SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanmiddag boodschappen gedaanquote:
Wat heb jij gedaan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb gewandeld in de bergenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag boodschappen gedaan
Wat heb jij gedaan?![]()
![]()
Jazekerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nice hoor.. heb je ook foto's gemaakt?![]()
![]()
Word ik er weer bijgesleeptquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Da's wel altijd goed, rolt lekker van de tong dan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hadden iets lekkers met veel rrrrrrs"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mij nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's wel altijd goed, rolt lekker van de tong dan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelluf!quote:
Hoe is je vakantie, broeder?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja lekker man. Heerlijk weerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zelluf!
Hoe is je vakantie, broeder?Lekker wandelen in de bergen
![]()
![]()
Oostenrijk is mooiquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker man. Heerlijk weerLekker wandelen in de bergen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee jij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De kat probeert een duif van verjagen door er zacht tegen te mauwen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En lukt het een beetje?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
De kat probeert een duif van verjagen door er zacht tegen te mauwen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:WrappedEuphoriaJe hebt de laatste optie gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee 1 na laatstequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je hebt de laatste optie gekozen?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@maily is nu nog ziedendquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was dit een bolk?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nog nooit een sollicitatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.How can I make this topic about me?![]()
Nooit?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een solliiciatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Raarquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een solliiciatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een sollicitatiebrief en cv gezien zonder taalfouten.
Dat was ook nog een optie. Dat het de eerste twee niet waren had ik wel al verwachtquote:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je zou denken dat als je al een keer controleert...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, nog nooit. Er zat altijd wel ergens een grammaticaal foutje in.How can I make this topic about me?![]()
Ja nee, heb ik hersteld, is hersteld, is al gecorrigeerd!!!quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, heb ik hersteld, is hersteld, is al gecorrigeerd!!!
Kun je voor mij proofreaden binnenkortquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, nog nooit. Er zat altijd wel ergens een grammaticaal foutje in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsja, als ik commentaar heb op taalfouten moet ik het wel zelf goed doen natuurlijk
How can I make this topic about me?![]()
Hoeveel bolkjes heb je ervoor over?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je voor mij proofreaden binnenkortHow can I make this topic about me?![]()
Chatgpt doet dat graagquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je voor mij proofreaden binnenkortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: