SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende: speciaal voor gerrie because i ove her
[ afbeelding ]
Kom vechten dan, stamp je zo tandeloosquote:
Welke?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
waarom is de trainingspakkecaaf tandloos?
de trainingspakkecaafquote:
sinds ut kanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
sinds wanneer hebben we iemands vakantiefoto's in een spoiler?
Sinds ik ze er in heb gezet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
Altijd al gehad, even oplettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd al gehad, even opletten
Sow, doe ff normaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de trainingspakkecaaf
ben je doof ofzo?
ik sla de OP meestal overquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd al gehad, even opletten
Zellufquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sow, doe ff normaal
Ik ben vrij normaalquote:
Dit klopt.quote:
Wat doe je op FOK! dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben vrij normaal
Ik ben 'vrij' normaal zeg ikquote:
Petrichorquote:
Bedankt voor je mening, daar gaan we dus niets mee doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben 'vrij' normaal zeg ik
Geniet ervan!quote:
Moest hardop lachen hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik ruik natte hondenstront. Natuurlijk ruik ik petrichor
natte hondestront ruikt voor sommige mensen vast ook lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Nou... ik twijfel eraan. Ik ruik het regelmatig en ik word er nou niet bepaald blij vanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
natte hondestront ruikt voor sommige mensen vast ook lekker
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Nee het ruikt hier gewoon naar regen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruikt het daar ook zo lekker naar PETRICHOR of naar natte kak?
Water?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het ruikt hier gewoon naar regen.
Speciaal voor jou zelfs de achtertuin geroken maar het ruikt gewoon echt naar water.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetje hier nu. Code geel ja.
Hier nu ook. Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetje hier nu. Code geel ja.
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
Eerlijk het zou mij soms wel handig lijken om te kunnen bij bepaalde mensen maar helaas ik beschik ook niet over die gave.
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb eigenlijk ook wel genoeg aan mijn eigen gedachtes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.
Idem.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat anderen denken. Ik wil soms niet eens weten wat ik zelf denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |