Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.quote:
dus hij luistert net zo slecht als hedwig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.
na alle gaasvezel, meer fan van die odidoo. en voorzover ik test meer snelheid als op glasvezel voor zelfde geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte samenvatting, ik ben overgestapt op kpn, installatie werd steeds uitgesteld, kreeg een doos met alles thuis maar moest ik zelf installeren of flink betalen. Vandaag had ziggo besloten dat als ik zo graag wilde overstappen dat ik er ook maar in kon stikken dus moest ik opeens vanavond alles gaan installeren en dat werkte natuurlijk voor geen meter
dan ga ik anoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie dat hij wel weer in NWS zit dus spannend of hij morgen nog iets zegt.
Hij is ook een jonge eigenwijze kat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dus hij luistert net zo slecht als hedwig?
zo gedraagt hij zich dan welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is ook een jonge eigenwijze kat?
wisselen we wel nummers uit natuurlijk, maar verder...quote:
Toch zou het wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wisselen we wel nummers uit natuurlijk, maar verder...
Hoi Dotquote:
Hey Engine Leuk jou hier te zienquote:
Hier ben je ook mod toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 05:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine Leuk jou hier te zien
Ja klopt. Hoezo?quote:
Oh niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |