Chanant hier hequote:Op donderdag 18 september 2025 00:37 schreef RotatoR het volgende:
Zou echt gęnant zijn als de VVD wordt ingehaald door D66.
Volgens de Winther zei een partijprominent dat bij een verkiezingsuitslag van minder dan 15 zetels het sowieso meteen exit is voor Yesilgöz.
Dat steunt momenteel geheel op één mediageniek persoon, en als deze partijhopper vertrekt stort de boel weer in elkaar.quote:
maar voorlopig staan ze even hoog als D66quote:Op donderdag 18 september 2025 05:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat steunt momenteel geheel op één mediageniek persoon, en als deze partijhopper vertrekt stort de boel weer in elkaar.
Drijfzand, dus.
Eerdmans mediageniek?quote:Op donderdag 18 september 2025 05:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat steunt momenteel geheel op één mediageniek persoon, en als deze partijhopper vertrekt stort de boel weer in elkaar.
Drijfzand, dus.
Ja, dat was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:12 schreef Gia het volgende:
Gisteren op tv bij "Pauw en de Wit" ging het ook over de peilingen van 15 september, mooi staatje, alleen met een smerig detail: de winst van D66, +2 en van Ja21, +3, worden in het groen gehighlight, maar de +1 van PVV, is evenals de 0 en -1 van Pvda/gl, CDA en VVD, in het grijs.
Saillant detail is dat bij de 0 van pvda een +0 staat. Dan lijkt het nog positief.
Deze bedoel ik, inderdaad, maar volgens dit staatje hebben PVV, CDA en JA21 samen al 68 zetels, weten ze er VVD bij te halen, dan is er een meerderheid van 82.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja, dat was mij ook al opgevallen.
De +1 van de PVV is niet groen, en bij GL/Pvda staat er +0 ipv het neutrale 0.
[ x ]
Aparte peiling ook, omdat ik meen dat bij de afgelopen peilingen PVV en GL/Pvda ongeveer gelijk peilden.
What happened?
ik denk dat de frustratie bij de bevolking toeneemt, om het gebrek aan woningbouw en het plan van het spreiden ven asielzoekers over 300 GAZA woonoordenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ x ]
Aparte peiling ook, omdat ik meen dat bij de afgelopen peilingen PVV en GL/Pvda ongeveer gelijk peilden.
What happened?
En een opvolger voor Schoofquote:Op donderdag 18 september 2025 11:29 schreef RealistAtheist het volgende:
Op naar een nieuwe kabinetsformatie van een jaar en een onbestuurbaar land joepie!!!
Deze peiling bedoel ik. Dus tussen 25 augustus en 1 september heeft GL/Pvda ineens 6 zetels verloren?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ x ]
What happened?
CDA/GLPVDA/D66 is gewoon een mogelijkheid. Desnoods in een minderheidskabinet.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:29 schreef RealistAtheist het volgende:
Op naar een nieuwe kabinetsformatie van een jaar en een onbestuurbaar land joepie!!!
Hij niet, maar Coenradie wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eerdmans mediageniek?
Is toch gewoon een dubbeltje broodpoliticus in een pak wat nooit een kwartje zal worden.
Dat het een minderheidskabinet gaat wordend dat is duidelijk , en dat is niet verkeerd, de VVD coalities uit het verleden bracht weinig goedsquote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
CDA/GLPVDA/D66 is gewoon een mogelijkheid. Desnoods in een minderheidskabinet.
Als er een minderheidskabinet komt, neem ik aan dat de grootste partij dit eerst mag vormen. Waarom zou kabouter butplug mogen formeren met 9 zetels minder dan de PVV?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar niemand gaat eruit komen met de PVV en Ja21 gaan hun handen niet branden aan de PVV. Dus gaan andere partijen formeren en dan is CDA/GLPVDA/D66 de enige haalbare variant.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er een minderheidskabinet komt, neem ik aan dat de grootste partij dit eerst mag vormen. Waarom zou kabouter butplug mogen formeren met 9 zetels minder dan de PVV?
59 zetels! noem jij een haalbare variant? Dan gebeurt er weer niks in Nederland, want compleet rechts, alle 82 zetels, gaan ervoor liggen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar niemand gaat eruit komen met de PVV en Ja21 gaan hun handen niet branden aan de PVV. Dus gaan andere partijen formeren en dan is CDA/GLPVDA/D66 de enige haalbare variant.
Welke variant lijkt jou logisch? je lijkt kijk op het spelletje te hebben, ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
59 zetels! noem jij een haalbare variant? Dan gebeurt er weer niks in Nederland, want compleet rechts, alle 82 zetels, gaan ervoor liggen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 11:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat de frustratie bij de bevolking toeneemt, om het gebrek aan woningbouw en het plan van het spreiden ven asielzoekers over 300 GAZA woonoorden
Groen Links + 0 , PVV + 1
[ afbeelding ]
En nu dus al op 12 zetels kort voor de verkiezingen.quote:
Bij voorkeur pvv, cda, vvd en ja21quote:Op donderdag 18 september 2025 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke variant lijkt jou logisch? je lijkt kijk op het spelletje te hebben, ben benieuwd.
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
En nu dus al op 12 zetels kort voor de verkiezingen.
Twee zetels onder de VVD
Ja 21 zit een een duidelijk opwaartse trend, net als CDA , VVD in een neerwaartse trendquote:Op donderdag 18 september 2025 12:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles wat bij hen weggaat, gaat waarschijnlijk terug naar de PVV of erger nog naar FvD denk ik, dat is dan weer de keerzijde.
En we noemen dan dit kabinet; fluim in je gezicht Iquote:Op donderdag 18 september 2025 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |