goed voor plantjesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook die random regenbui vanmiddag sloeg nergens op
alle NSFW contentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat is er verboden, blote mensen en drugs?
Denk dat die 5 minuutjes korte stortbui veel heeft geholpen, ziet er nog steeds uit alsof het niet heeft geregendquote:
Maar wat is de aanleiding dan dat ze dat opeens doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alle NSFW contentvooral nu schaarsgeklede dames
dat de huidige eignaar de site meer en meer "uitholt"quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is de aanleiding dan dat ze dat opeens doen?
Smaakte het ook een beetje?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gegeten. Nog een ijsje na gehaald met twee bolletjes.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de huidige eignaar de site meer en meer "uitholt"
https://tweakers.net/revi(...)eetje-uitgehold.html
Wist niet eens dat dit een ding wasquote:Hoewel Imgur is opgericht met de bedoeling om 'slechts' een platform te zijn waarop gebruikers afbeeldingen kunnen uploaden om elders, zoals op fora als Reddit, te delen, is de site met de jaren uitgegroeid tot een volwaardig sociaal medium. Gebruikers kunnen posts liken, reacties achterlaten, privéberichten sturen en accounts volgen.
Ja. Was lekker en ijs was ook goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaakte het ook een beetje?
ik wist wel dat het een ding was, deed er ook nooit echt wat meequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wist niet eens dat dit een ding was
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wist niet eens dat dit een ding was
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om foto's te uploaden om hier te postenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist wel dat het een ding was, deed er ook nooit echt wat mee
ik dus ook, maar soms kwam ik dus wel eens op de homepagequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om foto's te uploaden om hier te posten
Eehm, en wat kun je precies met vijf miljoen internetpuntenquote:"Het protest door Imgur-gebruikers kwam er niet van de ene op de andere dag", zegt een contentcreator met meer dan vijf miljoen internetpunten tegen Tweakers. "MediaLab heeft wat Imgur ooit was, stukje bij beetje uitgehold door oudgedienden in golven te ontslaan en door de kwaliteit van de moderatie gaandeweg te laten afnemen."
Je e-penis vergroten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, en wat kun je precies met vijf miljoen internetpunten
Pochen natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
net zoveel als dat je hier likjes krijgtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat zijn internetpunten?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*denkt aan een bepaald topic*quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
net zoveel als dat je hier likjes krijgt
Dan staat ie lang droog.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zijn internetpunten?
pandapunten maar dan anders?
Waar kan ik mijn puntensaldo inzien?quote:
Die krijg ik wel vaak van essiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
net zoveel als dat je hier likjes krijgt
Ik ook alquote:
droge likjes zijn best vervelendquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan staat ie lang droog.
Nogal ja.quote:
quote:
Robocopquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gaan gamen
Al moet ik eerst beslissen wat
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.quote:
Allemaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.
Militsioner playtestquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.
Zaten 1 of 2 tussen die je moest plannen maar de rest was makkelijk te behalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaalal kan het zijn dat ik die ook wel platinum heb uitgespeeld
Gezondheidquote:
Daar zat ik aan te denken. Maar mijn Steam backlog kijkt me boos aan.quote:
gewoon negeren zoals je gewend bentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken. Maar mijn Steam backlog kijkt me boos aan.
Goeiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon negeren zoals je gewend bent
Ik heb de demo destijds gespeeld op PC. Ik vond het wel een leuke game.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil eigenlijk Pacific Drive nog wel een keertje spelen, maar die is praktisch onmogelijk om op disc voor de PS5 e krijgen
Ja op disc is die maar heel beperkt uitgebracht, volgens mij alleen maar als speciale editie bij maar een paar winkelsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de demo destijds gespeeld op PC. Ik vond het wel een leuke game.
PS5 games zijn regio vrij?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Oh wacht, ik ben straks in de VS natuurlijk, misschien daar eens bij de Walmart kijken of die er ligt
Heb je zo'n dorst dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
picnic komt morgen met etendingen maar vooral heel veel drinken
Jaquote:
Begrijpelijk, zo laat ik ook eens in de zoveel tijd boodschappen door de AH bezorgen met als hoofdreden dat ik dan niet met statiegeld hoef te lopen klooienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, en ik ben te lui om te sjouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |