SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
vliegen zonder bagagequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21:04 baggage opgehaald. Dat vond ik toch altijd het spannendste van vliegen.
Ik denk dst het spannendste nog komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21:04 baggage opgehaald. Dat vond ik toch altijd het spannendste van vliegen.
Rond deze tijd is dat niet meer zo'n uitdaging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst het spannendste nog komt
Vanuit Brussel, dwars door België naar huis moetrn
Je kunt je onderbroek prima vier dagen dragen. Achterstevoren en binnenstebuiten etcquote:
tijdens de vlucht alle onderbroeken aantrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je onderbroek prima vier dagen dragen. Achterstevoren en binnenstebuiten etc
En dan windjes laten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdens de vlucht alle onderbroeken aantrekken
Gewoon weer op dezelfde dag terug vliegen.quote:
Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
NATTEKAT IS EEN PIRAAAAT
Oei nou doe ik het weer
Heul niet. Gewoon tactisch inpakken. Je hebt niet veel nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon weer op dezelfde dag terug vliegen.
goede reis het laatste stukkiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn weer bij de auto. Nu op weg naar huis.
Trustequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af.
Gute Nacht Freunde
Hij is een Zeeuw, dus ik denk dat hij liever voor de mosselen gaatquote:
ALLE LEGOquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oké de LEGO Gizmo moet ik eigenlijk ook wel hebben.
Op die manier kun je tenminste nog gewoon film kijken zonder afhankelijk te zijn van internet. Nog een extra reden om films op schijf te kopen naast de afhankelijkheid van streamingdienstenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Nou volgens mij doet de kpn het eindelijk
wordt ook meer dan genoeg verkocht, zeker als streaming diensten weer eens een film of serie offline halen piekt het weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op die manier kun je tenminste nog gewoon film kijken zonder afhankelijk te zijn van internet. Nog een extra reden om films op schijf te kopen naast de afhankelijkheid van streamingdiensten
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]?
je bent overgestapt en dat ging niet vlekkeloos?
Ja ik geef ze geen ongelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt ook meer dan genoeg verkocht, zeker als streaming diensten weer eens een film of serie offline halen piekt het weer
geez, flink gedoe dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meter
En als je genoeg Lego hebt kun je er een huis van bouwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lego kan je nooit genoeg hebben, hooguit een te klein huis
Jup, glasvezelkastje is ook van de muur gedonderd omdat dat nauwelijks vast zatquote:
kijk, jij snapt emquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je genoeg Lego hebt kun je er een huis van bouwen
ik heb nog geen glasvezelkabel in de goot buiten gezien helaas, nou ligt het nog 2-3maanden open dus wellicht komen ze nog langsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, glasvezelkastje is ook van de muur gedonderd omdat dat nauwelijks vast zatMoet ook de tv nog installeren maar dat komt morgen wel
Ik heb al 2 aansluitingenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog geen glasvezelkabel in de goot buiten gezien helaas, nou ligt het nog 2-3maanden open dus wellicht komen ze nog langs
Oh ja, die hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
sneller dan ik, ik wacht op een vertraagde tram
weigerende buren is echt een ramp voor dit soort dingen, en dan helemaal in een flatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 2 aansluitingenDie andere zit wel stevig op de muur, deze zit met een veel te kort schroefje in een poreuze muur
vertraagde trams of trams in het algemeen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben we hier niet.
Ja in dit geval is het wel makkelijker om in een dorp te wonen, daar zijn ze vaak wat sneller met zulke dingen omdat ze minder moeilijke mensen hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
weigerende buren is echt een ramp voor dit soort dingen, en dan helemaal in een flat
ik had liever ook concurrentie gehad maar dat willen ze niet laten aanleggen
hier moeten ze de balkons op, dus toestemming per bewoner nodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in dit geval is het wel makkelijker om in een dorp te wonen, daar zijn ze vaak wat sneller met zulke dingen omdat ze minder moeilijke mensen hebbenHier hebben ze ook gewoon de kabels vanaf de stoep ondergronds richting de huizen 'geschoten'
Is dat die uitvoerder die aan de ramen gaat klooien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hier moeten ze de balkons op, dus toestemming per bewoner nodig
maar goed ik begreep dat omdat willems nu alles nodig heeft kpn ook zn werk kan uitvoeren
Geen idee, wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
@:EttovanBelgie is er weerKun je je dit keer wat langer gedragen?
Ja je kunt geen prijzen winnen met bans sparenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, wel een beetje klaar mee.
Het zal wel interessant worden als dat wel zo was. Dan krijg je de meest bizarre topics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt geen prijzen winnen met bans sparen
Moet je oppassen dat het niet doorslaat, dat je dan opeens een ban kunt krijgen door normaal te postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal wel interessant worden als dat wel zo was. Dan krijg je de meest bizarre topics.
yupquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die uitvoerder die aan de ramen gaat klooien?
Trams in het algemeen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vertraagde trams of trams in het algemeen?
werpt een week-voorraad bij elkaar verzamelde milka'squote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal wel interessant worden als dat wel zo was. Dan krijg je de meest bizarre topics.
Doen ze wel slim altijd ja, als het toch al een zooi is daar met al het verbouwen kunnen ze die glasvezel er ook wel even tussendoor sneakenquote:
nou dit is vooral gepush vanaf bewoners, de uitvoerder wilde het eigenlijk niet ivm veiligheid enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze wel slim altijd ja, als het toch al een zooi is daar met al het verbouwen kunnen ze die glasvezel er ook wel even tussendoor sneaken
Je bent er weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
werpt een week-voorraad bij elkaar verzamelde milka's
Dank je. Die gaan de zaterdag niet meer meemaken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
werpt een week-voorraad bij elkaar verzamelde milka's
Netjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je. Die gaan de zaterdag niet meer meemaken.
I'll tryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu niet morgen ineens weer weg zijn voor maand ofzo.
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.quote:
dus hij luistert net zo slecht als hedwig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.
na alle gaasvezel, meer fan van die odidoo. en voorzover ik test meer snelheid als op glasvezel voor zelfde geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meter
dan ga ik anoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.
Hij is ook een jonge eigenwijze kat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dus hij luistert net zo slecht als hedwig?
zo gedraagt hij zich dan welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is ook een jonge eigenwijze kat?
wisselen we wel nummers uit natuurlijk, maar verder...quote:
Toch zou het wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wisselen we wel nummers uit natuurlijk, maar verder...
Hoi Dotquote:
Hey Engine Leuk jou hier te zienquote:
Hier ben je ook mod toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine Leuk jou hier te zien
Ja klopt. Hoezo?quote:
Oh niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |