SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er zit nu een klein museum in. Waar dus ook dat kaartje in hangt. En er staan nog een paar oude treinstellen uit die tijd. Na een uurtje heb je het wel gezien op zich. Maar het is mooi dat er in ieder geval nog iets bewaard is gebleven. En je kon virtueel nog een stoomlocomotief 'bedienen'. Dat was wel leuk gemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat ook een bezienswaardigheid, of is het aan de verwoesting der tijd overgelaten?
Tof!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit nu een klein museum in. Waar dus ook dat kaartje in hangt. En er staan nog een paar oude treinstellen uit die tijd. Na een uurtje heb je het wel gezien op zich. Maar het is mooi dat er in ieder geval nog iets bewaard is gebleven. En je kon virtueel nog een stoomlocomotief 'bedienen'. Dat was wel leuk gemaakt.
Een land waarin maar weinig kom groeien. Ecologisch nog steeds armoedig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ierland is sowieso heel spijtig: in 1845 hadden ze geloof ik 9 miljoen inwoners. Toen kwam er 7 jaar hongersnood, 2 miljoen gingen dood, nogeens drie miljoen emigreerden naar de US en inmiddels zitten ze qua inwonertal nog steeds niet op het niveau van voor die tijd. 180 jaar later.
?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:03 schreef Haags het volgende:
Ik heb echt nog steeds last van die kut airco's in Griekenland. Godverdomme @:nattekat
Ja,snap ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
U begrijpt dat ik zo niet kon gaan slapen. 12.125 geworden![]()
[ afbeelding ]
Nog even een plasje gaan doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even een keer door de woonkamer lopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mega koppijn en verkouden/hoesterig.quote:
Ja, dat heeft er flink ingehakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ierland is sowieso heel spijtig: in 1845 hadden ze geloof ik 9 miljoen inwoners. Toen kwam er 7 jaar hongersnood, 2 miljoen gingen dood, nogeens drie miljoen emigreerden naar de US en inmiddels zitten ze qua inwonertal nog steeds niet op het niveau van voor die tijd. 180 jaar later.
Maar op zich wel lekker rustig om te wonenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best prachtig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op zich wel lekker rustig om te wonen
quote:
Met de trein?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben de B&B achter ons gelaten en zijn nu op weg naar de Arigna Mining Experience. Daarna is het dorp richting Dublin met hier en daar nog een stop.
Je kan hem toch gewoon hoger of lager zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Mega koppijn en verkouden/hoesterig.
Die dingen stonden daar gewoon niet goed afgesteld in het appartement.
Zit je de webcam te kijken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het regent in Zandvoort en ik heb hier blauwe lucht
Kun je de donuts in dopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Oh ze hebben ook een kilo pindakaas voor ¤4 zie ik. Nu hoef ik dat zelf niet maar volgens mij is dat best een goede deal.
Ook duurder?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Nieuw want ze zijn nu vierkant.!
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Einde van de maand, facturen druppelen weer binnen
Hier de grootste onkosten al gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Einde van de maand, facturen druppelen weer binnen
lijkt mij erg ranzig, denk dat het wel appelleert aan schoolgaande kinderen, die liever geen zure appel etenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Nieuw want ze zijn nu vierkant.!
[ link | afbeelding ]
Oh de onderste lijkt me helemaal niet vies.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt mij erg ranzig, denk dat het wel appelleert aan schoolgaande kinderen, die liever geen zure appel eten
kleffe suikerbende waar je tanden spontaan vanuit vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de onderste lijkt me helemaal niet vies.
Dit is wel griezelig accuraat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]geld, chocolade, london, andijvie voor de caafs
Nee niet zulke facturen. De blauwe enveloppen komen straks weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier de grootste onkosten al gehad.
Ohquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet zulke facturen. De blauwe enveloppen komen straks weer.
Hier moest ik ook aan denkenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-tientallen-schapen
lief wolfje
quote:Een jongen is begin deze week mishandeld in Emmen. Maandagavond werd hij rond 20.00 uur bij de skatebaan en het basketbalveldje aan de -straatnaam- aangevallen door meerdere personen.
Volgens de politie raakte het minderjarige slachtoffer uit Emmen gewond en is hij per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hoe ernstig de verwondingen zijn, is niet bekend gemaakt.
De politie doet onderzoek naar de mishandeling en laat weten dat het voorval mogelijk is gefilmd. Getuigen of mensen die beeldmateriaal hebben, worden gevraagd zich te melden bij de politie.
Sorry het verhaal is niet leuk maar ik moet wel een beetje lachen om die foto gewoon hoe die genomen is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-tientallen-schapen
lief wolfje
Ok, ik moest daar iets te hard om lachen.quote:
een kastdeurtje oidquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
Wtf. Moet waterstand van de bovenbuurvrouw doorgeven maar wtf ligt hier ineens?!
[ link | afbeelding ]
Aan de scharnieren te zien is het een deur van iets maar wtf.
neuhquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)le-e-bikes~a2188dbf/
Zeg het maar: gaat dit het redden of niet?
Nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
van een kastje denk ik en waarschijnlijk door iemand daar gelegd door iemand die er op wilde staanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dit vandaan komt of hoe dat daar komt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet
Op zich vind ik het geen verkeerde maatregel.
Nou ik heb nog steeds geen idee wanneer dit dan gebeurt moet zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een kastje denk ik en waarschijnlijk door iemand daar gelegd door iemand die er op wilde staan
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betwijfel alleen wel of ze dat in woonwijken echt gaan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.
fixedquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso goed om een helmplicht voor alle elektrische fietsen voor minderjarigen in te voeren.
ja ik dus ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry het verhaal is niet leuk maar ik moet wel een beetje lachen om die foto gewoon hoe die genomen is.
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Betwijfel alleen wel of ze dat in woonwijken echt gaan doen.
Die zie ik nooit in de wijk überhaupt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.
Hopelijk komen dan coole helmdesigns.quote:
Wie wil er nu nog agent wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oom agent heeft geen tijd om het te handhaven.
mijn helm is cool genoeg voor mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk komen dan coole helmdesigns.
#Werkenbijhetcjibquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nu al een alle boetes mag incasseren voor fietsen met telefoon dan had ik niet meer hoeven te werken.
Met allemaal knipperlichtjes 'want dan zien de automobilisten me beter'. Die zit schuimbekkend achter het stuur maar ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met allemaal knipperlichtjes 'want dan zien de automobilisten me beter'. Die zit schuimbekkend achter het stuur maar ja.
Eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Verschil tussen ebikes en fatbikes te klein.
Dit is gewoon meme waardig
Komen al die dingen weer op marktplaatsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijf je haar wel droog tijdens een regenbui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |