SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
vliegen zonder bagagequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21:04 baggage opgehaald. Dat vond ik toch altijd het spannendste van vliegen.
Ik denk dst het spannendste nog komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21:04 baggage opgehaald. Dat vond ik toch altijd het spannendste van vliegen.
Rond deze tijd is dat niet meer zo'n uitdaging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst het spannendste nog komt
Vanuit Brussel, dwars door België naar huis moetrn
Je kunt je onderbroek prima vier dagen dragen. Achterstevoren en binnenstebuiten etcquote:
tijdens de vlucht alle onderbroeken aantrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je onderbroek prima vier dagen dragen. Achterstevoren en binnenstebuiten etc
En dan windjes laten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdens de vlucht alle onderbroeken aantrekken
Gewoon weer op dezelfde dag terug vliegen.quote:
Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
NATTEKAT IS EEN PIRAAAAT
Oei nou doe ik het weer
Heul niet. Gewoon tactisch inpakken. Je hebt niet veel nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon weer op dezelfde dag terug vliegen.
goede reis het laatste stukkiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn weer bij de auto. Nu op weg naar huis.
Trustequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af.
Gute Nacht Freunde
Hij is een Zeeuw, dus ik denk dat hij liever voor de mosselen gaatquote:
ALLE LEGOquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oké de LEGO Gizmo moet ik eigenlijk ook wel hebben.
Op die manier kun je tenminste nog gewoon film kijken zonder afhankelijk te zijn van internet. Nog een extra reden om films op schijf te kopen naast de afhankelijkheid van streamingdienstenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Nou volgens mij doet de kpn het eindelijk
wordt ook meer dan genoeg verkocht, zeker als streaming diensten weer eens een film of serie offline halen piekt het weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op die manier kun je tenminste nog gewoon film kijken zonder afhankelijk te zijn van internet. Nog een extra reden om films op schijf te kopen naast de afhankelijkheid van streamingdiensten
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]?
je bent overgestapt en dat ging niet vlekkeloos?
Ja ik geef ze geen ongelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt ook meer dan genoeg verkocht, zeker als streaming diensten weer eens een film of serie offline halen piekt het weer
geez, flink gedoe dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meter
En als je genoeg Lego hebt kun je er een huis van bouwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lego kan je nooit genoeg hebben, hooguit een te klein huis
Jup, glasvezelkastje is ook van de muur gedonderd omdat dat nauwelijks vast zatquote:
kijk, jij snapt emquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je genoeg Lego hebt kun je er een huis van bouwen
ik heb nog geen glasvezelkabel in de goot buiten gezien helaas, nou ligt het nog 2-3maanden open dus wellicht komen ze nog langsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, glasvezelkastje is ook van de muur gedonderd omdat dat nauwelijks vast zatMoet ook de tv nog installeren maar dat komt morgen wel
Ik heb al 2 aansluitingenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog geen glasvezelkabel in de goot buiten gezien helaas, nou ligt het nog 2-3maanden open dus wellicht komen ze nog langs
Oh ja, die hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
sneller dan ik, ik wacht op een vertraagde tram
weigerende buren is echt een ramp voor dit soort dingen, en dan helemaal in een flatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 2 aansluitingenDie andere zit wel stevig op de muur, deze zit met een veel te kort schroefje in een poreuze muur
vertraagde trams of trams in het algemeen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben we hier niet.
Ja in dit geval is het wel makkelijker om in een dorp te wonen, daar zijn ze vaak wat sneller met zulke dingen omdat ze minder moeilijke mensen hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
weigerende buren is echt een ramp voor dit soort dingen, en dan helemaal in een flat
ik had liever ook concurrentie gehad maar dat willen ze niet laten aanleggen
hier moeten ze de balkons op, dus toestemming per bewoner nodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in dit geval is het wel makkelijker om in een dorp te wonen, daar zijn ze vaak wat sneller met zulke dingen omdat ze minder moeilijke mensen hebbenHier hebben ze ook gewoon de kabels vanaf de stoep ondergronds richting de huizen 'geschoten'
Is dat die uitvoerder die aan de ramen gaat klooien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hier moeten ze de balkons op, dus toestemming per bewoner nodig
maar goed ik begreep dat omdat willems nu alles nodig heeft kpn ook zn werk kan uitvoeren
Geen idee, wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
@:EttovanBelgie is er weerKun je je dit keer wat langer gedragen?
Ja je kunt geen prijzen winnen met bans sparenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, wel een beetje klaar mee.
Het zal wel interessant worden als dat wel zo was. Dan krijg je de meest bizarre topics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt geen prijzen winnen met bans sparen
Moet je oppassen dat het niet doorslaat, dat je dan opeens een ban kunt krijgen door normaal te postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal wel interessant worden als dat wel zo was. Dan krijg je de meest bizarre topics.
yupquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die uitvoerder die aan de ramen gaat klooien?
Trams in het algemeen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vertraagde trams of trams in het algemeen?
werpt een week-voorraad bij elkaar verzamelde milka'squote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal wel interessant worden als dat wel zo was. Dan krijg je de meest bizarre topics.
Doen ze wel slim altijd ja, als het toch al een zooi is daar met al het verbouwen kunnen ze die glasvezel er ook wel even tussendoor sneakenquote:
nou dit is vooral gepush vanaf bewoners, de uitvoerder wilde het eigenlijk niet ivm veiligheid enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze wel slim altijd ja, als het toch al een zooi is daar met al het verbouwen kunnen ze die glasvezel er ook wel even tussendoor sneaken
Je bent er weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
werpt een week-voorraad bij elkaar verzamelde milka's
Dank je. Die gaan de zaterdag niet meer meemaken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
werpt een week-voorraad bij elkaar verzamelde milka's
Netjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je. Die gaan de zaterdag niet meer meemaken.
I'll tryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu niet morgen ineens weer weg zijn voor maand ofzo.
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.quote:
dus hij luistert net zo slecht als hedwig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.
na alle gaasvezel, meer fan van die odidoo. en voorzover ik test meer snelheid als op glasvezel voor zelfde geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meter
dan ga ik anoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.
Hij is ook een jonge eigenwijze kat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dus hij luistert net zo slecht als hedwig?
zo gedraagt hij zich dan welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is ook een jonge eigenwijze kat?
wisselen we wel nummers uit natuurlijk, maar verder...quote:
Toch zou het wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wisselen we wel nummers uit natuurlijk, maar verder...
Hoi Dotquote:
Hey Engine Leuk jou hier te zienquote:
Hier ben je ook mod toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine Leuk jou hier te zien
Ja klopt. Hoezo?quote:
Oh niksquote:
Gaat nogal ja.quote:
Sta op het punt met de fiets over de Spijkenisserbrug te gaan om samen met moeders de hont uit te laten en even bij te kletsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
nog plannen hier voor dit weekend?
same as usual hier, rommelen in huis, vandag kleine boodschapjes nog halen die ik vergeten ben en verder gamen/lego/beetje YT kijken
hier is het flink aan het regenen, dus nog eff niet naar buitenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Sta op het punt met de fiets over de Spijkenisserbrug te gaan om samen met moeders de hont uit te laten en even bij te kletsen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is het flink aan het regenen, dus nog eff niet naar buiten
Morning,quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is het flink aan het regenen, dus nog eff niet naar buiten
geloof ik graag, ging goed los vannochtend, vriendin van me is wakker geworden rond half 6 door onweer kennelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Morning,
Heb vernomen dat brandweer regio Haaglanden het druk had met wateroverlast afgelopen nacht.
Geen idee, heb in coma gelegen en er niets van meegekregen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
geloof ik graag, ging goed los vannochtend, vriendin van me is wakker geworden rond half 6 door onweer kennelijk
ik werd half wakker volgens mij van harde regen, maar misschien ook wel onweer, geen ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, heb in coma gelegen en er niets van meegekregen.
Ik normaal ook, maar ergens in de nacht ben ik met m'n heup op m'n onderarm gaan liggen waar ik wakker van werd om nog snel m'n hand te redden van zuurstoftekort. Daarna was het klaar met de coma.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, heb in coma gelegen en er niets van meegekregen.
Je wilde niet even je arm voelen tintelen? Gemiste kansquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ergens in de nacht ben ik met m'n heup op m'n onderarm gaan liggen waar ik wakker van werd om nog snel m'n hand te redden van zuurstoftekort. Daarna was het klaar met de coma.
Hij tintelde al toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Je wilde niet even je arm voelen tintelen? Gemiste kans
De brandweer was hier gisteravond voor de deur bezig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Morning,
Heb vernomen dat brandweer regio Haaglanden het druk had met wateroverlast afgelopen nacht.
mallotenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)machtigen~a194ca849/
De tering
Nog een reden om niet op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tering
Valt mij op zulk soort plekken altijd op dat IEDEREEN aan het zwembad wil liggen maar dat er bijna niemand in gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tering
niet naar dat soort oorden in iedergevalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een reden om niet op vakantie te gaan.
Dat klinkt als een leuke vakantiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tering
Ja natuurlijk niet, dan wordt je natquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mij op zulk soort plekken altijd op dat IEDEREEN aan het zwembad wil liggen maar dat er bijna niemand in gaat.
Dit is ook geen vakantie, meer een soort zelf opgelegd strafkampquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een reden om niet op vakantie te gaan.
mja, aan dit soort hooligans kan vitesse ook niet veel doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)-het-begin~ac39b73e/
Door dit soort acties ben ik blij dat Vitesse uit betaald voetbal is geschopt.
Zou beter zijn als de overheid stopt met geld erin pompen en in plaats daarvan mooie initiatieven als Zandvoort steunt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)-het-begin~ac39b73e/
Door dit soort acties ben ik blij dat Vitesse uit betaald voetbal is geschopt.
Nee, auto- en motorsport mag wat mij betreft gisteren stoppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou beter zijn als de overheid stopt met geld erin pompen en in plaats daarvan mooie initiatieven als Zandvoort steunt.
Dat de politie die normaal bij voetbalwedstrijden zijn eens andere zaken kunnen oppakken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou beter zijn als de overheid stopt met geld erin pompen en in plaats daarvan mooie initiatieven als Zandvoort steunt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat de politie die normaal bij voetbalwedstrijden zijn eens andere zaken kunnen oppakken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tering
Maken ze ook geluid dat past bij een murmeli?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
Broodje voor mij, wortels voor de Murmeli's.
[ afbeelding ]
FILMPJEquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maken ze ook geluid dat past bij een murmeli?
“Murmelmurmel”?
zou er 1 mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:34 schreef kwiwi het volgende:
Broodje voor mij, wortels voor de Murmeli's.
[ afbeelding ]
Ze smekken als een gekquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maken ze ook geluid dat past bij een murmeli?
“Murmelmurmel”?
9.200 stappen al. En nu naar de sportschool. #fitboyquote:
Wtf tis net 10.00 geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
9.200 stappen al. En nu naar de sportschool. #fitboy
obsessive...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
9.200 stappen al. En nu naar de sportschool. #fitboy
Tja, ochtendmens dus al lopend boodschappen gedaan bijv. Dat tikt meteen lekker aan.quote:
Liever obsessive dan obees denk ik dan maar.quote:
Hoe gaat het met Tegan, zijn jullie een setje geworden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ochtendmens dus al lopend boodschappen gedaan bijv. Dat tikt meteen lekker aan.
We hebben al jaren online verkering.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Tegan, zijn jullie een setje geworden?
Leuk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben al jaren online verkering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Ama
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:ama
Your beauty never ever scared me.
Ja, er komt een grote nieuwe aanval op Iran. Maar dat is pas eind dit jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Trump is al 2 dagen vernist en het Pentagon bestelt veel pizza.
Er gaat iets gebeuren.
Waarom eten ze dan nu al pizzaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, er komt een grote nieuwe aanval op Iran. Maar dat is pas eind dit jaar.
De Amerikanen, Britten en de Noren jagen op een Russische Yasen klasse sub in de Noordelijke Atlantische oceaan momenteel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat iets gebeuren.
Het is wel bijzonder dat dit niet groots in de media komt hier ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amerikanen, Britten en de Noren jagen op een Russische Yasen klasse sub in de Noordelijke Atlantische oceaan momenteel.
En weer terugquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5597. Even pauze en zo nog wat verder.
Correctie, alle drie de Noordelijke Yasen subs zijn verstoppertje aan het spelen met de gloednieuwe Gerald R. Ford gevechtsgroep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat dit niet groots in de media komt hier ja.
Er speelt daar al dagen iets en het is oorverdovend stil.
Van de week een woonbegeleidsterquote:
Dat mogen we wel eens wat meer gaan doen. Die Russische drones boven Duitsland moeten ze ook gewoon uit de lucht knallen. Putler lacht zich dood, en weet ook gewoon dat hij straks kan gaan klootviolen in de Baltische Staten omdat het westen toch niets durft te doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correctie, alle drie de Noordelijke Yasen subs zijn verstoppertje aan het spelen met de gloednieuwe Gerald R. Ford gevechtsgroep.
NAVO probeert zijn tanden te laten zien, waarschijnlijk is het Amerikaanse vliegdekschip zelfs aangepingd door een van die boten, daar zullen ze niet heel blij mee zijn.
Mja, wat is nou de ware nieuwwaarde van een drietal nucleaire onderzeeërs die op pad zijn gegaan? De gevolgen van het groot nieuws maken zijn vele malen groter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat dit niet groots in de media komt hier ja.
Er speelt daar al dagen iets en het is oorverdovend stil.
Ik had vorige week ergens zo'n zakje Pumpin Spice. Was zeer smaakvol.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
Speciaal voor de vroege vogels:
[ link | afbeelding ]
Waar zie jij spikes dan? Afgelopen paar dagen is er niets bijzonders te zien, toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat iets gebeuren.
Mijn tanden vallen nu al uit...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik zag dit ook maar ik weet niet hoe ik mij erbij voel. Ja die met karamel kan nog wel lekker zijn.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik zag nog iets nieuws maar toen dacht ik ja om nou een hele fotoshoot hier te houden is ook weer wat.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Heb gezogen en de caviakooi schoongemaakt (niet in die volgorde) en ik zweet alweer als een otter.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net geluisterd en gekeken naar
Bekijk deze YouTube-video
We are the otters
Is het internet weer aan het liegen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Waar zie jij spikes dan? Afgelopen paar dagen is er niets bijzonders te zien, toch?
https://www.pizzint.watch/
Moet die een 40-45 grapje maken of gewoon Hans Im Gleuf roepen?quote:
Ik verwacht het eerstequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die een 40-45 grapje maken of gewoon Hans Im Gleuf roepen?
Jouw snoetje mag er best wezen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo'n lief snoetje.
eh nee.quote:
@TheStigsDutchCousin Helpquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw snoetje mag er best wezen hoor
Je verwacht dat iedereen op de SEH het gaat overleven? Wat een positiviteit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou voortaan m'n bek over de SEH. Zit ik er verdomme weer.![]()
Iedereen gaat 't overleven btw.
Voor jezelf of voor manlief?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*Iedereen die mij persoonlijk aangaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verwacht dat iedereen op de SEH het gaat overleven? Wat een positiviteit.
Man. Ik ben vooral taxi nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor manlief?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee ik heb hoge verwachtingen nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Iedereen die mij persoonlijk aangaat
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik heb hoge verwachtingen nu.
Gun het iedereen dat ze gewoon naar huis kunnen vandaag
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.quote:
Auwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.
Dat kan hard gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.
Yikes!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen brownies in de bus voor jou?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Teveel zoete shit gegeten de laatste weken. Eerst even wat afvallen.
Ik wil geen @dud0r worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen brownies in de bus voor jou?
Fiets op fiets of..?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Kerel fietst meestal lekker door ook.quote:
Kwam net terug van sporten, heb me even snel op kunnen frissen, maar ik wil douchen verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Kerel fietst meestal lekker door ook.Oh okee. Nou gelukkig dan maar, kon ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam net terug van sporten, heb me even snel op kunnen frissen, maar ik wil douchen verdorie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Kerel fietst meestal lekker door ook.Dat valt behoorlijk mee! Als-ie goed op z'n ribben is gevallen, zou ik hem aanraden alvast aan de paracetamol te beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam net terug van sporten, heb me even snel op kunnen frissen, maar ik wil douchen verdorie.![]()
Heb ik 'm niet over gehoord! Denk dat 'ie alles met zijn arm heeft opgevangen. Gelukkig ook geen asfalt gekopt ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee! Als-ie goed op z'n ribben is gevallen, zou ik hem aanraden alvast aan de paracetamol te beginnen.
Hoe was de andere fietser eraan toe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik 'm niet over gehoord! Denk dat 'ie alles met zijn arm heeft opgevangen. Gelukkig ook geen asfalt gekopt ofzo.
Was het een fatbike?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe was de andere fietser eraan toe?
Die was wel op z'n hoofd gevallen, maar leek ok.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe was de andere fietser eraan toe?
Nee, gewone ebike.quote:
geen tijd voor dutjes.. ik moet mij eens gaan aankleden om een bestelling op te gaan halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens vind ik het ongeveer wel dutjetijd.
Je zou willen dat je zo sexy wasquote:
Heb wel lekker geslapen vannacht jaquote:
Ik werd wakker van het feit dat ik mijn eigen onderarm aan het afknellen was, daarna zorgde de onweer ervoor dat ik ook geen moment meer goed heb kunnen slapenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik denk wel dat ik ergens vannacht even wakker werd van onweer?
Maar dat weet ik niet zeker
RommelDeBommelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik denk wel dat ik ergens vannacht even wakker werd van onweer?
Maar dat weet ik niet zeker
Hoor ik me daar in xe buitenluchtquote:
Ik werd meer even wakker met "hmm? Is dat onweer?” en weer weggezaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het feit dat ik mijn eigen onderarm aan het afknellen was, daarna zorgde de onweer ervoor dat ik ook geen moment meer goed heb kunnen slapen
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me een beetje mwua.
Ik ben er.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.quote:
Genoeg vocht binnen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*duwt*quote:
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg vocht binnen?
Als je ook hoofdpijn hebt is dat heel aannemelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.
Voel je je wel iets beter dan nu?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.
Een gemoedelijk zetjequote:
Reisdagen zijn gewoon rukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.
Ja, had ik wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je ook hoofdpijn hebt is dat heel aannemelijk.
Ik moet ook meer drinken, dan is de hoofdpijn ook altijd weg.quote:
30 bier moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet ook meer drinken, dan is de hoofdpijn ook altijd weg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
Knakworstjes met bladerdeeg in de oven.
quote:
KIIIEEEP.quote:
Gebakkennnnquote:
Doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds zin in een gegrild kippetje. Ik zou volgende week bij de kip poelier wel even kunnen kijken.
Altijd pizzatijd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit wil ik donderdag doen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Het zou verboden moeten zijn om zo lui te zijn.
Normaal hebben ze hier op zaterdagmiddag frietjes. Behalve het laatste weekend van de maand. Want dan hebben ze zondags of Pizza of "Chinees". Morgen "Chinees" want Pizza was vorige maand al..quote:
Wat een spuuglelijke kutkinderen zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een spuuglelijke kutkinderen zeg
iykykquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig heel anders uit
Da's Kelly uit Big Brother!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig heel anders uit
ja... if you know you knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel vrij algemeen bekend was..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Ik kreeg vroeger altijd trek van die clipquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Lekker!! Wat neem je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Normaal hebben ze hier op zaterdagmiddag frietjes. Behalve het laatste weekend van de maand. Want dan hebben ze zondags of Pizza of "Chinees". Morgen "Chinees" want Pizza was vorige maand al..
Toen viel ik echt met mijn neus in de boter. Eerste zondag meteen Pizza... En nu dus laatste zondag "Chinees"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |