abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218629825
Ik heb de indruk dat er een soort volksopstand in Groot Brittannië bezig is. Met al die vlaggen enzo en dan nu die uitspraak van het gerecht in Epping, al die livestreams vannacht.

Musk die het vuurtje nog even opstookt.
En dan dat 13 jarige meisje die haar familie wilde beschermen(?) en nu is opgepakt.
Of die vrouw die 10 maanden uitgezeten geeft voor 1 gedelete tweet.
twitter

En dan gaat er ook nog iets gebeuren op september de 13e, maar ik weet niet wat. En dit weekend zal het ook niet rustig zijn.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. En zie erg weinig nieuws van in de Nederlandse pers.

Wat is daar allemaal aan de hand, jongens? Iemand die het verhaal kan vertellen?

[ Bericht 9% gewijzigd door capricia op 30-08-2025 12:35:08 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218629873
Totaal gestoord beleid dat in de Nederlandse media helemaal wordt doodgezwegen.
pi_218629898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
I love bacon.
Ja. Dat zag ik ook.

Wat is dat, wat is de achtergrond. Kan het niet goed plaatsen allemaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:42:56 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218629952
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk dat er een soort volksopstand in Groot Brittannië bezig is. Met al die vlaggen enzo en dan nu die uitspraak van het gerecht in Epping, al die livestreams vannacht.
[ afbeelding ]
En dan dat 13 jarige meisje die haar familie wilde beschermen(?) en nu is opgepakt.
[ x ]

En dan gaat er ook nog iets gebeuren op september de 13e, maar ik weet niet wat. En dit weekend zal het ook niet rustig zijn.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. En zie erg weinig nieuws van in de Nederlandse pers.

Wat is daar allemaal aan de hand, jongens? Iemand die het verhaal kan vertellen?
Dat de Nederlandse pers er weinig aandacht aan besteed is wellicht ook een teken dat hier van alles wordt opgeklopt tot grote proporties.

Niet alles dat op Social Media staat is immers betrouwbaar.
pi_218629957
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat zag ik ook.

Wat is dat, wat is de achtergrond. Kan het niet goed plaatsen allemaal.
Het Verenigd Koninkrijk begint meer en meer islamitisch te worden.

Grooming/rape gangs hebben vrij spel.

Bekijk deze YouTube-video

Kritiek over de islam en vele andere dingen (regenboogvlaggen enzo ook) wat je op social media zet kan er voor zorgen dat je huis opgepakt wordt.
Het volk wordt monddood gemaakt terwijl criminaliteit van islamitische immigranten de spuigaten uit loopt.
Aangezien je bijna niks meer mag zeggen, zeggen sommigen dat ze van spek houden; moslims mogen het niet eten.
Maar als je dit bij een demonstratie zegt, is het weet hatespeech / racisme en kun je opgepakt worden.
pi_218629962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat de Nederlandse pers er weinig aandacht aan besteed is wellicht ook een teken dat hier van alles wordt opgeklopt tot grote proporties.

Niet alles dat op Social Media staat is immers betrouwbaar.
Oh, dus er is niet veel aan de hand?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218629980
Het lijkt er op dat het volk daar (in dit geval in Schotland) ook voorgelogen wordt.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:46:21 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218629982
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh, dus er is niet veel aan de hand?
Zolang alleen schreeuwerige social media accounts met een dubieus bereik het erover hebben dan zal het allemaal wel meevallen.
pi_218629995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zolang alleen schreeuwerige social media accounts met een dubieus bereik het erover hebben dan zal het allemaal wel meevallen.
Klopt, vertrouw in de overheid; die hebben het goed met je voor. Zij vertellen altijd de absolute waarheid! :Y

[BNW] gaat steeds meer en meer gelijk krijgen.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:48:15 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_218630009
Ik denk dat dit artikel van de BBC wel een goede samenvatting geeft van de huidige protestgolf.

Asylum hotel protesters met by counter-demonstrators across UK

Edit: Ow is 7 dagen oud ...

[ Bericht 6% gewijzigd door Scuidward op 30-08-2025 13:02:05 ]
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:48:48 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218630017
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Klopt, vertrouw in de overheid; die hebben het goed met je voor. Zij vertellen altijd de absolute waarheid! :Y

[BNW] gaat steeds meer en meer gelijk krijgen.
Die vertrouw ik inderdaad nog meer dan social media accounts.

Los van dat ik het over professionele media heb.
pi_218630035

Er zijn echt grappige filmpjes te vinden over het schilderen van de St. George vlag.

"Ideaal als er nooit wat aan een kapotte weg gedaan wordt; schilder de vlag er op, geheid dat het binnen 24 uur met asfalt bedekt is!"
"Hier werd het afval nooit opgehaald, tot we de vlag op de vuilniszakken gingen schilderen; binnen een paar uur was alles weg!"
(Satire natuurlijk.)
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:51:24 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218630036
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:35 schreef 2172619626795 het volgende:
Totaal gestoord beleid dat in de Nederlandse media helemaal wordt doodgezwegen.
Geen idee hoe groot of hoe klein het is. Op Twitter is het groot
The End Times are wild
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:01:42 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218630103
Wel een beetje jammer dat GlobalAffairs mevrouw Connolly weg probeert te zetten als een soort slachtoffer. Daar trappen we natuurlijk niet in, met haar oproepen om hotels vol haar onwelgevallige mensen in de hens te steken (en ook gelijk de hele regering maar mee te branden).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218630123
Standaard drama van boze tokkies die X onveilig maken. Is het niet om Covid dan is het wel om asielzoekers.
blablablabla
pi_218630171
Soon in a theatre near you
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:11:47 #18
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218630192
Deze OP :') Ik wil graag suggereren dat er iets heel ergs is maar er is eigenlijk niets aan de hand dus ik plaats er een vraagteken achter!

pi_218630202
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje jammer dat GlobalAffairs mevrouw Connolly weg probeert te zetten als een soort slachtoffer. Daar trappen we natuurlijk niet in, met haar oproepen om hotels vol haar onwelgevallige mensen in de hens te steken (en ook gelijk de hele regering maar mee te branden).
Spreek voor jezelf, iemand die in een waas van woede over een zooi dode kleine kinderen een boze tweet maakt, en er op terug komt hoort nooit en te nimmer de bak in te gaan.

Nee, ik ben het niet eens met haar teksten, maar het emotieloos ombrengen van kleine meisjes op dansles is en blijft een zoveel ergere daad dat het op geen enkele wijze te vergelijken is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218630220
Nee, er is niets aan de hand hoor, helemaal niets.

Tienduizenden stelselmatig verkrachtte minderjarige meisjes, dagelijkse mesaanvallen, overal onrust en overlast door migranten. Maar er is niets aan de hand mensen!
Get woke, go broke!
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:16:26 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218630226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:11 schreef VoMy het volgende:
Deze OP :') Ik wil graag suggereren dat er iets heel ergs is maar er is eigenlijk niets aan de hand dus ik plaats er een vraagteken achter!

[ afbeelding ]
Dit inderdaad! TS zit (onbewust of bewust) drama te maken. Twitter =/= De Echte Wereld.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:18:02 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218630241
quote:
[ afbeelding ]
[ x ]

Zo'n soortgelijke foto is ook gemaakt bij een willekeurig azc-protest. Denk je echt dat de BBC of SkyNews naar Didam gaat afreizen om hier uitgebreid verslag te doen :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218630246
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:15 schreef HeatWave het volgende:

Tienduizenden stelselmatig verkrachtte minderjarige meisjes, dagelijkse mesaanvallen, overal onrust en overlast door migranten. Maar er is niets aan de hand mensen!
Blanken verkrachten ook en veroorzaken ook wel eens overlast. Niets aan de hand dus, probleem opgelost.
pi_218630247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Geen idee hoe groot of hoe klein het is. Op Twitter is het groot
Ja. Dus ik zoek een beetje duiding, achtergrond etc.

Kan heel goed een storm in een glas water zijn. Of juist onderdeel van iets groters.
Wie het weet mag het zeggen. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:21:10 #25
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218630261
Het VK is momenteel de voorloper van Nederland
pi_218630264
Ja dat komt door moslim Andrew Tate he.
pi_218630270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Spreek voor jezelf, iemand die in een waas van woede over een zooi dode kleine kinderen een boze tweet maakt, en er op terug komt hoort nooit en te nimmer de bak in te gaan.

Nee, ik ben het niet eens met haar teksten, maar het emotieloos ombrengen van kleine meisjes op dansles is en blijft een zoveel ergere daad dat het op geen enkele wijze te vergelijken is.
Zij is voor die ene tweet voor 23 maanden cel veroordeeld en heeft er 10 uitgezeten. Is dat correct? Want zo begrijp ik dat.

Ik vind dat nogal extreem.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:22:18 #28
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218630274
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Kan heel goed een storm in een glas water zijn. Of juist onderdeel van iets groters.
Het kan vriezen, het kan dooien

:')
pi_218630283
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:18 schreef capricia het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/2024_Southport_stabbings
https://www.cps.gov.uk/cp(...)er-social-media-post
https://www.msn.com/en-us(...)HY?ocid=BingNewsSerp
pi_218630285
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Zij is voor die ene tweet voor 23 maanden cel veroordeeld en heeft er 10 uitgezeten. Is dat correct? Want zo begrijp ik dat.

Ja, dat klopt wel geloof ik. En nogmaals, nee ik vond het geen "goeie tweet" ofzo, maar het waren woorden, geen levensloze dode lichaampjes van kleine meisjes.....
Get woke, go broke!
pi_218630287
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:18 schreef Falco het volgende:

[..]
Zo'n soortgelijke foto is ook gemaakt bij een willekeurig azc-protest. Denk je echt dat de BBC of SkyNews naar Didam gaat afreizen om hier uitgebreid verslag te doen :')?
Op het Engelse fok.co zou ik deze vraag ook hebben kunnen stellen. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218630291
Paar weken geleden een meisje naar huis gestuurd met een Union Jack jurkje tijdens diversity day op school.
Diversity betekent daar hetzelfde als hier, 'hoe gaat de rest zich aanpassen aan immigranten?'.

Die Engelsen zijn dat kutgedrag zat en beginnen langzaam terug te slaan.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:24:18 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218630297
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Deze reactie is exemplarisch hoe iemand (onbewust of bewust?) de extreemrechtse bubble ingesleurd wordt.
pi_218630298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:15 schreef HeatWave het volgende:

Het is ongekend. Je zou als je dit soort wappies leest bijna gaan geloven dat geweld niet van alle tijden is.
Enige verschil is de kanker de social media heet waar bepaalde mensen elke scheet op lokaal niveau uitvergroten en dramatiseren waardoor voor anderen de illusie ontstaat dat we op het punt staan van een burgeroorlog.
blablablabla
pi_218630299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:23 schreef Specularium het volgende:
Paar weken geleden een meisje naar huis gestuurd met een Union Jack jurkje tijdens diversity day op school.
Diversity betekent daar hetzelfde als hier, 'hoe gaat de rest zich aanpassen aan immigranten?'.

Die Engelsen zijn dat kutgedrag zat en beginnen langzaam terug te slaan.
Yep, daar begon het mee. Is alweer een week of zes a zeven geleden inmiddels.
pi_218630300
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:26:28 #37
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218630308
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Op het Engelse fok.co zou ik deze vraag ook hebben kunnen stellen. :P
Zou. Yeah sure.
pi_218630314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is ongekend. Je zou als je dit soort wappies leest bijna gaan geloven dat geweld niet van alle tijden is.
Enige verschil is de kanker de social media heet waar bepaalde mensen elke scheet op lokaal niveau uitvergroten en dramatiseren waardoor voor anderen de illusie ontstaat dat we op het punt staan van een burgeroorlog.
Ah heb je hem weer, de zoveelste goedprater :').

Nou, dan is er toch niets aan de hand volgens jou, wat doe je hier dan? We zullen zien hoe gezellig het blijft na deze enorm succesvolle week mbt de diversiteit, maar een paar doden, paar rellen, maakt het allemaal uit, er niets niets aan de hand volgens iemand die terrorisme wel ok vindt :').
Get woke, go broke!
pi_218630325
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:24 schreef Falco het volgende:

[..]
Deze reactie is exemplarisch hoe iemand (onbewust of bewust?) de extreemrechtse bubble ingesleurd wordt.
Open er een topic over.
Nu weer terug over Groot Brittannië graag.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218630340
quote:
Ik heb de indruk dat er een soort volksopstand in Groot Brittannië bezig is.

En zie erg weinig nieuws van in de Nederlandse pers.

Er is niets aan de hand als de media er niet over berichten. Iets anders denken maakt je een complotwappie.

quote:
Ze liep overdag in het openbaar met een mes en een bijl. Het messengeweld is een groot probleem in Engeland. Het is niet omdat het een wit meisje is dat het dan automatisch om "bescherming" gaat. Iedereen kan wapens dragen en zich op "bescherming" beroepen.
pi_218630343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:32 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Er is niets aan de hand als de media er niet over berichten. Iets anders denken maakt je een complotwappie.
[..]
Ze liep overdag in het openbaar met een mes en een bijl. Het messengeweld is een groot probleem in Engeland. Het is niet omdat het een wit meisje is dat het dan automatisch om "bescherming" gaat. Iedereen kan wapens dragen en zich op "bescherming" beroepen.
Ik hoop echt zo dat dit sarcastisch is, please
Get woke, go broke!
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:34:36 #42
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218630344
In Londen wordt het dit weekend 20 graden, terwijl het kwik noordelijker in Schotland blijft hangen rond de 17-18.

Chelsea speelt de derby tegen Fulham. Morgen staat de absolute kraker Liverpool-Arsenal op het programma.

Verder komt er een nieuwe biografie over prins Andrew uit.

Wat een reuring op dat eiland.
pi_218630351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah heb je hem weer, de zoveelste goedprater :').

Nou, dan is er toch niets aan de hand volgens jou, wat doe je hier dan? We zullen zien hoe gezellig het blijft na deze enorm succesvolle week mbt de diversiteit, maar een paar doden, paar rellen, maakt het allemaal uit, er niets niets aan de hand volgens iemand die terrorisme wel ok vindt :').
Waar exact praat ik geweld goed? :D Je bent net zo'n aapje dat je opwindt en vervolgens een standaardriedeltje begint te klepperen als er een nieuwsbericht voorbij komt over allochtonen, migranten of moslims.

De strekking is altijd hetzelfde namelijk dat Het Westen overspoeld dreigt te raken met migranten die stuk voor stuk crimineel zijn. Pure haat en angsthazerij en nooit gestaafd op realiteit of zelfs maar feiten.
Je leest wat en je begint gelijk te gillen dat we allemaal deaud gaan.
blablablabla
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:36:30 #44
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218630362
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Open er een topic over.
Nu weer terug over Groot Brittannië graag.
Even dit nieuwsbericht lezen en je weet hoe het zit met Lucy Connoly.

https://www.theguardian.c(...)s-released-from-jail

10 maanden (40 procent van de oorspronkelijke gevangenisstraf!) lijkt me wel redelijk voor iemand die oproept fucking azc's in brand te steken. Heeft niks meer met vvmu te maken natuurlijk.
pi_218630367
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar exact praat ik geweld goed? :D Je bent net zo'n aapje dat je opwindt en vervolgens een standaardriedeltje begint te klepperen als er een nieuwsbericht voorbij komt over allochtonen, migranten of moslims.

De strekking is altijd hetzelfde namelijk dat Het Westen overspoeld dreigt te raken met migranten die stuk voor stuk crimineel zijn. Pure haat en angsthazerij en nooit gestaafd op realiteit of zelfs maar feiten.
Je leest wat en je begint gelijk te gillen dat we allemaal deaud gaan.
Oh nu ben ik een aapje, het punt dat ook jij over de schreef gaan nadert snel :).

Er zijn feiten, cijfers, voorbeelden en bewijzen zat, die negeer jij gewoon constant.

Alleen deze week al is een prima voorbeeld dat het overal misgaat, of zijn er nog niet genoeg doden gevallen, nog niet genoeg gereld en gesloopt, waar ligt voor jou de grens, 10 dode tieners per week, 100?
Get woke, go broke!
pi_218630372
BNR vorige week:
quote:
Asielhotels splijten Verenigd Koninkrijk: ‘Boos land op rand van uitbarsting’

Het hele weekend is in het Verenigd Koninkrijk gedemonstreerd tegen asielhotels. Daar worden steeds meer illegale migranten tijdelijk ondergebracht, maar de opvanglocaties zijn omstreden en uitgegroeid tot een symbool van een falend migratiebeleid. ‘Met voortdurende demonstraties en toenemende verdeeldheid is het VK een boos land, waar voor sommigen weinig nodig is om het deze herfst tot een uitbarsting te laten komen’, zegt correspondent Lia van Bekhoven.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)rand-van-uitbarsting
pi_218630380
quote:
In linksspeak, niets aan de hand.
Get woke, go broke!
pi_218630400
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh nu ben ik een aapje, het punt dat ook jij over de schreef gaan nadert snel :).

Er zijn feiten, cijfers, voorbeelden en bewijzen zat, die negeer jij gewoon constant.

Alleen deze week al is een prima voorbeeld dat het overal misgaat, of zijn er nog niet genoeg doden gevallen, nog niet genoeg gereld en gesloopt, waar ligt voor jou de grens, 10 dode tieners per week, 100?
Blijkt letterlijk nergens uit. Aantal moslims zit al decennia rond de 5% waarbij mensen die hier langer zijn beter integreren.
En dat er tegenwoordig meer totaalgestoorden op straat lopen mag je de VVD-kabinetten voor bedanken, want die hebben alles kapot bezuinigd.
blablablabla
pi_218630402
Hier gebeurt hetzelfde. Willem Engel bijvoorbeeld is ook veroordeeld voor een onschuldig tweetje. Hij nodigde een paar mensen uit en een rechter veroordeelde hem tot 60 uur dwangarbeid 8)7

En dit is maar 1 voorbeeld. Er zijn tig soortgelijke gevallen waarbij soms ook exorbitante boetes opgelegd worden. Van sommigen is jaren later nog steeds niks vernomen
pi_218630414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Blijkt letterlijk nergens uit. Aantal moslims zit al decennia rond de 5% waarbij mensen die hier langer zijn beter integreren.
En dat er tegenwoordig meer totaalgestoorden op straat lopen mag je de VVD-kabinetten voor bedanken, want die hebben alles kapot bezuinigd.
Nee, blijkt nergens uit, die dode tieners zijn geen bewijs natuurlijk, en die tienduizenden stelselmatig op industriele schaal verkrachtte britse meisjes zijn ook slechts een detail zeker?

Nee, daar mag je de totaalgestoorden voor bedanken en niemand anders. En die moeten weg, nu.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')