Nee, ze is ook al een tijdje niet meer ingelogdquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Smallish het volgende:
Ik misbruik jouw topic even voor een vraag. Heeft iemand Claudia_x de laatste tijd gezien? Ik zie haar helemaal niet meer…..
Jammer, voegde aan dit soort topics altijd echt wat toe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ze is ook al een tijdje niet meer ingelogd.
Wanneer staan deze op het programma?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, mooi hè? Ik kijk heel erg uit naar de dakramen, dat gaat echt een enorm verschil maken.
Oh, ik ben altijd wel jaloers als mensen het lukt. Zou graag mijn tijd zinniger besteden dan hier. Maar ja, verslavingquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:58 schreef Smallish het volgende:
[..]
Jammer, voegde aan dit soort topics altijd echt wat toe.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, ik ben altijd wel jaloers als mensen het lukt. Zou graag mijn tijd zinniger besteden dan hier. Maar ja, verslaving.
Vandaag dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:59 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wanneer staan deze op het programma?
Is echt leuk om te volgen, al die vorderingen!
Is wel een fair point. SQ houdt het alweer 1,5 jaar vol zonder Fok!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, ik ben altijd wel jaloers als mensen het lukt. Zou graag mijn tijd zinniger besteden dan hier. Maar ja, verslaving.
Zij wordt wat mij betreft ook gemist.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is wel een fair point. SQ houdt het alweer 1,5 jaar vol zonder Fok!
Door mij ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:49 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zij wordt wat mij betreft ook gemist.
Haha, nee! Geen pleisters deze week.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand nog zijn knar gestoten![]()
Het wordt een bakgoot, want we hebben niet genoeg ruimte voor een dakgoot (had ik wel liever gehad trouwens, hoe meer ronde vormen hoe beter).quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:21 schreef bleiblei het volgende:
Een gewone dakgoot? Zink.
Bakgoot? Wit.
Oh, aluminium... mja, wit dan denk ik. Dat lijkt behoorlijk op een bakgoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |