quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw snoetje mag er best wezen hoor
Je verwacht dat iedereen op de SEH het gaat overleven? Wat een positiviteit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou voortaan m'n bek over de SEH. Zit ik er verdomme weer.![]()
Iedereen gaat 't overleven btw.
Voor jezelf of voor manlief?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*Iedereen die mij persoonlijk aangaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verwacht dat iedereen op de SEH het gaat overleven? Wat een positiviteit.
Man. Ik ben vooral taxi nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor manlief?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee ik heb hoge verwachtingen nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Iedereen die mij persoonlijk aangaat
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik heb hoge verwachtingen nu.
Gun het iedereen dat ze gewoon naar huis kunnen vandaag
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.quote:
Auwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.
Dat kan hard gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.
Yikes!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen brownies in de bus voor jou?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Teveel zoete shit gegeten de laatste weken. Eerst even wat afvallen.
Ik wil geen @dud0r worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen brownies in de bus voor jou?
Fiets op fiets of..?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Kerel fietst meestal lekker door ook.quote:
Kwam net terug van sporten, heb me even snel op kunnen frissen, maar ik wil douchen verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Kerel fietst meestal lekker door ook.Oh okee. Nou gelukkig dan maar, kon ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam net terug van sporten, heb me even snel op kunnen frissen, maar ik wil douchen verdorie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Kerel fietst meestal lekker door ook.Dat valt behoorlijk mee! Als-ie goed op z'n ribben is gevallen, zou ik hem aanraden alvast aan de paracetamol te beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam net terug van sporten, heb me even snel op kunnen frissen, maar ik wil douchen verdorie.![]()
Heb ik 'm niet over gehoord! Denk dat 'ie alles met zijn arm heeft opgevangen. Gelukkig ook geen asfalt gekopt ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk mee! Als-ie goed op z'n ribben is gevallen, zou ik hem aanraden alvast aan de paracetamol te beginnen.
Hoe was de andere fietser eraan toe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik 'm niet over gehoord! Denk dat 'ie alles met zijn arm heeft opgevangen. Gelukkig ook geen asfalt gekopt ofzo.
Was het een fatbike?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe was de andere fietser eraan toe?
Die was wel op z'n hoofd gevallen, maar leek ok.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe was de andere fietser eraan toe?
Nee, gewone ebike.quote:
geen tijd voor dutjes.. ik moet mij eens gaan aankleden om een bestelling op te gaan halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens vind ik het ongeveer wel dutjetijd.
Je zou willen dat je zo sexy wasquote:
Heb wel lekker geslapen vannacht jaquote:
Ik werd wakker van het feit dat ik mijn eigen onderarm aan het afknellen was, daarna zorgde de onweer ervoor dat ik ook geen moment meer goed heb kunnen slapenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik denk wel dat ik ergens vannacht even wakker werd van onweer?
Maar dat weet ik niet zeker
RommelDeBommelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik denk wel dat ik ergens vannacht even wakker werd van onweer?
Maar dat weet ik niet zeker
Hoor ik me daar in xe buitenluchtquote:
Ik werd meer even wakker met "hmm? Is dat onweer?” en weer weggezaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het feit dat ik mijn eigen onderarm aan het afknellen was, daarna zorgde de onweer ervoor dat ik ook geen moment meer goed heb kunnen slapen
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me een beetje mwua.
Ik ben er.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.quote:
Genoeg vocht binnen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*duwt*quote:
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg vocht binnen?
Als je ook hoofdpijn hebt is dat heel aannemelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.
Voel je je wel iets beter dan nu?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.
Een gemoedelijk zetjequote:
Reisdagen zijn gewoon rukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.
Ja, had ik wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je ook hoofdpijn hebt is dat heel aannemelijk.
Ik moet ook meer drinken, dan is de hoofdpijn ook altijd weg.quote:
30 bier moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet ook meer drinken, dan is de hoofdpijn ook altijd weg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
Knakworstjes met bladerdeeg in de oven.
quote:
KIIIEEEP.quote:
Gebakkennnnquote:
Doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds zin in een gegrild kippetje. Ik zou volgende week bij de kip poelier wel even kunnen kijken.
Altijd pizzatijd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit wil ik donderdag doen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Het zou verboden moeten zijn om zo lui te zijn.
Normaal hebben ze hier op zaterdagmiddag frietjes. Behalve het laatste weekend van de maand. Want dan hebben ze zondags of Pizza of "Chinees". Morgen "Chinees" want Pizza was vorige maand al..quote:
Wat een spuuglelijke kutkinderen zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een spuuglelijke kutkinderen zeg
iykykquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig heel anders uit
Da's Kelly uit Big Brother!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig heel anders uit
ja... if you know you knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel vrij algemeen bekend was..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Ik kreeg vroeger altijd trek van die clipquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
en appelmoes
Lekker!! Wat neem je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Normaal hebben ze hier op zaterdagmiddag frietjes. Behalve het laatste weekend van de maand. Want dan hebben ze zondags of Pizza of "Chinees". Morgen "Chinees" want Pizza was vorige maand al..
Toen viel ik echt met mijn neus in de boter. Eerste zondag meteen Pizza... En nu dus laatste zondag "Chinees"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |