SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oké sorryquote:
hier vanmiddag 5 druppenquote:
Iers weer dus?? Of viel het daar wel mee en is het meer op Groot Brittannië waar het zo veel regent?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog dweilen en de was vouwen en strijken en nieuwe was ophangenO en stoffen.
En had eigenlijk even naar de IKEA gewild. Maar dat kan volgende week ook.
Stralend weer hier. Liep te zweten in m'n spijkerjack netquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier vanmiddag 5 druppen
er zou ook onweer komen hoorde ik rond t middaguur bij t weerbericht maar inmiddels al vergeten wanneer dat op de agenda staat
neuj daar is het niet zwaar genoeg voorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Brigitte Kaandorp verwacht.
Klodders mayonaise tot achter de oortjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkere dikke frikandel gaat er wel in ja.
Zininquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders mayonaise tot achter de oortjes.
Erik Mesiequote:
hij wordt daar vast ook niet meer vaak gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erik Mesie![]()
Geboren in de Bennekel en dat is (tegenwoordig) echt een buurt in Eindhoven waar je niet levend gezien wil worden...
hue huequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkere dikke frikandel gaat er wel in ja.
En nou die beentjes de lucht in, en kèk me lachend aanquote:
Nee, daar woont ie echt al jaren niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wordt daar vast ook niet meer vaak gezien
lees net dat zn vriendin in zeist woont en ze in utrecht uit eten gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, daar woont ie echt al jaren niet meer
eigenlijk alleen de laatste paar dagen dat we regen hadden (door storm Erin), daarvoor alleeen maar zonneschijn gehad. En dan is er ook nog eens veel minder aan regen gevallen dan dat er werd verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iers weer dus?? Of viel het daar wel mee en is het meer op Groot Brittannië waar het zo veel regent?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit al naar een vakantie voor volgend jaar te kijkenben nog geen 4 uur thuis.
Zitten was geen goed idee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gaan zitten. Was geen goed idee.
t eerste uur is ze niet meer omhoog te krijgen dus de klusjes blijven liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zitten was geen goed idee?
daar lig je dan vanavond... het was wel spannend.... maar toch ook fijn...quote:
Ik was vergeten hoe tof vakantie is. Was de eerste keer in 10 jaar.quote:
altijd goed om schone apparaten te krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe tof vakantie is. Was de eerste keer in 10 jaar.
Wel voedselvergiftiging gehad. En Kitten had het ook. Doodsangst uitgestaan (zij, niet ik) bij bepaalde wegen met de auto ivm zandweg, gaten, hoogtes, geen vangrails etc. Maar ze was zo dapper en ik ben zo trots. 🥰
We hebben niet alles kunnen doen wat we wilden doen/zien. Maar dat geeft niet. Het apparaat was echt zo schoon, nieuw, mooi, de gastvrouw was echt top. Enorm behulpzaam….
En het land is zo mooi
Al edit gedaan. Autocorrectie is weer bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om schone apparaten te krijgen
Dat is wel nodig met die wegen daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Al edit gedaan. Autocorrectie is weer bezig
ja zijn er heel veel. lopen op de gangquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg eens dat ie stil moet zijn dan.
Heeft ie het nieuws weer eens gehaald?quote:
Hij stopt ermee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie het nieuws weer eens gehaald?
Dunkirkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
Iemand nog een leuke kijktip voor vanavond?
Als lijsttrekker idd.quote:
Ja oké.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als lijsttrekker idd.
Hij zat toch al nooit in de kamer. Dus dat zal niks uitmaken.quote:
Is wel een tijdje geleden en ik vond het wel een goede film dus op zich is dat wel een goeie.quote:
Veronica zendt 'm uit vanaf 20 uur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Is wel een tijdje geleden en ik vond het wel een goede film dus op zich is dat wel een goeie.
awwwwwwwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal
Oh staat ook op Netflix zie ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veronica zendt 'm uit vanaf 20 uur.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal
Boks.quote:
t uur is nog niet voorbijquote:
Net als eindelijk iedereen hem al vergeten was.quote:
Ik heb geen enkele streamingdienst behalve F1 TV.quote:
Ik heb Hbo Max om Game of Thrones te kijken. Moet ik nog steeds eens doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele streamingdienst behalve F1 TV.
GoTquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Hbo Max om Game of Thrones te kijken. Moet ik nog steeds eens doen.![]()
En daarnaast heb ik F1tv.
Door die Studio Tour echr wel weer zin om de serie te kijken.quote:
Ik heb laatst alle 8 seizoen gebinged. Je kan merken dat ze laatste 2 seizoenen afgeraffeld hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door die Studio Tour echr wel weer zin om de serie te kijken.
Ik heb heel veel spoilers gezien tijdens de tour.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 8 seizoen gebinged. Je kan merken dat ze laatste 2 seizoenen afgeraffeld hebben.
Er gaan heel wat mensen dood in de seriequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb heel veel spoilers gezien tijdens de tour.
Tmf of fokke en sukke moest je in mijn tijd hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitkrant? Wham? Joop Klepzeiker?
soms voel ik mij 12, en verlang ik ook wel beetje terug naar dat onbezorgde leventjequote:
Minecraft natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitkrant? Wham? Joop Klepzeiker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er gaan heel wat mensen dood in de serie
ik hoop niet heel goedkoopquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga eens even kijken hoe dat gratis Erdingertje van de Picnic smaakt
In de games die ik speel meestal ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er gaan heel wat mensen dood in de serie
Bij mij eigenlijk alleen in Skyrim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de games die ik speel meestal ook
in Richard Osman's House of Games gelukkig nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de games die ik speel meestal ook
Ik gebruik ook nog papieren agenda'squote:
geheel nieuwe ramenlikker kopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:47 schreef CherryLips het volgende:
De accu van m'n ramenlikker is kapot, ga ik kijken of ik een nieuwe accu kan kopen, staat nergens op dat ding een typenummer. Handig weer.
Zo zonde altijd. Heb nu een Kärcher geleend van m'n ouders. Zo vaak gebruik ik dat ding nou ook weer niet, maar toch.quote:
hijs niet voor mij, ik heb zo weinig dingen op te schrijven, daar gebruik ik mn telefoon wel voorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nog papieren agenda'skijk alweer uit naar de nieuwe edities voor 2026.
73.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Kijk, een KSC kopie
LIF / Hoeveel stappen heb jij vandaag gezet?
Bij mij als ik Jurassic World Evolution speel en ik even geen zin heb in jengelende bezoekersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk alleen in Skyrim.
ik heb zo vaak een poging gedaan met een goedkoop papieren agendaatje maar ik vergeet dat ding gewoon bij te houden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs niet voor mij, ik heb zo weinig dingen op te schrijven, daar gebruik ik mn telefoon wel voor
Hehe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij als ik Jurassic World Evolution speel en ik even geen zin heb in jengelende bezoekers
*opent T-Rex verblijf*
Kijk alleen naar kcal, dan weet ik een beetje wat ik kan eten op een dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fitfruitje.
O, daar let ik nooit opquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk alleen naar kcal, dan weet ik een beetje wat ik kan eten op een dag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Of je moet de hele dag in je hoofd meetellen
jawel, maar die zit 99% van de tijd niet in een broekzak (afgezien van dat het gigantisch inaccuraat is heb ik ooit getest)quote:
Ik tel alleen de stapjes die ik buiten loop met mijn telefoon op zak. Mijn telefoon is verrassend accuraat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, maar die zit 99% van de tijd niet in een broekzak (afgezien van dat het gigantisch inaccuraat is heb ik ooit getest)
Dat je telefoon om 20:00 uur ineens op een betwetering toontje begint te wiewelen, "zit je nou op de bank, de bank, nou dacht het niet meneertje, hup hup op naar de 10.000 stapjes eerst, luie kikker"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik tel alleen de stapjes die ik buiten loop met mijn telefoon op zak. Mijn telefoon is verrassend accuraat.
Zo gaat het wel. Maar dan in mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je telefoon om 20:00 uur ineens op een betwetering toontje begint te wiewelen, "zit je nou op de bank, de bank, nou dacht het niet meneertje, hup hup op naar de 10.000 stapjes eerst, luie kikker"
Die genereert zijn eigen zwaartekracht.quote:
De vlag hangt al halfstokquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die genereert zijn eigen zwaartekracht.
Een echt muizenfrietje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gisteren frietje met 5 verschillende soorten kaas
KAAAAS ALLES IS BETER MET KAAAASquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gisteren frietje met 5 verschillende soorten kaas
Oh jammer zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, hij is gewoon aan het golfen.![]()
[ x ]
Was Ambar ook mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij hipster tent Kruimig gegeten
Klinkt gewoon alsof je jaloers bentquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:34 schreef Recce het volgende: [..] Bij jou staat dat bolvormige gewoon veel beter.
Dat is het verzinsel maar er zou iemand gezien zijn die op hem lijkt met meer tiet dan trumpquote:
Och heden. Laten we het vooral aandacht gevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is het verzinsel maar er zou iemand gezien zijn die op hem lijkt met meer tiet dan trump
Dan zou het de 3e president zijn die sterft tijdens zijn ambt, denk ik.quote:
Een beetje wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt gewoon alsof je jaloers bent
Kreeg hij ook een frietje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt al sinds 3 uur ofzo. Net kleine onderbreking voor brokjes.
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou het de 3e president zijn die sterft tijdens zijn ambt, denk ik.
Hij had gisteren genoeg stapjes gezet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe moet natuurlijk wel stapjes zetten voordat er hapjes komen.
Nee, want ik ben nog niet helemaal blind dus mijn text to speech staat uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAAAAS ALLES IS BETER MET KAAAAS
Hoor je dat @:cat-astrophe
Lijkt me toch niet erg fijn als jij de volgende in de rij bent. Dat iedereen zich zit af te vragen of jij het wél gaat overleven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Kennedy, Lincoln, McKinley, Roosevelt. Er was al eens een "vloek" dat presidenten die 20 jaar na elkaar gekozen waren, in ambt overleden.
die reeks liep geloof ik van 1840 t/m 1960. Reagan brak het pas
Daar houden die Amerikanen van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och heden. Laten we het vooral aandacht geven
I stand corrected.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
William Henry Harrison, gekozen in 1840, maandje pres geweest, gestorven in 1841.
Abraham Lincoln, gekozen in 1860 en herkozen in 1864, vermoord in 1865.
James Abram Garfield, gekozen in 1880, neergeschoten in juli 1881, died of wounds september 1881.
William McKinley, gekozen in 1896, herkozen in 1900, vermoord in 1901.
Warren Gamaliel Harding, gekozen in 1920, gestorven in 1923.
Franklin Delano Roosevelt, gekozen in 1932, herkozen in 1936 en oh jee nog maar een keer in 1940. Gestorven in 1945.
John Fitzgerald Kennedy, gekozen in 1960, vermoord in 1963.
Dat zijn de gastjes van het 20-jaar ritme. Mogelijk zijn er nog meer in ambt gestorven.
Kruimig? Klinkt alsof ze daar alleen maar een specifiek soort appeltaart verkopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij hipster tent Kruimig gegeten
Telefoon is vrij accuraat jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik tel alleen de stapjes die ik buiten loop met mijn telefoon op zak. Mijn telefoon is verrassend accuraat.
Zoals ik vanochtend zeiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou.. mensen liggen nu gewoon 's nachts op zo'n ligbed aan het zwembad te slapen om 'm bezet te houden?![]()
Wat een treurnis. Dat is toch geen vakantie meer.
https://www.nu.nl/319504/(...)bad-voor-ligbed.html
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook geen vakantie, meer een soort zelf opgelegd strafkamp
Dat is nogal een verschil jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon is vrij accuraat jaAlleen kilometers is altijd een beetje twijfelachtig, hetzelfde stuk kan de ene dag een kilometer korter of langer zijn dan de ander
Tis een friettentquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruimig? Klinkt alsof ze daar alleen maar een specifiek soort appeltaart verkopen
Ja heb het idee dat het er ook wel eens aan ligt welke broek ik aan heb en hoe mijn telefoon in mijn zak zit. Ook wel ens gehad dat die een paar duizend stapjes 'vergat' maar wel de km's meetelde waardoor het aantal km's en stapjes bijna gelijk wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil jaZag laatst dat de navigatie op m'n fiets dacht dat ik in een perfect rechte lijn van m'n huis naar 3 dorpen verderop was gefietst
Dit topic leeft op herhaling, neem het jezelf vooral niet kwalijkquote:
Oh wacht ff.quote:
Kruimige friet klinkt niet heel lekkerquote:
Nee, dat is bij mij echt nooit. Ik loop heel vaak hetzelfde rondje en dat is elke keer 5,3 km.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon is vrij accuraat jaAlleen kilometers is altijd een beetje twijfelachtig, hetzelfde stuk kan de ene dag een kilometer korter of langer zijn dan de ander
Lekker lange benen, waar je een stap per km mee kan zettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het idee dat het er ook wel eens aan ligt welke broek ik aan heb en hoe mijn telefoon in mijn zak zit. Ook wel ens gehad dat die een paar duizend stapjes 'vergat' maar wel de km's meetelde waardoor het aantal km's en stapjes bijna gelijk was
Ohai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker lange benen, waar je een stap per km mee kan zetten
Sowieso kinderen op vakantiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt toch beter iets naar achter liggen? Minder hysterische kinderen.
Ja tegenwoordig lijkt die het wel wat beter te doen. Alleen de 'extra' data zoals km/u gaat nergens over. Dan heb je in een uur ongeveer 6 km gelopen en dan geeft die daarbij dingen aan als 'max snelheid 5,1 km/u'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is bij mij echt nooit. Ik loop heel vaak hetzelfde rondje en dat is elke keer 5,3 km.
Ik ben geen Budaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker lange benen, waar je een stap per km mee kan zetten
Je kunt nog heel veel beter naar een ander hotel gaan waar je zulk soort gemiep niet hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt toch beter iets naar achter liggen? Minder hysterische kinderen.
Adult-only hotels zijn booming las ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso kinderen op vakantie
Terechte klacht welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso kinderen op vakantie
Adult only vluchten ook dacht ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Adult-only hotels zijn booming las ik.
Ja heerlijk. Als ik ontbijt hoef ik geen rennende kutkoters om me heen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel benen van een meter maar weet niet hoe groot m'n stappen zijn.
Of dat ze tijdens het ontbijten een iPad krijgen die op vol volume staat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Als ik ontbijt hoef ik geen rennende kutkoters om me heen.
*meten gaat*quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.
"Ja want anders zijn ze niet stil te krijgen."quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze tijdens het ontbijten een iPad krijgen die op vol volume staat.
Volgens m'n telefoon was het vandaag 42 cm maar dat was in de HEMA en op de markt dus dat telt waarschijnlijk anders. Daar raus ik niet doorheen als een Duitser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.
Ook wel een beetje afhankelijk van het soort vakantie dat je hebt natuurlijk, als je 2 weken in hetzelfde hotel zit snap ik wel dat je zoiets boektquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gaat ie lekker?quote:
Hoe was het nou afgelopen bij de spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap echt geen reet meer van m'n dag.
Of je kind nou herrie maakt of die iPad. Allebei kut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja want anders zijn ze niet stil te krijgen."
WAAROM DENK JE DAT DAT ZO IS, ZEUG.
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een beetje afhankelijk van het soort vakantie dat je hebt natuurlijk, als je 2 weken in hetzelfde hotel zit snap ik wel dat je zoiets boekt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n telefoon was het vandaag 42 cm maar dat was in de HEMA en op de markt dus dat telt waarschijnlijk anders. Daar raus ik niet doorheen als een Duitser.
GNOE dan.quote:
Het 'algemene gemiddelde' is 75 cm als vuistregel, maar dat verschilt natuurlijk met hoe lang je bent en hoe grote stappen je zetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wel ok. Niks gebroken, wel gips.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe was het nou afgelopen bij de spoedeisende hulp.
Ja dat. Altijd lachen als ie dan gaat rennen en dan op zijn bek gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je kind nou herrie maakt of die iPad. Allebei kut.
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wel ok. Niks gebroken, wel gips.
Adultney!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een idee
Er bestaan helaas Spaanse volwassenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er bestaan helaas Spaanse volwassenendie zijn net zo irritant als de kleine versies.
Ja okequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kneuzingen zijn ook flink kut hoor.
daarvan duurt de pijn vaak langer dan van een breukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dan is het goed nieuws dat het herstel minder lang duurtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft een skiduim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Disneyland voor rustige volwassenen dan. Als je stem boven de x decibel uitkomt mag je er niet in. Dan kun je sowieso alle Spanjaarden, Argentijnen, Amerikanen e.d. al wegbonjouren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er bestaan helaas Spaanse volwassenendie zijn net zo irritant als de kleine versies.
Disney is ook wel een plek waar kinderen naartoe worden aangetrokken natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.
Mwahquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dan is het goed nieuws dat het herstel minder lang duurt
uhuh gewoon een mobieltjesduimquote:
Lastig deze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik zag van de week ook een filmpje van iemand die in het vliegtuig was geweest met haar dochtertje die een geestelijke beperking heeft en snel overprikkeld is waardoor ze de hele tijd het vliegtuig bij elkaar schreeuwde en huilde.
Maar goed je mag dat dan niet irritant vinden omdat die moeder ook zo haar best doet voor dat kindje en dan denk ik ja dat geloof ik best en ik vind het ook knap hoe ze het doet zo jong maar verandert niet dat het heel vervelend is voor andere mensen.
Ja kut voor ze maar dan moet je niet met het vliegtuig gaan. Blijkbaar doe je je kind er geen plezier mee ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik zag van de week ook een filmpje van iemand die in het vliegtuig was geweest met haar dochtertje die een geestelijke beperking heeft en snel overprikkeld is waardoor ze de hele tijd het vliegtuig bij elkaar schreeuwde en huilde.
Maar goed je mag dat dan niet irritant vinden omdat die moeder ook zo haar best doet voor dat kindje en dan denk ik ja dat geloof ik best en ik vind het ook knap hoe ze het doet zo jong maar verandert niet dat het heel vervelend is voor andere mensen.
Seniorenpark.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor rustige volwassenen dan. Als je stem boven de x decibel uitkomt mag je er niet in. Dan kun je sowieso alle Spanjaarden, Argentijnen, Amerikanen e.d. al wegbonjouren.
Dat zijn dezelfde kutjong die later op een fatbike zitten (waar je ook weer kunt lachen als ze op hun bek gaan)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Altijd lachen als ie dan gaat rennen en dan op zijn bek gaat.
Ja maar ik kan niet ontkennen dat mijn geduld op den duur toch op zou zijn.quote:
Misschien had ze geen andere keuze?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut voor ze maar dan moet je niet met het vliegtuig gaan. Blijkbaar doe je je kind er geen plezier mee ook.
En dan noemen we het 'Daswel'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Oh ja, voor mij ook. Geef dat kind een slaapmiddel dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet ontkennen dat mijn geduld op den duur toch op zou zijn.
Ik werd dus gebeld door eega met een "ik had een frontale botsing en mijn duim lijkt gebroken". Ik kan zonder de domme grapjes.quote:
's nachts zijn ze hyper en rennen ze door de gangen en breken ze de hotelkamer af terwijl de ouders beneden in het restaurant zitten ofzo en om zeven uur rennen ze weer door de gangen naar het ontbijt en willen ze meteen bij rope drop het park in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disney is ook wel een plek waar kinderen naartoe worden aangetrokken natuurlijk
Nou ja dat vind ik dan ook wel weer heftig bij zo'n klein kindje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, voor mij ook. Geef dat kind een slaapmiddel dan.
Oh dat ja. Daarom ga ik niet meer naar Euro Disney.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's nachts zijn ze hyper en rennen ze door de gangen en breken ze de hotelkamer af terwijl de ouders beneden in het restaurant zitten ofzo en om zeven uur rennen ze weer door de gangen naar het ontbijt en willen ze meteen bij rope drop het park in.
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien had ze geen andere keuze?
Neuh gewoon valeriaan ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dan ook wel weer heftig bij zo'n klein kindje.
'maar je krijgt er zoveel voor terug'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's nachts zijn ze hyper en rennen ze door de gangen en breken ze de hotelkamer af terwijl de ouders beneden in het restaurant zitten ofzo en om zeven uur rennen ze weer door de gangen naar het ontbijt en willen ze meteen bij rope drop het park in.
Geen idee of dat überhaupt werkt bij een kindje met zo'n aandoening.quote:
Ja, slapeloze nachten, een lege bankrekening en kopzorgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'maar je krijgt er zoveel voor terug'
Paar drupjes keta en dat kind is de hele vlucht van de wereldquote:
"Ik móest naar de Seychellen. Nee kon echt niet anders. Ga toch niet tussen het plebs op Texel zitten?quote:
En dan heb je een uur op het vuurwerk staan wachten zodat je een beetje een goed plekje hebt. En zodra het begint a) zet iedereen z'n kind op z'n schouders b) steekt iedereen z'n telefoon in de lucht c) wil iedereen zich nog door de mensenmassa heen proppen en dat past dus niet en blijven ze recht voor je staan, en probeer je in drie talen uit te leggen dat ze door moeten lopen maar ze zijn spontaan zwakzinnig geworden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat ja. Daarom ga ik niet meer naar Euro Disney.
EN BLIJ TOEquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Je kan altijd hier wel merken dat de meeste mensen geen kinderen hebben.
Ik denk het niet eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vraag me af of er adult-only vluchten zijn.
Gat in de markt.quote:
Doordeweekse lijnvluchten vaak wel redelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vraag me af of er adult-only vluchten zijn.
MIJN WONDERTJE IS BIJZONDERquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik móest naar de Seychellen. Nee kon echt niet anders. Ga toch niet tussen het plebs op Texel zitten?"
Corendon heeft een adults only gedeeltequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doordeweekse lijnvluchten vaak wel redelijk
Dat kind heeft geen beperking maar unieke uitdagingen in het levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MIJN WONDERTJE IS BIJZONDER
WIJ HEBBEN OOK RECHT OP VAKANTIE
Dat je überhaupt nog geld voor een vliegvakantie hebt met kinderen, laat staan een kind met een beperking. Maar goed.
*Noteert*quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doordeweekse lijnvluchten vaak wel redelijk
Maar dan vlieg je met corendon ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Corendon heeft een adults only gedeelte
Ik moet me inhouden nu om iets over dat 'wondertje' te zeggen nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MIJN WONDERTJE IS BIJZONDER
WIJ HEBBEN OOK RECHT OP VAKANTIE
Dat je überhaupt nog geld voor een vliegvakantie hebt met kinderen, laat staan een kind met een beperking. Maar goed.
Ja dat welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan vlieg je met corendon ...
Ik denk niet dat ze hier mee leest hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden nu om iets over dat 'wondertje' te zeggen nu
Ik zag laatst wat moois. Werd vuurwerk afgestoken op 1 augustus, want Zwitsi is dan jarig, en er ging een pijl niet af. Eerst gaat vader met z'n hoofd erboven hangen. Nog een keer aansteken op straat. Nee niks. Nog een keer kijken en dit keer aansteken in z'n handen. Weer niks. Daarna moeder met haar hoofd erboven. Nou ik stond al in de startblokken. VERVOLGENS KOMT HET KINDJE OOK MET Z'N HOOFD BOVEN HET NIET ONTPLOFTE VUURWERK HANGEN. Toen ben ik maar met een emmer water naar buiten gerend. Mongolen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heb je een uur op het vuurwerk staan wachten zodat je een beetje een goed plekje hebt. En zodra het begint a) zet iedereen z'n kind op z'n schouders b) steekt iedereen z'n telefoon in de lucht c) wil iedereen zich nog door de mensenmassa heen proppen en dat past dus niet en blijven ze recht voor je staan, en probeer je in drie talen uit te leggen dat ze door moeten lopen maar ze zijn spontaan zwakzinnig geworden.
Nee maar ik kan best los gaan en niet iedereen hier waardeert datquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier mee leest hoor.
Ja kan dat kind niks aan doen, dat is hartstikke zielig. Die wil waarschijnlijk gewoon in z'n eigen bedje liggen met vertrouwde mensen en z'n eigen ritme. Meer dat de ouders zich blijkbaar niet aanpassen aan de behoeften van het kind en dan wel verwachten dat de rest van de wereld dat wel doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden nu om iets over dat 'wondertje' te zeggen nu
Speakin of which. Er is daar wel een beroemd bankbiljet van waar veel mensen in de palmbladeren rechts het woord SEX meenden te herkennen. Deze biljetten brengen scheppen met geld op. Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik móest naar de Seychellen. Nee kon echt niet anders. Ga toch niet tussen het plebs op Texel zitten?"
Stiekem loop ik daar de hele dag met m'n hand in m'n broek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Pretparken zijn ook voor kinderen, best opmerkelijk en een beetje verdacht dat je daar als kinderloze volwassene rond gaat lopen.
ZIE JE NOU WEL!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem loop ik daar de hele dag met m'n hand in m'n broek.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan dat kind niks aan doen, dat is hartstikke zielig. Die wil waarschijnlijk gewoon in z'n eigen bedje liggen met vertrouwde mensen en z'n eigen ritme. Meer dat de ouders zich blijkbaar niet aanpassen aan de behoeften van het kind en dan wel verwachten dat de rest van de wereld dat wel doet.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag laatst wat moois. Werd vuurwerk afgestoken op 1 augustus, want Zwitsi is dan jarig, en er ging een pijl niet af. Eerst gaat vader met z'n hoofd erboven hangen. Nog een keer aansteken op straat. Nee niks. Nog een keer kijken en dit keer aansteken in z'n handen. Weer niks. Daarna moeder met haar hoofd erboven. Nou ik stond al in de startblokken. VERVOLGENS KOMT HET KINDJE OOK MET Z'N HOOFD BOVEN HET NIET ONTPLOFTE VUURWERK HANGEN. Toen ben ik maar met een emmer wat naar buiten gerend. Mongolen.
Ja heet toch ook niet gehandicapt meer, maar mentally / physically challenged?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kind heeft geen beperking maar unieke uitdagingen in het leven
Oeh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem loop ik daar de hele dag met m'n hand in m'n broek.
Een alleenstaande moeder*quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook
Zulke ouders zouden uit de ouderlijke macht ontheven moeten worden.
Gewoon gehandicapt. Al die termen. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heet tocj ook niet gehandicapt meer, maar mentally / physically challenged?
Ouder dan.quote:
Dat gaat ook wat verquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook
Zulke ouders zouden uit de ouderlijke macht ontheven moeten worden.
Mislukte mensje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Evenals dat Harry Potter centrum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Pretparken zijn ook voor kinderen, best opmerkelijk en een beetje verdacht dat je daar als kinderloze volwassene rond gaat lopen.
Nou dan moet je wel heel fantasierijk zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which. Er is daar wel een beroemd bankbiljet van waar veel mensen in de palmbladeren rechts het woord SEX meenden te herkennen. Deze biljetten brengen scheppen met geld op. Ik heb er geen.
[ afbeelding ]
Of: FOK!ker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evenals dat Harry Potter centrum.
Of LEGO.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evenals dat Harry Potter centrum.
Denkt die moeder: "Eindelijk rust.", wordt ze om de haverklap gebeldquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat ook wat vermisschien even een goede oppas regelen.
Dan is het dus geen goede oppas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denkt die moeder: "Eindelijk rust.", wordt ze om de haverklap gebeld
Sorry, ik snap echt niet dat je als volwassenen zo'n fan bent van boeken die duidelijk baby's eerste fantasieboek zijn (en daarnaast nog slecht geschreven ook), dat je daar in zo'n outfit gaat lopen.quote:
Unieke eigenschappenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heet toch ook niet gehandicapt meer, maar mentally / physically challenged?
Als ik daarheen ga zou ik niet in zo'n outfit lopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik snap echt niet dat je als volwassenen zo'n fan bent van boeken die duidelijk baby's eerste fantasieboek zijn (en daarnaast nog slecht geschreven ook), dat je daar in zo'n outfit gaat lopen.
M'n oude buren hebben een dochter met een verstandelijke beperking. Wat een ellende hebben die mensen gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denkt die moeder: "Eindelijk rust.", wordt ze om de haverklap gebeld
Nou ja het is blijkbaar wel nogal een dingetjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel heel fantasierijk zijn
Ik vind het vooral erg sterk. Ik zou het niet kunnen denk ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oude buren hebben een dochter met een verstandelijke beperking. Wat een ellende hebben die mensen gehad.
Mwah zijn toch niet slecht geschreven?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik snap echt niet dat je als volwassenen zo'n fan bent van boeken die duidelijk baby's eerste fantasieboek zijn (en daarnaast nog slecht geschreven ook), dat je daar in zo'n outfit gaat lopen.
Ja dat is echt een kutleven zeg, als ouder van een kind met een zware verstandelijke beperking. Vrienden van ons hadden ook zo'n kind, en ze deden alles met liefde maar hebben wel hun complete leven op moeten geven. Alles draaide natuurlijk om 24/7 zorg voor het kind. Er was wel een lokale zorginstelling waar hij 2x per jaar een lang weekend naartoe kon, zodat ze een paar dagen op vakantie konden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oude buren hebben een dochter met een verstandelijke beperking. Wat een ellende hebben die mensen gehad.
Neuh vind ik ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah zijn toch niet slecht geschreven?
Vond het wel treffend van de week, in nasleep van de privacyinperkende maatregelen. Alles onder het mom van "veiligheid voor de kinderen". Er zijn geen ruimtes meer voor kinderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik daarheen ga zou ik niet in zo'n outfit lopen.
Maak dan een nieuwe, is nog leuk om te doen ook nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is echt een kutleven zeg, als ouder van een kind met een zware verstandelijke beperking. Vrienden van ons hadden ook zo'n kind, en ze deden alles met liefde maar hebben wel hun complete leven op moeten geven. Alles draaide natuurlijk om 24/7 zorg voor het kind. Er was wel een lokale zorginstelling waar hij 2x per jaar een lang weekend naartoe kon, zodat ze een paar dagen op vakantie konden.
Of heel sex-armquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel heel fantasierijk zijn
Uitkijken naar 2 lange weekenden per jaar...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is echt een kutleven zeg, als ouder van een kind met een zware verstandelijke beperking. Vrienden van ons hadden ook zo'n kind, en ze deden alles met liefde maar hebben wel hun complete leven op moeten geven. Alles draaide natuurlijk om 24/7 zorg voor het kind. Er was wel een lokale zorginstelling waar hij 2x per jaar een lang weekend naartoe kon, zodat ze een paar dagen op vakantie konden.
Dan verschillen we daarover van mening.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah zijn toch niet slecht geschreven?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dus dat ze qua taal echt heel goed is. Ik heb haar eens Engels horen praten en dat ging beter dan bij veel mensen die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |