Yes, wij zijn er ook blij mee. Ik denk ook dat het straks supermooi wordt als we dit doortrekken in de boeidelen van het huis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:41 schreef archito het volgende:
Strak werk hoor!
Moet zeggen dat de rabatdelen mooi kleuren bij de bestaande metselwerk gevel, goed gekozen.
Yes, dat zeker!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:45 schreef monsterd. het volgende:
Mooi om de harmonie in de kleurstelling te zien. En wat lekker voortvarend. Six heeft wel oog voor details ook
Six.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:26 schreef BE het volgende:
En Six!
De verslagen van Seven zijn best grappig: Six moet dit, Six gaat dat, daarna gaat Six alles verven en vervolgens moet Six…
Serieus petje af hoor!
Er is geen zitje maar de muur van de douche verwarmen? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is het voordeel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:48 schreef AnneX het volgende:
Oei…kan dat nog? De muur van de douche en het zitje (?) verwarmen😇
Dat is vooral extreem k*t als je wat op wil hangen. Zitjes zijn wel fijn als je of minder mobiel of (schijnt) vrouw bent. Dat laatste was iets met bene(de)n scheren geloof ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is geen zitje maar de muur van de douche verwarmen? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is het voordeel?
Sowieso te laat trouwens.
Ach, dat hoorde ik van een veehouder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is geen zitje maar de muur van de douche verwarmen? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is het voordeel?
Sowieso te laat trouwens.
Geen zitje en geen verwarmde douche muur deze verbouwingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, dat hoorde ik van een veehouder.
Zijn varkens lagen tenslotte ook op een verwarmde vloer . Toen hij voor zijn familie de badkamer verbouwde paste hij dat toe in zijn ontwerp.
#knuffelmuur
Een zitje hadden wij. Het was het tweede wat ik bestelde voor in de douche in het nieuwe huis. En nog eentje bij de wasmachine 😎
Dat kan…welke print had je in gedachten? Linkje? Oh wacht…de foto’s waren nog niet geladen. Zijn deze van Wallis? Van alle opties heb ik eigenlijk maar een voorkeur voor 2 .🙃quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:43 schreef Seven. het volgende:
@:AnneX we twijfelen aan het behang, nu we zo de foto zien van de muur met het raam erin..
Gezien de vorm van de muur, zouden we dus 1 boom uitsnijden maar eigenlijk zie je daar niet zo gek veel van omdat de stam dwars over het raam loopt. Misschien toch beter een ander behang uitzoeken. Of geen behang!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden dus eigenlijk voor nummer 2 gekozen maar bij nader inzien komt dit behang op die muur niet goed tot z'n recht. Dus ik ben nu aan het kijken naar iets abstracter.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan…welke print had je in gedachten? Linkje? Oh wacht…de foto’s waren nog niet geladen. Zijn deze van Wallis? Van alle opties heb ik eigenlijk maar een voorkeur voor 2 .🙃
Ws. hoef ik pas volgend jaar Kerstmis te beslissen…😉Iedere dag eerder is meegenomen…
We?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:43 schreef Seven. het volgende:
@:AnneX we twijfelen aan het behang, nu we zo de foto zien van de muur met het raam erin..
Gezien de vorm van de muur, zouden we dus 1 boom uitsnijden maar eigenlijk zie je daar niet zo gek veel van omdat de stam dwars over het raam loopt. Misschien toch beter een ander behang uitzoeken. Of geen behang!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |