SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 31-08-2025 03:17:57 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Shii.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maat ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat veel ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen wel voor zover ik weet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan hou je het best lang vol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rode wijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een glas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja... dat is wat de meesten denken.. geen idee waarom je zoveel likes krijgt voor zo'n domme reactiequote:Op zondag 31 augustus 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik 17:00, niet 5:00 ‘s ochtends.![]()
Wil je ook graag likes?quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja... dat is wat de meesten denken.. geen idee waarom je zoveel likes krijgt voor zo'n domme reactie![]()
Nein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoezo niet? Je weet toch niet eens wat het is?quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen dan denk ik.![]()
Illegale straatrace in Torn?quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wacht op een race, die begint over een half uurtje
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Net op tijd voor de DT.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup hahaha damn je kent me te goed.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 31 augustus 2025 03:54 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 3 minuten en dan gaan we beginnen jongens en meisjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Pak je AK-47!quote:Op zondag 31 augustus 2025 04:03 schreef KoningWouter het volgende:
Godver laatste.
Ik maak dit af en ga ik pitten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een lege quote mag niet meer, maar mag een lege post quoten nog wel of krijg ik nu weer een note .... Lastigquote:![]()
Was ik weer.
Wat een kutstreek. Hoe kan ik nou ooit die gevangenis gym gebruikenquote:Kasia812 successfully busted you out of jail.![]()
![]()
Google maps.quote:Op zondag 31 augustus 2025 04:42 schreef devzero het volgende:
Gelukkig niet verdwaald op de weg terug van de wc
quote:Op zondag 31 augustus 2025 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een kutstreek. Hoe kan ik nou ooit die gevangenis gym gebruikenGewelddadig spel welquote:therealdevzero fired 7 rounds of his Fiveseven hitting Defreeze2013 in the Stomach for 134![]()
![]()
Google maps had het een aantal keer goed fout in Australië. Ik zocht naar de receptie, maar werd verteld dat dit een flat was met appartementen en dat het hotel 2 blokken verder op wasquote:![]()
![]()
Dan zou ik nu bij een vreemde voor de deur staan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Google maps had het een aantal keer goed fout in Australië. Ik zocht naar de receptie, maar werd verteld dat dit een flat was met appartementen en dat het hotel 2 blokken verder op was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal het soul niet vertellenquote:Op zondag 31 augustus 2025 05:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou ik nu bij een vreemde voor de deur staan.![]()
Schat, ik dacht echt dat het ons bed was. Volgens google maps is dit ons huis niet dat van de buurvrouw![]()
![]()
Fijn dat je het haar niet verteld.
Grapje natuurlijk. Maar mijn kop thee is op, geen zin meer om de vaatwasser uit te ruimen. Tijd om te gaan slapen. Door de weeks opstaan om 5:50 is niet goed voor je![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten dev.quote:Op zondag 31 augustus 2025 05:14 schreef devzero het volgende:
Grapje natuurlijk. Maar mijn kop thee is op, geen zin meer om de vaatwasser uit te ruimen. Tijd om te gaan slapen. Door de weeks opstaan om 5:50 is niet goed voor je![]()
![]()
Wat is er ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lief, maar nu moet ik huilen en kan ik nog steeds niet slapenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 05:49 schreef KillemWieft het volgende:
Ik had vroeger echt een tyfushekel aan Roxette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 06:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Wrappie.
Je hebt nog een hele dag voor je.quote:Op zondag 31 augustus 2025 06:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Laatste dag van het weekendHad nog wel wat langer mogen duren.
Dat is waar. Alleen werkt het niet zo in mijn hoofd, die is alweer met morgen bezig helaas....quote:Op zondag 31 augustus 2025 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele dag voor je.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wel herkenbaar hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2025 06:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen werkt het niet zo in mijn hoofd, die is alweer met morgen bezig helaas....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Daddy.quote:
Even lekker in de tuin wakker worden met bak koffie is er niet bij... Regen
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Dat zijn juist de vervelende hoeveelheden. Kussens wel of niet naar binnen etcTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jup. Heb alles in de garage gedumpt, makkelijk weer tevoorschijn te toveren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
Dat zijn juist de vervelende hoeveelheden. Kussens wel of niet naar binnen etcMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Hey UN.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker rustig hier vanmorgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal morgen wel anders zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alhoewel het deze hele maand niet echt druk is geweest smorgensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onkwam je vaak regen in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan was ik er kort even, heb een periode weinig punten gepaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Omdat kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
17 tot 25 heb ik niet meer dan 100 punten terwijl ik daarvoor regelmatig 60+ had per dag. Het gaat zoals het gaat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2453 / +31 / +0 / 5606 / 6636 / 0.37
2. FreshFruit / 2024 / +37 / +53 / 2212 / 3032 / 0.67
3. KillemWieft / 1584 / +67 / +31 / 756 / 1206 / 1.31
4. Dotteke / 1400 / +39 / +4 / 2456 / 3010 / 0.47
5. JustinK / 1210 / +166 / +6 / 3035 / 3274 / 0.37
6. _UserName_ / 1110 / +36 / +35 / 822 / 1120 / 0.99
7. MooieTop6 / 1085 / +26 / +0 / 3782 / 4442 / 0.24
8. Vino_Tinto / 1059 / +0 / +0 / 2540 / 3065 / 0.35
9. KoningWouter / 834 / +7 / +12 / 1273 / 1637 / 0.51
10. gebrokenglas / 828 / +8 / +0 / 1932 / 2422 / 0.34
11. hemarookworst / 644 / +8 / +12 / 997 / 1323 / 0.49
12. Dr.Mikey / 594 / +12 / +58 / 278 / 469 / 1.27
13. Masberum / 533 / +2 / +12 / 518 / 669 / 0.8
14. devzero / 458 / +8 / +43 / 615 / 790 / 0.58
15. kree / 457 / +92 / +2 / 1462 / 1795 / 0.25
16. Bargehassus / 408 / +11 / +1 / 1126 / 1309 / 0.31
17. mario390 / 405 / +0 / +0 / 235 / 350 / 1.16
18. MizzezAmy / 386 / +11 / +0 / 1611 / 1857 / 0.21
19. ToT / 384 / +14 / +0 / 1889 / 2158 / 0.18
20. HappyCharly / 350 / +9 / +0 / 203 / 280 / 1.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is fijn mutkse lekker slapen is altijd fijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Best goed geslapen. Ik ben deze week thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol, voor het eerst dat een reactie van mij is aangepast door een mod, stoute ik
Waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in F1, ging over de tarzanbocht en ik heb gister Tarzan gekeken met de kleine en maakte een uitstapje naar het vervangen van blanke acteurs naar donkere. Kwam wat racistisch over gok ik zo
A zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
in F1, ging over de tarzanbocht en ik heb gister Tarzan gekeken met de kleine en maakte een uitstapje naar het vervangen van blanke acteurs naar donkere. Kwam wat racistisch over gok ik zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verder ben ik heel braaf, heb maar 1 note wat heeft geresulteerd in redactielid 5 jaar terug
Goede bolkers hier.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
17 tot 25 heb ik niet meer dan 100 punten terwijl ik daarvoor regelmatig 60+ had per dag. Het gaat zoals het gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh DJMOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het zou leuk zijn precies zoveel posts te hebben als punten. De stand is nu 1120 om 1126, dus even 6 minuten sst
Ik ben voor niemand stil
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echt nietquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
het zou leuk zijn precies zoveel posts te hebben als punten. De stand is nu 1120 om 1126, dus even 6 minuten sstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
NopeIk heb er één en ik ben er trots op
Nope ik ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Mooie Top 3 wel.
![]()
![]()
![]()
![]()
? misselijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel me niet echt lekker neequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vervelend, grieperig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk maar terug aan m'n post van gisterenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk maar terug aan m'n post van gisterenWaar ben je nu dan, in je eigenhuis of bij Rob?
* gebrokenglas schenkt sterke koffie in voor DJMO. Hopelijk helpt dat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Makkelijke naam he Dotquote:![]()
Morguh GG
Rob. Hopelijk morgen uitsluitsel van de huisarts. Hij zou me tussen elf en twaalf bellen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Waar ben je nu dan, in je eigenhuis of bij Rob?
Ik hoop met goed nieuws, ze laten je ook maar wat aanspartelen ook he.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob. Hopelijk morgen uitsluitsel van de huisarts. Hij zou me tussen elf en twaalf bellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief van je.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt sterke koffie in voor DJMO. Hopelijk helpt dat
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is erg makkelijk typen inderdaad. Vino_Tinto is heel wat moeilijkerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar kan je nog altijd VT van makenquote:Op zondag 31 augustus 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk typen inderdaad. Vino_Tinto is heel wat moeilijker
Ik word al sinds 2020 van het kastje naar de muur gestuurd en overal sta ik voor een gesloten deur omdat ik hoogfunctionerend autisme heb, en daardoor te goed wordt geacht voor een langdurige behandeling en therapie, want er is aan de buitenkant niks aan me te merken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met goed nieuws, ze laten je ook maar wat aanspartelen ook he.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar iedereen met alcoholproblemen wordt toch geholpen of je nu autisme hebt of niet? De meeste autiste zie je niets aan aan de buitenkant?quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik word al sinds 2020 van het kastje naar de muur gestuurd en overal sta ik voor een gesloten deur omdat ik hoogfunctionerend autisme heb, en daardoor te goed wordt geacht voor een langdurige behandeling en therapie, want er is aan de buitenkant niks aan me te merken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Lekkerrrr jij weet wat aan mens nodig heeftquote:
Ik heb ook AI thee nu...quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkerrrr jij weet wat aan mens nodig heeft![]()
Eigenlijk van Lovely, maar who cares
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DIe mag je houden, ziet er ook niet lekker uit moet ik zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook AI thee nu...![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu gaat je sponsorloop zeker ook niet meer door ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet lekker?quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe mag je houden, ziet er ook niet lekker uit moet ik zeggen![]()
Wat is er mis mee? Te sterk, te donker? Of moet het in een glas?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ZIet er een beetje onfris uit, niet helder. Slootwaterquote:Op zondag 31 augustus 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet lekker?![]()
Wat is er mis mee? Te sterk, te donker? Of moet het in een glas?
Dat komt misschien omdat jij niet echt een theedrinker bent?quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er een beetje onfris uit, niet helder. SlootwaterAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar weet wel hoe het er uit ziet. Maar goed, misschien zit hier ook wel een druppeltje melk inquote:Op zondag 31 augustus 2025 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat jij niet echt een theedrinker bent?dat hij er daarom zo onfris uitziet
quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar iedereen met alcoholproblemen wordt toch geholpen of je nu autisme hebt of niet? De meeste autiste zie je niets aan aan de buitenkant?Bij mensen met klassiek autisme merk je het vaak wel door de houding en bepaalde gedragingen. Bij werd ass ook pas op m'n 41e vastgesteld, maar zelfs ik had tot een paar maanden terug niet van de term hoogfunctionerend autisme gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na wat gedegen zelf onderzoek kwam ik uit bij https://www.autismecentru(...)nctionerend-autisme/
Als je even naar onder scrollt naar de kenmerken, dan herken je me misschien wel
Ik zal eens kijken of ik thee kan maken.... Even wat proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar weet wel hoe het er uit ziet. Maar goed, misschien zit hier ook wel een druppeltje melk indat hij er daarom zo onfris uitziet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zijn meer mensen een kennis van mij kwam er op 65 jarige leeftijd pas achter dat hij autistisch was.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij mensen met klassiek autisme merk je het vaak wel door de houding en bepaalde gedragingen. Bij werd ass ook pas op m'n 41e vastgesteld, maar zelfs ik had tot een paar maanden terug niet van de term hoogfunctionerend autisme gehoord.
Na wat gedegen zelf onderzoek kwam ik uit bij https://www.autismecentru(...)nctionerend-autisme/
Als je even naar onder scrollt naar de kenmerken, dan herken je me misschien welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Als ik de diagnose (veel) eerder had gehad, was mijn leven iig heel anders verlopen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn meer mensen een kennis van mij kwam er op 65 jarige leeftijd pas achter dat hij autistisch was.
Nu ik er aan terugdenk werd ik als tiener al op straat gezet met de diagnose onhandelbaar, dus we sluiten de hulp af. Ik liep toen bij het toenmalig riagg in Rotterdam omdat ik gedragsproblemen had, en ik onder toezicht van jeugdzorg stond. Adhd en autisme bij meisjes was ondenkbaar in die tijd, alleen jongens hadden daar last van
De ots werd door de rechter op m'n 16e dan ook beëindigd omdat er toch niet met me aan te vingen viel
Het is toch onvoorstelbaar. Maar dat was vroeger, dan was je een 'vervelend' kind. Tegenwoordig zijn er veel meer onderzoeken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat 'vervelende' kinderen soms makelijk de stempel autisme krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik de diagnose (veel) eerder had gehad, was mijn leven iig heel anders verlopen.
Nu ik er aan terugdenk werd ik als tiener al op straat gezet met de diagnose onhandelbaar, dus we sluiten de hulp af. Ik liep toen bij het toenmalig riagg in Rotterdam omdat ik gedragsproblemen had, en ik onder toezicht van jeugdzorg stond. Adhd en autisme bij meisjes was ondenkbaar in die tijd, alleen jongens hadden daar last van
De ots werd door de rechter op m'n 16e dan ook beëindigd omdat er toch niet met me aan te vingen viel
Ergens in Nederland moet er toch een deskundige zijn die bij jou een goede diagnose kan vast stellen en de juiste behandeling kan geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
De diagnoses liggen er.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch onvoorstelbaar. Maar dat was vroeger, dan was je een 'vervelend' kind. Tegenwoordig zijn er veel meer onderzoeken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat 'vervelende' kinderen soms makelijk de stempel autisme krijgen.
Ergens in Nederland moet er toch een deskundige zijn die bij jou een goede diagnose kan vast stellen en de juiste behandeling kan geven?
Adhd
Hoogfunctionerend autisme
Depressie
Angst en dwanggedachten
Paniekaanvallen
Slaapproblemen
Alcohol verslaving
Het grootste probleem is dat vrijwel alle zorgverleners zich focussen op die laatste, en daarvoor reguliere verslavingszorg in groepsverband willen inzetten. Aan de rest gaan ze voorbij. Maar als die eerste dingen nou eens voorrang krijgen bij een behandeling dan komt het met die laaste ook wel goed, want die komt voort uit de andere problematiek. Helaas lijdt de zorg aan tunnelvisie.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is een heel bordje vol.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
De diagnoses liggen er.
Adhd
Hoogfunctionerend autisme
Depressie
Angst en dwanggedachten
Paniekaanvallen
Slaapproblemen
Alcohol verslaving
Het grootste probleem is dat vrijwel alle zorgverleners zich focussen op die laatste, en daarvoor reguliere verslavingszorg in groepsverband willen inzetten. Aan de rest gaan ze voorbij. Maar als die eerste dingen nou eens voorrang krijgen bij een behandeling dan komt het met die laaste ook wel goed, want die komt voort uit de andere problematiek. Helaas lijdt de zorg aan tunnelvisie.
Heb je al eens in het buitenland gekeken hoe de behandelingen hiervoor zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.quote:
![]()
Paar jaar geleden had ik een intake bij Castle craig (met ondermeer een kliniek in Schotland. Toen ik daar binnen kwam was het al direct dat ik voor een voorval waarbij ik per ongeluk normaal bier had gekocht ipv alcoholvrij bier dat ik vergeving moest vragen aan God. Toen ze daarbij ook nog eisten dat ik twee keer per week mee moest doen aan groepsgesprekken, ondanks mijn uitdrukkelijke eis niet in groepsverband te hoeven werken, ben ik maar weggelopen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een heel bordje vol.
Heb je al eens in het buitenland gekeken hoe de behandelingen hiervoor zijn?
Kliniek in Spanje werkt eveneens alleen in groepsverband.
Ik ben dus absoluut niet zorgmijdend, maar de juiste hulp vinden is misdadig moeilijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat je op zoek bent naar hulp moge duidelijk zijn. Jammer dat er niets passends te vinden is tot nu toe.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik een intake bij Castle craig (met ondermeer een kliniek in Schotland. Toen ik daar binnen kwam was het al direct dat ik voor een voorval waarbij ik per ongeluk normaal bier had gekocht ipv alcoholvrij bier dat ik vergeving moest vragen aan God. Toen ze daarbij ook nog eisten dat ik twee keer per week mee moest doen aan groepsgesprekken, ondanks mijn uitdrukkelijke eis niet in groepsverband te hoeven werken, ben ik maar weggelopen.
Kliniek in Spanje werkt eveneens alleen in groepsverband.
Ik ben dus absoluut niet zorgmijdend, maar de juiste hulp vinden is misdadig moeilijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dikke prima, ik vermaak me kostelijk in ONZ.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mwa
wil niet wakker worden
hoe is het daar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paar terug, toen ik een goede periode had, heb ik wel eens gedacht: jammer dat ik niet genoeg geld heb om een boerderij in het midden van het land te kopen en daar samen met een aantal goede hulpverleners mensen zoals ik zelf te kunnen helpen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je op zoek bent naar hulp moge duidelijk zijn. Jammer dat er niets passends te vinden is tot nu toe.Ik heb er één en ik ben er trots op
hier of elders in onz?quote:Op zondag 31 augustus 2025 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima, ik vermaak me kostelijk in ONZ.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zou mooi zijn als dat zou kunnen he. Maar vind die hulpverleners dan maar eens.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar terug, toen ik een goede periode had, heb ik wel eens gedacht: jammer dat ik niet genoeg geld heb om een boerderij in het midden van het land te kopen en daar samen met een aantal goede hulpverleners mensen zoals ik zelf te kunnen helpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier, maar de term onz is wel toepasselijk.quote:![]()
En nu hup je bed uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In dat laatste zit hem dus de crux. Ik kan ze voor mezelf al niet eens vinden, hoe moet ik dan anderen kunnen helpen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn als dat zou kunnen he. Maar vind die hulpverleners dan maar eens.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat dus. Al met al een lastig pakket waar je in zitquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dat laatste zit hem dus de crux. Ik kan ze voor mezelf al niet eens vinden, hoe moet ik dan anderen kunnen helpen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een ervaringsdeskundige moet minimaal een jaar abstinent zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Heer Justin.quote:
Hey Jussie
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:
Mooi zo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel prima![]()
Hoe gaat ie vandaag met Dot?
Hier is alles okidoki
Nee, niet echt. Ja danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ben je jarig? Gefeliciteerd!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
3e september pas. en dit maal echt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow ben je jarig? Gefeliciteerd!!!![]()
Lokwinske KW.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wandelen die je iedere dag toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Straks wel ff wandelen
Ik wilde eerst naar DOetichem shoppen, deed ik eerder altijd de laatste zondag van de maand.
Nu al maanden niet meer geweest omdat de laatste keer heel veel winkels leeg stonden. Maakte het er niet gezelliger op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke dan ga ik het woensdag vierenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
3e september pas. en dit maal echt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ho ho nog een paar nachtjes slapen. We gaan uit eten voor de verjaardag, de 3e ben ik pas echt jarig.quote:![]()
Lekker, geniet er van.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag!quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke dan ga ik het woensdag vieren![]()
![]()
Ja probeer ik wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wandelen die je iedere dag toch?
Ik wilde eerst naar DOetichem shoppen, deed ik eerder altijd de laatste zondag van de maand.
Nu al maanden niet meer geweest omdat de laatste keer heel veel winkels leeg stonden. Maakte het er niet gezelliger op.
Oh die leegstand is idd wel jammer![]()
Waar gaan jullie eten ?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ho ho nog een paar nachtjes slapen. We gaan uit eten voor de verjaardag, de 3e ben ik pas echt jarig.
Ja dat ga steeds meer en meer zien, echt heel jammer.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja probeer ik wel.
Oh die leegstand is idd wel jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohjaquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hotwings & H&S Burger natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
jammieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet even chique met een 4 gangen diner ergens?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hotwings & H&S Burger natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja in Duitslandquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even chique met een 4 gangen diner ergens?![]()
![]()
Ja we weet niet of het echt chique wordt maar geen macje iigquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even chique met een 4 gangen diner ergens?![]()
![]()
Gewoon lekker schnitzeltjequote:Op zondag 31 augustus 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we weet niet of het echt chique wordt maar geen macje iig![]()
Als het maar lekker is, dat is belangrijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we weet niet of het echt chique wordt maar geen macje iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ziet er wel erg fast food achtig uit met het idee dat je binnen 10 minuten het restaurant alweer moet verlaten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja we weet niet of het echt chique wordt maar geen macje iigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ziet er wel erg fast food achtig uit met het idee dat je binnen 10 minuten het restaurant alweer moet verlaten.![]()
Je kent het restaurant in Duitsland waar hij heen gaat?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ziet er wel erg fast food achtig uit met het idee dat je binnen 10 minuten het restaurant alweer moet verlaten.![]()
Pepersausje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de Mac en BK krijg ik het gevoel dat als ik een tel langer bij die bestelzuil sta dat dat al te lang duurt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bestelzuil?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij de Mac en BK krijg ik het gevoel dat als ik een tel langer bij die bestelzuil sta dat dat al te lang duurt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij google 'restaurant ik weet niet hoe het heet maar wel lekker altijd' en kreeg meteen een hitquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee maar ik heb even gegoogled.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kent het restaurant in Duitsland waar hij heen gaat?
Of is het wel een restaurant zonder hardplastic stoelen waar je even wat langer kunt blijven zitten dan 5 minuten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha ja maar we gaan niet naar de mac joh.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij de Mac en BK krijg ik het gevoel dat als ik een tel langer bij die bestelzuil sta dat dat al te lang duurt.
We gaan gewoon naar een goed restaurant, maar ook geen Librije.![]()
Ik kom nooit bij de Macquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je gegoogled dan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee maar ik heb even gegoogled.
Of is het wel een restaurant zonder hardplastic stoelen waar je even wat langer kunt blijven zitten dan 5 minuten?![]()
![]()
ik wil nog steeds weten of librije de sterren behoudquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja maar we gaan niet naar de mac joh.
We gaan gewoon naar een goed restaurant, maar ook geen Librije.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, die schermen bij de ingang waar je je bestelling kunt opgeven.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zolang jij je sterretje maar behoudtquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil nog steeds weten of librije de sterren behoud![]()
of de bk, of de kfc of de ducktruck waar ik gisteren wasquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu die de Boer overleden is he. Denk het wel eigenlijk, dan komt er weer zo'n man langs die het gaat testen en als het dan slecht is gaan ze weer weg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil nog steeds weten of librije de sterren behoud
Lijkt me.![]()
Vind het niet te eten daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De koffie schijnt er wel goed te zijn.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik loop achter, de laatste keer dat ik daar was kon je gewoon bestellen aan de baliquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die schermen bij de ingang waar je je bestelling bij elkaar kunt swipen en tikken.
McCafé is primaquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De koffie schijnt er wel goed te zijn.![]()
nouja zijn zoon zit er ook al een tijd inquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu die de Boer overleden is he. Denk het wel eigenlijk, dan komt er weer zo'n man langs die het gaat testen en als het dan slecht is gaan ze weer weg.
Lijkt me.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is zó 2008quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop achter, de laatste keer dat ik daar was kon je gewoon bestellen aan de bali![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: