abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218651847
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat we nog gaan horen wat ervan klopt en wat de aantallen zijn.
Maar ik begrijp dat je twijfelt aan de geloofwaardigheid.

Ik hoop dan ook dat dit niet verzonnen blijkt, want dan buitelt men meteen over elkaar heen om te roepen dat dat nu heel vaak zo gaat en dan is het einde van het liedje altijd dat er niet echt Nederlandse cijfers zijn over het aandeel onterechte aangiften, maar wel het feit dat het gros van de aangiften a) niet eens gedaan worden uit angst over de geloofwaardigheid, b) ontmoedigd worden omdat de bewijslast heel lastig is doordat het vaak een 1-op-1 verhaal is en c) er niet veel vertrouwen is in de politie, o.a. omdat die zelf ook aangeeft dat het merendeel van de aangiften op de plank blijven liggen. Oh en er zijn wel Amerikaanse cijfers dat daar 5% van de aangiften door de mand valt.

Maar goed, dan is dit topic zo 5, 6 pagina's verder en is het eigenlijke onderwerp, dat je als vrouw goddomme gewoon normaal over straat moet kunnen zonder dat dat "dom" of "naïef" genoemd wordt.
Hier ben ik het zeker mee eens.

Dit is nou ook wel precies de reden dat ik mij zo boos maak over de wending die dit heeft genomen. Het is contraproductief en zorgt alleen maar voor verdere polarisatie. En dat maakt de wereld voor niemand veiliger.
  maandag 1 september 2025 @ 14:52:17 #202
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218651907
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Maar goed, dan is dit topic zo 5, 6 pagina's verder en is het eigenlijke onderwerp, dat je als vrouw goddomme gewoon normaal over straat moet kunnen zonder dat dat "dom" of "naïef" genoemd wordt.
Als man kun je bepaalde gebieden ook beter mijden hoor.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218651914
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

Ja, dit soort kansloos gejank gaat echt niet tegen je werken hoor, we nemen dit allemaal super serieus :').
Weet je wanneer je zoiets serieus kan nemen? Als blijkt dat wijken die b.v. onder leiding van Riek Bakker zijn ontwikkeld daadwerkelijk anders zijn (het is mij niet opgevallen) en ook daadwerkelijk veiliger zijn (haar bekendste projecten zijn Kop van Zuid en Leidsche Rijn en ik zie op de 'onveilige plekken kaart' genoeg rode punten op beide locaties).
pi_218651920
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
TL;DR
_O-
  maandag 1 september 2025 @ 14:56:24 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218651928
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Weet je wanneer je zoiets serieus kan nemen? Als blijkt dat wijken die b.v. onder leiding van Riek Bakker zijn ontwikkeld daadwerkelijk anders zijn (het is mij niet opgevallen) en ook daadwerkelijk veiliger zijn (haar bekendste projecten zijn Kop van Zuid en Leidsche Rijn en ik zie op de 'onveilige plekken kaart' genoeg rode punten op beide locaties).
Nou ja, ik denk dat die mensen het oprecht goed willen menen hoor, maar het is gewoon wederom alles en iedereen erbij betrekken en de daadwerkelijke probleemgroep pamperen.

Als je op zo'n manier actievoert krijg je gewoon te maken met terecht cynisme bij zulk naief gedrag.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218651937
Mannenhatende migrantenlovers
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218651942
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
_O-
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, humorloos. Jij stemt inderdaad links.
Schaakmat.
pi_218651952
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Overigens is dat onzin want ook mannen houden niet van gure steegjes en onverlichte doorgangen.
Dat is mensen eigen en dat leer je ook gewoon op een fatsoenlijke universiteit.

In vakjargon heten dat verkrachterstunneltjes.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218651982
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk dat die mensen het oprecht goed willen menen hoor, maar het is gewoon wederom alles en iedereen erbij betrekken en de daadwerkelijke probleemgroep pamperen.

Als je op zo'n manier actievoert krijg je gewoon te maken met terecht cynisme bij zulk naief gedrag.
Wat mij steekt is dat men een bewering doet zonder die op enigerlei wijze te staven. Als journalist mag je best wel eens kijken of het klopt dat Nederland eigenlijk door mannen is bedacht (nee, Riek Bakker is echt een grote naam en zij is echt niet de enige vrouw) en om eens te vergelijken of er inderdaad een verschil is tussen wijken die onder haar leiding ontworpen zijn en die door mannen zijn ontworpen.

Nu is het gewoon maar een mening. Maar daar worden dan artikelen aan gewijd. Op deze manier is het een ingezonden brief...
pi_218652006
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Schaakmat.
Tuurlijk gozertje. Jij beweert wat. Ik vraag naar voorbeelden: niets concreets.

Jij vraagt mij naar onderbouwing en als je die krijgt ga je als een klein, klein kleutertje TL;DR plaatsen.

Word gewoon eens volwassen.
  maandag 1 september 2025 @ 15:14:11 #211
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218652060
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
TL;DR
^O^ Zo komen we er wel maat.
pi_218652160
quote:
16s.gif Op maandag 1 september 2025 15:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tuurlijk gozertje. Jij beweert wat. Ik vraag naar voorbeelden: niets concreets.

Jij vraagt mij naar onderbouwing en als je die krijgt ga je als een klein, klein kleutertje TL;DR plaatsen.

Word gewoon eens volwassen.
Wat bozig. Ben je een linkse stemmer ofzo die zijn ook altijd zo boos?
pi_218652165
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat bozig. Ben je een linkse stemmer ofzo die zijn ook altijd zo boos?
QED
pi_218652199
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
QED
_O-
  maandag 1 september 2025 @ 15:36:03 #215
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218652216
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als man kun je bepaalde gebieden ook beter mijden hoor.
Worden mannen ook dom genoemd als ze op zo'n weg als Lisa vermoord worden?
pi_218652256
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mannen hebben nogal een oversterfte en een heel groot deel van die mannen wordt terecht dom genoemd.

Al zal dat niet snel voor gewoon fietsen op een fietspad gebeuren.
  FOK!Fotograaf maandag 1 september 2025 @ 15:45:04 #217
364681 over_hedge
pi_218652290
quote:

[..]
Dat mannen door domme dingen dood gaan is niks nieuws. Er is niet voor niks de: Why do woman live longer memes.

Maar nee fietsen op een fietspad zit er niet tussen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 1 september 2025 @ 15:47:29 #218
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218652306
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Even Apeldoorn bellen...

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 1 september 2025 @ 15:49:43 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218652325
quote:

[..]
Ik vind het persoonlijk van niemand slim gedrag om rond 4 uur alleen door de uitwassen van Amsterdam te fietsen.

Ongeacht man, vrouw of afkomst.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 1 september 2025 @ 15:57:28 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218652370
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk van niemand slim gedrag om rond 4 uur alleen door de uitwassen van Amsterdam te fietsen.

Ongeacht man, vrouw of afkomst.
Okay, en wanneer tot wanneer geldt die Sperrzeit?
  maandag 1 september 2025 @ 15:59:19 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218652388
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mannen hebben nogal een oversterfte en een heel groot deel van die mannen wordt terecht dom genoemd.

Al zal dat niet snel voor gewoon fietsen op een fietspad gebeuren.
Nee precies, mannen halen vaak van allerlei malle dingen uit waar je klotsende oksels van krijgt. Maar ik heb nog nooit van een geval gehoord dat er een man ergens neergestoken werd door een idioot waarbij de eerste reacties meteen zijn van "wat deed hij daar dan ook alleen zo laat?".
  maandag 1 september 2025 @ 16:05:08 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218652438
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Okay, en wanneer tot wanneer geldt die Sperrzeit?
Na tienen tot zonsopgang als het normale maatschappelijke verkeer weer op gang komt. Factor twee vanaf middelgrote steden.

In de tussentijd hebben alle wetteloze ongure figuren tijd om te beroven, verkrachten, mishandelen of eventueel vermoorden. En dat is ook hun favoriete tijdspanne gezien de duisternis.

Lijkt voor de rest ook boerenverstand..
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 17:06:11 #223
441859 crew  Lenny77
pi_218653072
quote:
4s.gif Op maandag 1 september 2025 13:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]
https://www.oost.nl/nieuw(...)wenprotest-in-zwolle

Ik denk dat dit vooral bevestigt dat je er geen man/vrouw-discussie van moet maken maar moet spreken over personen die intimideren. Waar is het genderneutrale gebleven wanneer het juist wel nodig is?
:')

Ik zal het even tegen de neerstekende en verkrachtende vrouwen gaan zeggen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218653076
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Leuke oneliner. Wat bedoel je ermee?
Challenging the science is how you do science.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 17:09:20 #225
441859 crew  Lenny77
pi_218653127
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Grappig dat in dit artikel alleen wat is geroepen vanaf een terras, waar eerder nog gesproken werd over aanrandingen...

Overigens: natuurlijk een gebrek aan fatsoen om zoiets te roepen. Maar is het nou echt schadelijker dan de mannenhaat die toch gewoon de drijvende kracht is achter het bespottelijke narratief dat het een mannenprobleem zou zijn?
'Je moet eens goed geneukt worden' roepen naar vrouwen die vreedzaam demonstreren voor notabene hun lijfelijke/seksuele veiligheid is inderdaad minder erg dan zeggen dat er een mannen probleem is.
Ik wacht de berichten graag af over vrouwen die mannelijke voorbijgangers beschimpen, bespugen, aanranden als wraak.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')