SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanmiddag boodschappen gedaanquote:
Wat heb jij gedaan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb gewandeld in de bergenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag boodschappen gedaan
Wat heb jij gedaan?![]()
![]()
Jazekerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nice hoor.. heb je ook foto's gemaakt?![]()
![]()
Word ik er weer bijgesleeptquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Da's wel altijd goed, rolt lekker van de tong dan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hadden iets lekkers met veel rrrrrrs"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mij nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's wel altijd goed, rolt lekker van de tong dan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelluf!quote:
Hoe is je vakantie, broeder?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja lekker man. Heerlijk weerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zelluf!
Hoe is je vakantie, broeder?Lekker wandelen in de bergen
![]()
![]()
Oostenrijk is mooiquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker man. Heerlijk weerLekker wandelen in de bergen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee jij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De kat probeert een duif van verjagen door er zacht tegen te mauwen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En lukt het een beetje?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
De kat probeert een duif van verjagen door er zacht tegen te mauwen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:WrappedEuphoriaJe hebt de laatste optie gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee 1 na laatstequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je hebt de laatste optie gekozen?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@maily is nu nog ziedendquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was dit een bolk?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nog nooit een sollicitatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.How can I make this topic about me?![]()
Nooit?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een solliiciatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Raarquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een solliiciatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een sollicitatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.
Dat was ook nog een optie. Dat het de eerste twee niet waren had ik wel al verwachtquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je zou denken dat als je al een keer controleert...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, nog nooit. Er zat altijd wel ergens een grammaticaal foutje in.How can I make this topic about me?![]()
Ja nee, heb ik hersteld, is hersteld, is al gecorrigeerd!!!quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, heb ik hersteld, is hersteld, is al gecorrigeerd!!!
Kun je voor mij proofreaden binnenkortquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, nog nooit. Er zat altijd wel ergens een grammaticaal foutje in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsja, als ik commentaar heb op taalfouten moet ik het wel zelf goed doen natuurlijk
How can I make this topic about me?![]()
Hoeveel bolkjes heb je ervoor over?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je voor mij proofreaden binnenkortHow can I make this topic about me?![]()
Chatgpt doet dat graagquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je voor mij proofreaden binnenkortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of dat copilotquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een sollicitatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.
De mijne.![]()
75quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel bolkjes heb je ervoor over?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ScherfBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vindt Maily perfektIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ik bedoel perfect en perfekt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor negen seconden doe ik het hoorHow can I make this topic about me?![]()
9 seconden is nog veelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beide mag toch?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel perfect en perfekt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rookiequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Eens even bedenken welke serie ik ga kijken..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alienquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Eens even bedenken welke serie ik ga kijken..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Disney+quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelf heb ik voorkeur voor c maar dat is de nieuwe spellingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De correcte Nederlandse schrijfwijze is “perfect” met een c.
Waarom niet “perfekt”?
• “Perfekt” is een verouderde spelling die je soms nog tegenkomt in oudere teksten of in het Duits, waar Perfekt een grammaticale term is (de voltooid tegenwoordige tijd).
• In het moderne Nederlands is “perfect” de juiste vorm, zoals vastgesteld door de officiële spellingregels van het Groene Boekje.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Welke film? Ik ga zo naar Eden, geen idee wat het isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O nee, ik kijk geen film, ik ben in de tuin bezig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Welke film? Ik ga zo naar Eden, geen idee wat het isHow can I make this topic about me?![]()
Nee, ik dacht dat ik het bewust fout schreefquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
MT6 is dus een beetje bejaard
Of DuitsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van Alien zijn wel een paar films uit jaquote:![]()
Is wel horrorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe altijd cadeauquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar is het dan cadeau of kadoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beide mag, dacht ik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar is het dan cadeau of kadoHow can I make this topic about me?![]()
Oh dat vind ik niksquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Van Alien zijn wel een paar films uit ja![]()
Is wel horror
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OudHollandsch bingenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Minstens 9 secondenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk dat ik vanavond wel de cowgirlpositie ga zienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond wel de cowgirlpositie ga zien
Wat heb je op?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherp als altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeh.... Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes
How can I make this topic about me?![]()
Daar was het wel het weer voorquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes![]()
Wel lekker, ik doe er vaak nog een @hemarookworst bij #viesdikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou met de zon was t nog best warm..quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar was het wel het weer voor![]()
Wel lekker, ik doe er vaak nog een @:hemarookworst bij #viesdik
Die eet ik wel weer in de herfst of winter
Je hebt weer eens gelijkquote:
Spek is vlees — en wel afkomstig van het varken .
Wat is spek precies?
• Spek is meestal buikvlees of rugvet van het varken.
• Het bevat vaak veel vet, maar sommige soorten — zoals buikspek — zijn doorregen met vlees en vet, wat zorgt voor een sappige, smaakvolle structuur.
• Er zijn verschillende soorten spek, zoals:
◦ Ontbijtspek: dunne plakjes, vaak gerookt.
◦ Zeeuws spek: gekruid en gegrild of gebakken.
◦ Rookspek: gepekeld en gerookt, heerlijk bij stamppot.
◦ Pancetta: Italiaanse variant, gekruid en gedroogd.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Soms heb ik ook wel worst er bij of een speklapje..maar de spekjes had ik nog in huis..quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt weer eens gelijk
Spek is vlees — en wel afkomstig van het varken .
Wat is spek precies?
• Spek is meestal buikvlees of rugvet van het varken.
• Het bevat vaak veel vet, maar sommige soorten — zoals buikspek — zijn doorregen met vlees en vet, wat zorgt voor een sappige, smaakvolle structuur.
• Er zijn verschillende soorten spek, zoals:
◦ Ontbijtspek: dunne plakjes, vaak gerookt.
◦ Zeeuws spek: gekruid en gegrild of gebakken.
◦ Rookspek: gepekeld en gerookt, heerlijk bij stamppot.
◦ Pancetta: Italiaanse variant, gekruid en gedroogd.
Bron: Copilot AI"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet over de datum?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms heb ik ook wel worst er bij of een speklapje..maar de spekjes had ik nog in huis..How can I make this topic about me?![]()
Liev lust wel een worst hoor
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knarworstjes zijn het lekkerstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knar worstjus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yepquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb ketchup,mayo of frietsaus en curry in huis en mosterdquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen ketchup, helaas. Alleen mayo, voor op de patat
[ afbeelding ]
Ketchup kopen.
Belgische mayo van Jean Batton
Diverse soorten mosterd, mayo, curry, ketchup, bbqsaus, knoflooksaus, wiskeysaus, en satesausquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb ketchup,mayo of frietsaus en curry in huis en mosterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent goed voorbereid. Van alles standaard in huis.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb ketchup,mayo of frietsaus en curry in huis en mosterdHow can I make this topic about me?![]()
Op naar Schiedam-bolk
Ik heb niets van dat alles. Alleen mayo momenteel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diverse soorten mosterd, mayo, curry, ketchup, bbqsaus, knoflooksaus, wiskeysaus, en satesausHow can I make this topic about me?![]()
Knoflooksaus alleen als ik iets ga eten, waar ik dat bij gebruik..quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diverse soorten mosterd, mayo, curry, ketchup, bbqsaus, knoflooksaus, wiskeysaus, en satesaus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is eigenlijk ook wel genoeg, dat is het enige wat ik gebruik bij de friet, en soms satesausquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niets van dat alles. Alleen mayo momenteel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mayo net zoquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knoflooksaus alleen als ik iets ga eten, waar ik dat bij gebruik..gebruik je ook als je iets gaat eten waar je dat bij gebruikt
Dat is knoflooksausquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik mis nog shoarmasaus, Dotteke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wel vakerquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mayo net zogebruik je ook als je iets gaat eten waar je dat bij gebruikt
Ja zeker, maar moet eerlijk zeggen dat ik ze van de shoarma zaak lekkerder vind dan die je bij de supermarkt haalt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eet je wel eens een broodje shoarma?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
[ Bericht 64% gewijzigd door Dotteke op 25-08-2025 19:04:15 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruik mayo alleen bij de patat eigenlijk. Die andere sauzen wil ik nog wel eens bij een stukje vlees doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bbq saus een tijd terug wel bij een broodje flatbreadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebruik mayo alleen bij de patat eigenlijk. Die andere sauzen wil ik nog wel eens bij een stukje vlees doen
Wat is flatbread dan?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bbq saus een tijd terug wel bij een broodje flatbreadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al opgezocht op googleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diverse soorten mosterd, mayo, curry, ketchup, bbqsaus, knoflooksaus, wiskeysaus, en satesausHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had het al gevondenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi498340/ah-flatbreadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aangekomen in Schiedam-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat niet, vreselijke stadquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel goede massages daar
Oh ik vind het daar bij de bonte koe wel leukquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die op de Rotterdamseweg zit naast een sexshop dus staat expliciet een bordje bij geen Happy endingsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga altijd naar qoqo, meestal wel goed maar geen happy endingsquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die op de Rotterdamseweg zit naast een sexshop dus staat expliciet een bordje bij geen Happy endings
Ik ga meestal bij de saunaquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar qoqo, meestal wel goed maar geen happy endings
Prijzen hier aan de Kanaalweg zijn wel beter maar het ziet er allemaal zo sketchy uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja nee preciesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pizza bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo bekend ben ik hier nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga meestal bij de sauna
Prijzen hier aan de Kanaalweg zijn wel beter maar het ziet er allemaal zo sketchy uit
sketchy?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga meestal bij de sauna
Prijzen hier aan de Kanaalweg zijn wel beter maar het ziet er allemaal zo sketchy uitHow can I make this topic about me?![]()
De hele straat is op zich geschikt om over te slaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Een optie om op zoek te gaan naar een betaalbaar huis in een andere stadquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is handig om in de stad te komen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Nijn
Wat brengt thuisbezorgd nog langs op dit tijdstip?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is kwart voor. Even wat eten.
Wandelsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geloof je me als ik zeg dat ik nog nooit iets bij thuisbezorgd heb besteld?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat brengt thuisbezorgd nog langs op dit tijdstip?How can I make this topic about me?![]()
Wel bij iemand meegegeten die daar bestelde?quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik nog nooit iets bij thuisbezorgd heb besteld?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ook nog nooit, muis besteld die hele website iedere week helemaal leegquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik nog nooit iets bij thuisbezorgd heb besteld?![]()
wat een boomer ben je dan zegquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik nog nooit iets bij thuisbezorgd heb besteld?![]()
![]()
![]()
Nee, ook nog nooit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel bij iemand meegegeten die daar bestelde?How can I make this topic about me?![]()
hey ToT
GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:
Met taartquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Verjaardagsfeestje incoming?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee heb het gisteren al gevierd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over die ongelukkige vrouw met een kindje met het syndroom van Down? En die dikke kok?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Welke film? Ik ga zo naar Eden, geen idee wat het is![]()
Dank je Mailyquote:
https://www.moviemeter.nl/film/34818quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Welke film? Ik ga zo naar Eden, geen idee wat het is![]()
Ik had je tel nr niet anders had ik je vast uitgenodigdquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom was ik niet uitgenodigd?
enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: