Kijk alleen naar kcal, dan weet ik een beetje wat ik kan eten op een dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fitfruitje.
O, daar let ik nooit opquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk alleen naar kcal, dan weet ik een beetje wat ik kan eten op een dag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Of je moet de hele dag in je hoofd meetellen
jawel, maar die zit 99% van de tijd niet in een broekzak (afgezien van dat het gigantisch inaccuraat is heb ik ooit getest)quote:
Ik tel alleen de stapjes die ik buiten loop met mijn telefoon op zak. Mijn telefoon is verrassend accuraat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, maar die zit 99% van de tijd niet in een broekzak (afgezien van dat het gigantisch inaccuraat is heb ik ooit getest)
Dat je telefoon om 20:00 uur ineens op een betwetering toontje begint te wiewelen, "zit je nou op de bank, de bank, nou dacht het niet meneertje, hup hup op naar de 10.000 stapjes eerst, luie kikker"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik tel alleen de stapjes die ik buiten loop met mijn telefoon op zak. Mijn telefoon is verrassend accuraat.
Zo gaat het wel. Maar dan in mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je telefoon om 20:00 uur ineens op een betwetering toontje begint te wiewelen, "zit je nou op de bank, de bank, nou dacht het niet meneertje, hup hup op naar de 10.000 stapjes eerst, luie kikker"
Die genereert zijn eigen zwaartekracht.quote:
De vlag hangt al halfstokquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die genereert zijn eigen zwaartekracht.
Een echt muizenfrietje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gisteren frietje met 5 verschillende soorten kaas
KAAAAS ALLES IS BETER MET KAAAASquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gisteren frietje met 5 verschillende soorten kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |