SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oké sorryquote:
hier vanmiddag 5 druppenquote:
Iers weer dus?? Of viel het daar wel mee en is het meer op Groot Brittannië waar het zo veel regent?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog dweilen en de was vouwen en strijken en nieuwe was ophangenO en stoffen.
En had eigenlijk even naar de IKEA gewild. Maar dat kan volgende week ook.
Stralend weer hier. Liep te zweten in m'n spijkerjack netquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier vanmiddag 5 druppen
er zou ook onweer komen hoorde ik rond t middaguur bij t weerbericht maar inmiddels al vergeten wanneer dat op de agenda staat
neuj daar is het niet zwaar genoeg voorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Brigitte Kaandorp verwacht.
Klodders mayonaise tot achter de oortjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkere dikke frikandel gaat er wel in ja.
Zininquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders mayonaise tot achter de oortjes.
Erik Mesiequote:
hij wordt daar vast ook niet meer vaak gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erik Mesie![]()
Geboren in de Bennekel en dat is (tegenwoordig) echt een buurt in Eindhoven waar je niet levend gezien wil worden...
hue huequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkere dikke frikandel gaat er wel in ja.
En nou die beentjes de lucht in, en kèk me lachend aanquote:
Nee, daar woont ie echt al jaren niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wordt daar vast ook niet meer vaak gezien
lees net dat zn vriendin in zeist woont en ze in utrecht uit eten gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, daar woont ie echt al jaren niet meer
eigenlijk alleen de laatste paar dagen dat we regen hadden (door storm Erin), daarvoor alleeen maar zonneschijn gehad. En dan is er ook nog eens veel minder aan regen gevallen dan dat er werd verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iers weer dus?? Of viel het daar wel mee en is het meer op Groot Brittannië waar het zo veel regent?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit al naar een vakantie voor volgend jaar te kijkenben nog geen 4 uur thuis.
Zitten was geen goed idee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gaan zitten. Was geen goed idee.
t eerste uur is ze niet meer omhoog te krijgen dus de klusjes blijven liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zitten was geen goed idee?
daar lig je dan vanavond... het was wel spannend.... maar toch ook fijn...quote:
Ik was vergeten hoe tof vakantie is. Was de eerste keer in 10 jaar.quote:
altijd goed om schone apparaten te krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe tof vakantie is. Was de eerste keer in 10 jaar.
Wel voedselvergiftiging gehad. En Kitten had het ook. Doodsangst uitgestaan (zij, niet ik) bij bepaalde wegen met de auto ivm zandweg, gaten, hoogtes, geen vangrails etc. Maar ze was zo dapper en ik ben zo trots. 🥰
We hebben niet alles kunnen doen wat we wilden doen/zien. Maar dat geeft niet. Het apparaat was echt zo schoon, nieuw, mooi, de gastvrouw was echt top. Enorm behulpzaam….
En het land is zo mooi
Al edit gedaan. Autocorrectie is weer bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om schone apparaten te krijgen
Dat is wel nodig met die wegen daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Al edit gedaan. Autocorrectie is weer bezig
ja zijn er heel veel. lopen op de gangquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg eens dat ie stil moet zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |