Dat kan…welke print had je in gedachten? Linkje? Oh wacht…de foto’s waren nog niet geladen. Zijn deze van Wallis? Van alle opties heb ik eigenlijk maar een voorkeur voor 2 .🙃quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:43 schreef Seven. het volgende:
@:AnneX we twijfelen aan het behang, nu we zo de foto zien van de muur met het raam erin..
Gezien de vorm van de muur, zouden we dus 1 boom uitsnijden maar eigenlijk zie je daar niet zo gek veel van omdat de stam dwars over het raam loopt. Misschien toch beter een ander behang uitzoeken. Of geen behang!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden dus eigenlijk voor nummer 2 gekozen maar bij nader inzien komt dit behang op die muur niet goed tot z'n recht. Dus ik ben nu aan het kijken naar iets abstracter.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan…welke print had je in gedachten? Linkje? Oh wacht…de foto’s waren nog niet geladen. Zijn deze van Wallis? Van alle opties heb ik eigenlijk maar een voorkeur voor 2 .🙃
Ws. hoef ik pas volgend jaar Kerstmis te beslissen…😉Iedere dag eerder is meegenomen…
We?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:43 schreef Seven. het volgende:
@:AnneX we twijfelen aan het behang, nu we zo de foto zien van de muur met het raam erin..
Gezien de vorm van de muur, zouden we dus 1 boom uitsnijden maar eigenlijk zie je daar niet zo gek veel van omdat de stam dwars over het raam loopt. Misschien toch beter een ander behang uitzoeken. Of geen behang!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 en 3quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Seven. het volgende:
Ondertussen heb ik m'n oog laten vallen op Arte:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
4: maar dan in teal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5: in groen..
[ afbeelding ]
6: of teal!
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie hier wen bespaarmogelijkheid. Gewoon zo laten dusquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier wen bespaarmogelijkheid. Gewoon zo laten dus
Ahh, super cute!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
1 en 3
prachtige kleurencombinatie met dat rood EN DAT KUSSENTJE
Dudequote:
Ik beroep me op mijn veto-rechtquote:
Geen zorgen, ik ga de spaarrekening niet plunderen voor een behang van 3000 euro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 03:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dude
[..]
Ik beroep me op mijn veto-recht
Zit dat raam scheef?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier wen bespaarmogelijkheid. Gewoon zo laten dus
Foto uit een slechte hoek genomen. Mooie plaatjes schieten is niet mijn sterkste kant.quote:
Ja, mooi hè? Ik kijk heel erg uit naar de dakramen, dat gaat echt een enorm verschil maken.quote:
Kan je er het beste @Claudia_x van maken. Mocht ze er nog zijn, kan ze het dan zelf melden hiero.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Smallish het volgende:
Ik misbruik jouw topic even voor een vraag. Heeft iemand Claudia_x de laatste tijd gezien? Ik zie haar helemaal niet meer…..
Dankquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je er het beste @:Claudia_x van maken. Mocht ze er nog zijn, kan ze het dan zelf melden hiero.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |