SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 30-08-2025 16:15:53 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nu hopen dat dat zo blijft morgenquote:
Gaat af van jouw inkomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat dat van het geluidsquota van Zandvoort af?
Teringherriequote:
Nee, het is een fly by en geen fly overquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In de tarzanbochtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen tetsen de McLarens er af
Deed ik de afgelopen jaren ook maar hun commentaar is zo bal. Echt verschrikkelijk.quote:
Een logisch gevolg wellicht van toch wat verschuivende maatschappelijke belangen sinds '22?quote:
Met een liaanquote:
Ooit moet het er toch eens van komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max erbij en dan wint Hadjar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Norris 'm achterin Piastri peert daar kan Easy Toys wel weer mooi reclame maken
nah, Podium voor Hadjar zou al mooi zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max erbij en dan wint Hadjar.
Niks ervan. Die heb ik eindelijk uit mijn manager gegooid en dan zou die ineens podium rijden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, Podium voor Hadjar zou al mooi zijn
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, Podium voor Hadjar zou al mooi zijn
De fanfic schrijft zichzelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Norris 'm achterin Piastri peert daar kan Easy Toys wel weer mooi reclame maken
Nee, dit valt onder de 5% norm van de NAVO.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik iedere week.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Oud-voetballer van feyenoord toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:13 schreef vosss het volgende:
Julio Ricardo Cruz...
WIE_IS_DAT?!
En waarom hebben ze daar geen Nederlander voor?
Dan word je goed dronkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Shotje iedere keer dat Zak Brown "Papaya" gebruikt in plaats van 'Team' of 'McLaren'.
Dat is ook de enige reden waarom de coureus graag naar Zandvoort komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moeder Norris met een stroopwafel
El Jardinero.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oud-voetballer van feyenoord toch?
Hij komt uit Nieuw-Zeeland dus het is hem vergevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson zegt bij Viaplay dat het circuit naast de oceaan staat. Geinig.
Ze is toch ook op andere banen gespot?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom de coureus graag naar Zandvoort komen
Links van Nieuw-Zeeland ligt ook gewoon een Zee, toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij komt uit Nieuw-Zeeland dus het is hem vergeven
Tasmaanse of niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Links van Nieuw-Zeeland ligt ook gewoon een Zee, toch?
Het is wel een echt rijderscircuitquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom de coureus graag naar Zandvoort komen
Ben je katjelam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Shotje iedere keer dat Zak Brown "Papaya" gebruikt in plaats van 'Team' of 'McLaren'.
Geen hotel hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Station begint al flink druk te worden
Met die lege plekken op de tribunes viel het trouwens reuze mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Was ook uitverkocht vandaag. Morgen ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met die lege plekken op de tribunes viel het trouwens reuze mee.
Ziet er op tv uitverkocht uit.
Het ontstaan is aan Jumbo te danken en het eindigen is aan Jumbo te danken. Wel een leuke ironie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vind ik oprecht knap. Alleen de vrijdag niet vol. Dat geldt voor zoveel grand prixs en was ook voorheen te danken aan Jumbo. Volgend jaar zal vast helemaal uitverkopen. Dan is het toch een enorm succes geweest deze GP en op het juiste moment gestopt.
Nepfans.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Nou heb ik het vermoeden dat het zelfs met Jumbo niet meer uit zou verkopen op vrijdag. Al gaven zij die kaartjes natuurlijk wel met een pakje boter weg, bijna letterlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vind ik oprecht knap. Alleen de vrijdag niet vol. Dat geldt voor zoveel grand prixs en was ook voorheen te danken aan Jumbo. Volgend jaar zal vast helemaal uitverkopen. Dan is het toch een enorm succes geweest deze GP en op het juiste moment gestopt.
Ik ben in Oostenrijk bij alle races geweest waar ik aanwezig kon zijnquote:
Dat is één raceweekend. Normaal sla je alles wat sprintrace is overquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in Oostenrijk bij alle races geweest waar ik aanwezig kon zijn
Alleen die in de vroege ochtend gemist omdat dat gewoon onmogelijk was vanaf m'n overnachtingslocatie.
Zoals het heurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is één raceweekend. Normaal sla je alles wat sprintrace is over
Lijkt mij iets subjectiefs. Sowieso waarom zou je iemand nepfan noemen die niet precies hetzelfde leeft als jij?quote:
Vanmiddag nog Tarzan gekeken met de kleine dame. *knip*quote:
Hee jijquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanmiddag nog Tarzan gekeken met de kleine dame. *knip*
Goed, de kwali. Bortoleto dikke prima, Stroll zeg ik maar niks over, Ferrari's wilden niet echt. Tsunoda had ik souwieso al niet in Q3 verwacht. McLaren 1-2, wat eerder raar zou zijn als dat niet zo zou zijn, Max netjes P3 en wat een eindbaas is Hadjar
Zin in de race morgen!
Helft van dat land ligt aan de Tasman Zee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij komt uit Nieuw-Zeeland dus het is hem vergeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
De dames laten zien dat inhalen nog altijd compleet onmogelijk is op Zandvoort.Auto's zijn wel een hoop kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
De dames laten zien dat inhalen nog altijd compleet onmogelijk is op Zandvoort.Gelukkig strijd je nog altijd tegen de notie dat er op Zandvoort niet ingehaald kan worden. Ken niet heel veel mensen die dat aanhangen, maar ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Als de één de ander kan aanvallen gebeurt dat ook wel, zie Oostenrijk. Dat was wel een redelijk goed gevecht. Al was het niet hard tegen hard.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is dat deze hele titelstrijd me totaal niet kan boeien. Het spettert ook niet met hun ‘papaya rules’. Ik vind de coureurs totaal oninteressant. Maar je kunt er niet omheen dat ze elkaar wel heel weinig ontlopen. Het zou in heel boeiende titelstrijd kúnnen zijn, maar we zitten al 14 races te kijken naar 2 coureurs die meestentijds achter elkaar aanrijden, wat 1-2tjes plichtmatig afvinken in hun superieure auto en verder niks. Een halfbakken poging van Norris in Montréal waarna hij meteen excuses maakte en Piastri die in Hongarije het bijna te hard probeerde en meteen werd teruggefloten. Dat was het wel. Zonde.
Klinkt een beetje als Mercedesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is dat deze hele titelstrijd me totaal niet kan boeien. Het spettert ook niet met hun ‘papaya rules’. Ik vind de coureurs totaal oninteressant. Maar je kunt er niet omheen dat ze elkaar wel heel weinig ontlopen. Het zou in heel boeiende titelstrijd kúnnen zijn, maar we zitten al 14 races te kijken naar 2 coureurs die meestentijds achter elkaar aanrijden, wat 1-2tjes plichtmatig afvinken in hun superieure auto en verder niks. Een halfbakken poging van Norris in Montréal waarna hij meteen excuses maakte en Piastri die in Hongarije het bijna te hard probeerde en meteen werd teruggefloten. Dat was het wel. Zonde.
Met meer gelijkwaardige rijdersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Mercedes
mwah, daar trapte Bottas ruim voor de eerste bocht altijd al op de remquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Mercedes
Nu zijn de auto's gelijkwaardig?quote:
Beidequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu zijn de auto's gelijkwaardig?
Je wil beweren dat de Mercedessen niet gelijkwaardig waren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu zijn de auto's gelijkwaardig?
quote:
Klopt ja, vooral het tijdperk 14-16 was een beetje zo. Al vond ik Hamilton wel significant beter dan Rosberg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, daar trapte Bottas ruim voor de eerste bocht altijd al op de rem
Tot morgenquote:
Zou mooi zijn. Maakt deze race een stuk beter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:26 schreef raptorix het volgende:
Flinke kans op natte race halverwege!!!
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/8uurs
ik hoop het maar, volgens bijvoorbeeld weeronline blijft het droog.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:26 schreef raptorix het volgende:
Mwa, grote kans dat ze de race dan weer uitstellenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Maakt deze race een stuk beter.
Het gaat later nog harder los.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Mwa, grote kans dat ze de race dan weer uitstellen
Watervoortquote:
We kunnen ook gewoon de duinen opblazen.quote:
Wat wil je onder water hebben staan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de duinen opblazen.
Alles kan kapot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat wil je onder water hebben staan?
Oh, buienradar. Dan zal het wel meevallen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:26 schreef raptorix het volgende:
Helaas welquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, buienradar. Dan zal het wel meevallen.
Is er al een code afgegeven door het knmiquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is er al een code afgegeven door het knmi
Buienradar houdt het inmiddels droog.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er vinden andere races plaats zoals Porsche Supercupquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef vaarsuvius het volgende:
je zal daar maar uren van te voren moeten zitten wachten en dan die Viaplay boys als vermaak hebben...
Geen achteruitrijden is gewoon een gemiste kans.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er vinden andere races plaats zoals Porsche Supercup
Dan blijft het inderdaad dus gewoon droog.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens nog 3 uur wachten op de race. In de tussentijd nog de drivers parade en de verkenningsronden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er vinden andere races plaats zoals Porsche Supercup
GENIETON!!! Wat een SFEER he!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En vervolgens nog 3 uur wachten op de race. In de tussentijd nog de drivers parade en de verkenningsronden.
En Super Max op repeat
Of caravan racequote:Op zondag 31 augustus 2025 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen achteruitrijden is gewoon een gemiste kans.
Meeuwenquote:
Helaas is dat gestopt, sommige lui gingen met omgekeerde versnellingsbakken rijden waardoor het wel erg rap gingquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen achteruitrijden is gewoon een gemiste kans.
Kan zijn dat die zijn banden meer gebruikte in s1 en s2 van zijn tweede ronde waardoor die niet meer verbeterde in 3.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:12 schreef Red_85 het volgende:
Piastri gisteren gemiddeld 223,3 km/h over z'n rondje.
Lekker man. En dan te bedenken dat hij 2 gele sectoren had, er zat dus nog meer in de baan.
Toch een best heel snel circuit hoor, dat Zandvoort.
Bekijk deze YouTube-video
En het stuk Start-Finish, Tarzan, Hugenholz, Scheivlak, Masters, 9, wat is dat toch een heerlijke achtbaan. By any means is dat een van de mooiste stukken van de kalender hoor imho.
Andersom. 1 en 2 waren minder. 3 was paars.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan zijn dat die zijn banden meer gebruikte in s1 en s2 van zijn tweede ronde waardoor die niet meer verbeterde in 3.
Maar zeker een snel circuit inderdaad.
Alleen de poleronde was al zijn eerste ronde. Tweede ronde was langzamer met uitzondering van de sector 1 en 2quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Andersom. 1 en 2 waren minder. 3 was paars.
Het commitment in Scheivlak is wel heerlijk om te zien hoor.
Zou Canada weten dat Guus Meeuwis?quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Canada belde, ze willen hun meeuwen terug
@R-woud93quote:
Coronel is de inktzwarte kant van het succes van Verstappen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha Coronel krijgt in z'n oortje te horen dat Tim Krul achter 'm langs loopt en dat ie even een quote-je moet pakken.
En grijpt de eerste willekeurige kale zestiger bij de schouder met de gedachte dat het Krul moet zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Coronel is de inktzwarte kant van het succes van Verstappen.
Ook zware Main Character Syndrome die man.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zegt genoeg over wat Coronel destijds het hoogtepunt vond en dat was niet de zege van Max
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]quote:De Nederlandse Maya Weug zegevierde in de F1 Academy op haar 'eigen' circuit.
Van DUITSEN bloed.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
DUHDUHDUHDUH VOLKSMENNERGOD @:zipportal
Race is live en gratis te zien voor iedereen op Viaplay TV, Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:16 schreef spapaars het volgende:
Moet ik weer kijken naar die Duitse RTL voor een live verslag.
Openbare omroep in NL laat het dit jaar schieten.
Ah, thanks. Dan ga ik mijn laptop niet naar de woonkamer verplaatsen om via F1tv te kijken. Dan maar een keer Viaplayquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Race is live en gratis te zien voor iedereen op Viaplay TV, Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.
Heb er geen officiële tijd voor gezien, maar waarschijnlijk direct na het volkslied?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt wel Michael Schumacher
Telefoon en casten naar TV is makkelijkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, thanks. Dan ga ik mijn laptop niet naar de woonkamer verplaatsen om via F1tv te kijken. Dan maar een keer Viaplay
Dan kan ik niet op FOK!.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Telefoon en casten naar TV is makkelijker
? met je laptop toch..is ook makkelijkerquote:
Gewoon ergens een tablet pakken om mee te casten zodat je achter je laptop kunt blijvenquote:
En Henk Poort bombarderen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb er geen officiële tijd voor gezien, maar waarschijnlijk direct na het volkslied?
Gifje waardig natuurlijk.![]()
Nee joh, da's over een kwartiertje of zo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
Schakel met pas in, is het Wilhelmus en de f-35s al geweest?
Gelukkigquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee joh, da's over een kwartiertje of zo.
Je zou maar 550¤ betaald hebben om direct naast het dak van de hoofdtribune te zittenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar 550¤ betaald hebben om direct naast het dak van de hoofdtribune te zitten
Als de wind goed staat heb je misschien geluk bij regenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar 550¤ betaald hebben om direct naast het dak van de hoofdtribune te zitten
Het is een goede jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Colapinto is bekend dat hij een dingetje heeft voor oudere vrouwen en op ViaPlay nu dat hij graag Maxima een keer wil ontmoeten.
Wimlex moet dus oppassenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Colapinto is bekend dat hij een dingetje heeft voor oudere vrouwen en op ViaPlay nu dat hij graag Maxima een keer wil ontmoeten.
Je zit boven het dak, ik denk dat je er precies niets aan hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de wind goed staat heb je misschien geluk bij regen
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Race is live en gratis te zien voor iedereen op Viaplay TV, Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.
Die kan ook in dat rijtje hoorquote:
Net beeld vanaf de grid, lijkt toch best een flinke ruimte tussen te zitten, dus wellicht valt het zicht meequote:Op zondag 31 augustus 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit boven het dak, ik denk dat je er precies niets aan hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die kan ook in dat rijtje hoor
Die keer dat ie vertelde hoe briljant het was dat Verstappen in de warm up crashteNever forget
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja ben ook wel benieuwd naar het zicht daar
Daarom geswitched naar F1TVquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:43 schreef vosss het volgende:
FLIKKER OP MET JE RECLAME WAT IS DIT VIAKOTS.![]()
Alleen op de fiets.quote:
Jammer dattie op de kop hing.quote:
Gerard behoorlijk diepquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:47 schreef spapaars het volgende:
Gerard Joling, hoe diep kan je zinken?
Beetje vertragingquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen F-35's dus ondanks de aankondiging?
Je moet je tv rechtop zettenquote:
Zal wel file zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje jammer ja, dat hoort na het volksliedquote:
Nog nooit zoveel tering herrie gehoord toen ze hier vlak over vlogen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die had de vlag tijdens het volkslied jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:50 schreef butz0rs het volgende:
er hangt ook nog een Chinook in de lucht zie ik
oh gemistquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die had de vlag tijdens het volkslied ja
Heb je geschoten?quote:
Henk had beter kunnen appen.quote:
quote:
Nee.quote:
Misschien zijn er Vitesse fansquote:
Mwah, ik denk dat het krap wordt in het eerste deel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:55 schreef Zwoerd het volgende:
Max na de eerste bocht op p1. Later gaan de McLarens er natuurlijk wel weer langs en verdwijnen aan de horizon, maar het wordt wel even spectaculair.
Zou wel tof zijn.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
'Welcome to the sea of orange'
Stukje cringe
[ afbeelding ]
Sow.quote:
F1tv en olav aan.quote:
Ik hoop dat die vos achter Mol aanzat.quote:
Ja doe eens!quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:58 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, ik moet ook nog wat goed maken
Teveel grindbakken voor Lancequote:
Geaccepteerd.quote:
hij had kunnen oefenen in de eftelingquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Circuit is de lastig voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |