Ik vind dit op zich wel bijzonder. Je bent met een grote groep bij elkaar, er zijn heel veel incidenten, inclusief aanranding en dat merk je dan alleen aan appjes die binnenkomen?quote:
Je zou ook zeggen dat het veel zegt dat die demonstranten belachelijk worden gemaakt hardop. Blijkbaar hebben ze genoeg zelfvertrouwen om luidkeels vrouwen te denigreren die aandacht vragen voor een denigrerend probleem.quote:Op maandag 1 september 2025 09:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit op zich wel bijzonder. Je bent met een grote groep bij elkaar, er zijn heel veel incidenten, inclusief aanranding en dat merk je dan alleen aan appjes die binnenkomen?
Je zou toch verwachten dat als je een vrouw aanrandt tijdens zo’n protesttocht, dat er woedend gereageerd wordt, niet alleen door het slachtoffer, maar ook de omstanders…
Klimaat ontkenning.quote:Op maandag 1 september 2025 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat dat met wetenschapsontkenning te maken heeft ontgaat mij.
Bovendien, kolencentrales stoten natuurlijk CO2 uit. Maar erger is bruinkool (zoals bij de Oosterburen, ipv kernenergie ook nog). Nog erger (en dan komen we bij GL en ook D66 uit) is biomassa. Ja, dat stoot meer CO2 uit dan bruinkool!
quote:
Luis Suarez?quote:Op maandag 1 september 2025 09:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bespugen, wie doen dat toch ook alweer. Je moet ook geen lama's laten loslopen in je stad natuurlijk.
Mannen of 'mannen'?quote:Op maandag 1 september 2025 10:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het gebruikelijke hyena gedrag. Dat is een specifiek mannenprobleem.
Ja zo'n idioot kan je overal treffen en je bent er nooit op voorbereid. Als je met meerdere bent kiest hij eieren voor zijn geld.quote:Op maandag 1 september 2025 08:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja klopt, zo deden wij dat ook, je zorgde er gewoon voor dat niemand alleen dingen ging doen.
Maar je draait nu wel heen om wat ik schrijf.quote:Op maandag 1 september 2025 09:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou ook zeggen dat het veel zegt dat die demonstranten belachelijk worden gemaakt hardop. Blijkbaar hebben ze genoeg zelfvertrouwen om luidkeels vrouwen te denigreren die aandacht vragen voor een denigrerend probleem.
Dat verklaart ook waarom 99% van de vrouwen niet eens een melding doet als ze in hun kont geknepen worden of bespuugd worden. Dat gebeurt gewoon soms en dan maak je dat je uit de situatie komt en daarna wissel je verhalen uit met je vriendinnen hierover op een veilige plek.
Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat er iemand een agent op straat aan ging spreken of zo. Of wacht, een keer in een drukke trein waar een viespeuk vrouwen aan het betasten was. Hard lachend beschreven de andere passagiers aan de (toen nog) spoorwegpolitie "dat ze iemand moesten zoeken met hele grote handen".
Ha ha ha
Over ontkenning gesproken...quote:Op maandag 1 september 2025 09:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klimaat ontkenning.
Biomassa is nooit enthousiast onthaald door groene partijen. Het is altijd een compromis geweest om energiebedrijven en rechts mee te krijgen met bestaande infra. Wijzen naar andere landen is een zwaktebod bij gebrek aan argumenten.
Ik denk dat als jij reageert met "WAT DOE JE LUL!" en een scène schopt, dat dat vergelijkbaar is met het zwaaien met een Israëlische vlag vlakbij een pro-Pallieprotest. Mannen doen dat namelijk alleen als ze weten dat ze ermee wegkomen, dus 1 op 1 of in groepsverband.quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar je draait nu wel heen om wat ik schrijf.
Vind jij het echt logisch klinken dat tijdens een protestactie tegen de onveiligheid van vrouwen een vrouw kan worden aangerand zonder dat er enorme oproer ontstaat? Het is namelijk geen gewone groep. Het is een groep mensen die dat niet alleen verschrikkelijk vindt, maar die ook bereid is om daar in actie voor te komen. Wil niet zeggen dat ze meteen erop gaan slaan of zo, maar toch op zijn minst verwacht je dat er tumult komt, dat zo iemand door de omstanders uitgescholden wordt en dat zoiets dus bepaald niet onopgemerkt voorbij gaat anders dan dat het slachtoffer een appje stuurt de volgende dag.
Het is een beetje vergelijkbaar met tijdens een pro pallie demonstratie met de Israëlische vlag gaan zwaaien lijkt mij.
Voorbeelden heb je nietquote:Op maandag 1 september 2025 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Over ontkenning gesproken...
En klimaatontkenning bestaat niet. Wat wel bestaat is de realisatie dat we voorlopig nog geen goed alternatief hebben voor fossiel, de reden waarom we nog altijd voor ruim 80% afhankelijk zijn daarvan. En nee, dat komt niet omdat 'rechts' het tegenhoudt.
En hoe groot acht jij de kans dat 1:1 of in groepsverband tijdens zo'n demonstratie onopgemerkt blijft?quote:Op maandag 1 september 2025 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij reageert met "WAT DOE JE LUL!" en een scène schopt, dat dat vergelijkbaar is met het zwaaien met een Israëlische vlag vlakbij een pro-Pallieprotest. Mannen doen dat namelijk alleen als ze weten dat ze ermee wegkomen, dus 1 op 1 of in groepsverband.
quote:”Vaarwel Lisa, welkom rookgordijnen…." van Sybilla Claus:
"Ik verzamelde voor de VN cijfers en voorbeelden van het toegenomen geweld en seksueel geweld in Nederland. Waar de politie in 2015 1.265 verkrachtingen registreerde, was dat in 2020 gestegen naar 2.065 en in 2024 zelfs naar 3.391 meldingen. Het aantal aanrandingen steeg van 1.720 in 2015, naar 1.955 in 2020 tot zelfs 3.518 vorig jaar.
Daarnaast is er een toename van eer gerelateerde misdrijven, van 460 in 2014 naar 619 in 2023 (bron: Trouw, LEC EGG) en 670 meldingen in 2024 (bron: EenVandaag). Sinds 2021 zijn Syriërs hierbij de grootste groep. Denk aan Ryan al Najjar (18) die weigerde de hijab nog langer te dragen en door haar broers en vader in 2024 vermoord is op de Knardijk bij Lelystad. Talloze jonge vrouwen uit moslimmilieus die vrijheid ambieerden, zijn in Nederland vermoord: Sudaba, Zarife, Cimen, Zeynep, Nafisha, Roshin en als laatste deze maand de Syrische Bouchra uit Almere.
Helaas is taharrush gamea ook in Nederland een feit. Vijf minderjarige asielzoekers verkrachtten in 2023 langdurig een dakloze vrouw in een park in Helmond en lieten haar voor dood achter. De vrouwelijke rechters hadden er begrip voor dat de jongens “zo weinig begeleiding hadden gehad, alcohol hadden gedronken en nog steeds veel moeten leren”. Ze kwamen er vanaf met 4 tot 15 maanden.
Tot slot is de extreem gewelddadige verkrachting in opmars. Die gaat gepaard met wurg- en verdrinkingspogingen, zoals een Soedanese asielzoeker uit het azc Dronten deed, bij een meisje (17) in Kampen in 2016. Een Syrische asielzoeker (18) uit datzelfde azc verkrachtte in 2022 een vrouw, wéér in Kampen en kneep haar keel dicht. Een Afghaan die een meisje dat kwam shoppen in zijn winkel op diverse manieren verkrachtte, kreeg in 2018 slechts twintig maanden in plaats van het minimum van 24 maanden, omdat hij anders zijn verblijfsvergunning zou kwijtraken. Heldin Sylvia Veld spoorde haar Somalische verkrachter op (die haar probeerde te wurgen en bewusteloos sloeg) omdat de politie niets deed." (...)
Nog veel meer harde, bittere cijfers van vrouwengeweld in Nederland, grotendeels veroorzaakt door daders met een islamitische achtergrond en uiteraard mét hulp van hun mededaders, die bestaat uit overwegend linkschdenkende blanke Nederlanders, die ALLES maar proberen te bagatelliseren en/of weg te stoppen in deze bijzonder verhelderende link: https://opiniez.com/2025/(...)_source=substack&utm_medium=email
Diezelfde linksche kramp hebben we gezien in Engeland, waar bijna 2.000 meisjes zwaar misbruikt en verkracht werden door overwegend Pakistaanse moslims!
quote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welk deel van mijn reactie vraagt in jouw beleving om voorbeelden dan?
quote:Over ontkenning gesproken...
Sja, dan hadden ze maar posters moeten ophangen, eigen schuld.quote:Op maandag 1 september 2025 12:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In Italië hebben ze hetzelfde soort mannenprobleem als hier.
En vooral vaders die hun dochters willen beschermen wegzetten als racisten, dat werkt ook goedquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef Redbullkid het volgende:
Het komt door de mannen. Maar wel vooral links blijven stemmen dames
quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan hadden ze maar posters moeten ophangen, eigen schuld.
Jij vraagt mij naar voorbeelden om een stelling van jou te ontkrachten?quote:
Ah, krijgen we dit weer.quote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef Redbullkid het volgende:
Het komt door de mannen. Maar wel vooral links blijven stemmen dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |