Knoop doorgehakt: pvc kost 350 euro, aluminium 700 euro. We gaan voor wit aluminium, want dat is het makkelijkst om dan over een paar jaar alsnog een zelfdragende ombouw er omheen te klussen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het beter maakt hoor. Een bruine dakgoot is in mijn ogen enorm 70's. Heb je net alle bruine kozijnen vervangen, hang je een bruine goot aan je huis.
En zo een verspringing hoeft niet storend te zijn. Mits het juiste materiaalgebruik. Maar goed, ik ben zelf dermate klassiek dat ik of voor een verholen goot zou gaan (niet langs een dakkapel, maar dat de goot horinzontaal in het dakvlak zit. Wel gigantisch gevoelig voor verstopping), of een bakgoot in een overstek of een zinken zelfdragende mastgoot.
Andere oplossingen zien er in mijn ogen uit als budgetoplossingen. Nadeel is dat ik denk dat een zelfdragende aluminium bakgoot nog steeds erg duur is. En dan heb je een dure goot die er als budgetoplossing uit ziet. Kan je beter grijs PVC ophangen en inplannen dat je het binnen 2 jaar netjes maakt als er weer geld is.
Jaaaaa, zo'n zin in!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:33 schreef flipsen het volgende:
Het begint ergens op te lijkenHet wachten is uiteraard op kussentjes.
Mooi, metaal > kunststofquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Knoop doorgehakt: pvc kost 350 euro, aluminium 700 euro. We gaan voor wit aluminium, want dat is het makkelijkst om dan over een paar jaar alsnog een zelfdragende ombouw er omheen te klussen.
Op de plek waar de draadjes uit het plafond stekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef monsterd. het volgende:
Ziet er goed uit! De punt is er mooi uitgekomen ook. Waar komt het lichtpunt straks?
Ja, ben in ook helemaal mee in m'n nopjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef monsterd. het volgende:
Ziet er goed uit! De punt is er mooi uitgekomen ook. Waar komt het lichtpunt straks?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:21 schreef Seven. het volgende:
De stukadoor stuct lekker door:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En de profielen voor de kissing edges to be zijn ook gezet.
[ link | afbeelding ]
Hehe, gelukkig niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Op de plek waar de draadjes uit het plafond steken![]()
![]()
Oeps er is iemand wat vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |