Is wel een pareltje iddquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Black Pearl van lego ziet er ook wel tof uit.
The Ybster Triangle!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Gastjes, doe eens normaalEven gewoon je eigen plaatsnaam bedenken, kom op nou.
I present you, de Lybster-Mybster-Nybster-driehoek. Verdwijnen lukraak vliegtuigen en boten in.
[ afbeelding ]
Staan er nog vacatures open?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb toestemming voor mijn workation
Allemaal van die ypsters daar die alleen maar podcasts aan het maken zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Ybster Triangle!
Daar wil je niet in verdwijnen neequote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal van die ypsters daar die alleen maar podcasts aan het maken zijn
Jammerquote:
Ik heb de ijsvogel, die is leuk om te bouwen en staat mooi in onze boekenkastquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog best wat lego te bouwen na de verhuizing..
Sowieso
IJsvogel
Harry Potter Monsterboek
Zwarte Dahlia van Wednesday
Da Vinci's Vliegmachine
Mona LIsa
En ik vergeet nu vast nog wel iets..
en de lokale kroeg heet dan The Auld Sybster.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal van die ypsters daar die alleen maar podcasts aan het maken zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had nog een schaduwban kunnen zijn
Ik zie nu gewoon op 1 pagina een post van Fles gewoon nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet je zelf niet dat je een ban hebt, maar niemand ziet je berichten.
Die zie ik gewoon.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
En daar hoort dus een post van Fles tussen...
Omdat je zo'n blauwe bentquote:
Op andere pagina;s ook gewoon hoor. Maar ik vond dit wel opvallend, zeker omdat we het eerder hadden besproken..quote:
Pas erop hequote:
Maar ik zie hem ookquote:
jij bent ook blauw maar met een zwart verfjequote:
Die blauwe of de post van Fles?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijd voor de onderkoffer foto
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook blauw maar met een zwart verfje
Jaquote:
Nee, hij likt altijd niet bestaande postsquote:
Ik zie hem zelfs in een privevenster als ik niet ingelogd benquote:
liktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij likt altijd niet bestaande posts
Eehm, ik lik nooit postsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen ijs?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja likken is veiliger als likenquote:
quote:
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja likken is veiliger als liken
Sorry. Kon het niet latenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja likken is veiliger dan liken
Jabgaat lekker daar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik moet tzt misschien een eigen image host gaan maken voor mn plaatjes.. imgur zal vast niet lang goed gaan nu ze vol aan het protesteren zijn (de homepage is verre van safe for work nu)
die heb ik dan niet gezien, toevallig las ik nu er wat over op tweakers waardoor ik eens op de hoofdpagina kwamquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jabgaat lekker daar.
Wel een leuke change of pace na alle John Oliver Business Daddy posts.
Wat komt daar op langs dan? Ik ga altijd gewoon naar mijn eigen plaatjesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
ik moet tzt misschien een eigen image host gaan maken voor mn plaatjes.. imgur zal vast niet lang goed gaan nu ze vol aan het protesteren zijn (de homepage is verre van safe for work nu)
En jij maar wachten op lekker weerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
En hoezo is het opeens al bijna september
vaak grappige meme's nu vooral alles wat verboden is volgens mijquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat komt daar op langs dan? Ik ga altijd gewoon naar mijn eigen plaatjes
omdat het klokje doortiktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
En hoezo is het opeens al bijna september
Ja ook die random regenbui vanmiddag sloeg nergens opquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij maar wachten op lekker weer
En wat is er verboden, blote mensen en drugs?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak grappige meme's nu vooral alles wat verboden is volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |