quote:Op maandag 1 september 2025 15:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even Apeldoorn bellen...
Bekijk deze YouTube-video
Geenstijlquote:Apeldoorn SCHOPT 'vluchtelingen' er alweer UIT
Hahaha hahaha rofl snif. Amper weken na dat starnakel naïeve Apeldoorners Jij bent welkom, welkom in mijn land zongen voor de vluchtelingen worden diezelfde vluchtelingen alweer met kop en kont buiten gewipt. Wegens overlast. Stelletje xenofobe racisten!!1!
quote:Op maandag 1 september 2025 19:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe weten ze dat ze zich allemaal identificeren als man?
Je mag van mij best de ruwe data noemen, waarbij mannen bij seksuele misdrijven inderdaad veruit in de meerderheid zijn. Dat is echter iets anders dan het een mannenprobleem noemen. Marokkanen zijn ook oververtegenwoordigd in de statistieken, maar criminaliteit is geen Marokkanenprobleem. Dat is racisme als je dat zo zegt.quote:Op maandag 1 september 2025 19:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen mannen probleem. Als in: alle mannen.
Het gros van de daders is wel man.
Maar ik weet goed genoeg dat er voor elke creep 10 of meer degelijke en fatsoenlijke mannen bestaan.
En die mogen geen slachtoffer worden van deze ellende.
Maar ok, men mag de olifant niet benoemen... Dus wat moet je dan?
Oh en maatschappelijke cohesie? Die is er bijna niet meer he?
quote:Op maandag 1 september 2025 19:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En maatschappelijke cohesie is inderdaad verminderd, maar is er nog steeds. Laten we dat vooral koesteren. Een individualistische maatschappij is een maatschappij waar het recht van de sterkste geldt. Dat lijkt mij vooral voor vrouwen niet veiliger.
Eens natuurlijk met het eerste deel.quote:Op maandag 1 september 2025 19:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag van mij best de ruwe data noemen, waarbij mannen bij seksuele misdrijven inderdaad veruit in de meerderheid zijn. Dat is echter iets anders dan het een mannenprobleem noemen. Marokkanen zijn ook oververtegenwoordigd in de statistieken, maar criminaliteit is geen Marokkanenprobleem. Dat is racisme als je dat zo zegt.
Wat je vooral moet is kijken naar de diverse dadergroepen en daar beleid op maken.
En maatschappelijke cohesie is inderdaad verminderd, maar is er nog steeds. Laten we dat vooral koesteren. Een individualistische maatschappij is een maatschappij waar het recht van de sterkste geldt. Dat lijkt mij vooral voor vrouwen niet veiliger.
Hahaha het enige wat ik kan voorstellen is een vervelend dronken wief of anders iemand met mentale problemen maar echt niet iemand die haar onmin met "het gebrek aan doelmatigheid wegens de onjuiste formulering van de doelgroep" wilde uitenquote:Op maandag 1 september 2025 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien wat vrouwen die het gebrek aan doelmatigheid in de peiling hadden wegens de onjuiste formulering van de doelgroep.
Als percentages een rol gaan spelen legitimeer je generalisatie. Dan legitimeer je ook dat we een buitenlanderprobleem hebben omdat de criminaliteitscijfers bij een niet-Nederlandse afkomst hoger liggen. Heb het lef om nog de straat op te gaan terwijl je buitenlanderprobleem loopt te scanderen.quote:Op maandag 1 september 2025 19:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh er zal wel wat te vinden zijn, daar twijfel ik niet aan.
Wat waren de percentages man vs vrouw ook alweer??
Oké, het is wel de enige reden dat het activisme mij enorm stoort.quote:Op maandag 1 september 2025 20:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha het enige wat ik kan voorstellen is een vervelend dronken wief of anders iemand met mentale problemen maar echt niet iemand die haar onmin met "het gebrek aan doelmatigheid wegens de onjuiste formulering van de doelgroep" wilde uiten
Waarvan akte. Ik betwijfel echter of jij dat punt gaat maken door een demonstratie te blokkeren of door deelneemsters te bepotelen of bespugen. Ik denk namelijk dat dat vooral spontaan gebeurde door vervelende mannetjes, waardoor het probleem weer "mooi" zichtbaar werd ondanks die vermeende onjuiste formulering.quote:Op maandag 1 september 2025 21:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, het is wel de enige reden dat het activisme mij enorm stoort.
In Eindhoven zullen ze wel door de Kruisstraat gefietst zijn :’)quote:Op maandag 1 september 2025 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou in dit geval wel eens inderdaad kunnen kloppen. Nog meer steden volgen:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)ntimidatie~ac4581bd/
Oh ik heb niemand ongewenst aangeraakt hoor dit weekend. Bespuugd of uitgescholden ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waarvan akte. Ik betwijfel echter of jij dat punt gaat maken door een demonstratie te blokkeren of door deelneemsters te bepotelen of bespugen. Ik denk namelijk dat dat vooral spontaan gebeurde door vervelende mannetjes, waardoor het probleem weer "mooi" zichtbaar werd ondanks die vermeende onjuiste formulering.
Nee precies, zoiets doe jij niet, net als het overgrote deel van de mannen. Het punt is ook niet dat alle mannen er een onveilige zooi van maken, maar dat de kans hierop behoorlijk groot is op een flink aantal plekken en tijden door te veel mannen die zich onaantastbaar wanen in hun gedrag of eigenlijk weten dat ze ermee wegkomen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh ik heb niemand ongewenst aangeraakt hoor dit weekend. Bespuugd of uitgescholden ook niet.
Als vrouwen lekker willen rondfietsen, prima joh. Mijn zegen hebben ze.
Sure thing, en kun je ook opmaken welke doelgroep de mannen uit jouw videovoorbeeld toe behoren?quote:Op maandag 1 september 2025 21:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee precies, zoiets doe jij niet, net als het overgrote deel van de mannen. Het punt is ook niet dat alle mannen er een onveilige zooi van maken, maar dat de kans hierop behoorlijk groot is op een flink aantal plekken en tijden door te veel mannen die zich onaantastbaar wanen in hun gedrag of eigenlijk weten dat ze ermee wegkomen.
Het is eigenlijk tegelijk om te janken en erg handig dat uitgerekend de deelnemers van de stoet overkomt waartegen ze daar stonden te protesteren.
Ja, dat is inderdaad één van de doelgroepen, zoals er meer zijn: vervelende dronkelappen, stiekemerds die in volle bussen, treinen, trams tegen je oprijden of even voelen, intimiderende idioten die je in een hoek drijven, engbekken die dingen in je drankje doen, stalkende griezels...quote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sure thing, en kun je ook opmaken welke doelgroep de mannen uit jouw videovoorbeeld toe behoren?
Dat is niet toevallig, maar het directe gevolg dat de demonstrerende groep spreekt over een 'mannenprobleem'. De man voelt zich de gebeten hond van een probleem waar het oorzakelijk verband niet in het geslacht zit. Je kunt erop wachten dat er binnen een groep mannen altijd minder intelligente soorten tussen zitten en dit op deze manier afreageren. Wat zij doen is niet goed te praten, maar een groepsbelediging gericht op de helft van de bevolking is dat evenmin.quote:Op maandag 1 september 2025 21:45 schreef Qarrad het volgende:
Het is eigenlijk tegelijk om te janken en erg handig dat uitgerekend de deelnemers van de stoet overkomt waartegen ze daar stonden te protesteren.
Als zij als gevolg van deze incidenten nog feller actie gaan voeren onder de noemer 'mannenprobleem' dan is het alsof je een brand probeert te blussen met benzine en vervolgens oprecht afvraagt waarom het vuur oplaait.quote:Tijdens de fietstocht van de Dolle Mina's om de nacht terug te eisen voor vrouwen werden de vrouwen afgelopen weekend in Zwolle juist vanaf een terras uitgescholden. "Precies dit gedrag laat zien waarom we actie voeren"
Dit is gewoon een vieze Turk of wat?quote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef Qarrad het volgende:
Als voorbeeld van hoe sommige mannen openlijk en vol zelfvertrouwen dit gedrag vertonen:
https://www.nieuwnieuws.n(...)nodiging-ziet/189849
Deze galbak weet dat hij op beeld komt maar het boeit hem niet. Hij valt deze vrouw lastig, dreigt dat ze moet gaan uitkijken als ze hem vraagt of hij dit gedrag okay zou vinden bij zijn zussen of moeder, begint weer verlekkerd over haar billen en sluit af met "als je een dikke lul wilt, dan pakken we een hotelkamer, champagne, alles".
Er staan andere mannen omheen die dit allemaal prima vinden.
Of een vieze Marokkaan. Maar wat boeit de afkomst? Het gaat erom dat het een viezerik is. Dit soort conservatieve inteeltvolk moet je terugsturen naar hun stam.quote:Op maandag 1 september 2025 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vieze Turk of wat?
In bars kunnen vrouwen angel shots bestellen, we hebben beveiliging bij de metro, spoorwegpolitie, buschauffeurs en tegen misdaad hebben we politie.quote:Op maandag 1 september 2025 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad één van de doelgroepen, zoals er meer zijn: vervelende dronkelappen, stiekemerds die in volle bussen, treinen, trams tegen je oprijden of even voelen, intimiderende idioten die je in een hoek drijven, engbekken die dingen in je drankje doen, stalkende griezels...
Deze galbak weet dat hij niet herkenbaar in beeld mag staan.quote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef Qarrad het volgende:
Als voorbeeld van hoe sommige mannen openlijk en vol zelfvertrouwen dit gedrag vertonen:
https://www.nieuwnieuws.n(...)nodiging-ziet/189849
Deze galbak weet dat hij op beeld komt maar het boeit hem niet. Hij valt deze vrouw lastig, dreigt dat ze moet gaan uitkijken als ze hem vraagt of hij dit gedrag okay zou vinden bij zijn zussen of moeder, begint weer verlekkerd over haar billen en sluit af met "als je een dikke lul wilt, dan pakken we een hotelkamer, champagne, alles".
Er staan andere mannen omheen die dit allemaal prima vinden.
Ach ga weg, er waren daar echt geen mannen die überhaupt op de hoogte waren van die betoging en die een inhoudelijk probleem hadden.quote:Op maandag 1 september 2025 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig, maar het directe gevolg dat de demonstrerende groep spreekt over een 'mannenprobleem'. De man voelt zich de gebeten hond van een probleem waar het oorzakelijk verband niet in het geslacht zit. Je kunt erop wachten dat er binnen een groep mannen altijd minder intelligente soorten tussen zitten en dit op deze manier afreageren. Wat zij doen is niet goed te praten, maar een groepsbelediging gericht op de helft van de bevolking is dat evenmin.
[..]
Als zij als gevolg van deze incidenten nog feller actie gaan voeren onder de noemer 'mannenprobleem' dan is het alsof je een brand probeert te blussen met benzine en vervolgens oprecht afvraagt waarom het vuur oplaait.
Klopt want er zijn meldingen van de “dolle Mina’s” over meerdere problemen bij die tocht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:24 schreef Cockwhale het volgende:
Ga dan met machettes en knuppels over straat 's nachts om dat aanrandende tuig aan te pakken, die gasten lachen zich namelijk dood om dit soort zinloze optochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |