Ik moet me inhouden nu om iets over dat 'wondertje' te zeggen nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MIJN WONDERTJE IS BIJZONDER
WIJ HEBBEN OOK RECHT OP VAKANTIE
Dat je überhaupt nog geld voor een vliegvakantie hebt met kinderen, laat staan een kind met een beperking. Maar goed.
Ja dat welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan vlieg je met corendon ...
Ik denk niet dat ze hier mee leest hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden nu om iets over dat 'wondertje' te zeggen nu
Ik zag laatst wat moois. Werd vuurwerk afgestoken op 1 augustus, want Zwitsi is dan jarig, en er ging een pijl niet af. Eerst gaat vader met z'n hoofd erboven hangen. Nog een keer aansteken op straat. Nee niks. Nog een keer kijken en dit keer aansteken in z'n handen. Weer niks. Daarna moeder met haar hoofd erboven. Nou ik stond al in de startblokken. VERVOLGENS KOMT HET KINDJE OOK MET Z'N HOOFD BOVEN HET NIET ONTPLOFTE VUURWERK HANGEN. Toen ben ik maar met een emmer water naar buiten gerend. Mongolen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heb je een uur op het vuurwerk staan wachten zodat je een beetje een goed plekje hebt. En zodra het begint a) zet iedereen z'n kind op z'n schouders b) steekt iedereen z'n telefoon in de lucht c) wil iedereen zich nog door de mensenmassa heen proppen en dat past dus niet en blijven ze recht voor je staan, en probeer je in drie talen uit te leggen dat ze door moeten lopen maar ze zijn spontaan zwakzinnig geworden.
Nee maar ik kan best los gaan en niet iedereen hier waardeert datquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier mee leest hoor.
Ja kan dat kind niks aan doen, dat is hartstikke zielig. Die wil waarschijnlijk gewoon in z'n eigen bedje liggen met vertrouwde mensen en z'n eigen ritme. Meer dat de ouders zich blijkbaar niet aanpassen aan de behoeften van het kind en dan wel verwachten dat de rest van de wereld dat wel doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden nu om iets over dat 'wondertje' te zeggen nu
Speakin of which. Er is daar wel een beroemd bankbiljet van waar veel mensen in de palmbladeren rechts het woord SEX meenden te herkennen. Deze biljetten brengen scheppen met geld op. Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik mķest naar de Seychellen. Nee kon echt niet anders. Ga toch niet tussen het plebs op Texel zitten?"
Stiekem loop ik daar de hele dag met m'n hand in m'n broek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Pretparken zijn ook voor kinderen, best opmerkelijk en een beetje verdacht dat je daar als kinderloze volwassene rond gaat lopen.
ZIE JE NOU WEL!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem loop ik daar de hele dag met m'n hand in m'n broek.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan dat kind niks aan doen, dat is hartstikke zielig. Die wil waarschijnlijk gewoon in z'n eigen bedje liggen met vertrouwde mensen en z'n eigen ritme. Meer dat de ouders zich blijkbaar niet aanpassen aan de behoeften van het kind en dan wel verwachten dat de rest van de wereld dat wel doet.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag laatst wat moois. Werd vuurwerk afgestoken op 1 augustus, want Zwitsi is dan jarig, en er ging een pijl niet af. Eerst gaat vader met z'n hoofd erboven hangen. Nog een keer aansteken op straat. Nee niks. Nog een keer kijken en dit keer aansteken in z'n handen. Weer niks. Daarna moeder met haar hoofd erboven. Nou ik stond al in de startblokken. VERVOLGENS KOMT HET KINDJE OOK MET Z'N HOOFD BOVEN HET NIET ONTPLOFTE VUURWERK HANGEN. Toen ben ik maar met een emmer wat naar buiten gerend. Mongolen.
Ja heet toch ook niet gehandicapt meer, maar mentally / physically challenged?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kind heeft geen beperking maar unieke uitdagingen in het leven
Oeh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem loop ik daar de hele dag met m'n hand in m'n broek.
Een alleenstaande moeder*quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook
Zulke ouders zouden uit de ouderlijke macht ontheven moeten worden.
Gewoon gehandicapt. Al die termen. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heet tocj ook niet gehandicapt meer, maar mentally / physically challenged?
Ouder dan.quote:
Dat gaat ook wat verquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook
Zulke ouders zouden uit de ouderlijke macht ontheven moeten worden.
Mislukte mensje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Evenals dat Harry Potter centrum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
Pretparken zijn ook voor kinderen, best opmerkelijk en een beetje verdacht dat je daar als kinderloze volwassene rond gaat lopen.
Nou dan moet je wel heel fantasierijk zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which. Er is daar wel een beroemd bankbiljet van waar veel mensen in de palmbladeren rechts het woord SEX meenden te herkennen. Deze biljetten brengen scheppen met geld op. Ik heb er geen.
[ afbeelding ]
Of: FOK!ker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evenals dat Harry Potter centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |