was dat er letterlijk een plaatsje vrij was alsof ie mee aan tafel zat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wacht nog tot amy er isquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb trouwens ook 220 punten over die ik kreeg omdat @:MooieTop6 level 10 werd. Weet niet of ik die ook weg kan geven, want ik heb eigenlijk alle interessante dingen voor punten al.
Zal eens kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Die kun je unlocken voor punten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nog steeds op zoek naar waar de stocks zijn
Interessante dingen die je kunt unlocken zijn de bazaar, stocks en racing license.
Ik zie net dat je punten ook voor ingame geld kunt kopen dus ik moet ze vast op een of andere manier kunnen over sturen.
Wat ik kan doen, is 200 punten heel erg goedkoop op de Point Market zetten. Kun jij ze voor 1 euro kopen.![]()
Heel begrijpelijk, zeker omdat het echt nog maar net gebeurd is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gekke was dat er letterlijk een plaatsje vrij was alsof ie mee aan tafel zat.
De komende paar jaar zal het nog net zo vreemd zijn. Na een tijdje zakt het ietsjes af, maar echt helemaal wennen zal het nooit doen; het leven is gewoon volledig veranderd.
Je zult het wel een plekje kunnen geven en vrede hebben met de nieuwe situatie, ook al zullen er genoeg momenten zijn waarop je aan hem terug denkt.
Mijn vader is een jaar of 20 geleden overleden en nog steeds denk ik geregeld terug aan hem en had gewild dat ik nog met hem kon praten.![]()
ah zal eens kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die kun je unlocken voor punten.
Interessante dingen die je kunt unlocken zijn de bazaar, stocks en racing license.
Ik zie net dat je punten ook voor ingame geld kunt kopen dus ik moet ze vast op een of andere manier kunnen over sturen.
Wat ik kan doen, is 200 punten heel erg goedkoop op de Point Market zetten. Kun jij ze voor 1 euro kopen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
er is een achievvement voor reset merit @KoningWouter
kost 500 puntnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar heb ik het ook vandaan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopeloze discussie dit. Ik ga er dan ook niet verder op in.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw idee van passende hulpverlening lijkt niet te bestaan. Mss zou het verstandig zijn om je eens te conformeren aan de bestaande hulpverlening.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Oeeiii, dat moet dan ook nog een keertje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
er is een achievvement voor reset merit @:koningwouter
kost 500 puntn
Maar ga dat nu nog niet doen, vind dat een beetje zonde van de punten.![]()
Geen probleem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hopeloze discussie dit. Ik ga er dan ook niet verder op in.
Succes met je traject.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, gewoon overheen lezen, zoals bij zoveel postsquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
Oef, ik kom op een ongelukkig moment binnen, merk ik?![]()
![]()
is het ook maar dacht er opeens aanquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeeiii, dat moet dan ook nog een keertje.
Maar ga dat nu nog niet doen, vind dat een beetje zonde van de punten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee h oor, hoezo dan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
Oef, ik kom op een ongelukkig moment binnen, merk ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mensen zijn vrij om serieuze gesprekken te hebben, ik ben hier op de zondag ochtend voor lichtere dingenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
Oef, ik kom op een ongelukkig moment binnen, merk ik?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoi!neuke?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mensen zijn vrij om serieuze gesprekken te hebben, ik ben hier op de zondag ochtend voor lichtere dingen![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, zeker omdat het echt nog maar net gebeurd is.
De komende paar jaar zal het nog net zo vreemd zijn. Na een tijdje zakt het ietsjes af, maar echt helemaal wennen zal het nooit doen; het leven is gewoon volledig veranderd.
Je zult het wel een plekje kunnen geven en vrede hebben met de nieuwe situatie, ook al zullen er genoeg momenten zijn waarop je aan hem terug denkt.
Mijn vader is een jaar of 20 geleden overleden en nog steeds denk ik geregeld terug aan hem en had gewild dat ik nog met hem kon praten.![]()
Werewolf
Zoals Justin al zei, gewoon negerenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik voel wat irritaties tussen personen hier op deze gezellige stralende zondagochtend.
Dat zeg je heel mooi.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er zijn geen ongelukkige momenten om binnn te vallen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Ja de eerste keer Sinterklaas vieren zonder hem (moeder, broer en onze vriendinnen) voelde erg leeg.
Toch wel wat van geprobeerd te maken.![]()
![]()
Zal rustig aan doenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben nog afgewerkt vanz aterdag![]()
ik ben blij dat we dat niet meer in mijn moeders huis hadden, dat was pittig geweestquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja de eerste keer Sinterklaas vieren zonder hem (moeder, broer en onze vriendinnen) voelde erg leeg.
Toch wel wat van geprobeerd te maken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik voel wat irritaties tussen personen hier op deze gezellige stralende zondagochtend.
Mogguh ToT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mensen gaan voor de punten....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik pak ff koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik heb thee voor je.
[ afbeelding ]Danku
![]()
![]()
met koekjequote:Op zondag 31 augustus 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik heb thee voor je.
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Ja, er zit een lekker koekje bij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De thee is eigenlijk van Lovely, maar zolang ze niet weet dat ik haar thee loop te serveren ....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gefrituurde sushi eten gaat vreemd zijn want hij pikte stiekem een rolletje hihiWerewolf
september stond ook al open dus die zijn ook al ingediend
*Lust geen koffie*![]()
sssttt niet verder vertellen danquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
De thee is eigenlijk van Lovely, maar zolang ze niet weet dat ik haar thee loop te serveren ....
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
De thee is eigenlijk van Lovely, maar zolang ze niet weet dat ik haar thee loop te serveren ....![]()
![]()
Neee!!quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:lovely GG heeft je thee gejat!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
heb je een auto?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:02 schreef KoningWouter het volgende:
Ik sta eerste in de illegale straatraceHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hopelijk leest ze haar mentions niet....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeet het maarquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk leest ze haar mentions niet....![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zal eens kijken![]()
Hoezo kreeg je 220 punten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat jij mij aangegeven hebt als aanbrenger. Als jij dan level 10 wordt krijg ik items en punten. Had ik met @loveislikeakiss ook al dus heb wel een dikke bak punten nu. Geen idee wat ik er mee moet want alle interessante dingen heb ik al. Behalve die Big Al's Bunker. Maar die is te duur.quote:![]()
Ah!quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat jij mij aangegeven hebt als aanbrenger. Als jij dan level 10 wordt krijg ik items en punten. Had ik met @:loveislikeakiss ook al dus heb wel een dikke bak punten nu. Geen idee wat ik er mee moet want alle interessante dingen heb ik al. Behalve die Big Al's Bunker. Maar die is te duur.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
recruit window zegt 250 punten, 31 dagen donateur status, en 2 special itemsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb ook donateur status, maar geen idee wat ik daarmee kanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
meer energie?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb ook donateur status, maar geen idee wat ik daarmee kanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga ik de gym in, of ga ik mensen beuken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is gewoon nog 150quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik de gym in, of ga ik mensen beuken?![]()
Heer MT6quote:
ik deed gym want weinig leven na mijn voet er 3x af te schietenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik de gym in, of ga ik mensen beuken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer Versquote:
Altijd fijn jou weer te zien
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat moet je ook niet doen hequote:Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik deed gym want weinig leven na mijn voet er 3x af te schietenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je meer energie en sneller energie: 5 punten elke 10 minuten ipv 5 punten elke 15 minuten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb ook donateur status, maar geen idee wat ik daarmee kan
Dus eigenlijk beetje pay to win. Maar vind dat ze het nog heel netjes doen. Meeste van dit soort spelletjes proberen je om elke scheet de poeplap te laten trekken. Hier kun je in principe alles gratis ook bereiken. Die donateurs pakketjes kun je ook op de market kopen.![]()
Gebruik je Badr's list?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik de gym in, of ga ik mensen beuken?![]()
Soms, wil ook niet te snel levelen, want anders kom je underpowered in een hoger level en wordt je door iedereen en zijn moeder de moeder gebeuktquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet nog 36 keer winnen dus gaat vaker gebeurenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen als ik 250 kogels in mensen moet pompenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij stalkt ziekenhuizenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is een mooie top 7 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit wat in inderdaad. Hoevel die Badr targets wel echt slap zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Soms, wil ook niet te snel levelen, want anders kom je underpowered in een hoger level en wordt je door iedereen en zijn moeder de moeder gebeukt![]()
Ik werd redelijk hard gebeukt door zequote:Op zondag 31 augustus 2025 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit wat in inderdaad. Hoevel die Badr targets wel echt slap zijn.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ohh ja dan moet je nog even trainen, of iets van pepperspray gebruiken voordat je aanvalt. Dat hielp bij mij wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik werd redelijk hard gebeukt door ze![]()
mm 19 first aid kitsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en weer in mijn voet geschoten
wel 2 wins dus we komen er welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel 2 wins dus we komen er wel![]()
![]()
Russisch Roulette?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel 2 wins dus we komen er wel![]()
![]()
Hoef je ook niet meer op je tenen te lopen om alles te halenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb geen tenen meer over straks![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer op je tenen te lopen om alles te halen
Immer scherpquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer op je tenen te lopen om alles te halenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Helemaal zen hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan ook altijd op je rekenen.quote:
Net een Casio hequote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan ook altijd op je rekenen.![]()
![]()
De nacht is van ons allemaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pak ze.quote:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Goed bezigquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:31 schreef marc0871 het volgende:
En ik heb laatst een setje halters gehaald![]()
![]()
Triest welquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja. Die is ietsjes te vaak voor het hoofd gestoten.![]()
![]()
Vraag mij af welke kut bestolen isquote:
Niet die van jou hoop ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af welke kut bestolen is![]()
![]()
Nee, die zit er nog, het is die van iemand anders, maar wie o wiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie het weet mag het zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die zit er nog, het is die van iemand anders, maar wie o wie![]()
Because the night belongs to lovers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben benieuwdquote:
Het is een nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The lion sleeps tonight.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
All night longThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Night changesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Night nurseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Day ‘N’ Nitequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de hele nacht liggen dromen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Save Tonight Come TomorrowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De meisjes van de nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JussieBolkieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Leuk zwembadjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch, kan je wel wat baantjes zwemmen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: