Gebakkennnnquote:
Doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds zin in een gegrild kippetje. Ik zou volgende week bij de kip poelier wel even kunnen kijken.
Altijd pizzatijd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit wil ik donderdag doen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Het zou verboden moeten zijn om zo lui te zijn.
Normaal hebben ze hier op zaterdagmiddag frietjes. Behalve het laatste weekend van de maand. Want dan hebben ze zondags of Pizza of "Chinees". Morgen "Chinees" want Pizza was vorige maand al..quote:
Wat een spuuglelijke kutkinderen zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een spuuglelijke kutkinderen zeg
iykykquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig heel anders uit
Da's Kelly uit Big Brother!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig heel anders uit
ja... if you know you knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel vrij algemeen bekend was..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Ik kreeg vroeger altijd trek van die clipquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |