Mwahquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dan is het goed nieuws dat het herstel minder lang duurt
uhuh gewoon een mobieltjesduimquote:
Lastig deze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik zag van de week ook een filmpje van iemand die in het vliegtuig was geweest met haar dochtertje die een geestelijke beperking heeft en snel overprikkeld is waardoor ze de hele tijd het vliegtuig bij elkaar schreeuwde en huilde.
Maar goed je mag dat dan niet irritant vinden omdat die moeder ook zo haar best doet voor dat kindje en dan denk ik ja dat geloof ik best en ik vind het ook knap hoe ze het doet zo jong maar verandert niet dat het heel vervelend is voor andere mensen.
Ja kut voor ze maar dan moet je niet met het vliegtuig gaan. Blijkbaar doe je je kind er geen plezier mee ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik zag van de week ook een filmpje van iemand die in het vliegtuig was geweest met haar dochtertje die een geestelijke beperking heeft en snel overprikkeld is waardoor ze de hele tijd het vliegtuig bij elkaar schreeuwde en huilde.
Maar goed je mag dat dan niet irritant vinden omdat die moeder ook zo haar best doet voor dat kindje en dan denk ik ja dat geloof ik best en ik vind het ook knap hoe ze het doet zo jong maar verandert niet dat het heel vervelend is voor andere mensen.
Seniorenpark.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor rustige volwassenen dan. Als je stem boven de x decibel uitkomt mag je er niet in. Dan kun je sowieso alle Spanjaarden, Argentijnen, Amerikanen e.d. al wegbonjouren.
Dat zijn dezelfde kutjong die later op een fatbike zitten (waar je ook weer kunt lachen als ze op hun bek gaan)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Altijd lachen als ie dan gaat rennen en dan op zijn bek gaat.
Ja maar ik kan niet ontkennen dat mijn geduld op den duur toch op zou zijn.quote:
Misschien had ze geen andere keuze?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut voor ze maar dan moet je niet met het vliegtuig gaan. Blijkbaar doe je je kind er geen plezier mee ook.
En dan noemen we het 'Daswel'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een idee
quote:
Oh ja, voor mij ook. Geef dat kind een slaapmiddel dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet ontkennen dat mijn geduld op den duur toch op zou zijn.
Ik werd dus gebeld door eega met een "ik had een frontale botsing en mijn duim lijkt gebroken". Ik kan zonder de domme grapjes.quote:
's nachts zijn ze hyper en rennen ze door de gangen en breken ze de hotelkamer af terwijl de ouders beneden in het restaurant zitten ofzo en om zeven uur rennen ze weer door de gangen naar het ontbijt en willen ze meteen bij rope drop het park in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disney is ook wel een plek waar kinderen naartoe worden aangetrokken natuurlijk
Nou ja dat vind ik dan ook wel weer heftig bij zo'n klein kindje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, voor mij ook. Geef dat kind een slaapmiddel dan.
Oh dat ja. Daarom ga ik niet meer naar Euro Disney.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's nachts zijn ze hyper en rennen ze door de gangen en breken ze de hotelkamer af terwijl de ouders beneden in het restaurant zitten ofzo en om zeven uur rennen ze weer door de gangen naar het ontbijt en willen ze meteen bij rope drop het park in.
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien had ze geen andere keuze?
Neuh gewoon valeriaan ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dan ook wel weer heftig bij zo'n klein kindje.
'maar je krijgt er zoveel voor terug'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's nachts zijn ze hyper en rennen ze door de gangen en breken ze de hotelkamer af terwijl de ouders beneden in het restaurant zitten ofzo en om zeven uur rennen ze weer door de gangen naar het ontbijt en willen ze meteen bij rope drop het park in.
Geen idee of dat überhaupt werkt bij een kindje met zo'n aandoening.quote:
Ja, slapeloze nachten, een lege bankrekening en kopzorgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'maar je krijgt er zoveel voor terug'
Paar drupjes keta en dat kind is de hele vlucht van de wereldquote:
"Ik móest naar de Seychellen. Nee kon echt niet anders. Ga toch niet tussen het plebs op Texel zitten?quote:
En dan heb je een uur op het vuurwerk staan wachten zodat je een beetje een goed plekje hebt. En zodra het begint a) zet iedereen z'n kind op z'n schouders b) steekt iedereen z'n telefoon in de lucht c) wil iedereen zich nog door de mensenmassa heen proppen en dat past dus niet en blijven ze recht voor je staan, en probeer je in drie talen uit te leggen dat ze door moeten lopen maar ze zijn spontaan zwakzinnig geworden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat ja. Daarom ga ik niet meer naar Euro Disney.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |