En dan zijn ze ook nog eens smerig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betalen voor wc's is ook echt iets nederlands heb ik het idee
Like gegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
kant en klaar maaltijden vallen meestal erg tegen
er zit waarschijnlijk amper kip en ham in en waarschijnlijk ook nog van gemartelde beestjes die een ellendig leven hebben gehad
eet smakelijk
en duits, heb geleerd via youtubequote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betalen voor wc's is ook echt iets nederlands heb ik het idee
ja hier zijn de openbare toiletten ook schoonquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zijn ze ook nog eens smerig.En hier netjes en schoon.
ze weten niet beter, als ze voorheen los hebben geleefd en dan ineens samen moeten smelten dan zou dat raar zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
moet toch zo raar zijn om zo te leven
[ afbeelding ]
hmmquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze weten niet beter, als ze voorheen los hebben geleefd en dan ineens samen moeten smelten dan zou dat raar zijn
Die van g'woon? Die vond ik eerst lekker maar ze hebben er iets aan veranderd ofzo, ze zijn nu zompig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens groentenloempia's uit de vriezer. Die zijn prima
Dat er constant iemand over je schouder mee kijkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
moet toch zo raar zijn om zo te leven
[ afbeelding ]
gaat de goede kant op, moet ik een foto postenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met arm karzai? weet je al of het iets anders is?
volgens de tekst bij de foto heeft 1 van de 2 denk ik dan net een baby gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat er constant iemand over je schouder mee kijkt.
Doe maarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat de goede kant op, moet ik een foto posten
als je wil ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat de goede kant op, moet ik een foto posten
Brrr een kind moeten baren omdat je zus dat graag wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens de tekst bij de foto heeft 1 van de 2 denk ik dan net een baby gehad.
of hebben ze beide een baby gehad
Heb je zelf geen kinderwens maar je zus wel. wat een horror. En wat als je de partner van je zus niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr een kind moeten baren omdat je zus dat graag wil.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens de tekst bij de foto heeft 1 van de 2 denk ik dan net een baby gehad.
of hebben ze beide een baby gehad
Bahquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zelf geen kinderwens maar je zus wel. wat een horror. En wat als je de partner van je zus niet aantrekkelijk vindt.
Hebben die dan twee partners?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zelf geen kinderwens maar je zus wel. wat een horror. En wat als je de partner van je zus niet aantrekkelijk vindt.
Dan had je zus maar haar eigen kut moeten hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr een kind moeten baren omdat je zus dat graag wil.
O_oquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had je zus maar haar eigen kut moeten hebben.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben die dan twee partners?
pleurt eens lekker op met je baksillenquote:
Was wel leuk om te doen in het vliegtuig. Meteen de 6 rijen voor je ook besmet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
pleurt eens lekker op met je baksillen
trustequote:
Getrouwd zelfs.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het niet dat de ene zus een partner had?
Hier begint het te waaienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Het begint ineens smerig benauwd te worden.
Frikandel speciaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
maar voor die doorsnee hollandse frikandellen crap hoef je mij niet uit te nodigen
good to knowquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
maar voor die doorsnee hollandse frikandellen crap hoef je mij niet uit te nodigen
Altijd weer die deadlines.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
speciaal voor gerrie because i ove her![]()
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou daar de hele dag aan pulken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verrast.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou daar de hele dag aan pulken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |