abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2025 @ 17:11:44 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218653169
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
'Je moet eens goed geneukt worden' roepen naar vrouwen die vreedzaam demonstreren voor notabene hun lijfelijke/seksuele veiligheid is inderdaad minder erg dan zeggen dat er een mannen probleem is.
Ik wacht de berichten graag af over vrouwen die mannelijke voorbijgangers beschimpen, bespugen, aanranden als wraak.
Nee, natuurlijk is dat niet beter, of netjes of wenselijk. Echter sta je gewoon zo voor lul met je acties tegen windmolens terwijl het echte probleem je dagelijks onder de zoden legt inmiddels.

Ik zou zoiets nooit roepen, wellicht zelfs iemand tot dimmen oproepen, maar komop zeg, die acties zijn zo nutteloos, zo bord voor de kop, struisvogel dat het ergens wel weer lachwekkend is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218653182
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Challenging the science is how you do science.
Leuke oneliner weer, maar hoe extreem rechts de science challanged is niet hoe je wetenschap doet.
pi_218653233
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Leuke oneliner weer, maar hoe extreem rechts de science challanged is niet hoe je wetenschap doet.
Hoe links religieus volgzaam "wetenschap" volgt is onwetenschappelijk maar religieus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 1 september 2025 @ 17:21:11 #229
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218653283
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 17:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')

Ik zal het even tegen de neerstekende en verkrachtende vrouwen gaan zeggen.
Ik ben benieuwd naar hun antwoord :Y
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 1 september 2025 @ 17:25:54 #230
24533 ACT-F
pi_218653339
quote:
Ik wacht de berichten graag af over vrouwen die mannelijke voorbijgangers beschimpen, bespugen, aanranden als wraak.
Je kunt het ook zelf opzoeken, tenzij je het niet wil zien natuurlijk. Eentje die direct in me op kwam, maar er is genoeg te vinden:

NWS / Twee vrouwen (25) voor de rechter om aanranding 17-jarige pizzakoerier
pi_218653352
quote:

[..]
'Je moet eens goed geneukt worden' roepen naar vrouwen die vreedzaam demonstreren voor notabene hun lijfelijke/seksuele veiligheid is inderdaad minder erg dan zeggen dat er een mannen probleem is.
Het lijkt mij evident dat er vrouwen zijn die mannen beschimpen (vaak zat lijkt mij, niet zelden terecht), bespugen en aanranden. Dat laatste zal niet snel als wraak zijn overigens.

Maar voor de goede orde: ik praat niets goed. Ik vind het Tokkiegedrag. Maar wat ik wel denk is dat het frame dat er sprake is van een mannenprobleem, zeker omdat het ook nog vrij hardnekkig wordt uitgedragen door politici, de media, enz. veel meer schade doet dan de uitspraak van een idioot op een terras.

Maatschappelijke cohesie bevordert aantoonbaar de veiligheid. En met groepen tegenover elkaar zetten (en dat geldt ook voor asielzoekers als geheel de schuld geven!) erodeert de maatschappelijke cohesie.
pi_218653374
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Je kunt het ook zelf opzoeken, tenzij je het niet wil zien natuurlijk. Eentje die direct in me op kwam, maar er is genoeg te vinden:

Ik durf er overigens geld op te zetten dat deze twee dachten dat ze daarmee de droom van iedere pizza bezorger uit zouden laten komen. Mooi voorbeeld van hoe belangrijk het is dat er op scholen geleerd wordt hoe met seksualiteit om te gaan. Want daarmee kun je dit soort voorvallen deels voorkomen.
pi_218653418
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nu is het al extreem rechts. Denk je wel aan je rug man!
pi_218653453
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 17:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nu is het al extreem rechts. Denk je wel aan je rug man!
Is VEM2012emtje niet meer boosieboos? Schattig hoor!
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe links religieus volgzaam "wetenschap" volgt is onwetenschappelijk maar religieus.
Neu.
  maandag 1 september 2025 @ 18:02:36 #235
24533 ACT-F
pi_218653649
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik durf er overigens geld op te zetten dat deze twee dachten dat ze daarmee de droom van iedere pizza bezorger uit zouden laten komen. Mooi voorbeeld van hoe belangrijk het is dat er op scholen geleerd wordt hoe met seksualiteit om te gaan. Want daarmee kun je dit soort voorvallen deels voorkomen.
Ik zet er mijn vraagtekens bij omdat er 2 andere mannen bij waren en de aanranding gefilmd werd. Ik beschouw het eerder als provocatie met misschien de hoop dat hij toehapt en de beelden eventueel gebruikt kunnen worden als chantagemateriaal. Gezien de kennelijke staat van de daders is het vooral bezopen gedrag.
pi_218653716
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De hele rechterflank doet tegenwoordig aan wetenschapsontkenning. Zelfs bij de VVD die daar nog redelijk subtiel in is heeft het ons al miljarden gekost.
Dit zien we juist bij links terug, waar men onder meer zegt dat het menselijk geslacht een keuze is. Wetenschap is binnen die contreien versmolten met radicaal activisme.

En als het om het klimaat gaat is ook de wetenschap niet zo uitgesproken als er geregeld beweerd wordt. Klimaatwetenschap draait dan ook vooral op hypothetische modellen, kortom voorspelling van wat er eventueel mogelijk zou zijn in de toekomst.

Klimaatverandering is een hele industrie geworden, die in bepaalde kringen wordt aangegrepen als een kans om de burger angst aan te jagen en vervolgens die angst te gebruike voor politiek gewin. Dat wil verder niet zeggen dat klimaatverandering dus niet echt is, dat is het wel en ook zeker iets we serieus dienen te nemen. Maar als partijen zeggen zich druk te maken over het klimaat, maar een uitstekende (tussentijdse) oplossing als kernenergie wegwuiven, is simpelweg niet oprecht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218653736
Lees dus weer dat deelnemende vrouwen onder andere omringd, bespuugd en aangerand zijn. Klinkt weer als Jan Klaas en zijn vrienden. Typisch gedrag.
pi_218653745
Er is niets aan de hand met het klimaat.
pi_218653756
Nieuwe dag, nieuwe poep die er wordt gegooid.
Vakman pur sang
pi_218653857
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef Nober het volgende:
Er is niets aan de hand met het klimaat.
Sowieso is het een beetje off topic hier.
  maandag 1 september 2025 @ 18:57:03 #241
24533 ACT-F
pi_218654073
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:13 schreef Joppiez het volgende:
Lees dus weer dat deelnemende vrouwen onder andere omringd, bespuugd en aangerand zijn. Klinkt weer als Jan Klaas en zijn vrienden. Typisch gedrag.
Dat zou in dit geval wel eens inderdaad kunnen kloppen. Nog meer steden volgen:
quote:
Deelnemers demonstratie tegen onveiligheid vrouwen in Groningen slachtoffer van seksuele intimidatie

Tijdens de demonstratie zaterdagavond in Groningen tegen de onveiligheid van vrouwen zijn meerdere deelnemers slachtoffer geworden van seksuele intimidatie. Dit meldt Ilse Nevenzel van de Groningse afdeling van actiegroep Dolle Mina’s. Ook bij soortgelijke protesten elders in het land deden zich incidenten voor.

Volgens Nevenzel is een vrouw tijdens de demonstratie door een onbekende man zomaar op de mond gezoend. „Dat is gewoon aanranding. Daar zijn we erg van geschrokken.” Daarnaast zou een andere vrouw tijdens de mars geduwd zijn. De twee vrouwen zijn flink geschrokken door de incidenten.

Tegenreactie niet onverwacht

„Na de euforie van de geslaagde actie kwamen sinds zondag meldingen binnen van vervelende incidenten”, zegt Nynke van Zwol, woordvoerder van de landelijke Dolle Mina’s. Vooral in Eindhoven was sprake van veel verstoringen, waardoor de marsroute moest worden aangepast. Vrouwen werden onder meer aangeraakt en de stoet werd regelmatig tegengehouden door kwaadwillenden. „Dat kan gewoon niet de bedoeling zijn”.

Volgens Van Zwol kwam deze tegenreactie niet als een verrassing. Toch is de actiegroep „geschrokken van de gorigheid bij een protest tegen onveiligheid van vrouwen”. „Daar kan ik met mijn verstand niet bij. Tegelijkertijd laat het zien dat actie keihard nodig is.”

De Groningse Dolle Mina’s overwegen aangifte te doen. „We kijken ook landelijk wat we hiermee kunnen. We moeten er wel iets mee,” aldus Nevenzel.

Politie roept op tot melding

De politie kan op dit moment niet zeggen of er al aangifte is gedaan naar aanleiding van de incidenten tijdens de demonstratie. Wel roept de politie iedereen die iets heeft meegemaakt wat niet door de beugel kan op om daarvan melding te maken. „We nemen alle meldingen serieus en willen zorgen voor een veilige omgeving voor iedereen,” aldus een politiewoordvoerder.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ntimidatie~ac4581bd/
pi_218654141
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Italië hebben ze hetzelfde soort mannenprobleem als hier.
We hebben dus een Europees mannenprobleem...
Zou mooi zijn als ze de rode draad kunnen vinden in dit Europese "mannen"probleem.
  maandag 1 september 2025 @ 19:12:21 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218654172
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 19:23:23 #244
441859 crew  Lenny77
pi_218654260
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk is dat niet beter, of netjes of wenselijk. Echter sta je gewoon zo voor lul met je acties tegen windmolens terwijl het echte probleem je dagelijks onder de zoden legt inmiddels.

Ik zou zoiets nooit roepen, wellicht zelfs iemand tot dimmen oproepen, maar komop zeg, die acties zijn zo nutteloos, zo bord voor de kop, struisvogel dat het ergens wel weer lachwekkend is.
Niks doen is ook niks natuurlijk.
En daar wij nog altijd niet de macht hebben om al dat tuig buiten te gooien..

Het is een signaal .
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 19:24:41 #245
441859 crew  Lenny77
pi_218654269
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Oh er zal wel wat te vinden zijn, daar twijfel ik niet aan.

Wat waren de percentages man vs vrouw ook alweer??
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 19:30:28 #246
441859 crew  Lenny77
pi_218654329
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het lijkt mij evident dat er vrouwen zijn die mannen beschimpen (vaak zat lijkt mij, niet zelden terecht), bespugen en aanranden. Dat laatste zal niet snel als wraak zijn overigens.

Maar voor de goede orde: ik praat niets goed. Ik vind het Tokkiegedrag. Maar wat ik wel denk is dat het frame dat er sprake is van een mannenprobleem, zeker omdat het ook nog vrij hardnekkig wordt uitgedragen door politici, de media, enz. veel meer schade doet dan de uitspraak van een idioot op een terras.

Maatschappelijke cohesie bevordert aantoonbaar de veiligheid. En met groepen tegenover elkaar zetten (en dat geldt ook voor asielzoekers als geheel de schuld geven!) erodeert de maatschappelijke cohesie.
Ik vind het persoonlijk geen mannen probleem. Als in: alle mannen.
Het gros van de daders is wel man.
Maar ik weet goed genoeg dat er voor elke creep 10 of meer degelijke en fatsoenlijke mannen bestaan.
En die mogen geen slachtoffer worden van deze ellende.
Maar ok, men mag de olifant niet benoemen... Dus wat moet je dan?

Oh en maatschappelijke cohesie? Die is er bijna niet meer he?
  maandag 1 september 2025 @ 19:36:43 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218654389
quote:
"In nog zeker acht andere steden zijn meldingen binnengekomen van seksuele intimidatie en ander ongewenst gedrag door voornamelijk mannen
"

Hoe weten ze dat ze zich allemaal identificeren als man?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 1 september 2025 @ 19:38:30 #248
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218654408
quote:
de stoet werd regelmatig tegengehouden door kwaadwillenden. „Dat kan gewoon niet de bedoeling zijn”.
Nou, als ze kwaad willen is dat juist de bedoeling lijkt me.

Maar even serieus, als je een demonstratie tegen onveiligheid voor vrouwen op straat gaat verstoren door het onveilig te maken voor ze, dan ben je toch het punt van de demonstranten aan het bevestigen?
  maandag 1 september 2025 @ 19:39:34 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218654421
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
"In nog zeker acht andere steden zijn meldingen binnengekomen van seksuele intimidatie en ander ongewenst gedrag door voornamelijk mannen
"

Hoe weten ze dat ze zich allemaal identificeren als man?
Sterker nog, ik betwijfel of er überhaupt één vrouw ongewenst gedrag heeft vertoond jegens die demonstratie. Wat een rare formulering...
  maandag 1 september 2025 @ 19:45:01 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218654500
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sterker nog, ik betwijfel of er überhaupt één vrouw ongewenst gedrag heeft vertoond jegens die demonstratie. Wat een rare formulering...
Misschien wat vrouwen die het gebrek aan doelmatigheid in de peiling hadden wegens de onjuiste formulering van de doelgroep.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')