Kruimig? Klinkt alsof ze daar alleen maar een specifiek soort appeltaart verkopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij hipster tent Kruimig gegeten
Telefoon is vrij accuraat jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik tel alleen de stapjes die ik buiten loop met mijn telefoon op zak. Mijn telefoon is verrassend accuraat.
Zoals ik vanochtend zeiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou.. mensen liggen nu gewoon 's nachts op zo'n ligbed aan het zwembad te slapen om 'm bezet te houden?![]()
Wat een treurnis. Dat is toch geen vakantie meer.
https://www.nu.nl/319504/(...)bad-voor-ligbed.html
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook geen vakantie, meer een soort zelf opgelegd strafkamp
Dat is nogal een verschil jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon is vrij accuraat jaAlleen kilometers is altijd een beetje twijfelachtig, hetzelfde stuk kan de ene dag een kilometer korter of langer zijn dan de ander
Tis een friettentquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruimig? Klinkt alsof ze daar alleen maar een specifiek soort appeltaart verkopen
Ja heb het idee dat het er ook wel eens aan ligt welke broek ik aan heb en hoe mijn telefoon in mijn zak zit. Ook wel ens gehad dat die een paar duizend stapjes 'vergat' maar wel de km's meetelde waardoor het aantal km's en stapjes bijna gelijk wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil jaZag laatst dat de navigatie op m'n fiets dacht dat ik in een perfect rechte lijn van m'n huis naar 3 dorpen verderop was gefietst
Dit topic leeft op herhaling, neem het jezelf vooral niet kwalijkquote:
Oh wacht ff.quote:
Kruimige friet klinkt niet heel lekkerquote:
Nee, dat is bij mij echt nooit. Ik loop heel vaak hetzelfde rondje en dat is elke keer 5,3 km.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon is vrij accuraat jaAlleen kilometers is altijd een beetje twijfelachtig, hetzelfde stuk kan de ene dag een kilometer korter of langer zijn dan de ander
Lekker lange benen, waar je een stap per km mee kan zettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het idee dat het er ook wel eens aan ligt welke broek ik aan heb en hoe mijn telefoon in mijn zak zit. Ook wel ens gehad dat die een paar duizend stapjes 'vergat' maar wel de km's meetelde waardoor het aantal km's en stapjes bijna gelijk was
Ohai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker lange benen, waar je een stap per km mee kan zetten
Sowieso kinderen op vakantiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt toch beter iets naar achter liggen? Minder hysterische kinderen.
Ja tegenwoordig lijkt die het wel wat beter te doen. Alleen de 'extra' data zoals km/u gaat nergens over. Dan heb je in een uur ongeveer 6 km gelopen en dan geeft die daarbij dingen aan als 'max snelheid 5,1 km/u'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is bij mij echt nooit. Ik loop heel vaak hetzelfde rondje en dat is elke keer 5,3 km.
Ik ben geen Budaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker lange benen, waar je een stap per km mee kan zetten
Je kunt nog heel veel beter naar een ander hotel gaan waar je zulk soort gemiep niet hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt toch beter iets naar achter liggen? Minder hysterische kinderen.
Adult-only hotels zijn booming las ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso kinderen op vakantie
Terechte klacht welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso kinderen op vakantie
Adult only vluchten ook dacht ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Adult-only hotels zijn booming las ik.
Ja heerlijk. Als ik ontbijt hoef ik geen rennende kutkoters om me heen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel benen van een meter maar weet niet hoe groot m'n stappen zijn.
Of dat ze tijdens het ontbijten een iPad krijgen die op vol volume staat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Als ik ontbijt hoef ik geen rennende kutkoters om me heen.
*meten gaat*quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.
"Ja want anders zijn ze niet stil te krijgen."quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze tijdens het ontbijten een iPad krijgen die op vol volume staat.
Volgens m'n telefoon was het vandaag 42 cm maar dat was in de HEMA en op de markt dus dat telt waarschijnlijk anders. Daar raus ik niet doorheen als een Duitser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.
Ook wel een beetje afhankelijk van het soort vakantie dat je hebt natuurlijk, als je 2 weken in hetzelfde hotel zit snap ik wel dat je zoiets boektquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gaat ie lekker?quote:
Hoe was het nou afgelopen bij de spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap echt geen reet meer van m'n dag.
Of je kind nou herrie maakt of die iPad. Allebei kut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja want anders zijn ze niet stil te krijgen."
WAAROM DENK JE DAT DAT ZO IS, ZEUG.
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een beetje afhankelijk van het soort vakantie dat je hebt natuurlijk, als je 2 weken in hetzelfde hotel zit snap ik wel dat je zoiets boekt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n telefoon was het vandaag 42 cm maar dat was in de HEMA en op de markt dus dat telt waarschijnlijk anders. Daar raus ik niet doorheen als een Duitser.
GNOE dan.quote:
Het 'algemene gemiddelde' is 75 cm als vuistregel, maar dat verschilt natuurlijk met hoe lang je bent en hoe grote stappen je zetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wel ok. Niks gebroken, wel gips.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe was het nou afgelopen bij de spoedeisende hulp.
Ja dat. Altijd lachen als ie dan gaat rennen en dan op zijn bek gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je kind nou herrie maakt of die iPad. Allebei kut.
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wel ok. Niks gebroken, wel gips.
Adultney!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een idee
Er bestaan helaas Spaanse volwassenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |