Ja. Dat zag ik ook.quote:
Dat de Nederlandse pers er weinig aandacht aan besteed is wellicht ook een teken dat hier van alles wordt opgeklopt tot grote proporties.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk dat er een soort volksopstand in Groot Brittannië bezig is. Met al die vlaggen enzo en dan nu die uitspraak van het gerecht in Epping, al die livestreams vannacht.
[ afbeelding ]
Musk die het vuurtje nog even opstookt.
En dan dat 13 jarige meisje die haar familie wilde beschermen(?) en nu is opgepakt.
Of die vrouw die 10 maanden uitgezeten geeft voor 1 gedelete tweet.
[ x ]
En dan gaat er ook nog iets gebeuren op september de 13e, maar ik weet niet wat. En dit weekend zal het ook niet rustig zijn.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. En zie erg weinig nieuws van in de Nederlandse pers.
Wat is daar allemaal aan de hand, jongens? Iemand die het verhaal kan vertellen?
Het Verenigd Koninkrijk begint meer en meer islamitisch te worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat zag ik ook.
Wat is dat, wat is de achtergrond. Kan het niet goed plaatsen allemaal.
Oh, dus er is niet veel aan de hand?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat de Nederlandse pers er weinig aandacht aan besteed is wellicht ook een teken dat hier van alles wordt opgeklopt tot grote proporties.
Niet alles dat op Social Media staat is immers betrouwbaar.
Zolang alleen schreeuwerige social media accounts met een dubieus bereik het erover hebben dan zal het allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dus er is niet veel aan de hand?
Klopt, vertrouw in de overheid; die hebben het goed met je voor. Zij vertellen altijd de absolute waarheid!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zolang alleen schreeuwerige social media accounts met een dubieus bereik het erover hebben dan zal het allemaal wel meevallen.
Die vertrouw ik inderdaad nog meer dan social media accounts.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, vertrouw in de overheid; die hebben het goed met je voor. Zij vertellen altijd de absolute waarheid!
[BNW] gaat steeds meer en meer gelijk krijgen.
Geen idee hoe groot of hoe klein het is. Op Twitter is het grootquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:35 schreef 2172619626795 het volgende:
Totaal gestoord beleid dat in de Nederlandse media helemaal wordt doodgezwegen.
Spreek voor jezelf, iemand die in een waas van woede over een zooi dode kleine kinderen een boze tweet maakt, en er op terug komt hoort nooit en te nimmer de bak in te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje jammer dat GlobalAffairs mevrouw Connolly weg probeert te zetten als een soort slachtoffer. Daar trappen we natuurlijk niet in, met haar oproepen om hotels vol haar onwelgevallige mensen in de hens te steken (en ook gelijk de hele regering maar mee te branden).
Dit inderdaad! TS zit (onbewust of bewust) drama te maken. Twitter =/= De Echte Wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:11 schreef VoMy het volgende:
Deze OPIk wil graag suggereren dat er iets heel ergs is maar er is eigenlijk niets aan de hand dus ik plaats er een vraagteken achter!
[ afbeelding ]
Zo'n soortgelijke foto is ook gemaakt bij een willekeurig azc-protest. Denk je echt dat de BBC of SkyNews naar Didam gaat afreizen om hier uitgebreid verslag te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:29 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk dat er een soort volksopstand in Groot Brittannië bezig is. Met al die vlaggen enzo en dan nu die uitspraak van het gerecht in Epping, al die livestreams vannacht.
[ afbeelding ]
Musk die het vuurtje nog even opstookt.
En dan dat 13 jarige meisje die haar familie wilde beschermen(?) en nu is opgepakt.
Of die vrouw die 10 maanden uitgezeten geeft voor 1 gedelete tweet.
[ x ]
En dan gaat er ook nog iets gebeuren op september de 13e, maar ik weet niet wat. En dit weekend zal het ook niet rustig zijn.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. En zie erg weinig nieuws van in de Nederlandse pers.
Wat is daar allemaal aan de hand, jongens? Iemand die het verhaal kan vertellen?
Blanken verkrachten ook en veroorzaken ook wel eens overlast. Niets aan de hand dus, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Nee, er is niets aan de hand hoor, helemaal niets.
Tienduizenden stelselmatig verkrachtte minderjarige meisjes, dagelijkse mesaanvallen, overal onrust en overlast door migranten. Maar er is niets aan de hand mensen!
Ja. Dus ik zoek een beetje duiding, achtergrond etc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot of hoe klein het is. Op Twitter is het groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |