Nee, ze is ook al een tijdje niet meer ingelogdquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Smallish het volgende:
Ik misbruik jouw topic even voor een vraag. Heeft iemand Claudia_x de laatste tijd gezien? Ik zie haar helemaal niet meer…..
Jammer, voegde aan dit soort topics altijd echt wat toe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ze is ook al een tijdje niet meer ingelogd.
Wanneer staan deze op het programma?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, mooi hè? Ik kijk heel erg uit naar de dakramen, dat gaat echt een enorm verschil maken.
Oh, ik ben altijd wel jaloers als mensen het lukt. Zou graag mijn tijd zinniger besteden dan hier. Maar ja, verslavingquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:58 schreef Smallish het volgende:
[..]
Jammer, voegde aan dit soort topics altijd echt wat toe.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, ik ben altijd wel jaloers als mensen het lukt. Zou graag mijn tijd zinniger besteden dan hier. Maar ja, verslaving.
Vandaag dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:59 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wanneer staan deze op het programma?
Is echt leuk om te volgen, al die vorderingen!
Is wel een fair point. SQ houdt het alweer 1,5 jaar vol zonder Fok!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, ik ben altijd wel jaloers als mensen het lukt. Zou graag mijn tijd zinniger besteden dan hier. Maar ja, verslaving.
Zij wordt wat mij betreft ook gemist.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is wel een fair point. SQ houdt het alweer 1,5 jaar vol zonder Fok!
Door mij ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:49 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zij wordt wat mij betreft ook gemist.
Haha, nee! Geen pleisters deze week.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand nog zijn knar gestoten![]()
Het wordt een bakgoot, want we hebben niet genoeg ruimte voor een dakgoot (had ik wel liever gehad trouwens, hoe meer ronde vormen hoe beter).quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:21 schreef bleiblei het volgende:
Een gewone dakgoot? Zink.
Bakgoot? Wit.
Oh, aluminium... mja, wit dan denk ik. Dat lijkt behoorlijk op een bakgoot.
Six heeft ook nog ruimte voor een meningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:30 schreef Seven. het volgende:
Misschien wel belangrijk om te vermelden: de regenpijpen zelf wil ik graag wit.
Regenpijpen heb je ook in gespoten aluminium tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:31 schreef Boris_Boef het volgende:
Ik zou regenpijpen nooit van kunstof maken.
Dat blijft niet mooi.
Dus wit valt dan af.
Ter overweging: De kunststof regenpijpen ofwel hemelwaterafvoer waren hoogglans groen geschilderd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:30 schreef Seven. het volgende:
Misschien wel belangrijk om te vermelden: de regenpijpen zelf wil ik graag wit.
Wat schattig, hoe naiefquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Six heeft ook nog ruimte voor een mening
In dat geval iets wits, want bijpassend en in lijn met dat boeideel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Boeideel is wit!
[ link | afbeelding ]
Het wordt sowieso een bakgoot en we gaan voor aluminium.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:07 schreef Leandra het volgende:
Zink of een bakgoot...
Maar dat zit niet in het keuzemenu, dus ik kies niet
Bedoeling is ook aluminiumquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:31 schreef Boris_Boef het volgende:
Ik zou regenpijpen nooit van kunstof maken.
Dat blijft niet mooi.
Dus wit valt dan af.
Ik weet niet of hij een hele sterke voorkeur heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Six heeft ook nog ruimte voor een mening
Wat bedoel jij eigenlijk met een bakgoot? Zo'n hele ombouw of een dakgoot met een platte bodem?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:07 schreef Leandra het volgende:
Zink of een bakgoot...
Maar dat zit niet in het keuzemenu, dus ik kies niet
Ik denk dat de witte rand gelijk aan het platte dak niet kan, daarvoor is het platte dak te hoog. Of zie jij opties?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:57 schreef Puala het volgende:
Wat mij betreft is het enige juiste antwoord een bakgoot met witte rand gelijk aan het platte dak. Maar gaat het door het verspringen van goot en boeideel sowieso een minder prettig effect hebben.
Op dit punt in de verbouwing niet meerquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat de witte rand gelijk aan het platte dak niet kan, daarvoor is het platte dak te hoog. Of zie jij opties?
Als je hem een keer tegen komt toevallig zou je het hem kunnen vragenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:49 schreef Seven. het volgende:
Ik weet niet of hij een hele sterke voorkeur heeft eigenlijk.
Ik weet niet of dat het beter maakt hoor. Een bruine dakgoot is in mijn ogen enorm 70's. Heb je net alle bruine kozijnen vervangen, hang je een bruine goot aan je huis.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Op dit punt in de verbouwing niet meerDus dan zou de optie bruin gelijk aan de dakpannen zijn. Omdat je anders met wit het accent op de verkeerde plek gaat leggen.
Ja, ik denk niet dat dat nog kanquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:30 schreef bleiblei het volgende:
Dit bedoel ik met verholen goot:
[ afbeelding ]
Al is het daar denk ik ook te laat voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |