SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dank voor de TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima reden om het niet te lezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
Ik heb iets bijzonders in NWS gedaan![]()
Schijnt op de frontpage te komen
Thanks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij wordt geëerd door PottenbakMadamquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima reden om het niet te lezen.
Thanks.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sterkte. Kreeg het net een beetje mee maar weet er niet alles van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah wat sneuquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.![]()
![]()
Je hecht toch snel aan zo'n pluizenbolletjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een iets andere opvoeding gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je hecht toch snel aan zo'n pluizenbolletje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ergste vond ik ooit dat mijn vader de ponykar met pony verkocht omdat iemand had gezien hoe ik er mee reed.
En ik zou een andere krijgen. En wat kreeg ik; een platte kar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als het een gezin is mag dat gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou volgens mij niet eens mogen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ergste vond ik ooit dat mijn vader de ponykar met pony verkocht omdat iemand had gezien hoe ik er mee reed.
En ik zou een andere krijgen. En wat kreeg ik; een platte kar.
Ik ben geland btw. Klaar voor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als het een gezin is mag dat gewoon![]()
oke geen idee of het al tijd is maar ik denk dat @KoningWouter geland is?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja heb je link?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben geland btw. Klaar voor?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helemaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke geen idee of het al tijd is maar ik denk dat @:koningwouter geland is?
Dit is het slachtoffer (hopelijk heeft hij veel geld op zak)
Sunshine_Bright![]()
https://www.torn.com/profiles.php?XID=3882530quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helemaal
Sunshine_Bright![]()
oke heb m, begin jij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helemaal
Sunshine_BrightHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
weet niet of dat gelukt is, te zwak denk ik
ik one hit mHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ah is gelukt, ik heb de honors deadly duo en flatline erbij
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat staat erquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komen vaak uit Utrecht hoorde ik gister.![]()
![]()
Raar toch? dat je zoiets nog steeds weet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
Attack and defeat an
opponent with your spouse
Hell yeah! Bonnie and Clyde level dit.
ty
nu maar eens wandelen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vergeet je boodschappen niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nice
ty
nu maar eens wandelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wandel ze!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nice
ty
nu maar eens wandelen![]()
![]()
Helemaal niet raar, dat heeft gewoon erg veel indruk op je gemaakt toen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raar toch? dat je zoiets nog steeds weet.
Zo lig ik nu nog af en toe wakker omdat ik 30 jaar geleden niet bij de euthanasie van mijn hond ben geweest na een ongeluk
Niet Davidquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is toch al vor 10 jaren overleden![]()
![]()
Lekker! Heb koffie met Galak Popri @MizzezAmyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeelieeeee babe hoe is het?![]()
Wilden ze je het leed besparen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, dat heeft gewoon erg veel indruk op je gemaakt toen.
Zo lig ik nu nog af en toe wakker omdat ik 30 jaar geleden niet bij de euthanasie van mijn hond ben geweest na een ongeluk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanavond fietsen naar een ander dorp voor een of ander feest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kitten die al zwak was opgevangen en het leek eerst goed te gaan maar toch niet gelukt.![]()
Een kleine kitten. Die hadden we Bowie genoemd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed voor de beweging.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
David 9,5 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is toch al vor 10 jaren overleden![]()
![]()
![]()
ok sterkequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kleine kitten. Die hadden we Bowie genoemd.![]()
![]()
Hopelijk hou je het droogquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond fietsen naar een ander dorp voor een of ander feest.![]()
Ik wil niet te laat weer op huis aan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah ok. Maar veel plezier alvastquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil niet te laat weer op huis aan.![]()
![]()
Dorpsfeesten.![]()
![]()
Nee, ik heb toen zelf de beslissing gemaakt (als 14-jarig knulletje, want het was echt mijn hondquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilden ze je het leed besparen?) om hem verder leed te besparen, maar met de kanttekening dat hij zijn laatste momenten met vreemden heeft door moeten brengen
![]()
Ik heb me toen voorgenomen om dat nooit nog een keer te laten gebeuren, en toch is dat vorige week helaas gebeurd
Altijd leuk, en dan knokken na afloop.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toen zelf de beslissing gemaakt (als 14-jarig knulletje, want het was echt mijn hond) om hem verder leed te besparen, maar met de kanttekening dat hij zijn laatste momenten met vreemden heeft door moeten brengen
![]()
Ik heb me toen voorgenomen om dat nooit nog een keer te laten gebeuren, en toch is dat vorige week helaas gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:47 schreef mario390 het volgende:
vandaag beginnt , om 12 00 beginnt openingmesse de mutti gaat
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Dat raakt je dan wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toen zelf de beslissing gemaakt (als 14-jarig knulletje, want het was echt mijn hond) om hem verder leed te besparen, maar met de kanttekening dat hij zijn laatste momenten met vreemden heeft door moeten brengen
![]()
Ik heb me toen voorgenomen om dat nooit nog een keer te laten gebeuren, en toch is dat vorige week helaas gebeurd
Met de dominee ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:47 schreef mario390 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario gaat zich dit jaar gedragen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook wel een keer leuk tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario gaat zich dit jaar gedragen.![]()
Is wel een verschil ook. Wakker worden en weten wat je de avond ervoor hebt gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die begon al van neem een extra setje kleding mee kan wel bij mij in de droger als je kleding nat is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja daar ga ik wel altijd voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een verschil ook. Wakker worden en weten wat je de avond ervoor hebt gedaan.![]()
Dat filmpje stuur je al 4 jaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:47 schreef mario390 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
Flodder?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar jij bent ook nog een jonge god.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hou ik mezelf ook altijd voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog een jonge god.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog een jonge god.Jij denkt als je kijkt in de spiegel ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat hou ik mezelf ook altijd voor![]()
![]()
Spiegeltje spiegeltje aan de wandquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt als je kijkt in de spiegel ...![]()
![]()
Ja ma1lyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann niet , 20 en 21 was geen
wiesenmarkt![]()
![]()
Het is moeilijk bescheiden te blijven.quote:
Dan geen 4.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann niet , 20 en 21 was geen
wiesenmarkt
Maar dit is niet de eerste keer dat je het hier post.![]()
![]()
Er is dit jaar niet echt een zomerhit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu ga je wel heel snel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker leitet en pfarrer de messe, wie dann? en dirigent![]()
![]()
2 minuten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
That's my middle name@:mizzezamy
Ik heb werkelijk nog nooit zo iets achterlijks gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:06 schreef maily het volgende:
NWS / Politie introduceert na 4 jaar ontwikkelen de politiepaal
Nieuwe praatpaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die staan mooi voor paal dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit zo iets achterlijks gezien.![]()
Mooi woordgrapje.quote:
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tegen mijn paal kan ook gepraat wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:06 schreef maily het volgende:
NWS / Politie introduceert na 4 jaar ontwikkelen de politiepaal
Nieuwe praatpaal
Een echte fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef mario390 het volgende:
ik gaa al over 45 jaren op wiesenmakt![]()
![]()
Hier slaan ze op eerst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegen mijn paal kan ook gepraat worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jouw paalquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegen mijn paal kan ook gepraat worden![]()
![]()
Mooie topquote:
R.I.P DTS.![]()
Snel komt niet voor in mijn middle name collectiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
That's my middle name@:mizzezamy
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Worstenbroodje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt weer andere mooie middle namesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snel komt niet voor in mijn middle name collectie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker! Heb koffie met Galak Popri @:MizzezAmy(behalve de koffie dan
)
Nu wil ik dat ook.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere mooie middle names![]()
Ik kan mijn worst wel even tussen jouw broodje komen stoppenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vanavond ben ik in het tuinhuisje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn worst wel even tussen jouw broodje komen stoppen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar als ik je niet zie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
loop je constant door mijn mind“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeeequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
awww
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan ik hem aan? Ben level 9quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:19 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss
[ afbeelding ]
Had hij een dikke bankrekening dit keer eigenlijk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb ergens nog een foto van een blowsessie met kevin.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga er gewoon voorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Denk het wel, maar hij zegt dat hij nu zijn geld wegstuurt naar zijn faction dus weet niet of je daar veel mee kunt verdienen nu.quote:
Maar als jij hem nu ook nog aanvalt hebben we wel rage level 1000 bij hem![]()
![]()
quote:quote:Sunshine_Bright says:
Hello dear, KonigWouter. I have sent this message to address why you have been attacking and mugging me for these past days. Luckily, I have put a bunch of my money away in my clan vault so it could be safe. If it is about the money or EXP I understand the reasons. If you can write back to me, I would simply appreciate it.
sincerely, sunshine![]()
Lekker dichtbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik wohn 10 meter over de staße weg![]()
![]()
Mooie tekst wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een foto van een blowsessie met kevin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En anders brengt de Polizei hem wel naar huis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fuck, net aan verloren, scheelde echt niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het wel, maar hij zegt dat hij nu zijn geld wegstuurt naar zijn faction dus weet niet of je daar veel mee kunt verdienen nu.
Maar als jij hem nu ook nog aanvalt hebben we wel rage level 1000 bij hemIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga na het succes van vorige week maar weer eens op een date vanavondhopelijk geen te hoge verwachtingen.
R.I.P DTS.![]()
Jammer man! Gewoon aan je target list toevoegen voor laterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Fuck, net aan verloren, scheelde echt niks![]()
![]()
Hij heeft nog 47 health @KoningWouter grijp hem
Kan niet meer zit in het vliegtuig hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Hij heeft nog 47 health @:koningwouter grijp hem![]()
![]()
2004 werkte ik bij supermarkt vorquote:
mijn wohnblock was ik metwerker in verkauf ,tent ook geholpen
opbouwen![]()
@loveislikeakiss @MizzezAmy attack!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan niet meer zit in het vliegtuig hahaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker knallen, Mikeyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga na het succes van vorige week maar weer eens op een date vanavondhopelijk geen te hoge verwachtingen.
Nee hoop ik niet eigenlijk.quote:
R.I.P DTS.![]()
Wij gaan knallen.![]()
![]()
Ik zou eigenlijk morgen gaan wokken met twee vrienden gaat niet door . toen werd ik hiervoor gevraagd toen dacht ik ja laat ik maar doen misschien is het wel leuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als het maar gezellig is, tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk morgen gaan wokken met twee vrienden gaat niet door . toen werd ik hiervoor gevraagd toen dacht ik ja laat ik maar doen misschien is het wel leuk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou hup: ga offline en duik de slaapkamer in!
Hierna wel weer even klaar mee met een op een afspreken stress van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hierna wel weer even klaar mee met een op een afspreken stress van.
Niks moet, heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
True, ik dacht ook anders duurt het weekend weer zo lang laat ik er maar wat leuks van maken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Meli meliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe maar duurquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kroketjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:54 schreef marc0871 het volgende:
Nou nog verzinnen wat ik ermee ga maken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slowcookenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:54 schreef marc0871 het volgende:
Nou nog verzinnen wat ik ermee ga maken
Balinese rendang
Met peper
Cerveza siquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Porre van voreIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jueputa que rico maricaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De nadaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goulash ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan.
Maar dan moet ik het eerst gaar pruttelen en er een salpicon mee makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kant en klare pindasaus erover @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sowiesoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Kant en klare pindasaus erover @:justink![]()
![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Langzaam gaar pruttelen gaat sowieso gebeuren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat gedroogde rawitjes staan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen energiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss @:mizzezamy attack!
Het is net het echte leven
Meh. Ik at ze vers van de plant van de buurman.quote:
Die verwachtte heel wat. Viel mee.
Hij gaf mij respect.
Zegt genoeg, Voor een Singarorees.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeeeel vervelend
Dat uit eten gaan![]()
![]()
Veel plezier Mikey! Spannond!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
Had een thaise gele currypasta gekocht, vond het te mild, had dus wat rawitjes gekocht bij de toko, en dat was branden zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik at ze vers van de plant van de buurman.
Die verwachtte heel wat. Viel mee.
Hij gaf mij respect.
Zegt genoeg, Voor een Singarorees.zowel ingang als uitgang
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
"Als je het niet verwacht, komt geluk zomaar op je pad"quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk morgen gaan wokken met twee vrienden gaat niet door . toen werd ik hiervoor gevraagd toen dacht ik ja laat ik maar doen misschien is het wel leuk.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
"Als je het niet verwacht, komt geluk zomaar op je pad"
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar een naam moeten gevenquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb haar een naam moeten geven
Arie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb haar een naam moeten geven
'Piet'quote:
Welnee daarentegen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
Waarom is er een jawel
Maar geen neeniet
Weljaquote:
ook een stom woord eigenlijkquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:29 schreef marc0871 het volgende:
Kweenie meer of dit hashee of draadjesvlees was.
Loopt een beetje door elkaar bij mij.
Rundvlees gestoofd in bouillon, met een dot tomatenpuree, uien, knoflook, peper, zout en kruidnagel en een laurierblaadje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |