SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende: speciaal voor gerrie because i ove her
[ afbeelding ]
Kom vechten dan, stamp je zo tandeloosquote:
Welke?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
waarom is de trainingspakkecaaf tandloos?
de trainingspakkecaafquote:
sinds ut kanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
sinds wanneer hebben we iemands vakantiefoto's in een spoiler?
Sinds ik ze er in heb gezet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
Altijd al gehad, even oplettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd al gehad, even opletten
Sow, doe ff normaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de trainingspakkecaaf
ben je doof ofzo?
ik sla de OP meestal overquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd al gehad, even opletten
Zellufquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sow, doe ff normaal
Ik ben vrij normaalquote:
Dit klopt.quote:
Wat doe je op FOK! dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben vrij normaal
Ik ben 'vrij' normaal zeg ikquote:
Petrichorquote:
Bedankt voor je mening, daar gaan we dus niets mee doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben 'vrij' normaal zeg ik
Geniet ervan!quote:
Moest hardop lachen hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik ruik natte hondenstront. Natuurlijk ruik ik petrichor
natte hondestront ruikt voor sommige mensen vast ook lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Nou... ik twijfel eraan. Ik ruik het regelmatig en ik word er nou niet bepaald blij vanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
natte hondestront ruikt voor sommige mensen vast ook lekker
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Nee het ruikt hier gewoon naar regen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruikt het daar ook zo lekker naar PETRICHOR of naar natte kak?
Water?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het ruikt hier gewoon naar regen.
Speciaal voor jou zelfs de achtertuin geroken maar het ruikt gewoon echt naar water.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetje hier nu. Code geel ja.
Hier nu ook. Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetje hier nu. Code geel ja.
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
Eerlijk het zou mij soms wel handig lijken om te kunnen bij bepaalde mensen maar helaas ik beschik ook niet over die gave.
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb eigenlijk ook wel genoeg aan mijn eigen gedachtes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.
Idem.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.
Bedanktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:52 schreef Karzai het volgende:
maja okay ik houd er over op laten we een leuke avond hebben
Al een beetje zin in het weekend vriend?quote:
kan beterquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al een beetje zin in het weekend vriend?
Dat zijn wel leuke bestemmingen denk ik. Ben er nooit geweest maar het ziet er wel chill uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan beter
Bekijk deze YouTube-video
tja zullen wij nooit komen ben je wel een rug of twintig kwijt minimaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke bestemmingen denk ik. Ben er nooit geweest maar het ziet er wel chill uit.
Bekend dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we de filmpjes bekijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja zullen wij nooit komen ben je wel een rug of twintig kwijt minimaal
Snelquote:
Ben 30 minuten bezig geweest terwijl ik op 5 minuten fietsen woonquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij echt nog nooit gegeten.
Welk grapje? Gisteren was ik dronken dus waarschijnlijk heb ik hem gemistquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Nu ben ik benieuwd of Fles mijn garpje van gisteren al door had
Wel actief!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben 30 minuten bezig geweest terwijl ik op 5 minuten fietsen woon
Moest ff snel naar een super. Twee afgesloten wegen en een leeg schap, dus andere super verder ben ik nu.
Je schold me uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk grapje? Gisteren was ik dronken dus waarschijnlijk heb ik hem gemist
Was niks van te merken.. -kuch-quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk grapje? Gisteren was ik dronken dus waarschijnlijk heb ik hem gemist
Crewbash!quote:
Nog welquote:
Ik ook niet, want nog steeds antibioticaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond geen bier, ik zeg het maar vast![]()
Wel vroeg naar bed waarschijnlijk.
Ja ik denk dat je wat gemist hebt want er missen wat berichten.quote:
hmm, niks van gemerktquote:
Een wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had nog een schaduwban kunnen zijn
Heeft zeker betrekking op..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je wat gemist hebt want er missen wat berichten.
Verder worden bans niet besproken ....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
Rustig rustigDie nare ziekte erbij halen is ook niet nodig.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je wat gemist hebt want er missen wat berichten.
Ik weet de reden niet maar ik zou er niet gek van opkijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Heeft zeker betrekking op..
[..]
Verder worden bans niet besproken ....
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord op dit forum.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet je zelf niet dat je een ban hebt, maar niemand ziet je berichten.quote:
Soort negeer-modus.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet je zelf niet dat je een ban hebt, maar niemand ziet je berichten.
wel erg 1 tonig qua kleurquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Black Pearl van lego ziet er ook wel tof uit.
Ik vind het alleen jammer net als met Star Wars LEGO dat het zo saai is qua kleur. Het is gewoon allemaal zwart, zwart en nog meer zwart.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Haha dat is wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer net als met Star Wars LEGO dat het zo saai is qua kleur. Het is gewoon allemaal zwart, zwart en nog meer zwart.
Ja ik weet wat het schip is maar persoonlijk heb ik liever dingen met wat meer kleur.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan.
Of het Witte Huis.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
Die Eiffeltoren lijkt me ook echt saai om te bouwen.
Influencers moeten ook eigenlijk ophouden te bestaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou voor sommige mensen echt geen flikker uitmaken ook. Die zenden alleen maar en kijken helemaal niet of iemand op ze reageert.
Beetje hetzelfde als van die influencers die met die witte oortjes in op Youtube gaan staan te oreren. Dat straalt maar één ding uit: "Ik luister niet. Ik praat. En jij moet luisteren."
Dus daar ben ik snel klaar mee dan
Nog nietquote:
Ja die is saai om te bouwen (MOC dan, set is er niet). Maar daarna kun je een vliegtuig bouwen en die is al wat minder saai en dan kan je dat vliegtuig zo helemaal bovenop die witte huisje naar de moeder laten crashen en DAT is echt helemaal NIET saai!quote:
Een DOOM setquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
overal bloederige minifigs met afgerukte beentjes en armpjes en zo
Zou kopen. Meteen.quote:
@CherryLipsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en losse hoofdjes met de meest afschuwelijke verminkingen erop getekend
En doorgaans zijn die figuren ook nog de grootste velvelen, dus de perfecte kandidaten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou voor sommige mensen echt geen flikker uitmaken ook. Die zenden alleen maar en kijken helemaal niet of iemand op ze reageert.
Beetje hetzelfde als van die influencers die met die witte oortjes in op Youtube gaan staan te oreren. Dat straalt maar één ding uit: "Ik luister niet. Ik praat. En jij moet luisteren."
Dus daar ben ik snel klaar mee dan
quote:
Er is een bezem doorheen gehaald.quote:
Dat die achtervolgd wordt of dat ze zijn gedachten lezen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond die verwijderde posts van Karzai niet bepaald banwaardig
Nee die met kanker erin denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die achtervolgd wordt of dat ze zijn gedachten lezen?
Daar krijg je niet gelijk een ban voor doorgaansquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die met kanker erin denk ik.
Ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens wie heeft er vanavond achtervolgingsdienst eigenlijk?
Aan de ene kant, gelukkig maar. Aan de andere kant, dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je niet gelijk een ban voor doorgaans
Toch altijd lekker een terrasje in hartje Amsterdamquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nietkost zo'n hoop moeite en energie altijd. En lekker betalen doet het ook niet
Wat een SPUUGlelijk servies.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste diner in Ierland (Dublin).
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewichtige zaken behandelen in het termaalbadquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb toestemming voor mijn workation
Vlieg je morgen terug met Air Lingus?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat erop ligt is beter.quote:
Preciesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gewichtige zaken behandelen in het termaalbad
Zo zo, mag je daar net doen of je werkt ipv op een stoffig kantoor?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dan altijd te horen: terminaalbadquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gewichtige zaken behandelen in het termaalbad
Ja, beetje muisschuiven in Boedje en om vijf uur snel dobberenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo zo, mag je daar net doen of je werkt ipv op een stoffig kantoor?
Daarom ook gewoon met de handjes gegeten.quote:
Aer Lingus inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlieg je morgen terug met Air Lingus?
Eeej!quote:
Nu pas?quote:
dacht eerder the fonzquote:
Dat is wel klassiek.quote:
vintagequote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel klassiek.
Ook nog.quote:
Is wel een pareltje iddquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
The Ybster Triangle!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Gastjes, doe eens normaalEven gewoon je eigen plaatsnaam bedenken, kom op nou.
I present you, de Lybster-Mybster-Nybster-driehoek. Verdwijnen lukraak vliegtuigen en boten in.
[ afbeelding ]
Staan er nog vacatures open?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal van die ypsters daar die alleen maar podcasts aan het maken zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Ybster Triangle!
Daar wil je niet in verdwijnen neequote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal van die ypsters daar die alleen maar podcasts aan het maken zijn
Jammerquote:
Ik heb de ijsvogel, die is leuk om te bouwen en staat mooi in onze boekenkastquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog best wat lego te bouwen na de verhuizing..
Sowieso
IJsvogel
Harry Potter Monsterboek
Zwarte Dahlia van Wednesday
Da Vinci's Vliegmachine
Mona LIsa
En ik vergeet nu vast nog wel iets..
en de lokale kroeg heet dan The Auld Sybster.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal van die ypsters daar die alleen maar podcasts aan het maken zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu gewoon op 1 pagina een post van Fles gewoon nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zie ik gewoon.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
En daar hoort dus een post van Fles tussen...
Omdat je zo'n blauwe bentquote:
Op andere pagina;s ook gewoon hoor. Maar ik vond dit wel opvallend, zeker omdat we het eerder hadden besproken..quote:
Pas erop hequote:
Maar ik zie hem ookquote:
jij bent ook blauw maar met een zwart verfjequote:
Die blauwe of de post van Fles?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd voor de onderkoffer foto
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook blauw maar met een zwart verfje
Jaquote:
Nee, hij likt altijd niet bestaande postsquote:
Ik zie hem zelfs in een privevenster als ik niet ingelogd benquote:
liktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij likt altijd niet bestaande posts
Eehm, ik lik nooit postsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen ijs?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja likken is veiliger als likenquote:
quote:
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja likken is veiliger als liken
Sorry. Kon het niet latenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja likken is veiliger dan liken
Jabgaat lekker daar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik moet tzt misschien een eigen image host gaan maken voor mn plaatjes.. imgur zal vast niet lang goed gaan nu ze vol aan het protesteren zijn (de homepage is verre van safe for work nu)
die heb ik dan niet gezien, toevallig las ik nu er wat over op tweakers waardoor ik eens op de hoofdpagina kwamquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jabgaat lekker daar.
Wel een leuke change of pace na alle John Oliver Business Daddy posts.
Wat komt daar op langs dan? Ik ga altijd gewoon naar mijn eigen plaatjesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik moet tzt misschien een eigen image host gaan maken voor mn plaatjes.. imgur zal vast niet lang goed gaan nu ze vol aan het protesteren zijn (de homepage is verre van safe for work nu)
En jij maar wachten op lekker weerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
En hoezo is het opeens al bijna september
vaak grappige meme's nu vooral alles wat verboden is volgens mijquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat komt daar op langs dan? Ik ga altijd gewoon naar mijn eigen plaatjes
omdat het klokje doortiktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
En hoezo is het opeens al bijna september
Ja ook die random regenbui vanmiddag sloeg nergens opquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij maar wachten op lekker weer
En wat is er verboden, blote mensen en drugs?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak grappige meme's nu vooral alles wat verboden is volgens mij
goed voor plantjesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook die random regenbui vanmiddag sloeg nergens op
alle NSFW contentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat is er verboden, blote mensen en drugs?
Denk dat die 5 minuutjes korte stortbui veel heeft geholpen, ziet er nog steeds uit alsof het niet heeft geregendquote:
Maar wat is de aanleiding dan dat ze dat opeens doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alle NSFW contentvooral nu schaarsgeklede dames
dat de huidige eignaar de site meer en meer "uitholt"quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is de aanleiding dan dat ze dat opeens doen?
Smaakte het ook een beetje?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gegeten. Nog een ijsje na gehaald met twee bolletjes.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de huidige eignaar de site meer en meer "uitholt"
https://tweakers.net/revi(...)eetje-uitgehold.html
Wist niet eens dat dit een ding wasquote:Hoewel Imgur is opgericht met de bedoeling om 'slechts' een platform te zijn waarop gebruikers afbeeldingen kunnen uploaden om elders, zoals op fora als Reddit, te delen, is de site met de jaren uitgegroeid tot een volwaardig sociaal medium. Gebruikers kunnen posts liken, reacties achterlaten, privéberichten sturen en accounts volgen.
Ja. Was lekker en ijs was ook goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaakte het ook een beetje?
ik wist wel dat het een ding was, deed er ook nooit echt wat meequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wist niet eens dat dit een ding was
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wist niet eens dat dit een ding was
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om foto's te uploaden om hier te postenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist wel dat het een ding was, deed er ook nooit echt wat mee
ik dus ook, maar soms kwam ik dus wel eens op de homepagequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om foto's te uploaden om hier te posten
Eehm, en wat kun je precies met vijf miljoen internetpuntenquote:"Het protest door Imgur-gebruikers kwam er niet van de ene op de andere dag", zegt een contentcreator met meer dan vijf miljoen internetpunten tegen Tweakers. "MediaLab heeft wat Imgur ooit was, stukje bij beetje uitgehold door oudgedienden in golven te ontslaan en door de kwaliteit van de moderatie gaandeweg te laten afnemen."
Je e-penis vergroten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, en wat kun je precies met vijf miljoen internetpunten
Pochen natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
net zoveel als dat je hier likjes krijgtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat zijn internetpunten?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*denkt aan een bepaald topic*quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
net zoveel als dat je hier likjes krijgt
Dan staat ie lang droog.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zijn internetpunten?
pandapunten maar dan anders?
Waar kan ik mijn puntensaldo inzien?quote:
Die krijg ik wel vaak van essiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
net zoveel als dat je hier likjes krijgt
Ik ook alquote:
droge likjes zijn best vervelendquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan staat ie lang droog.
Nogal ja.quote:
quote:
Robocopquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gaan gamen
Al moet ik eerst beslissen wat
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.quote:
Allemaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.
Militsioner playtestquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.
Zaten 1 of 2 tussen die je moest plannen maar de rest was makkelijk te behalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaalal kan het zijn dat ik die ook wel platinum heb uitgespeeld
Gezondheidquote:
Daar zat ik aan te denken. Maar mijn Steam backlog kijkt me boos aan.quote:
gewoon negeren zoals je gewend bentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken. Maar mijn Steam backlog kijkt me boos aan.
Goeiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon negeren zoals je gewend bent
Ik heb de demo destijds gespeeld op PC. Ik vond het wel een leuke game.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil eigenlijk Pacific Drive nog wel een keertje spelen, maar die is praktisch onmogelijk om op disc voor de PS5 e krijgen
Ja op disc is die maar heel beperkt uitgebracht, volgens mij alleen maar als speciale editie bij maar een paar winkelsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de demo destijds gespeeld op PC. Ik vond het wel een leuke game.
PS5 games zijn regio vrij?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Oh wacht, ik ben straks in de VS natuurlijk, misschien daar eens bij de Walmart kijken of die er ligt
Heb je zo'n dorst dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
picnic komt morgen met etendingen maar vooral heel veel drinken
Jaquote:
Begrijpelijk, zo laat ik ook eens in de zoveel tijd boodschappen door de AH bezorgen met als hoofdreden dat ik dan niet met statiegeld hoef te lopen klooienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, en ik ben te lui om te sjouwen
Ik vind het erg jammer dat ik de huismerk cola daar niet zo lekker vindt want het leek mij ook wel ideaal om gewoon mijn drinken allemaal te laten bezorgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, en ik ben te lui om te sjouwen
Je hoeft toch niet per se huismerk cola te halenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik de huismerk cola daar niet zo lekker vindt want het leek mij ook wel ideaal om gewoon mijn drinken allemaal te laten bezorgen.
Jawelquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se huismerk cola te halen
Wie is er komende maand jarigquote:Feliz cumpleaños! Bij La Cubanita vinden we dat een verjaardag gevierd mag worden en niet alleen met slingers. Daarom maken we van jouw verjaardagsmaand een echt feestje. In september zitten de cadeautjes niet in een doos maar op je bord. Alle septemberjarigen krijgen van ons een gratis Cuba Clásica menu cadeau. Of je nu achttien wordt of eenentachtig, als jij jarig bent trakteren wij. Want bij La Cubanita geldt: wie jarig is mag gratis tapas.
huehuequote:In september zitten de cadeautjes niet in een doos
Kun je gratis eten dusquote:
Hij haalt z'n Dusty vast bij de Wibro.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
Haha die politieagent in deze docu je ze maken alles schoon met Dusty. Ze spuiten alles in met Dusty en dan krijg je een schoon lab.
Ik denk dat hij Dasty bedoelt maar oké. Goede reclame voor de Wibra dit hehe.
quote:
quote:Actievoorwaarden
Je bent jarig in de maand september.
Enkel geldig op vertoon van het fysieke ID-bewijs, paspoort of rijbewijs.
(Digitale) kopieën zijn geen geldig bewijs.
Gratis Cuba Clásica voor de jarige.
Per jarige neem je 1 betalende volwassen gast mee.
Drankjes zijn voor eigen rekening.
Enkel geldig bij reserveringen in de actiemaand september.
Wil je verzekerd zijn van een plekje, reserveer dan tijdig.
Niet in combinatie met andere (kortings-)acties
https://lacubanita.nl/ikbenjarig
Ik haal altijd Dosty bij de Wabriquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij haalt z'n Dusty vast bij de Wibro.
Zitten hier toch genoeg vreetzakjes die graag onbeperkt willen snaaienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.
doe je het toch bij de zaak waar je dat wel haalt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik de huismerk cola daar niet zo lekker vindt want het leek mij ook wel ideaal om gewoon mijn drinken allemaal te laten bezorgen.
Denk dat er maar weinig mensen zijn met gezond verstand die niet hetzelfde erover denken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
En dat Pvdd mens 'kutwijf' noemenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig mensen zijn met gezond verstand die niet hetzelfde erover denken.
@CherryLips Heeft nog steeds een trauma vrees ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten hier toch genoeg vreetzakjes die graag onbeperkt willen snaaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
zie dat ik bijna 100 euro aan punten heb bij lego![]()
Dat is toch een vereiste om bij de PvdD te mogen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dat Pvdd mens 'kutwijf' noemen
wat een kleutersquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
https://www.lego.com/nl-n(...)c-3903209-1872692-15 deze?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil artemis nog hebben, dus die wordt dan lekker goedkoop
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik wilde misschien een meet doen bij Heinde in Woerden ofzo, als daar animo voor is. Ooit.
25 hierquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje koud maar het is 22° binnen.
Sociaal fruitje.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Weer leuke avond met vrienden gehadNu eindelijk in bed
![]()
Ja wel veel sociale dingen de laatste weken. /kruipt weer lekker veilig terug in schilletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |