SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er zit nu een klein museum in. Waar dus ook dat kaartje in hangt. En er staan nog een paar oude treinstellen uit die tijd. Na een uurtje heb je het wel gezien op zich. Maar het is mooi dat er in ieder geval nog iets bewaard is gebleven. En je kon virtueel nog een stoomlocomotief 'bedienen'. Dat was wel leuk gemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat ook een bezienswaardigheid, of is het aan de verwoesting der tijd overgelaten?
Tof!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit nu een klein museum in. Waar dus ook dat kaartje in hangt. En er staan nog een paar oude treinstellen uit die tijd. Na een uurtje heb je het wel gezien op zich. Maar het is mooi dat er in ieder geval nog iets bewaard is gebleven. En je kon virtueel nog een stoomlocomotief 'bedienen'. Dat was wel leuk gemaakt.
Een land waarin maar weinig kom groeien. Ecologisch nog steeds armoedig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ierland is sowieso heel spijtig: in 1845 hadden ze geloof ik 9 miljoen inwoners. Toen kwam er 7 jaar hongersnood, 2 miljoen gingen dood, nogeens drie miljoen emigreerden naar de US en inmiddels zitten ze qua inwonertal nog steeds niet op het niveau van voor die tijd. 180 jaar later.
?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:03 schreef Haags het volgende:
Ik heb echt nog steeds last van die kut airco's in Griekenland. Godverdomme @:nattekat
Ja,snap ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
U begrijpt dat ik zo niet kon gaan slapen. 12.125 geworden![]()
[ afbeelding ]
Nog even een plasje gaan doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even een keer door de woonkamer lopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mega koppijn en verkouden/hoesterig.quote:
Ja, dat heeft er flink ingehakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ierland is sowieso heel spijtig: in 1845 hadden ze geloof ik 9 miljoen inwoners. Toen kwam er 7 jaar hongersnood, 2 miljoen gingen dood, nogeens drie miljoen emigreerden naar de US en inmiddels zitten ze qua inwonertal nog steeds niet op het niveau van voor die tijd. 180 jaar later.
Maar op zich wel lekker rustig om te wonenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best prachtig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op zich wel lekker rustig om te wonen
quote:
Met de trein?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben de B&B achter ons gelaten en zijn nu op weg naar de Arigna Mining Experience. Daarna is het dorp richting Dublin met hier en daar nog een stop.
Je kan hem toch gewoon hoger of lager zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Mega koppijn en verkouden/hoesterig.
Die dingen stonden daar gewoon niet goed afgesteld in het appartement.
Zit je de webcam te kijken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het regent in Zandvoort en ik heb hier blauwe lucht
Kun je de donuts in dopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh ze hebben ook een kilo pindakaas voor ¤4 zie ik. Nu hoef ik dat zelf niet maar volgens mij is dat best een goede deal.
Ook duurder?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Nieuw want ze zijn nu vierkant.!
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Einde van de maand, facturen druppelen weer binnen
Hier de grootste onkosten al gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Einde van de maand, facturen druppelen weer binnen
lijkt mij erg ranzig, denk dat het wel appelleert aan schoolgaande kinderen, die liever geen zure appel etenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Nieuw want ze zijn nu vierkant.!
[ link | afbeelding ]
Oh de onderste lijkt me helemaal niet vies.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt mij erg ranzig, denk dat het wel appelleert aan schoolgaande kinderen, die liever geen zure appel eten
kleffe suikerbende waar je tanden spontaan vanuit vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de onderste lijkt me helemaal niet vies.
Dit is wel griezelig accuraat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]geld, chocolade, london, andijvie voor de caafs
Nee niet zulke facturen. De blauwe enveloppen komen straks weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier de grootste onkosten al gehad.
Ohquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet zulke facturen. De blauwe enveloppen komen straks weer.
Hier moest ik ook aan denkenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-tientallen-schapen
lief wolfje
quote:Een jongen is begin deze week mishandeld in Emmen. Maandagavond werd hij rond 20.00 uur bij de skatebaan en het basketbalveldje aan de -straatnaam- aangevallen door meerdere personen.
Volgens de politie raakte het minderjarige slachtoffer uit Emmen gewond en is hij per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hoe ernstig de verwondingen zijn, is niet bekend gemaakt.
De politie doet onderzoek naar de mishandeling en laat weten dat het voorval mogelijk is gefilmd. Getuigen of mensen die beeldmateriaal hebben, worden gevraagd zich te melden bij de politie.
Sorry het verhaal is niet leuk maar ik moet wel een beetje lachen om die foto gewoon hoe die genomen is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-tientallen-schapen
lief wolfje
Ok, ik moest daar iets te hard om lachen.quote:
een kastdeurtje oidquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
Wtf. Moet waterstand van de bovenbuurvrouw doorgeven maar wtf ligt hier ineens?!
[ link | afbeelding ]
Aan de scharnieren te zien is het een deur van iets maar wtf.
neuhquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)le-e-bikes~a2188dbf/
Zeg het maar: gaat dit het redden of niet?
Nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
van een kastje denk ik en waarschijnlijk door iemand daar gelegd door iemand die er op wilde staanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dit vandaan komt of hoe dat daar komt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet
Op zich vind ik het geen verkeerde maatregel.
Nou ik heb nog steeds geen idee wanneer dit dan gebeurt moet zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een kastje denk ik en waarschijnlijk door iemand daar gelegd door iemand die er op wilde staan
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betwijfel alleen wel of ze dat in woonwijken echt gaan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.
fixedquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.
ja ik dus ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry het verhaal is niet leuk maar ik moet wel een beetje lachen om die foto gewoon hoe die genomen is.
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Betwijfel alleen wel of ze dat in woonwijken echt gaan doen.
Die zie ik nooit in de wijk überhaupt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.
Hopelijk komen dan coole helmdesigns.quote:
Wie wil er nu nog agent wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.
mijn helm is cool genoeg voor mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk komen dan coole helmdesigns.
#Werkenbijhetcjibquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nu al een alle boetes mag incasseren voor fietsen met telefoon dan had ik niet meer hoeven te werken.
Met allemaal knipperlichtjes 'want dan zien de automobilisten me beter'. Die zit schuimbekkend achter het stuur maar ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met allemaal knipperlichtjes 'want dan zien de automobilisten me beter'. Die zit schuimbekkend achter het stuur maar ja.
Eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Verschil tussen ebikes en fatbikes te klein.
Dit is gewoon meme waardig
Komen al die dingen weer op marktplaatsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijf je haar wel droog tijdens een regenbui.quote:
Preciesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijf je haar wel droog tijdens een regenbui.
Want je hoofd beschermen op de fiets is niet nodig?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik met helm op, op de ebike moet gaat dat ding weer weg
Wordt aanbod gewone fietsen weer groter in de winkelsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
wil jij hiermee zeggen dat jij een fatbike hebt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de jeugd meer bewegenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt aanbod gewone fietsen weer groter in de winkels
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat de jeugd meer bewegen
Op elk geautomatiseerd voertuig is het al verplicht (voor zover ik weet).quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Op elektrische voertuigen vind ik een helm wel normaal eigenlijk.
quote:In heel Nederland geldt donderdagmiddag code geel. Vooral in het noorden en oosten waarschuwt het KNMI voor zware onweersbuien, windstoten en hagel.
YESquote:
Nee ik heb een mama ebike fietsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil jij hiermee zeggen dat jij een fatbike hebt?
Hier valt het wederom weer mee.quote:
Ik fiets op mijn ebike niet harder dan op mijn gewone fiets, dus vind ik onnodig. Daarnaast snap ik de statistieken etc die erbij horen, maar is het psychologisch effect voor overige weggebruikers wel dat minder om mijn veiligheid hoeven na te denken, omdat ik een helm draag.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want je hoofd beschermen op de fiets is niet nodig?
Als ik fietsers met een helm zie, denk ik zelf: hee, die zijn goed bezig. Plus dat ik ze dan ook eens beter zie. En dus meer met hun veiligheid bezig ben (en de mijne).quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik fiets op mijn ebike niet harder dan op mijn gewone fiets, dus vind ik onnodig. Daarnaast snap ik de statistieken etc die erbij horen, maar is het psychologisch effect voor overige weggebruikers wel dat minder om mijn veiligheid hoeven na te denken, omdat ik een helm draag.
ja, maar regels maken voor fatbikes is te lastig, dus dan zijn alle bikes het haasjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens kun je een moderne ebike (geen fatbike) zo instellen dat er een max km/h ondersteuning aanhangt en hoef je niet te racen op dat ding.
Fatbikes zijn de schuldigen, niet de ebikes.
Je kan toch gewoon bij alle fatbikes/ebikes zeggen dat de ondersteuning op max 20 km/h mag zitten en dat er anders een kenteken en helm bij moet?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar regels maken voor fatbikes is te lastig, dus dan zijn alle bikes het haasje
Dus? Als je geen helm wil, pak je naar de normale fiets luie mormels.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar regels maken voor fatbikes is te lastig, dus dan zijn alle bikes het haasje
Als ik een fietser met een helm zie ga ik full Carmageddon.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik fiets op mijn ebike niet harder dan op mijn gewone fiets, dus vind ik onnodig. Daarnaast snap ik de statistieken etc die erbij horen, maar is het psychologisch effect voor overige weggebruikers wel dat minder om mijn veiligheid hoeven na te denken, omdat ik een helm draag.
Ja maar dat is omdat je hond erbij is, niet zozeer omdat je een ebike hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ga ik op mijn gewone fiets een stuk sneller de Berg af dan met mijn ebike, omdat Ambar voorop zit en niet gelanceerd hoeft te worden. Dus ik rijd op mijn ebike sowieso ontzettend voorzichtig om mijn kleine boef.
Dit is allemaal geprobeerd en de fabrikanten hadden zelfs al andere varianten klaarstaan. Dus dat werd water naar de zee dragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon bij alle fatbikes/ebikes zeggen dat de ondersteuning op max 20 km/h mag zitten en dat er anders een kenteken en helm bij moet?
Tevens het importeren van fatbikes verbieden, iets van een keurmerk toevoegen / aankoopbewijs. Zodat elke fatbike / ebike zonder kenteken ook aan die regels moet voldoen.
Gelijk ook het probleem opgelost van alle bejaarden die met 25 km/h door de stad heen sjezen
CarmaLipps.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een fietser met een helm zie ga ik full Carmageddon.
Dan mogen ze scootmobiels ook even gaan begrenzen en die mensen waarschuwen. Iedereen klaagt maar over die fatbikes maar die scootmobiels zijn ook kut met peren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon bij alle fatbikes/ebikes zeggen dat de ondersteuning op max 20 km/h mag zitten en dat er anders een kenteken en helm bij moet?
Tevens het importeren van fatbikes verbieden, iets van een keurmerk toevoegen / aankoopbewijs. Zodat elke fatbike / ebike zonder kenteken ook aan die regels moet voldoen.
Gelijk ook het probleem opgelost van alle bejaarden die met 25 km/h door de stad heen sjezen
Volgens mij moet dat best mogelijk zijn. Als ze maar echt willen. Maar de wil om echt iets op te lossen mis ik een beetje in politiek Den Haag.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bofkont.quote:
die ondersteuning is al tot max 25.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, daar vind ik ook dat je een helm op moet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Als je geen helm wil, pak je naar de normale fiets luie mormels.
Ohja echt wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mogen ze scootmobiels ook even gaan begrenzen en die mensen waarschuwen. Iedereen klaagt maar over die fatbikes maar die scootmobiels zijn ook kut met peren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
nee, daar vind ik ook dat je een helm op moet.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
25km/h is trouwens echt belachelijk hard
Dat mag ook best omlaag naar normaal fietstempo.
Fiets jij wel eens? 25km/h is op een gewone fiets zeker op langere afstand op een normale fiets best haalbaar. Vroeger ook gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen een auto kopen ivm een helmpje.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Helmplicht is ook wel een beetje de fietscultuur om zeep helpen
Met mijn tourfiets is het ook niet meer leuk om een rondje te gaan fietsen. Voorheen was ik degene die iedereen, op de wielrenners na, inhaalde, nu haalt iedere idioot op een ebike me fluitend in, wanneer ik tegen de wind in aan het ploeteren ben.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik haal het ook makkelijk, maar dat hou ik niet 30 minuten vol zonder dat het een flinke workout wordt. Dat elektrische fietsen dat tempo bijna gratis geven is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fiets jij wel eens? 25km/h is op een gewone fiets zeker op langere afstand op een normale fiets best haalbaar. Vroeger ook gedaan.
Hahaha zwakkelingquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik haal het ook makkelijk, maar dat hou ik niet 30 minuten vol zonder dat het een flinke workout wordt. Dat elektrische fietsen dat tempo bijna gratis geven is gewoon belachelijk.
Ik ken hetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met mijn tourfiets is het look niet meer leuk om een rondje te gaan fietsen. Voorheen was ik degene die iedereen, op de wielrenners na, inhaalde, nu haalt iedere idioot op een ebike me fluitend in, wanneer ik tegen de wind in aan het ploeteren ben.
Ze wilden ook helmplicht invoeren ooit voor normale fietsen. Ik denk dat het dan wel gedaan is met het vele fietsen ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen een auto kopen ivm een helmpje.
Daar zijn we groot mee geworden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ook wel echt iets des Nederlands he, meteen hakken in het zand
Fietshelm voor de hond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het echte slachtoffer is Ambar straks![]()
Ik deed dat op mijn stadfietsjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een racefiets.
Ja, waar laat je dat danquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me dan af waar ik die helm laatMet een slot vastmaken aan de fiets?
Lekker een dagje winkelen, heb je steeds die helm bij je.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waar laat je dat dan
En ff snel ergens heen fietsen is er dan ook noet meer bij. Want iedere keer te klooien met die helm
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker een dagje winkelen, heb je steeds die helm bij je.
Fantastischquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in de supermarkt, heb je de zelfscanner, je mandje en die kuthelm vast.
Gebruiken als elleboogbeschermer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me dan af waar ik die helm laatMet een slot vastmaken aan de fiets?
Op de motor ben ik toch blij met dat ding.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Helmen zijn praktisch gewoon kut
Of je doet niet moeilijk en draagt gewoon een helm als het moet zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het echte slachtoffer is Ambar straks![]()
Ja, maar je zit ook niet met beschermend motorpak op de fietsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de motor ben ik toch blij met dat ding.
Je kan die helm ook gewoon op je hoofd houden tijdens het winkelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in de supermarkt, heb je de zelfscanner, je mandje en die kuthelm vast.
Net als dat halfje van de Jumbo reclame.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan die helm ook gewoon op je hoofd houden tijdens het winkelen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik neem aan dat een fiets ook niet met 80+ over de weg gaatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar je zit ook niet met beschermend motorpak op de fiets
Mijn huidige tempo ligt meer bij de 8 dan 80quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik neem aan dat een fiets ook niet met 80+ over de weg gaat
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn huidige tempo ligt meer bij de 8 dan 80
Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals je haargrens?quote:
oh bergaf heb ik de 75 wel een gehaald denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn record is 28 km/u volgens het fietscomputertje, maar dat ging dus gewoon bergafwaarts zonder te trappen. Toen ik dat zag had ik wel zoiets van kut, als ik nu over een boomwortel knal dan ben ik de lul.
Ik zie er toch niet uit als zo'n debiele Duitser?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Of je doet niet moeilijk en draagt gewoon een helm als het moet zijn.
Geen ideequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie er toch niet uit als zo'n debiele Duitser?
Ja dat geloof ik welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wel iets sneller als ik op de motor zit
Heb al een keer of twee een schuiver gehad, en dat was met 50. Dan ben je blij dat je een pak aan hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh bergaf heb ik de 75 wel een gehaald denk ik
De sporen zitten nog op de broek en mouwquote:
Ze willen het verplichten voor iedereen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:55 schreef vrijgevochten het volgende:
Het gaat over jongeren stelletje bejaarden
Ja, ik wil de fietsen terug van mijn opa's en oma'squote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:56 schreef gianni61 het volgende:
hebben jullie iets tegen duitsers?
Helemaal akkoord ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze willen het verplichten voor iedereen.
Sowiesoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:56 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, ik wil de fietsen terug van mijn opa's en oma's
quote:
30 minuten lang 25km/h zonder het in je benen te voelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deed dat op mijn stadfietsje
Wel eens in Venlo geweest op zaterdag?quote:
Niet als ze ijsjes gevenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:56 schreef gianni61 het volgende:
Waar ga je er dan ook naartoequote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel eens in Venlo geweest op zaterdag?Niet te doen.
Toen ik in Portugal woonde, deed ik samen met mijn Portugese vrienden het spelletje: Nederlander, Duitser of Brit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel eens in Venlo geweest op zaterdag?Niet te doen.
En daarbij, je haalt ze er overal uit. Vorige week dierentuin, je kunt ze zo aanwijzen zonder dat ze hun mond open doen
Leg eens uitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik in Portugal woonde, deed ik samen met mijn Portugese vrienden het spelletje: Nederlander, Duitser of Brit.
Je kon ze alle 3 heel goed van elkaar onderscheiden.
Ik woonde daar (in de buurt)? Waar moet ik anders heen voor kleren ed?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ga je er dan ook naartoe
Ergens anders dan Venloquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woonde daar (in de buurt)? Waar moet ik anders heen voor kleren ed?
Kleding o.a.quote:
Dat is voor een select gedeelte van Nederlandquote:
Dat is om te verbergen dat hun haar nooit meer goed wil zitten doordat ze een helm moeten dragenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:09 schreef TaMieke het volgende:
Duitse kinderen hebben (in de winter, maar zelfs in de zomer) ook vaak zo'n muts op. Vraag me niet waarom.[ afbeelding ]
Hier in het zuiden ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:10 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij valt dat noodweer in het oosten best mee.
oftewel de politieke wil is er niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Oh Nederland komt nog even voorbij in die docu over die orkaan Katrina. Dat ze een voorbeeld moeten nemen aan ons maar is te duur.
Hier vallen nu ook drie druppels.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral Zuid- en Noord-Holland hebben een leuk buitje gehad. Dat is natuurlijk ook het enige deel van Nederland dat telt.
Pas je op dat je niet nat wordt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier vallen nu ook drie druppels.
Ja, daar kijk ik wel voor uit tegenwoordig. Het dondert ook nog in de verte.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet nat wordt?
Dan ben ik vast al doodquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een reel dat uit NL onderzoek blijkt dat de golfstroom in 2060 kan vertragen of zelfs stoppen
Zou je daar in Thailand ook nog last van hebben? Waarschijnlijk wordt het daar dan warmer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik zag net een reel dat uit NL onderzoek blijkt dat de golfstroom in 2060 kan vertragen of zelfs stoppen
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je daar in Thailand ook nog last van hebben? Waarschijnlijk wordt het daar dan warmer.
Loempiaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat deze beetje lekker zijn want koop dit nooit.
[ link | afbeelding ]
Waarom nu welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
uit de vetvijver is alles lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
die met roti van de Lidl zijn niet lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
het is bijna avondeten tijdquote:
kant en klaar maaltijden vallen meestal erg tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral Zuid- en Noord-Holland hebben een leuk buitje gehad. Dat is natuurlijk ook het enige deel van Nederland dat telt.
Maar deze is niet met roti van de Lidl.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
die met roti van de Lidl zijn niet lekker
Enkel gratis toiletten dus?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben hier trouwens nog geen enkel niet gratis openbaar toilet tegengekomen.
rare random act van blijheidquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg er meteen zin in.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
kant en klaar maaltijden vallen meestal erg tegen
er zit waarschijnlijk amper kip en ham in en waarschijnlijk ook nog van gemartelde beestjes die een ellendig leven hebben gehad
eet smakelijk
betalen voor wc's is ook echt iets nederlands heb ik het ideequote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ow?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar deze is niet met roti van de Lidl.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enkel gratis toiletten dus?
you must be fun at partiesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit waarschijnlijk amper kip en ham in en waarschijnlijk ook nog van gemartelde beestjes die een ellendig leven hebben gehad
eet smakelijk
hoe gaat het met arm karzai? weet je al of het iets anders is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
eet smakelijk
En dan zijn ze ook nog eens smerig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betalen voor wc's is ook echt iets nederlands heb ik het idee
Like gegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
eet smakelijk
en duits, heb geleerd via youtubequote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betalen voor wc's is ook echt iets nederlands heb ik het idee
ja hier zijn de openbare toiletten ook schoonquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zijn ze ook nog eens smerig.En hier netjes en schoon.
ze weten niet beter, als ze voorheen los hebben geleefd en dan ineens samen moeten smelten dan zou dat raar zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
moet toch zo raar zijn om zo te leven
[ afbeelding ]
hmmquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze weten niet beter, als ze voorheen los hebben geleefd en dan ineens samen moeten smelten dan zou dat raar zijn
Die van g'woon? Die vond ik eerst lekker maar ze hebben er iets aan veranderd ofzo, ze zijn nu zompig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens groentenloempia's uit de vriezer. Die zijn prima
Dat er constant iemand over je schouder mee kijkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
moet toch zo raar zijn om zo te leven
[ afbeelding ]
gaat de goede kant op, moet ik een foto postenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met arm karzai? weet je al of het iets anders is?
volgens de tekst bij de foto heeft 1 van de 2 denk ik dan net een baby gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat er constant iemand over je schouder mee kijkt.
Doe maarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat de goede kant op, moet ik een foto posten
als je wil ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat de goede kant op, moet ik een foto posten
Brrr een kind moeten baren omdat je zus dat graag wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens de tekst bij de foto heeft 1 van de 2 denk ik dan net een baby gehad.
of hebben ze beide een baby gehad
Heb je zelf geen kinderwens maar je zus wel. wat een horror. En wat als je de partner van je zus niet aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr een kind moeten baren omdat je zus dat graag wil.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens de tekst bij de foto heeft 1 van de 2 denk ik dan net een baby gehad.
of hebben ze beide een baby gehad
Bahquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zelf geen kinderwens maar je zus wel. wat een horror. En wat als je de partner van je zus niet aantrekkelijk vindt.
Hebben die dan twee partners?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zelf geen kinderwens maar je zus wel. wat een horror. En wat als je de partner van je zus niet aantrekkelijk vindt.
Dan had je zus maar haar eigen kut moeten hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrr een kind moeten baren omdat je zus dat graag wil.
O_oquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had je zus maar haar eigen kut moeten hebben.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben die dan twee partners?
pleurt eens lekker op met je baksillenquote:
Was wel leuk om te doen in het vliegtuig. Meteen de 6 rijen voor je ook besmet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
pleurt eens lekker op met je baksillen
trustequote:
Getrouwd zelfs.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Was het niet dat de ene zus een partner had?
Hier begint het te waaienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Het begint ineens smerig benauwd te worden.
Frikandel speciaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
maar voor die doorsnee hollandse frikandellen crap hoef je mij niet uit te nodigen
good to knowquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
maar voor die doorsnee hollandse frikandellen crap hoef je mij niet uit te nodigen
Altijd weer die deadlines.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
speciaal voor gerrie because i ove her![]()
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou daar de hele dag aan pulken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verrast.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou daar de hele dag aan pulken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |