abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218806537
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben het met veel eens.
Ik denk dat iedereen het wel eens is (behalve Timmermans) dat het allemaal anders moet.
Het programma van JA21 is prima. Het zou alleen uitgevoerd moeten worden door een heel groot CDA, PVDA en misschien VVD. Gewone partijen met gewone mensen. Gesteund door het overgrote deel van de burgers.

Het is echt heel schadelijk dat GL nu zegt 40-60K asielinstroom gaan we voor en dat CDA daar gewoon in meegaat. Dat wil niemand met het volle verstand. Onbegrijpelijk
We zitten nu al aan 46.000 ingewilligde aanvragen voor 2025.

RamboDirk in NWS / Duitse grenscontroles blijken ’succesvol’

Gewoon een kleine stad per jaar erbij. Dit is onhoudbaar.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 18 september 2025 @ 20:34:48 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218806594
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:30 schreef capricia het volgende:

[..]
We zitten nu al aan 46.000 ingewilligde aanvragen voor 2025.

RamboDirk in NWS / Duitse grenscontroles blijken ’succesvol’

Gewoon een kleine stad per jaar erbij. Dit is onhoudbaar.
Dat.

Ook al zou morgen opeens het woningtekort volledig zijn opgelost, dan nog moet je elk jaar een kleine stad erbij moeten bouwen om niet weer achter te blijven.

Maar helaas is woningtekort morgen niet opgelost, maar wordt het juist alleen maar groter op termijn.

Àls ik een garagebedrijf heb, en ik koop meer auto's in dan ik verkoop, dan is op een gegeven moment de showroom en mijn terrein bomvol met auto's.

Dan moet ik op een gegeven moment ook stoppen met inkopen tot ik weer plek heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218806637
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat.

Ook al zou morgen opeens het woningtekort volledig zijn opgelost, dan nog moet je elk jaar een kleine stad erbij moeten bouwen om niet weer achter te blijven.

Maar helaas is woningtekort morgen niet opgelost, maar wordt het juist alleen maar groter op termijn.

Àls ik een garagebedrijf heb, en ik koop meer auto's in dan ik verkoop, dan is op een gegeven moment de showroom en mijn terrein bomvol met auto's.

Dan moet ik op een gegeven moment ook stoppen met inkopen tot ik weer plek heb.
Er is ook geen maatschappelijk draagvlak meer om zoveel mensen hier op te vangen.
Los van dat het schier onmogelijk is om daar tegenop te bouwen en tegelijkertijd de achterstand aan woningen weg te werken.

Het kan gewoon niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 18 september 2025 @ 20:38:27 #279
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218806641
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat.

door die stikstof smoes blijft het probleem in stand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 18 september 2025 @ 20:39:37 #280
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218806659
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:38 schreef capricia het volgende:

Los van dat het schier onmogelijk is om daar tegenop te bouwen en tegelijkertijd de achterstand aan woningen weg te werken.

Het kan gewoon niet.
kan makkelijk , het kan niet sneller dan het gaat maar 100.000 woningen per jaar dat kan makkelijk
maar dan moeten ze wel in weilanden gaan bouwen

In mijn tijd werden er 200.000 premie woningen gebouwd per jaar en in weilanden ja, das veel makkelijker
veehouder kreeg een zeer dikke prijs en de gemeenteraad kon forse slagen maken, waren woningen opgeleverd ,dan was de straat nog niet klaar, maar wat dondert dat , maandje met je fiets door het zand

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 18-09-2025 21:01:39 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')