*meten gaat*quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.
"Ja want anders zijn ze niet stil te krijgen."quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze tijdens het ontbijten een iPad krijgen die op vol volume staat.
Volgens m'n telefoon was het vandaag 42 cm maar dat was in de HEMA en op de markt dus dat telt waarschijnlijk anders. Daar raus ik niet doorheen als een Duitser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets van 60 of 70 centimeter ongeveer dacht ik. Meen eens gelezen te hebben dat je staplengte zo'n 60/70% van je beenlengte is.
Ook wel een beetje afhankelijk van het soort vakantie dat je hebt natuurlijk, als je 2 weken in hetzelfde hotel zit snap ik wel dat je zoiets boektquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Adult-only hotels zijn booming las ik.
gaat ie lekker?quote:
Hoe was het nou afgelopen bij de spoedeisende hulp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap echt geen reet meer van m'n dag.
Of je kind nou herrie maakt of die iPad. Allebei kut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja want anders zijn ze niet stil te krijgen."
WAAROM DENK JE DAT DAT ZO IS, ZEUG.
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een beetje afhankelijk van het soort vakantie dat je hebt natuurlijk, als je 2 weken in hetzelfde hotel zit snap ik wel dat je zoiets boekt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n telefoon was het vandaag 42 cm maar dat was in de HEMA en op de markt dus dat telt waarschijnlijk anders. Daar raus ik niet doorheen als een Duitser.
GNOE dan.quote:
Het 'algemene gemiddelde' is 75 cm als vuistregel, maar dat verschilt natuurlijk met hoe lang je bent en hoe grote stappen je zetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wel ok. Niks gebroken, wel gips.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe was het nou afgelopen bij de spoedeisende hulp.
Ja dat. Altijd lachen als ie dan gaat rennen en dan op zijn bek gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je kind nou herrie maakt of die iPad. Allebei kut.
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wel ok. Niks gebroken, wel gips.
Adultney!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een idee
Er bestaan helaas Spaanse volwassenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Disneyland voor volwassenen, dat is nog eens een idee
Ehw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er bestaan helaas Spaanse volwassenendie zijn net zo irritant als de kleine versies.
Ja okequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kneuzingen zijn ook flink kut hoor.
daarvan duurt de pijn vaak langer dan van een breukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dan is het goed nieuws dat het herstel minder lang duurtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft een skiduim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Disneyland voor rustige volwassenen dan. Als je stem boven de x decibel uitkomt mag je er niet in. Dan kun je sowieso alle Spanjaarden, Argentijnen, Amerikanen e.d. al wegbonjouren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er bestaan helaas Spaanse volwassenendie zijn net zo irritant als de kleine versies.
Disney is ook wel een plek waar kinderen naartoe worden aangetrokken natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel in een Disney hotel doen. Die kinderen zijn daar helemaal hyper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |